Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 10:27:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 10:27:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 18
    Συνολικά: 20
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Το Showtime 4D ειρθε τελικα!!!  (Αναγνώστηκε 7638 φορές)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « στις: Πέμπτη, 11 Αύγ 2005, 13:00:18 »

    Γεια σας,

    Μετα απο μερικες μερες αναμονης σημερα παρελαβα το Showtime 4D της Ηangar 9 ειμαι αρκετα εντυπωσιασμενος με το μοντελο γι'αυτο σας σας στελνω 2 φωτογραφιες. Κοιταξτε το μεγεθος αυτου του Rudder σε σχεση με το πληκτρολογιο!!! Grin

    Θα επακολοθηισει μια mini παροουσιαση κατα την κατασκευη του καθως και flight report.

    Χαιρετισμους και καλες διακοπες, Χαμόγελο

    Νικος


    * Showtime1.JPG (64.48 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1025 φορές.)

    * Showtime2.JPG (44.38 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 990 φορές.)
    Καταγράφηκε
    George Vasilikas
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 11 Αύγ 2005, 14:06:02 »

    Nickola το Showtime ειναι φοβερο μοντελο και εμφανισιακα και πτητικα. Προτινω στις πρωτες πτησεις να το πεταξεις χωρις τα SFGs και να τα βαλεις μετα ετσι ωστε να δεις την διαφορα. Τι κινητηρα και servo θα χρησιμοποιησεις? Απο εξωτερικο το αγορασες σε καλη τιμη η απο Ελλαδα? Γρηγορα το βρηκες παντως Wink Αμερικη νομιζω ειναι ακομα σε backorder.
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 11 Αύγ 2005, 16:32:54 »

    Ετυχε να φερει 4 κομματια ενα μαγαζι στην Αγγλια και ευτυχως το παραγγειλα εγκαιρως, να φανταστεις ειχα υπηρεσια στο στρατο και ζητησα αδεια να παω σπιτι να το παραγγειλω μολις επικοινωνησα μεσω Internet με το μαγαζι. Cheesy Κοιτα ηθελα να παρω πολυ το ΥΑΚ 54 της Εxtreme Flight το οποιο ειναι το κορυφαιο μοντελο στην κατηγορια 90-120 για ΙMAC και 3D αλλα δεν ειναι διαθεσιμο δυστυχως. Το Showtime ηταν μια παρα πολυ καλη εναλλακτικη λυση. Ευτυχως το μοντελο εχει δοκιμαστει στην Αμερικη και συμφωνα με τις κριτικες των Αμερικανων καθως και τα videos που εχω δει πεταει πολυ καλα.

    Θα χρησιμοποιησω η ΥS-140 FZ που ηδη εχω η την 110 FZ.Mαλλον τεινω προς την 110 η οποια ειναι δυσευρετη αλλα ερχεται συντομα μια καινουργια παρτιδα σε ενα μαγαζι στην Αγγλια. Στην Αμερικη το εχουν πεταξει με ΟS-160, Saito 100, OS 108, YS-110 και ΥS-120. Κακα τα ψεματα το μοντελο εχει σχεδιαστει γυρω απο την ΥS-110 αλλα η Ηοrizon επειδη ειναι αντιπροσωπος της Saito προτεινει Saito 100.

    Σχετικα με τα SFGs, διαβασα οτι σε μεγαλες ταχυτητες κανουν fluttering. Ειναι καλο να χρησιμοποιουνται σε 3D καταστασεις οπου οι ταχyτητες ειναι χαμηλες. Για παττερν δε θα τα χρησιμοποιησω σε καμια περιπτωση. Παντως σε καποιες συγκεκριμενες 3D μανουβρες τα SFGs φαινεται οτι κανουν τη διαφορα πχ high alpha knife edge και rolling harrier.

    Αυτα προς το παρον θα λειψω μερικες μερες σε διακοπες και μολιs γυρισω θα αρχισει η κατασκευη καθως και η μινι παρουσιαση στο forum.

    Xαιρετισμους, Χαμόγελο

    Νικος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 18 Αύγ 2005, 12:50:57 »

    Γεια σας και παλι, γι'αυτους που ενδιαφεροται να αγορασουν το Showtime, παραθετω μερικες απο τις αρχικες μου παρατηρησεις πριν την κατασκευη. Αρχιζω με τα θετικα:

    +:
    -Διαιρουμενο φτερο και stabiliser.
    -Επιλογη τοποθετησης του servo του rudder ειτε μεσα στην ατρακτο (push pull) ειτε στην ουρα αναλογα με τον κινητηρα που θα χρησιμοποιηθει.Το manual καλυπτει και τους δυο τροπους.
    -Tail gear καθως και landing gear απο carbon.
    -Turtle deck οπως τα μεγαλυτερα scale αεροπλανα το οποιο κανει ευκολη την προσβαση στο εσωτερικο του, tank,μπαταρια κτλ.
    -Αρκετα ποιοτικο hardware με ball links κτλ.
    -Πολυ καλη και προσεγμενη επικαλυψη με Ultracoat
    -Αυτο που εκανε εντυπωση ειναι οτι εχει ετοιμη τρυπα για το διακοπτη του δεκτη καθως και σωληνακι κολλημενο μεσα στην ατρακτο για να περασει η κεραια.Λεπτομερειες θα μου πειτε.... Χαμόγελο

    -:
    -Σε γενικες γραμμες μου φαινεται λιγο βαρυτερο απο οτι το περιμενα, βεβαια αυτο το κανει αρκετα ανθεκτικο.
    -Τα ailerons ειναι λιγο σκευρωμενα θελουν σιδερωμα η σκησιμο της επικαλυψης στο κατω μερος και ανακαταστευη. Θα δω στην πορεια τι θα κανω.
    -Οι εσωτερικες κολισεις ειναι κλασσικες κολισεις αεροπλανου που εχει κατασκευαστει στην Κινα, μαλλον θελει επιπλεον κολα σε καποια σημεια.

    Συντομα θα σταλουν και φωτογραφιες.

    Σχετικα με την ερωτηση για servo που εκανες Γιωργο (πανω στη βιασυνη μου δε το ειδα  Cheesy), θα xρησιμοποιησω ψηφιακα JR-8425 (11kg-Metal Gear) στο elevator και rudder και μαλλον ψηφιακα Hi-tec 5925/45 Metal Gear στα ailerons τα οποια ειναι πιο γρηγορα απο τα JR. Για μπαταρια εχω επιλογη Li-Ion 7.4V 2400mAh της ΝΜP και voltage regulator στα 5.1V η Li-Po 7.4V 2500mAh της Flight Power και regulator στα ιδια. Προτασεις σχετικα με την επιλογη μπαταριας ευπροσδεκτες.

    Αυτα προς το παρον,

    Νικος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 16 Οκτ 2005, 11:59:55 »

    Το Σαββατο που περασε συναντηθηκα με το Δημητρη Παπανακλη και το Γιωργο Σκαργιωτη να πεταξουμε μαζι. Ο Δημητρης  εφερε το Showtime μαζι του για test flight. Το μοντελο ειναι αρκετα ενυπωσιακο και μεγαλο για 90 μεγεθος. Κατα τη γνωμη μου η παρθενικη πτηση πηγε αρκετα καλα. Ο Δημητρης δεν ενθουσιαστηκε και πολυ λογω του οτι η ΥS-110 που εχει επανω δεν ειναι στρωμενη και δεν προσφερε τα αναμενομενα. Κατα τη γνωμη μου πρεπει να αλλαξει προπελα και να βαλει μια 16x6 αντι τη 17x4 που δουλευει.

    Δημητρη κανε υπομονη λιγο με τη YS, και μη σκεφτεσαι να τη βαλεις στο ραφι, γιατι μετα θα βλεπεις το δικο μου Showtime  και θα ζηλευεις...χεχε  Grin

    Περισσοτερες πληροφοριες για το test flight μπορει να γραψει εδω ο ιδιος ο Δημητρης. Εγω δε το πηρα στα χερια μου βλεπετε ειμουν απλος θεατης.

    Μερικες φωτογραφιες απο το Σαββατο λοιπον... Χαμόγελο




    * Sav1.JPG (64.41 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 874 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 16 Οκτ 2005, 12:06:13 από Nikolas » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 16 Οκτ 2005, 12:09:12 »

    Αλλη μια....


    * Savv2.JPG (55.77 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 883 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 16 Οκτ 2005, 12:16:23 »

    O Αμερικανος συνανταει το Γαλλο και τα λενε..... Grin



    * Savva3.JPG (59.23 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 906 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 17 Οκτ 2005, 11:01:05 »

    Για σου Νικο και σε ολους τους φιλους που διαβαζουν,ευχαριστω για τις foto ,sorry που δεν στο εδωσα ,ξεχαστηκα απο το αγχος μου.
    Λοιπον το αεροπλανο ειναι οτι καλυτερο εχω πεταξει σε θερμικο αυτου του μεγεθους δεδομενου οτι οπως ειπε και ο Νικολας εγιναν τρεις πτησεις στρωσιματος και το μοτερακι  devil devilδεν δουλευε καθολου σωστα .Μερικα στοιχεια που ειδα και μου αρεσανε ειναι οτι πεταξε χωρις να πειραξω τα τριμ ,καθολου coupling στο knife ,πολυ καλο penetration και προβλεψιμο stall,ειχα ενα dead stick  Crazy2, πολυ efective πηδαλια ακομα και στις μηκρες προτεινομενες κηνησεις.
    Σε γενικες γραμες μπορω να πω οτι ειναι πολλα υποσχομενο αν ρυμηστει η YS καποτε ( εγω εχω μεσανυχτα )και αν αποχτησω εμπιστοσυνη στα ρελαντι της που δεν το βλεπω θα πεταξει 3D αξιοπρεπεστατα.
    Πιστευω οτι θα ηταν ενα θαυμασιο ηλεκτρικο για οποιον αντεχει η τσεπη του.Εγω μαλον θα το πουλησω γιατι τελικα καταλαβα οτι ειμαι πολυ αλεργικος στη λαδηλα,φασαρια,κραδασμους κλπ  tickedoff tickedoff Crazy2 και θα το αντικαταστησlight fotowω με καποιο λιγο μηκροτερο ηλεκτρικο και βλεπουμε.
    Ελπιζω να εχετε in flight foto συντομα.
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 10:30:06 »

    Μητσο καλημερα,

    Ο ΥS-110 ειναι κατα τη γνωμη μου ο ιδανικος κινητηρας για το συγκεκριμενο αεροπλανο  Wink. Βεβαια πρεπει να στρωσει και να ρυθμιστει. Εγω θα προτεινα να επιμεινεις λιγο, θα δουλεψω κι εγω το δικο μου συντομα και θα σου πω. Παντως στη λειτουριγια παιζουν πολλα ρολο οπως, τα σωληνακια και το τανκ, δε πρεπει να υπαρχει καμια διαφυγη αερα για να δουλεψει σωστα. Εχω διαβασει για περιπτωση που το τανκ εχανε απο τη ραφη χωρις εμφανη διαρροη καυσιμου η αερα με αποτελεσμα ο κινητηρας να μη δουλευει σωστα. Ισως πρεπει να κανεις μερικες δοκιμες στο σπιτι με πιεσομετρο κτλ. Παρατηρησα επισις οτι χρησιμοποιησες το μαλακο σωληνακι που δινει η H9 με το τανκ, νομιζω οτι πρεπει να χρησιμοποησεις πιο σκληρο.

    Ο συγκεκριμενος κινητηρας με το λογο ισχυος βαρους που εχει δινει πολυ χαμηλο φορτο πτερυγας και φοβερη ισχυ ταυτοχρονα. Νομιζω οτι με το συστημα μοτερ μπαταρια θα βγεις πιο βαρυς κι αυτο θα εχει επιπτωση στα "3D qualities" του αεροπλανου. Βεβαια μπορει να εχεις παραπανω ισχυ με το ηλεκτρικο αλλα τι να την κανεις οταν το αεροπλανο πεφτει σαν καρυδοτσουφλο στο flat spin, η δε μπορει να μπει αναλαφρα στο harrier και σου κανει το φτερο ταρακουνηματα κτλ; Θυμός Σε ενα forum  μιλησα λιγο με τον Kyle μου συνεστησε ανεπιφυλαχτα την 110, αυτος χρησιμοποιει YS-120 SF με προπελα 16χ6 αλλα λεει οτι εχει βγει ελαφρως μπροσθοβαρος, αρα η 110 ειναι ιδανικη. Κyle ειναι αυτος, κατι ξερει.... Grin

    Εγω Μητσο προτεινω να επιμεινεις και να μη το βαλεις κατω, κανενα συστημα αεροπλανο-κινητηρας δεν αποδιδει τα μεγιστα απο την πρωτη πτηση. Το αεροπλανο αυτο εχει πολλες δυνατοτητες που πρεπει να διερευνησουμε πιστευω... devil. Οσο για τα λαδια κτλ. ενταξει αποζημιωνεσαι απο την πτηση και την ευχαριστηση που σου δνιει το αεροπλανο. Οταν ρυθμιστει και σεταριστει δε σε νοιαζουν τα λαδια... Ανεση

    Αρκετα με την πολυλογια μου τα λεμε συντομα, Crazy2

    Νικος
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 10:39:42 από Nikolas » Καταγράφηκε
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 18:41:21 »

    Νικ συμφωνω σχεδον με ολα οσα ειπες,εκτος φυσικα απο την ηλεκτρικη εκτιμηση που εκανες.Αν παρακολουθεις απο κοντα τις εξελιξεις με τα στοιχεια 20C τελευταιας γενιας τα ηλεκτρικα εξισοθηκαν σε βαρος ισως και κατεβηκαν απο τα θερμικα με μικρο κοστος στη διαρκεια.
    Η ΥS ειναι συγουρα η καλυτερη επιλογη για το μοντελο και συγουρα η δυνατοτερη στο βαρος της .Το προβλημα το εχω εγω με τα θερμικα και οχι το μοτερ,γι αυτο και γκρινιαζω Crazy2 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff γιατι μεχρι σημερα ποτε σχεδον δεν μπορεσα να ευχαριστηθω ενα θερμικο αεροπλανο οσω εχω τα ηλεκτρικα εδω και δυο χρονια Thumbs up.Μπορει τελικα να το κρατησω αλλα επιδη δεν εχω υπομονη και το ξερω αργα η γρηγωρα θα το σπασω η σε κρατει του κινητηρα χαμηλο η στις κλωτσιες  knuppel2 knuppel2 knuppel2 απο τα νευρα μου.Εχε υπ οψη σου οτι εχει τοσο ελαφρια αισθηση που γγια να πεταξει high alpha πρεπει να παιζειloς στ ρελαντι με τελεια αποκριση γκαζιου χαμηλα.Εγω ακομα δεν εχω δει glow moter να μπορει να το κανει αυτο για πολλη ωρα χωρις προβλημα. tickedoff
    Αυτα για την ωρα ,ξεχασε τα και ασχολησου με την προπονηση σου μεχρι τον αγωνα, να μας βγαλεις ασπροπροσωπους και ασχολioμαστε μετα με την υσυχια μας με τις YS.Θα αλυσοδεσω τον Γιαννη μια μερα να την ρυθμισει και ο θεος να βαλει το χερι του.
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 18 Οκτ 2005, 21:03:42 »

    Eλα Δημητρη  Χαμόγελο,

    Απο ηλεκτρικα τωρα μαθαινω, δε ξερω και πολλα,  Huh φετος το Χειμωνα πρωτοασχοληθηκα και μου στοιχισε η ολη ιστορια οσο ενα καλο θερμικο μοντελο γιατι δεν ειχα τιποτα, βεβαια εμαθα 2 πραγματα και αυτο ειναι το καλο....Grin Στοιχιζουν παραπανω παντως, ειχε φερει ο Μανωλης (θα σου πει ο Γιωργος) ενα ανεμοπτερο με κατι μπαταριες Thunder Power 8S συνδεδμενες σε 2P, οι οποιες στοιχιζαν απο οτι ειπε 800 ευρω το pack. Ενταξει υπερβολικο το κοστος, φαντασου να εχεις 3-4 τετοιες για να πετας, με αυτα τα λεφτα φτιαχνεις αεροπλανο 25-27% με κινητηρα 50cc...

    Προπονηση;;; Τι ειναι αυτο;;; Ανεση Αυτη τη βδομαδα ειμαι ολες τις μερες σχεδον μεσα στο μπουντρουμι το στρατωνα για να παρω ΠΣΚ εξω....βλεπεις δε θελω να χωσω τα αλλα τα παιδια στις βαρδιες...κριμα ειναι... angel

    Τα λεμε συντομα,

    Νικος  Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε
    Alekos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 160



    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 17 Δεκ 2005, 20:55:59 »

    Νικόλα εσύ που έχεις πετάξει το GOOGAR για πες μου για αυτό το μοντέλο? Και με τι κινητήρα πετάει για καλύτερα αποτελέσματα? smiley6600 smiley6600
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 18 Δεκ 2005, 14:59:38 »

    Αλεκο,

    Απανταω εδω:

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=441.0

    Εδω ειναι το θεμα για το Showtime και θα γινει μπερδεμα.

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 29 Μάι 2006, 11:18:32 »

    Εδω υπαρχει ενα video του Showtime:

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=tpmod;dl=get68

    Εχει τραβηχτει με φωτογραφικη μηχανη και δεν ειναι οτι καλυτερο σε ποιοτητα και zoom απλως μεγαλωστε λιγο το παραθυρο του media player.

    Νικος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 22:20:53 »

    Γεια χαρα σε ολους,

    Σημερα ηταν μια πολυ ωραια μερα στο μοντελοδρομιο Hobbybox και ευκαρια για πτησεις και διασκεδαση πανω απ’ολα με το Showtime. Οι σημερινες πτησεις ηταν αφορμη να κανω την μινι παρουσιαση που ειχα υποσχεθει σ’αυτο το θεμα πριν ενα χρονο περιπου.

    Ξεκιναμε με το setup:

    -Kινητηρας: YS-110 FZ Generation II με βελτιωμενο regulator
    -Σερβο: JR DS-8425 ΜG (15Kg) στα πηδαλια (2 στα aileron, 2 στα elevator,και 1 στο rudder) στο γκαζι χρησιμοποιοιω το HiTec HS-81 MG
    -Συστημα παροχης ρευματοs: Mπαταρια Fromeco Peerless LiIon 2s 2400mAh και voltage regulator της Smart Fly χωρις failsafe switch με ρυθμισμενη ταση εξοδου στα 5.5v
    -Συστημα τροφοδοσιας καυσιμου tank κτλ: Ολα της TETRA
    -Servo Arms: Mακρυα αλουμινιου της JR και ΜΚ
    -Δεκτης: JR-R900 PCM-s

    Mε το παραπανω setup εχω φορτο πτερυγας γυρω στα 68γρ/τετρ.παλαμη.

    Εντυπωσεις απο την πτηση και σε ποιον απευθυνεται το μοντελο.

    Το Showtime ειναι συμφωνα με την ορολογια αεροπλανο freestyle η artistic aerobat πραγμα που σημανει οτι εχει δυνατοτητες για ακροβατικα ακριβειας καθως και πιο αργα ακροβατικα 3D η high alpha. Αναφορικα με τα ακροβατικα ακριβειας θα ελεγα οτι μπορει να πεταξει στη μικροτερη κατηγορια F3Α GR αλλα σε καμια περιπτωση στη μεγαλυτερη κατηγορια, σε γενικες γραμμες το αεροπλανο ειναι ακριβες αλλα οχι τοσο ακριβες για να πεταξει F3A. Τωρα σχετικα με τις επιδοσεις 3D (ας αφησουμε το 4D ειναι απλα θεμα marketing) , το αεροπλανο εχει παρα πολλες δυνατοτητες αλλα δεν ειναι σε καμια περιπτωση για εκπαιδευση, απευθυνεται στο πιλοτο που εχει πεταξει μοντελα 3D fun fly και εχει βαλει ωρες σε αυτα.

    Flight Modes

    Xρησιμοποιω 2 modes, ενα για precision και ενα για 3D. Oι 3D κινησεις μου ειναι 45-50 μοιρες στο elevator και rudder και γυρω στις 35 μοιρες στα aileron.. Γενικα εχω σετταρει τις ντιζες μου κτλ. να μου δινουν σε maximum travel adjustment 150% τις παραπανω κινησεις.. H ρυθμιση του precision mode ειναι κατι υποκειμενικο, αν υπαρχουν ερωτησεις ευχαριστως να απαντησω.

    Precision Aerobatics (Precision Mode)

    -Knife Edge : Οπως ειναι φυσκο αναλογα με το rudder input μεταβολονται και τα pitch κ’roll coupling του μοντελου, με τα SFGs επανω τα coupling ειναι ανεπαισθητα αφου το μοντελο κρατιεται με αρκετα λιγοτερο rudder σε ΚΕ. Υπαρχει ενα μικρο τραβηγμα προς στην κοιλια στο αριστερο ΚΕ το οποιο δε μπηκα στον κοπο να διορθωσω με μιξη, λογικα θα ηθελε 3-5% rudder το elevator mix
    -4&8 Point Rolls, Slow Rolls, Rolling Circles και Rolling Loops, Knife Loops βγαινουν μια χαρα.
    -Snap Roll (Inside/Outside): Αρκετα προβλεψιμα τοσο απο οριζοντια πτηση οσο απο knife edge.

    3D Aerobatics (3D Mode)

    -Harrier (Upright/Inverted): Ξεκινοντας απο αυτη τη βασικη μανουβρα θα ελεγα οτι το αεροπλανο με το παρον κεντρου βαρους δηλαδη, ολα τα σερβο πισω και σχετικα ελαφρυα μηχανη μπροστα κλειδωνει πολυ καλα στο harrier. Για να διατηρηθει ομως σε ενα harrier circuit πχ κυκλο πρεπει ο χειριστης να παιξει αρκετα τοσο με aileron οσο και με rudder. Το αεροπλανο εχει σε συνδυασμο με την χαμηλη ταχυητα και  καποιες συγκεριμενενς κλισεις του φτερου ταση για γρηγορο tip stall και wing rocking το οποιο ειναι καλο να διορθωνεται τοσο με rudder οσο και με aileron. Mε το κεντρο βαρους σχετικα πισω δε μπηκα στον κοπο να χρησιμοποιησω spoileron mix.
    -Rolling Harriers: Ειναι χαρμα εδικα με τα SFGs.
    -Parachutes, Blenders, Flat Spins, Walls, Tic Tocs, Εlevators βγανουν χωρις προβλημα και ειναι αρκετα προβλεψιμα.
    -Ηigh Alpha Knife Edge: Το αεροπλανο σε high alpha knife edge παρουσιαζει εντονα roll coupling (ταση για αναποδο roll απο το input του rudder) ακομα και με τα SFG. Αυτο σε γενικες γραμμες ειναι normal.

    Σε γενικες γραμμες το Showtime 4D με εχει αφησει ικανοποιημενο.  Χωρις τα SFG επανω δε μπορω να πω οτι εχει το rudder authority που θα ηθελα για μανουβρες με roll, αυτο ειναι ισως ενα σχεδιαστικο προβλημα της ατρακτου. Ενα καθαρο συγχρονο παττερν αεροπλανο εχει σιγουρα καλυτερη συμπεριφορα σε τετοιου ειδους μανουβρες. Με τα SFGs επανω (οταν δε σπανε φυσικα γιατι μου εχουν σπασει 2 φορες) το αεροπλανο μεταμορφωνεται πραγματικα.

    Αν καποιος θελει να μπουμε σε παραπανω λεπτομεριες ευχαριστως να το κανω.

    Χαιρετισμους,
    Νικος  Χαμόγελο


    * Showtime1b.JPG (31.53 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 574 φορές.)

    * Showtime3b.JPG (31.89 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 624 φορές.)

    * Showtime4b.JPG (19.13 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 574 φορές.)

    * Showtime5b.JPG (36.64 KB, 717x742 - εμφανίστηκε 552 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 13 Νοέ 2006, 15:41:18 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: Το Showtime 4D ειρθε τελικα!!!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.