καλημερα και Χρονια πολλα
μερικες φορες τα εξαρτηματα που βαζει μεσα η καθε εταιρια στα μοντελα ειναι ελλατωματικα
η δε κανουν για ολες τις περιπτωσεις
τα πλαστικα που σου δινουν για την ασφαλεια των τροχων πχ καλο ειναι να τα αντικαταστισεις με
δικα σου μεταλικα γιατι με το καιρο θα ξεραθουν λογο οτι εκει επανω θα πανε καυσιμα και νιτρο
οταν ανοιγεις τρυπες για να τα βιδωσεις καλο ειναι να βαζεις τις βιδες μετα να τις βγαζεις παλι
να ριχνεις μεσα λιγο κολα ca για να ενυσχισεις το πασο και το ξυλο
οταν φτιαχνεις τις ντιζες καλο ειναι να τις κανεις με πενσα και μυτοτσιμπιδο παρα με το <<ειδικο>> εργαλειο
και ποτε μη κανεις το Γ με ορθη γωνια αλλα με καμπυλη και μαλιστα στην αρχη με αντιθετη γωνια
ωστε η ασφαλεια να ερθει σε ευθεια
για καθε καινουργια ντιζα που παιρνεις στα χερια σου δοκιμασε πρωτα τις αντοχες της σε ενα κοματι που δε το θες
να μαθεις πως συμπεριφερετε και μετα κοψε στο μηκος που θες
αν πχ η ντιζα ειναι 30 ποντους και εσυ θες 15 για να συνδεσεις το σερβο στο elevator δοκιμασε πρωτα στους 25 πως λυγιζει
τι αντοχες εχει και μετα το γυρνας εκει που θες
οσο πιο σκληρη ειναι η ντιζα τοσο πιο ευκολα σπαει οταν κανεις Γ
αν κανεις λαθος στο λυγισμα καλυτερα να τη κοψεις ποιο κοντα και να κολησεις κοματι αλλο για να κανεις επεκταση
παρα να το ισιωσεις και να το ξανακανεις Γ (οσο <<μαλακο>> μεταλο και αν ειναι και δε θα διξει ραγισμα κατα βαθος εχει πληγωθει)
αν θες παρε και απο εδω μια ιδεα
https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=22437.0καλη χρονια και καλες πτησεις