Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.141 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 05:08:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 05:08:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 03:16]

[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284141
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 37
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 14
Συνολικά: 14
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: calmato spor 40 θέμα με τους τροχους « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: calmato spor 40 θέμα με τους τροχους  (Αναγνώστηκε 1786 φορές)
   
adam_raps
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 141



Προφίλ
« στις: Πέμπτη, 29 Δεκ 2011, 23:50:12 »

καλησπέρα..το calmato στο φτερο εχει δυο τροχους οπου μπαινουν σφηνοτα στις υποδοχες...επισης έχει δυο πλαστικά μικρά για κάθε φτερό ωστε να βιδώσεις και να κρατάει τον τροχό...σε οποιο σημειο και να τα έβαλα μου έκοψε η βίδα μες το φτερο...το αποτέλεσμα είναι οτι έβαλα ενα πλαστικό για κάθε τροχό και με εποξική κόλλα απο πάνω ...λετε να χει θέμα?HuhHuhHuh?
Καταγράφηκε
skopos-Komotini
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.269


ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2011, 08:08:15 »

Βάλε μια άλλη βιδα λιγο πιο δεξιά η αριστερά οπου μπορείς με την κόλλα μπορεί να ξεκολλήσει .
Καταγράφηκε

Αμαλιαδα modelshop
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 161


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2011, 09:23:44 »

βαλε καινουριες βιδες [οχι του κιτ]
και πριν βιδωσεις κανε  1.5- 2μμ τρυπα με ενα τρυπανακι
Καταγράφηκε
adam_raps
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 141



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2011, 18:44:01 »

αντι για δυο πλαστικα που κραταν τους τροχους εβαλα ενα ανα τροχο...το καταφερα και βιδωσε...απλα εβαλα και εποξικη....αν δεν βαλω και το δευτερο πλαστικο ανα τροχο δεν νομιζω να χει θεμα...
Καταγράφηκε
giles 202
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.195



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2011, 19:10:05 »

Μηπως οταν φτιαχνεις αεροπλανα βιαζεσαι?
Αυτα τα προβληματα που λες τα ακουω πρωτη φορα.
Δεν εχεις καποιο εμπειρο κοντα σου να σε βοηθαει οπου κολας?
Δεν γινετε να εχεις μονο ενα πλαστικο στον τροχο.
Καταγράφηκε
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2011, 19:15:31 »

Στο δικο μου εβαλα κανονικα και τα δυο πλαστικα. Δεν το εχω πεταξει ακομη.
Βαση λογικης αυτα ειναι μονο για να μην πεσουν οι ροδες στο εδαφος κατα την πτηση. Στην προσγειωση οι δυναμεις που θα τους ασκηθουν ειναι ακριβως αντιθετες, δηλαδη θα πιεστει ολος ο μηχανισμος για να μπει μεσα στο φτερο. Δεν θα τραβηχτουν ποτε προς τα εξω.
Αρα γιατι να εχει προβλημα και με το ενα μονο;

Παραλληλα δεν καταλαβαινω γιατι να μην ανοιχτουν παραδιπλα δυο τρυπες και να βιδωθουν εκει αγνοωντας την σπασμενη βιδα.

ΥΓ Ξαναλεω οτι δεν το εχω πεταξει ακομη, μπορει να ειναι λαθος το παραπανω σκεπτικο.
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
adam_raps
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 141



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2011, 20:06:38 »

οι ντιζες του rudder και του elevator ειναι ατσάλινες...το βιβλιο λεει να τις λυγισεις για να μπουν στο κεφαλι του σερβο...στα ailerons τις λυγισα και εσπασαν (  με το εξαρτημα που φτιαχνει Ζ ) .ειχα αλλες ιδιας διαμετρου και τις εβαλα...με τις αλλες δυο (rudder- elevator ) μηπως να βάλω πανω στο κεφαλι του σερβο ενα μεταλικο εξαρτηματακι που βιδωνει με αλενακι για μπουν εκει οι ντιζες?Huh?
Καταγράφηκε
adam_raps
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 141



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2011, 20:09:26 »

στις ντιζες elevator rudder και ailerons λεει το εγχειριδιο να τις λυγισουμε 90 μοιρες για να μπουν στο κεφαλι του σερβο..στα ailerons που το εκανα με το εξαρτημα που φτιαχνει τα Ζ ,εσπασαν οι ντιζες γιατι ειναι ατσαλινες ....εβαλα τελικα εκει αλλες ιδιας διαμετρου που ειχα...στο rudder και elevator για να μην παθω το ιδιο μηπως να βάλω το μεταλικο εξαρτημα που πιανει πανω στο κεφαλι του σερβο και βιδωνει με αλεν και να περασω απο κει μεσα τις ντιζες?Huh
Καταγράφηκε
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 650



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2011, 21:42:05 »

μηπως να βάλω το μεταλικο εξαρτημα που πιανει πανω στο κεφαλι του σερβο και βιδωνει με αλεν και να περασω απο κει μεσα τις ντιζες?Huh

Eννοείς να βάλεις ΕΖ connector, έτσι το λένε αυτό. Προτίμησε να μη βάλεις. Εκτός του ότι έχει αυξημένους τζόγους εκεί που συνδέεται με την κεφαλή του σέρβο (οπότε είναι επικίνδυνο να ταλαντώνεται το πηδάλιο εν πτήσει και να σπάσει από fluttering), μπορεί να
α) ξεβιδωθεί το άλεν ύστερα από κάποιο χρόνο και να σε αφήσει χωρίς έλεγχο εν πτήσει.
β) φύγει η κοπίλια που κρατάει τον κοννέκτορα πάνω στην κεφαλή του σέρβο από τις δυνάμεις που ασκούνται εν πτήσει στα πηδάλια και πάλι να σε αφήσει χωρίς έλεγχο.
Προτίμησε να λυγίσεις τις ντίζες σε σχήμα Γ και να τις ασφαλίσεις με τα ειδικά πλαστικά που έχει μέσα το κιτ.
Ειδάλως μπορείς να βάλεις ντίζα με σπείρωμα και clevis πάνω στην κεφαλή του σέρβο, όπως αυτό στην άλλη πλευρά της ντίζας, εκεί που συνδέεται με το horn του πηδαλίου.
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
adam_raps
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 141



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2011, 21:52:32 »

μηπως να βάλω το μεταλικο εξαρτημα που πιανει πανω στο κεφαλι του σερβο και βιδωνει με αλεν και να περασω απο κει μεσα τις ντιζες?Huh

Eννοείς να βάλεις ΕΖ connector, έτσι το λένε αυτό. Προτίμησε να μη βάλεις. Εκτός του ότι έχει αυξημένους τζόγους εκεί που συνδέεται με την κεφαλή του σέρβο (οπότε είναι επικίνδυνο να ταλαντώνεται το πηδάλιο εν πτήσει και να σπάσει από fluttering), μπορεί να
α) ξεβιδωθεί το άλεν ύστερα από κάποιο χρόνο και να σε αφήσει χωρίς έλεγχο εν πτήσει.
β) φύγει η κοπίλια που κρατάει τον κοννέκτορα πάνω στην κεφαλή του σέρβο από τις δυνάμεις που ασκούνται εν πτήσει στα πηδάλια και πάλι να σε αφήσει χωρίς έλεγχο.
Προτίμησε να λυγίσεις τις ντίζες σε σχήμα Γ και να τις ασφαλίσεις με τα ειδικά πλαστικά που έχει μέσα το κιτ.
Ειδάλως μπορείς να βάλεις ντίζα με σπείρωμα και clevis πάνω στην κεφαλή του σέρβο, όπως αυτό στην άλλη πλευρά της ντίζας, εκεί που συνδέεται με το horn του πηδαλίου.
πως λυγιζω ομως τις ντιζες φιλε μου ?? ειναι ατσαλι και θα σπασουν
Καταγράφηκε
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 650



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 31 Δεκ 2011, 01:49:54 »

μηπως να βάλω το μεταλικο εξαρτημα που πιανει πανω στο κεφαλι του σερβο και βιδωνει με αλεν και να περασω απο κει μεσα τις ντιζες?Huh

Eννοείς να βάλεις ΕΖ connector, έτσι το λένε αυτό. Προτίμησε να μη βάλεις. Εκτός του ότι έχει αυξημένους τζόγους εκεί που συνδέεται με την κεφαλή του σέρβο (οπότε είναι επικίνδυνο να ταλαντώνεται το πηδάλιο εν πτήσει και να σπάσει από fluttering), μπορεί να
α) ξεβιδωθεί το άλεν ύστερα από κάποιο χρόνο και να σε αφήσει χωρίς έλεγχο εν πτήσει.
β) φύγει η κοπίλια που κρατάει τον κοννέκτορα πάνω στην κεφαλή του σέρβο από τις δυνάμεις που ασκούνται εν πτήσει στα πηδάλια και πάλι να σε αφήσει χωρίς έλεγχο.
Προτίμησε να λυγίσεις τις ντίζες σε σχήμα Γ και να τις ασφαλίσεις με τα ειδικά πλαστικά που έχει μέσα το κιτ.
Ειδάλως μπορείς να βάλεις ντίζα με σπείρωμα και clevis πάνω στην κεφαλή του σέρβο, όπως αυτό στην άλλη πλευρά της ντίζας, εκεί που συνδέεται με το horn του πηδαλίου.
πως λυγιζω ομως τις ντιζες φιλε μου ?? ειναι ατσαλι και θα σπασουν

Λύγισέ τις σιγά σιγά με ένα μυτοτσίμπιδο! Φυσικά δε θα λυγίζεις από την πλευρά με το σπείρωμα!Ας μην κάνει και πολύ κλειστή καμπύλη, δεν είναι αναγκαίο.
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
adam_raps
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 141



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 31 Δεκ 2011, 03:08:36 »

με μια πενσα τις λυγισα σιγα σιγα , αφου τις συμαδεψα εκει που ηθελα και τις εβγαλα απτο μοντελο..
Καταγράφηκε
stamatis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 748



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 31 Δεκ 2011, 07:53:10 »

σχετικα με τους τροχους.
αν εχεις βαλει μονο το ενα πλαστικο και εχουν καποιο τζογο,αν κανεις καποια βαρια προσγειωση ειναι πολυ πιθανο να τα σπασεις ολα.

σχετικα με τις ντιζες.
μου κανει εντυπωση που καταφερες και τις εσπασες.
χτες τοποθετησα τις δικες μου και δεν ειχα κανενα προβλημα.εκτος βεβαια αν την λυγισες,μετα την ισιωσες και μετα την ξαναλυγισες.
το βαρελακι με το αλεν μπορεις να το χρησιμοποιησεις,αλλα οπως ειπε ενας φιλος παραπανω,εχεις πιθανοτητα να φυγει και να μην εχεις ελεγχο του αεροπλανου.
βεβαια σε αλλο αεροπλανο που πεταω,εχω τετοιο συστημα σε ολες τις ντιζες και δεν ειχα ποτε προβλημα.ειναι να μη σου τυχει Wink
Καταγράφηκε

<<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
Χρηστος Βαγενας (vchris)
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.333



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 31 Δεκ 2011, 10:12:25 »

καλημερα και Χρονια πολλα
 μερικες φορες τα εξαρτηματα που βαζει μεσα η καθε εταιρια στα μοντελα ειναι ελλατωματικα
η δε κανουν για ολες τις περιπτωσεις
 τα πλαστικα που σου δινουν για την ασφαλεια των τροχων πχ καλο ειναι να τα αντικαταστισεις με
δικα σου μεταλικα γιατι με το καιρο θα ξεραθουν λογο οτι εκει επανω θα πανε καυσιμα και νιτρο
 οταν ανοιγεις τρυπες για να τα βιδωσεις καλο ειναι να βαζεις τις βιδες μετα να τις βγαζεις παλι
να ριχνεις μεσα λιγο κολα ca για να ενυσχισεις το πασο και το ξυλο
 οταν φτιαχνεις τις ντιζες καλο ειναι να τις κανεις με πενσα και μυτοτσιμπιδο παρα με το <<ειδικο>> εργαλειο
και ποτε μη κανεις το Γ με ορθη γωνια αλλα με καμπυλη και μαλιστα στην αρχη με αντιθετη γωνια
ωστε η ασφαλεια να ερθει σε ευθεια
 για καθε καινουργια ντιζα που παιρνεις στα χερια σου δοκιμασε πρωτα τις αντοχες της σε ενα κοματι που δε το θες
να μαθεις πως συμπεριφερετε και μετα κοψε στο μηκος που θες
 αν πχ η ντιζα ειναι 30 ποντους και εσυ θες 15 για να συνδεσεις το σερβο στο elevator δοκιμασε πρωτα στους 25 πως λυγιζει
τι αντοχες εχει και μετα το γυρνας εκει που θες
 οσο πιο σκληρη ειναι η ντιζα τοσο πιο ευκολα σπαει οταν κανεις Γ
 αν κανεις λαθος στο λυγισμα καλυτερα να τη κοψεις ποιο κοντα και να κολησεις κοματι αλλο για να κανεις επεκταση
παρα να το ισιωσεις και να το ξανακανεις Γ (οσο <<μαλακο>> μεταλο και αν ειναι και δε θα διξει ραγισμα κατα βαθος εχει πληγωθει)
 αν θες παρε και απο εδω μια ιδεα http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=22437.0

καλη χρονια και καλες πτησεις  Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 31 Δεκ 2011, 10:22:33 από vchris » Καταγράφηκε
adam_raps
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 141



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 31 Δεκ 2011, 11:38:36 »

σχετικα με τους τροχους.
αν εχεις βαλει μονο το ενα πλαστικο και εχουν καποιο τζογο,αν κανεις καποια βαρια προσγειωση ειναι πολυ πιθανο να τα σπασεις ολα.

σχετικα με τις ντιζες.
μου κανει εντυπωση που καταφερες και τις εσπασες.
χτες τοποθετησα τις δικες μου και δεν ειχα κανενα προβλημα.εκτος βεβαια αν την λυγισες,μετα την ισιωσες και μετα την ξαναλυγισες.
το βαρελακι με το αλεν μπορεις να το χρησιμοποιησεις,αλλα οπως ειπε ενας φιλος παραπανω,εχεις πιθανοτητα να φυγει και να μην εχεις ελεγχο του αεροπλανου.
βεβαια σε αλλο αεροπλανο που πεταω,εχω τετοιο συστημα σε ολες τις ντιζες και δεν ειχα ποτε προβλημα.ειναι να μη σου τυχει Wink
τις εσπασα γιατι προσπαθησα να τις λυγισω με το Ζ εργλαλειο..και μετα να εκοβα οτι περισευε..ετσι μου ειπαν απτο model shop ...μετα τις λυγισα με πενσα και λυγισαν οκ...απλα στα aileron εβαλα ιδιου μικους -παχους δικες μου που ειχα και οχι ατσαλινες ( ειναι μικρη αποσταση και δεν θα εχω προβλημα ..ετσι λεω )
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: calmato spor 40 θέμα με τους τροχους « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.154 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.