Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.179 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 04:13:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 04:13:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

[Χθες στις 22:09]

από gkcarbons
[Χθες στις 19:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

από Georgos
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 15:19:02]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284179
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 15
Συνολικά: 15
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: thunder tiger ready το έχει κανένας???? « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: thunder tiger ready το έχει κανένας????  (Αναγνώστηκε 11311 φορές)
   
adam_raps
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 141



Προφίλ
« Απάντηση #90 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 17:17:49 »

τελικα δεν την εβαλα..οκ ακουμπαει αλλα δεν φαινεται να εχει θεμα...
Καταγράφηκε
adam_raps
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 141



Προφίλ
« Απάντηση #91 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 18:33:37 »

πηρα καυσιμο rapicon 10% τα ξέρετε? είναι καλά??? το καύσιμο του αεροπλάνου πρέπει να χει πράσινο χρώμα?Huhερωτήσεις νέου  Tongue Tongue Tongue Tongue
Καταγράφηκε
flienky
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 39



Προφίλ
« Απάντηση #92 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 20:43:00 »

Υπάρχουν πολλά είδη καυσίμου που κυκλοφορούν με πολλά χρώματα, έχω μπλε και κόκκινο  Cheesy. Για το καύσιμο έχω ακούσει καλλές κριτηκές αλλά θα πρέπει να το δεις στο κινητήρα σου πως πάει.
Καταγράφηκε

Ηλίας
har28
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« Απάντηση #93 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 20:45:39 »

Έχω ακούσει καλά λόγια για το καύσιμο, εγώ πάντως χρησιμοποιώ Cool power 10% ή 15% και είμαι κατευχαριστημένος!!! 
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
mitsos55
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 279



Προφίλ
« Απάντηση #94 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 07:15:48 »

ειχα και εγω πριν 8 χρονια περιπου το υψιλοπτεριγο και υστερα και το χαμιλοπτεριγο......
κατα...αν κανεις λαθος στην κατασκευη δεν διωρθωνεται με τιποτα
κατα...λογο βαρους θελει υσχιρο κηνητηρα για να παει ανετα
κατα...πολυ βαρυ πτητικα,βαρια πτηση
κατα...ξερενεται απο τον ηλιο και μετα απο3-4 χρονια αρχιζει να σπαει με το παραμικρο
κατα...οτιδιποτε ζημια συμβει στην πτηση σχεδον παντα δεν διωρθωνεται
κατα...δεν σπαει....αλλα στραβωνει
υπερ...δεν εχει μονοκοτ να τρυπανε,δεν εχει προβλημα με τα καυσιμα
υπερ...πολυ ανθεκτικο φτερο
υπερ...δεν παθενει ευκολα ζημιες απο χτυπηματα....αλλα αν παθει δεν διωρθωνεται
για μενα δεν υπαρχει λογος καποιος να αγορασει αυτο το αεροπλανο...μιας και συνηθως το ζητουμενο απο τα αεροπλανα ειναι να ειναι σωστα πτητικα και να επισκευαζονται ευκολα(π.χ ξυλο)
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 07:27:33 από mitsos55 » Καταγράφηκε

Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
σου
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ
« Απάντηση #95 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 15:09:21 »

ειχα και εγω πριν 8 χρονια περιπου το υψιλοπτεριγο και υστερα και το χαμιλοπτεριγο......
κατα...αν κανεις λαθος στην κατασκευη δεν διωρθωνεται με τιποτα
κατα...λογο βαρους θελει υσχιρο κηνητηρα για να παει ανετα
κατα...πολυ βαρυ πτητικα,βαρια πτηση
κατα...ξερενεται απο τον ηλιο και μετα απο3-4 χρονια αρχιζει να σπαει με το παραμικρο
κατα...οτιδιποτε ζημια συμβει στην πτηση σχεδον παντα δεν διωρθωνεται
κατα...δεν σπαει....αλλα στραβωνει
υπερ...δεν εχει μονοκοτ να τρυπανε,δεν εχει προβλημα με τα καυσιμα
υπερ...πολυ ανθεκτικο φτερο
υπερ...δεν παθενει ευκολα ζημιες απο χτυπηματα....αλλα αν παθει δεν διωρθωνεται
για μενα δεν υπαρχει λογος καποιος να αγορασει αυτο το αεροπλανο...μιας και συνηθως το ζητουμενο απο τα αεροπλανα ειναι να ειναι σωστα πτητικα και να επισκευαζονται ευκολα(π.χ ξυλο)
Ότι είναι πτητικά βαριά είναι γεγονός.Από ζημίες διορθώνεται με θερμοπίστολο αν στραβώσει.Αλλά για να στραβώσει πρέπει να"φάει"μεγάλο χτύπημα που αν το πάθαινες με μπάλσα θα ήταν για πέταμα το μοντέλο.Από τον ήλιο χαλάει αν το έχεις συνέχεια εκτεθημένο σ'αυτόν σε συνδιασμό με υπολείμματα από λάδι του καυσίμου αν δε καθαριστεί καλά.Το μεγαλύτερο υπέρ είναι ότι είναι πολύ φθηνό γι'αυτα που προσφέρει ένα abs μοντέλο.Επίσης εύκολα το κάνεις και υδροπλάνο. Thumbs up

yakad# Το rapikon 15% το έχω σ'ένα 4χρονο 62άρι μοτέρ λόγω 20% λαδιού.Καλό καύσιμο.
Καταγράφηκε
extenge
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 453


Nikos


Προφίλ
« Απάντηση #96 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 15:14:55 »

ειχα και εγω πριν 8 χρονια περιπου το υψιλοπτεριγο και υστερα και το χαμιλοπτεριγο......
κατα...αν κανεις λαθος στην κατασκευη δεν διωρθωνεται με τιποτα
κατα...λογο βαρους θελει υσχιρο κηνητηρα για να παει ανετα
κατα...πολυ βαρυ πτητικα,βαρια πτηση
κατα...ξερενεται απο τον ηλιο και μετα απο3-4 χρονια αρχιζει να σπαει με το παραμικρο
κατα...οτιδιποτε ζημια συμβει στην πτηση σχεδον παντα δεν διωρθωνεται
κατα...δεν σπαει....αλλα στραβωνει
υπερ...δεν εχει μονοκοτ να τρυπανε,δεν εχει προβλημα με τα καυσιμα
υπερ...πολυ ανθεκτικο φτερο
υπερ...δεν παθενει ευκολα ζημιες απο χτυπηματα....αλλα αν παθει δεν διωρθωνεται
για μενα δεν υπαρχει λογος καποιος να αγορασει αυτο το αεροπλανο...μιας και συνηθως το ζητουμενο απο τα αεροπλανα ειναι να ειναι σωστα πτητικα και να επισκευαζονται ευκολα(π.χ ξυλο)
Ότι είναι πτητικά βαριά είναι γεγονός.Από ζημίες διορθώνεται με θερμοπίστολο αν στραβώσει.Αλλά για να στραβώσει πρέπει να"φάει"μεγάλο χτύπημα που αν το πάθαινες με μπάλσα θα ήταν για πέταμα το μοντέλο.Από τον ήλιο χαλάει αν το έχεις συνέχεια εκτεθημένο σ'αυτόν σε συνδιασμό με υπολείμματα από λάδι του καυσίμου αν δε καθαριστεί καλά.Το μεγαλύτερο υπέρ είναι ότι είναι πολύ φθηνό γι'αυτα που προσφέρει ένα abs μοντέλο.Επίσης εύκολα το κάνεις και υδροπλάνο. Thumbs up
+++++1000 Thumbs up
Καταγράφηκε
adam_raps
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 141



Προφίλ
« Απάντηση #97 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2012, 00:43:29 »

στο σωλινακι που συνδεει βοσκο με καρμπυρατερ πρεπει να βάλω κάποιο φίλτρο?HuhHuh? ή στο γέμισμα του ντεποζίτου πρέπει να έχω φίλτρο??? ο βοσκός που τραβάει το καυσιμο απο το μπετονάκι για να γεμίσω το μοντέλο έχει φιλτρο...χρειάζομαι και καποιο ενδιάμεσο?
Καταγράφηκε
har28
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« Απάντηση #98 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2012, 00:52:17 »

Να βάλεις φίλτρο μόνο στο σωληνάκι απ'το οποίο θα γεμίζεις το ντεπόζιτο δρν χρειάζεται πουθενά αλλού!!!
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
adam_raps
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 141



Προφίλ
« Απάντηση #99 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2012, 01:06:40 »

Να βάλεις φίλτρο μόνο στο σωληνάκι απ'το οποίο θα γεμίζεις το ντεπόζιτο δρν χρειάζεται πουθενά αλλού!!!
ασε που και η προσβαση στο σωληνακι του καρμυρατερ είναι δυσκολη γιατι είναι απο την μέσα μερια...οκ
Καταγράφηκε
adam_raps
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 141



Προφίλ
« Απάντηση #100 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2012, 20:00:39 »

Να βάλεις φίλτρο μόνο στο σωληνάκι απ'το οποίο θα γεμίζεις το ντεπόζιτο δρν χρειάζεται πουθενά αλλού!!!
εβαλα ενα φιλτρο στο σωληνακι που μπαινει στην αντλια καυσιμου...η μηπως επρεπε να το βαλω στην εξοδο της αντλιας προς το ντεποζιτο του μοντελου??
Καταγράφηκε
har28
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« Απάντηση #101 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2012, 20:36:20 »

Να βάλεις φίλτρο μόνο στο σωληνάκι απ'το οποίο θα γεμίζεις το ντεπόζιτο δρν χρειάζεται πουθενά αλλού!!!
εβαλα ενα φιλτρο στο σωληνακι που μπαινει στην αντλια καυσιμου...η μηπως επρεπε να το βαλω στην εξοδο της αντλιας προς το ντεποζιτο του μοντελου??
Καλά έκανες και το έβαλες εκεί, δεν χρειάζεται πουθενά αλλού
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: thunder tiger ready το έχει κανένας???? « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.145 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.