Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.226 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 11:09:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 11:09:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 00:32
Εννοείται!
Χθες στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 10:11]

από modeller2
[Χθες στις 21:13]

από pansofos
[Χθες στις 21:05]

από evan
[Χθες στις 20:54]

από snoopy
[Χθες στις 20:14]

από dominicm
[Χθες στις 18:17]

[Χθες στις 17:23]

[Χθες στις 12:10]

από evan
[Χθες στις 10:38]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]

από 3DJunk
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:21:24]

από Takis42
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 11:04:52]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284226
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 47
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 23
Συνολικά: 26
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Υπενθύμιση προς τους φίλους αερομοντελιστές που γράφουν σε θέματα για δραστηριότητες σε μοντελοδρόμια. Μην κάνετε προσωπικούς διαλόγους, είναι κουραστικοί για όσους θέλουν να δουν την αερομοντελιστική κίνηση και τις δραστηριότητες που υπάρχουν.
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια (Συντονιστές: Serafim, Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK  (Αναγνώστηκε 7987 φορές)
   
.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« στις: Τρίτη, 8 Νοέ 2011, 16:49:12 »

Ξεκίνησα ψάχνοντας για κλαμπ αερομοντελιστών στο Plymouth online, για μοντελομάγαζα αλλά και σε φόρουμ για τους κανόνες πτήσεων στην Αγγλία. Για αρχή όταν έφτασα πλεόν εδώ επισκέφτηκα 3 μοντελομάγαζα με το 3ο να είναι η κορυφή αποκλειστικά και μόνο για RC αερομοντελισμό ενω τα πρώτα 2 ήταν και μίξη με στατικό.

Ο κύριος που δούλευε εκεί που είναι και αερομοντελιστής, με πληροφόρησε για το ένα κλαμπ που πάνε και πετάνε εδώ -το πιο κοντινό μου- το Eddystone Model Flying Club.

Μετά από επικοινωνία ένα μέλος του κλαμπ προσφέρθηκε να με παίρνει κάθε φορά από το κέντρο της πόλης που μένω και να πηγαίνουμε για πτήσεις τα Σ/Κ μιας που δεν έχω μεταφορικό μέσο. Η υποδοχή στο φόρουμ τους ήταν αρκετά θερμή και φιλική με όλους να φαίνονται παιδιά με πολύ χιούμορ!

Παραθέτω το κλαμπ από αεροφωτογραφίες σε σχέση με την πόλη, εγώ μένω στο σημείο Α. Ο χώρος πτήσης είναι μέσα στο κόκκινο κύκλο.





μια πιο κοντινή πάνω από το μέρος που πετάνε






αλλά και πως φαίνεται ο χώρος από το Google street view (φώτο 2009). Φαίνεται το γρασίδι που έχουν κόψει για τις πτήσεις κτλ.


Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 8 Νοέ 2011, 16:57:56 »

Μερικές πληροφορίες για το πως δουλεύει το συγκεκριμένο κλαμπ από κανονισμούς αλλά και γενικότερα όλα που υπάγονται στην British Model Flying Association. Τα ενεργά μέλη αυτου κλαμπ γενικά είναι περίπου 80 άτομα.

1. Τα μοντέλα που θα πετάξουν τα βάζουν μέσα στον κύκλο. Τα θερμικά πριν τα βάλουν μπρος τα ασφαλίζουν στα πίσω φτερά με 2 καρφωμένες στο χώμα μπετόβεργες ντυμένες με αφρολέξ.

2. Όταν κάποιος πάει για πτήση, έχει και το μανταλάκι του που έχει πάνω το όνομα του, οπότε πάει και το μαγκώνει στον πίνακα συχνοτήτων που είναι στον κύκλο στο σημείο που ξεκινά ο διάδρομος που οδηγεί προς την γραμμή που πετάνε οι πιλότοι. Αν κάποιος πάει να πετάξει και βρει μανταλάκι πιασμένο στην συχνότητα περιμένει να τελειώσει αυτός που πετάει. Φυσικά για τα 2,4 δεν υπάρχει πρόβλημα.

3. Maximum μοντέλα στον αέρα ανά πάσα στιγμή μπορεί να είναι 3-4.

4. Μια φορά το χρόνο κάνουν και μια συνάντηση όπου μαζεύονται όλα τα κλαμπ της κομητείας. Τα έσοδα τα δίνουν σε νοσοκομεία της περιοχής, φέτος τα δώσανε στο υπηρεσία Devon Air Ambulance. Σε αυτά τα event μπαίνουν κορδέλες για να ξεχωρίζουν parking, θεατές, χώρος μοντέλων και γραμμή πιλότων.

5. Βάση της BMFA (British Model Flying Association) για να μπορείς να πετάξεις μόνος χωρίς επιτηρητή πρέπει να πάρεις πιστοποιητικό χορηγούμενο από συλλόγους μέλη της BMFA και από άτομα του συλλόγου αρμόδια να πιστοποιούν ότι μπορείς να πετάξεις με ασφάλεια για σένα και για τους άλλους.

Όσοι πετάνε με επιτηρητή έχουν στον πομπό τους μια κιτρινη κορδέλα, ενώ όσοι πετάνε μόνοι τους και έχουν πάρει το πιστοποιητικό έχουν στον πομπό μια μπλε κορδέλα.

Ρωτώντας τι κάνεις για να πάρεις το πιστοποιητικό μου είπαν ότι πάνω στην εξέταση πρέπει να:

1. Κάνεις σωστό έλεγχο μοντέλου πριν την πτήση.
2. Απογειώνεις και κάνεις 2-3 κύκλους από πάνω, χωρίς να πετάξεις πάνω από τους θεατές κτλ,
3. στην συνέχεια κάνεις ένα 8άρι και προσγειώνεις.
4. Μετά απογειώνεις και πάλι, πας πάνω και σβήνεις κινητήρα και κάνεις dead stick landing.
5. Αν το φέρεις κάτω σώο και εντός ορίων σε ρωτάνε και 4-5 ερωτήσεις ασφαλείας και τέλος.


Για το Σάββατο που θα βάλω σιγα σιγά μέσα στην μέρα φωτογραφίες, πέταξαν με εξαίρεση 1-2 ηλεκτρικά για λίγο, μόνο θερμικά με μερικά 3D αλλά και ένα jet. Αν δεν πετάς ή δεν είσαι βοηθός δεν πας πιο κάτω από τον κύκλο που έχει τον κουρεμένο διάδρομο που οδηγεί στην γραμμή των πιλότων.

Εγώ τα μοντελα μου τα έχω Ελλάδα, οπότε για να μείνω μπουκάλα μου δώσανε και πέταξα ένα θερμικό trainer του συλλόγου μέχρι να ετοιμάσω το δικό μου το οποίο είναι στα σκαριά.


Από συμβουλές, μου είπαν να πάρω οπωσδήποτε γαλότσες ή μποτάκια γιατί μερικές φορές όταν έχει βρέξει τα κανονικά παπούτσια θα γίνουν μέσα στις λάσπες αλλά και μια βάση να ακουμπάει πάνω το γόνατο μου όταν σκύβω για να πειράζω το μοντέλο στο πεδίο.

Έφυγα με τις καλύτερες εντυπώσεις έχοντας βρει μια πολύ καλή παρέα με άτομα πολύ φιλικά και με ατελείωτο χιούμορ!

Στην φώτο φαίνονται 3 άτομα που πετάνε, 2 με επιτήρηση εκ των οποίων το ένα ζευγάρι έχει τις 2 τηλεκατευθύνσεις καλωδιωμένες μεταξύ τους για να αναλάβει αμέσως ο άλλος αν κάτι πάει στραβά.


Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 8 Νοέ 2011, 19:09:25 »

Μερικές ακόμα φωτογραφίες που είχα τραβήξει την πρώτη φορά που πήγα στον χώρο πτήσεων και πριν γίνω μέλος του συλλόγου τους.







Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 9 Νοέ 2011, 17:03:23 »

Μερικές ακόμα  από εκείνη την μέρα αναδρομικά:







Καταγράφηκε

orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.658


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 9 Νοέ 2011, 17:12:55 »

Απιστευτα καλη δουλεια κανει το συνεχες ψιλοβροχο που εχει στην Αγγλια. Μαγευτικο μερος.
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Οι αγγελιες μου
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.737


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 9 Νοέ 2011, 17:16:39 »

Με μία λέξη καταπληκτικά!!! Cheesy  Cheesy   Thumbs up
Και από το πεδίο πτήσης αλλά και από κανόνες ασφαλείας!!!! Thumbs up  Thumbs up
Καταγράφηκε
.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 10 Νοέ 2011, 15:00:15 »

Απιστευτα καλη δουλεια κανει το συνεχες ψιλοβροχο που εχει στην Αγγλια. Μαγευτικο μερος.

Είναι πολύ ωραίο μέρος και στο να γίνει το τοπίο έτσι σύμμαχος είναι όντως ο καιρός... αρκεί να μην φυσάει και βρέχει όταν πηγαίνουμε για πτήσεις. Το προηγούμενο και προ-προηγούμενο Σ/Κ δεν πετάξαμε γιατί δεν το επέτρεπε ο αέρας και η ριπές του ανέμου.  

Έχει τα καλά του αλλά έχει και τα κακά του....

Με μία λέξη καταπληκτικά!!! Cheesy  Cheesy   Thumbs up
Και από το πεδίο πτήσης αλλά και από κανόνες ασφαλείας!!!! Thumbs up  Thumbs up

Έχουν πάρα πολλούς κανόνες ασφαλείας αλλά δεν είναι τόσο περιοριστικοί όσο μπορεί να ακούγεται. Είναι όπως το λένε και εδώ εντελως straight forward. Μαθαίνεις και τα κάνεις μηχανικά. Έχουν κανόνα και για τον θόρυβο των μοντέλων, για το να πετάνε ελικόπτερα με αεροπλάνα σε αυτό τον χώρο. Το να πετάνε άλλοι μη μέλη του συλλόγου σε αυτό τον χώρο, εφόσον έχει δεσμευτεί και έχει παραχωρηθεί μόνο στο κλαμπ αυτό και πρέπει να λειτουργεί υπό τους κανόνες που έθεσαν οι υπεύθυνοι της BMFA όταν τον αξιολόγησαν για να γίνει το κλαμπ μέλος της ομοσπονδίας.

Οπότε δεν μπορεί άλλος αερομοντελιστής (μη μέλος) να πετάει στο χώρο εκεί γιατί αν δεν είναι μέλος (άρα τηρεί και το καταστατικό του συλλόγου) ουσιαστικά παρανομεί. Οπότε εκεί δεν σηκώνει το ο χώρος ανοίκει σε όλους (που θα λέγαμε Ελλάδα) αλλά σε ποιον έχει παραχωρηθεί ο χώρος για χρήση επίσημα από την κοινότητα και για ποια ακριβώς λειτουργία  βάση BMFA. Είναι επίσης παράνομο να δηλώσης μέλος του κλαμπ και της BMFA αν δεν είσαι.

Για ελικοπτεράδες το Plymouth έχει άλλο σύλλογο που πετάει ΜΟΝΟ ελικόπτερα (PLYMOUTH HELI'S). Οπότε οι μεν στέλνουν ελικοπτέράδες σε εκείνο το σύλλογο και εκείνοι αεροπλανάδες σε μας αλλά υπάρχουν και άλλα τουλάχιστον 2 κλαμπ επίσημα μέλη της ομοσπονδίας στην ευρύτερη περιοχή. Όλα τα κλαμπ απέχουν χιλίομετρα το ένα από το άλλο.

Σε μας τώρα, γίνεται σαφής διαχωρισμός των κλαμπ αλλά και της χρήσης των χώρων του κάθε κλαμπ της περιοχής ανάλογα με τις ανάγκες των μελών για να μην  υπάρχουν μπερδέματα. Τώρα μερικοί αεροπλανάδες του συλλόγου μας που έχουν και ελικόπτερο μπορούν να το πετάξουν στο χώρου πτήσεων του συλλόγου με ειδική άδεια από κάποιον υπεύθυνο(αν και σπανιότατα τα πετάνε) αλλά υπάρχουν περιορισμοί βάση του καταστικού λειτουργίας που λέει  ότι αν πετάει ένα ελικόπτερο εκείνη την στιγμή δεν θα πετάει κανένα αεροπλάνο.

Γενικά έχουν πολλούς κανόνες αλλά όπως είπα δεν κάνουν την ζωή μας δύσκολή αλλά αντίθετα πιο εύκολη.

Να και ένα jet που είχα φωτογραφήσει την πρώτη φορά.







Καταγράφηκε

Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.737


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 10 Νοέ 2011, 23:13:42 »

Γενικά έχουν πολλούς κανόνες αλλά όπως είπα δεν κάνουν την ζωή μας δύσκολή αλλά αντίθετα πιο εύκολη.

Μα για αυτό υπάρχουν οι κανόνες, για να μας κάνουν την ζωή μας πιο εύκολη και
κατανοητή αλλά προπάντων πιο ασφαλή!!!  Wink   Thumbs up  Thumbs up
 
Καταγράφηκε
.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 11 Νοέ 2011, 14:09:41 »

Εδώ 2 βίντεο που τράβηξα από το ίδιο αεροπλάνο να πετάει το περασμένο Σάββατο

http://www.youtube.com/watch?v=EX4DWO00uII

και εδώ το ίδιο μοντέλο πάλι σε πιο κοντινό ζουμ

http://www.youtube.com/watch?v=utPvn5P_oJA

Άντε να τελειώσω και εγώ την συναρμολόγηση να πετάξω και εγώ...
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 11 Νοέ 2011, 14:59:33 από .Skywalker. » Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 14 Νοέ 2011, 16:03:49 »

Μερικές ακόμα φωτογραφίες απο το προπερασμένο Σ/Κ αναδρομικά μιας που τώρα πρόλαβα.





Μερικά από τα αμάξια... Έχουμε και 2 τύπους που σκάνε με βανάκια όπως το ένα της φωτογραφίας και κουβαλάνε πολύ πράμα μαζί τους.

Κανονικά συνεργεία + 2 με 3 αεροπλάνα μεγάλα κάθε φορά...







Στα αριστερά το μπούγιο είναι μαζεμένο πάνω από ένα θερμικό trainer ενός νέου μέλους και το ρυθμίζουν.



Εδώ το Global RC Extra 260 50 cc που είχα βάλει και στο βίντεο στο παραπάνω ποστ.




Καταγράφηκε

PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 14 Νοέ 2011, 16:07:46 »

Παράδεισος..>! αν ειχε και τον ηλιο της Ελλάδας μας θα ηταν οτι καλύτερο
Καταγράφηκε
billiano
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 667


Ζητω το Δ.Ν.Ταμειο Που Με Εκανε Ν'αρχισω Το Λαχειο


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 14 Νοέ 2011, 19:26:41 »

Μην ανησυχειτε σε λιγο τα μονμτελοδρομια μας θα ειναι Γερμανικα (οχι λογο μοντελων)

Ετσι θα εχουμε Ελληνικο ηλιο,Γερμανικη εποπτεια και μοντελοδρομια
και μοντελα απ'ολο τον κοσμο
Αρε τι θα δουμε ακομα.
Το 1989 τειχος Βερολινου ,2011 ΔΝΤ το 2033 τον πρωτο εργατη που εζησε μεχρι τα 100 για να παρει συνταξη

Σορρυ αν χαλασα το ποστ...
Καταγράφηκε

Sponsored Απο Την Τσεπη Μου.....Και τα Λεφτα Απο Τα Καλαντα Γιατι Με Συμπαθει Η Γειτονια.....
.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 16 Νοέ 2011, 15:55:05 »

Λοιπόν ορίστε και ένα βίντεο που έκανα με το Boomerang τζετ που έχω δει όσες φορές έχω πάει.

http://www.youtube.com/watch?v=th6YJMvXzXk
Καταγράφηκε

billiano
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 667


Ζητω το Δ.Ν.Ταμειο Που Με Εκανε Ν'αρχισω Το Λαχειο


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 16 Νοέ 2011, 22:59:46 »

Φιλε μου αν μη τι αλλο θα γυρισεις πλουσιος σε εμπειριες και φιλους.
Και ισως να μεταλαμπαδευσεις τα εκει εδω.
Να περνας καλα.
Καταγράφηκε

Sponsored Απο Την Τσεπη Μου.....Και τα Λεφτα Απο Τα Καλαντα Γιατι Με Συμπαθει Η Γειτονια.....
.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2012, 19:06:10 »

Πολλές φορές βλέπουμε πανέμορφες φωτογραφίες στους χώρους που πετάνε αερομοντελιστές στην αγγλική εξοχή με τα απέραντα γρασίδια και σιχτιρίζουμε τις αλάνες στην Ελλάδα. Οι φωτογραφίες βέβαια δεν είναι απόλυτα όλη η αληθεια γιατί δεν είναι πάντα έτσι στην Αγγλία.

Για να πετάξεις πρέπει

Α. να μην φυσάει
Β. να μην βρέχει

και εγώ θα προσθεσω

Γ. να μην έχει ομίχλη...

Για παράδειγμα, μέσα στους τελευταιους 3 μηνες το μισό φύσαγε αρκετά με αποτέλεσμα να μην πεταει κανείς εδώ που είμαι.

Σήμερα ήταν μια από τις μέρες που θα είχε τόσο αέρα ώστε να μπορέσουμε να πετάξουμε..

Μαζευτήκαμε λοιπόν Κυριακή, σήμερα δηλαδή, μιας που χτες, Σάββατο, φύσαγε αρκετά και ούτε 50άρες βενζίνες δεν θα το πάλευαν.

Μόλις μπαίνουμε στον χώρο με το αμάξι πιάνει το κλασσικό ψιλόβροχο... βγαίνουμε έξω να μιλήσουμε με τους υπόλοιπους που ήταν εκεί μέχρι να περάσει...

Ψιλοδυναμώνει σε κάποια φάση λίγο και μετά κόβει τελείως. Πετάνε 2 μοντέλα και ξαφνικά από την μεριά της θάλασσας... μας πλάκωσε ομίχλη... και άρχισε ένα πολύ ανεπαίσθητο ψιλόβροχο ξανά.. μετά από λίγο είμασταν μέσα στην ομίχλη και μοντέλο ήταν αδύνατο να πετάξει μιας που στα 10-15 μέτρα το έχανες... η ομίχλη μπορεί στην αρχή να σου επέτρεπε ορατότητα λίγο να βλέπεις μακριά αλλά ήταν ιδιαίτερα πυκνή πάνω από τα κεφάλια μας οπότε μοντέλο στον αέρα στον αέρα θα χανόταν.

Οπότε σήμερα έστησα μοντέλο και έβαλα μπρος την μηχανή... και γύρισα σπίτι.

Thats it.

Μερικές φωτογραφίες απ' όταν ξεκίνησε να μας περικυκλώνει η ομίχλη. Πέρα της ξενέρας το τοπίο έτσι ήταν μαγευτικό.


To trainer μου είναι καλυμμένο μπροστά με το μαύρο μπουφάν δίπλα στο επίσης καλυμμένο YAK με 157cc κινητήρα, το οποίο δυστυχώς ούτε αυτό πέταξε σήμερα.









Και εδώ πλέον τα πράγματα είχαν αρχίσει να γίνονται πολύ σκούρα. Το ψιλόβροχο το έχουμε ξαναφάει και ως ένα σημείο είναι υποφερτό αλλά η τόσο περιορισμένη ορατότητα δεν είναι κάτι με το οποίο παίζεις γιατί δεν βλέπαμε τίποτα στο τέλος.





Έχοντας αποχωρήσει οι πρώτοι με το πρώτο πιο δυνατό ψιλόβροχο μια ώρα πιο πριν αποφασίσαμε να φύγουμε και εμείς εφόσον ο καιρός δεν έδειχνε σημάδια βελτίωσης. Για αυτό σαπίζουν τελικά σε κατασκευές τον χειμώνα εδώ... σχεδόν όλοι στον σύλλογο έχουν καθοδόν και ένα project.
Καταγράφηκε

skopos-Komotini
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.269


ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2012, 19:23:56 »

Σαν την  Ελλάδα πουθενά ! ! !    
 .....ΤΕΛΟΣ.....
Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2012, 19:56:45 »

Εγώ τους το είπα η Αγγλία τα έχει όλα σούπερ στο χόμπυ, από οργάνωση νοοτροπία, χώρους, κτλ κτλ αλλά.... θέλει μια μικρή δόση ελληνικού καιρού.  Tongue
Καταγράφηκε

mitsos55
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 279



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 9 Ιαν 2012, 13:03:40 »

Hello England!!!!!!!! Gongrandulation  to everybody,I would like to be here.....
Παιδια πολυ χαλια ο καιρος εκει απο οτι βλεπω......χαρας την υπομονη σας...αλλα ετσι ειναι οι πραγματικοι μοντελιστες....εχουν μεγαλυτερο πεισμα ακομα και απο τον ιδιο τον καιρο....εδω στην Ελλαδα εχει τελειο καιρο για πτησεις αλλα δυστηχως τα μοντελοδρομια και οι χωροι πτησεις ειναι αδειοι,(και μην μου δηξει κανεις καμια φωτο απο καμια συγκεντρωση)καλες πτησεις σε ολους
Καταγράφηκε

Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
σου
.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 21 Ιαν 2012, 18:23:01 »

Aναδρομικά ένα βίντεο με ένα ελικόπτερο Raptor 50 στο χώρο που πετάμε.




Το παιδί που το έχει είναι ένας από τους 2-3 που ασχολούνται με ελικόπτερα στο σύλλογο πέρα από αεροπλάνα. Για να πετάξει έρχεται 1-2 ώρες νωρίτερα απ όλους τους άλλους μιας που είναι αεροπλανικός ο σύλλογος και μόλις βγουν τα αεροπλάνα δεν πετάει ελικόπτερο.
Καταγράφηκε

gravitywins
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 139


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 21 Ιαν 2012, 21:35:23 »

Να πείς χαιρετίσματα στο Hamoaze & στον MountBatten Twr  Azn Azn
Καταγράφηκε

Never argue with an idiot, he'll drive you down to his level and beat you by experience.
.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 16:12:34 »

Πτήση ενός Telnik SU-29 την εβδομάδα που πέρασε.




Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 20 Μάρ 2012, 18:09:53 »

Παρά την πρόγνωση του Σαββάτου για βροχή, ξυπνήσαμε πρωί και πήγαμε για πέταγμα μιας που δεν έδειχνε σημάδια βροχής εκείνη την στιγμή. Με αρκετές απουσίες ωστόσο εξαιτίας του αέρα βρεθήκαμε στο πεδίο 8 άτομα. Και εκεί που τα είχαμε στήσει... πιάνει και μια βροχή τα κουκουλώνουμε με μουσαμάδες και μπαίνουμε μέσα στο Ford Transit Van, το "Καφενείο" που λέω εγώ που έχει ένας αερομοντελιστής μαζί με τα καρεκλάκια μας και περιμένουμε να κόψει.

Τελικά μόλις πέρασε η βρόχή, έβγαλε ήλιο έκοψε και τον αέρα σε ένα βαθμό και το απολαύσαμε αν και πετάξαμε μόνο οι 3 γιατί παράλληλα κάναμε όλοι στα ενδιάμεσα και εργασίες.

Αγοράστηκε και τοποθετήθηκε κύλινδρος που δενει πίσω από το χλωοκοπτικό αυτοκινητάκι και γεμίζει νερό ώστε στο πέρασμα του πέρα από το κόψιμο να κάνει τελείως πίτα και τα γρασιδόχορτα. Αποτέλεσμα καλύτερες προσγείωσεις και απογειώσεις για όλα τα αεροπλάνα και ιδιαίτερα τα jet.

Παράλληλα εγκαταστάθηκε μεσοβδόμαδα περίφραξη με ηλεκτρική τάση από μπαταρία γύρω από το διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης για να αποτρέπει τα πρόβατα να μπαίνουν εκεί μέσα και να γεμίζουν τον χώρο σκατούλες, τις οποίες σε ένα βαθμό βρίσκεις πάνω στα μοντέλα και αν ξεραθούν δεν φεύγουν και εύκολα και επίσης είναι και εξαιρετικά επικίνδυνα και για τον άνθρωπο ( Και τα 2 ήταν θέματα προς συζήτηση στην Γενική Συνεύλεση του συλλόγου πριν 1 μήνα περίπου).

Πέρα από τις πτήσεις λοιπόν του Σαββάτου κάναμε πατέντα στην περίφραξη ώστε να πέφτουν οι πάσαλοι του αεροδιαδρόμου και να γίνεται όλο επίπεδο όταν γίνονται οι πτήσεις.


Φωτογραφία με βροχή, κάτω από το μεγάλο μουσαμά είναι ένα ακροβατικό μοντέλο 150cc βενζίνα για το οποίο θα κάνω ένα βίντεο όταν βρω λίγο χρόνο. Φαίνεται και η περίφραξη του διαδρόμου που προανέφερα μέσα στο χωρο.



Στο βάθος κάτω και το φαίνεται και το container του συλλόγου μέσα στο οποίο αφήνουμε διάφορα, εγώ αφήνω το μοντέλο μου.


Πως γίνεται μετά από βροχή και δεν κολλάνε οι ρόδες στο χώμα κατά την τροχοδρόμηση με ρώτησε φίλος αερομοντελιστής.

Σε αυτό το θέμα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα γιατί πέρα του σημείου που παρκάρουν τα αμάξια σε όλο το υπόλοιπο χωράφι το χορτάρι είναι πυκνό και ας το κόβουμε, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία επαφή χώμα-ρόδες. Ορισμένα καφετιά σημεία που φαίνονται στο βάθος τις φωτογραφίας στο γρασίδι δεν είναι χώμα αλλά ξερό γρασίδι πάνω στο χλωρό.

Το χώμα επίσης σε όλο τον χώρο είναι πολύ αφρατο και ρουφάει αμέσως το νερό με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα για πτήσεις.

Παρόλα αυτά υπάρχουν 3 βασικότατα αξεσουάρ για να πετάς εδώ:

1. Γαλότσες: Eπειδή σχεδόν πάντα το μέρος είναι βρεγμένο αυτούς τους μήνες πάντα φτάνοντας στο πεδίο φοράς γαλότσες ή παπούτσια που δεν σε νοιάζει αν γίνουν χάλια - συχνά υπάρχουν και πρόβατα τριγύρω....

2. Χαλάκι/Επιγονατίδες/Αφρολέξ κτλ: Επειδή το γρασίδι είναι πάντα βρεγμένο, όταν γονατίζουμε για να βάλουμε μπροστά την μηχανή κτλ βάζουμε ένα χαλάκι ή γενικά σε εκείνο το σημείο κάτι για να μην βραχεί το τζιν στο γόνατο/α. Γενικά να μπορέσεις να γονατίσεις για τον οποιοδήποτε λόγο χωρίς να βραχείς.

3. Μουσαμάς: Επίσης πάντα χρήσιμο αξεσουάρ ένας μουσαμάς -εγώ έχω και 4-5 μανταλάκια μαζί- γιατί αν πιάσει ξαφνικά βροχή δεν προλαβαίνεις να μαζέψεις τίποτα όπως πχ έγινε αυτό το Σάββατο. Απλά πετάς ένα μουσαμά από πάνω και το μαγκώνεις με μανταλάκια για να μην στο πάρει ο αέρας και περιμένεις. Συνήθως η βροχή δεν κρατάει πολύ λόγω δυνατού αέρα που σπρώχνει τα σύννεφά.
Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 5 Απρ 2012, 17:42:25 »

Μιας που ξεμπερδεψα αυτές τις μέρες τελείως ανεβάζω βίντεο που έφτιαξα χτες αναδρομικά και αυτές τις μέρες θα βάλω και άλλα από υλικό που έχω μαζέψει.

Η συγκεκριμένη πτήση είναι με ένα ηλεκτρικό WOT 4 ενός φίλου. Τα σκέλη σπάσανε σε μια προηγούμενη δυνατή προσγείωση. Η συγκεκριμένη σύντομη πτήση ήταν η τελευταία της ημέρας μιας που μας πλάκωσε μια ομίχλη και τα μαζέψαμε και φύγαμε μιας που μετά δεν έβλεπες μοντέλο ούτε στα 10 μέτρα.

Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 8 Απρ 2012, 19:55:52 »

Τόσο καιρό έχω βάλει τα πάντα εκτός από μένα εδώ. Να και μια φωτογραφία με εμένα και το trainer μου από χτες. Ευτυχώς αν και με αρκετό αέρα μας έχει κανει 2 εβδομάδες χωρίς βροχές. Η πρώτη φορά που δεν έβαλά γαλότσες στο πεδίο μέσα σε 5 μήνες ήταν χτες!



Τα νέα/σχέδια τώρα: Προς Ιούλιο θα πάμε σε σπίτι μιας που τελειώνει το συμβολαιο με την φοιτητική εστία. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα είμαστε με μόνο ένα μεγάλο δωμάτιο όπως τώρα και επιτέλους θα έχω χώρο για νέα μοντέλα!!

Θα ξεκινήσω να ψάχνω σε κανά μήνα και για δουλειά και ας μην έχει τελειώσει επίσημα το master. Μόλις βρω δουλειά θα πάρω και αμάξι για να πηγαίνω για πτήσεις όποτε θέλω χωρίς να αφήνω μοντέλο στο container του συλλόγου. Προς το παρόν όπως έχω ξαναπει το αφήνω το trainer στο container του συλλόγου στο μέρος που πετάμε και για να χωράμε στο αμάξι του κυρίου που με πάει για πτήσεις αλλά και για να μην το κουβαλάω πάνω κάτω στην εστία με όλα τα αξεσουάρ.
Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 14 Μάι 2012, 14:28:00 »

Ο καιρός έχει γίνει καλύτερος και έχουμε και μέρες με αρκετό ήλιο εδώ. Το Σάββατο που μας πέρασε ήταν μια καταπληκτική μέρα αν και με αέρα. Μαζεύτηκε ωστόσο λαός και περάσαμε πάρα πολύ καλά. Και φωτογραφίες από την πτήση του Σαββάτου.





















Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 14 Μάι 2012, 19:06:26 »

Παρθενική πτήση από ένα P-63A KingCobra από σχέδια από το Σάββατο που πέρασε στο Plymouth στο χώρο που πετάμε.

Το μοντέλο απ' ότι αποδείχθηκε δεν τράβαγε με τον συγκεκριμένο κινητήρα και ο ιδιοκτήτης θα βάλει κάτι πιο δυνατό.

Η πτήση ήταν όλη κ' όλη κάπου ένα λεπτό.

Καταγράφηκε

Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 14 Μάι 2012, 22:07:30 »

Το χόρτο ποιος το κουρεύει έτσι ωραία;  Tongue
Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 14 Μάι 2012, 23:09:52 »

Υπάρχει εναλλαγή ατόμων με πρόγραμμα ανά εβδομάδα και είναι κάπου 10 άτομα που πάνε και το κουρεύουν με το χλοοκοπτικό αμαξάκι.

Πρόσφατα αγοράσαμε και ένα κύλινδρο που γεμίζει με νερό για να γίνει θεόβαρος και δένει πίσω από το αμαξάκι. Όπως κόβει το αμαξάκι, ο κύλινδρος κυλάει από πίσω και κάνει τα πάντα πίτα. Το αμαξάκι βρίσκεται στο κονταίνερ του συλλόγου που βλέπετε στο βάθος αριστερά σε μερικές φωτογραφίες μου. Οπότε όποιος έχει σειρά να κόψει, πάει επάνω, ανοίγει το κονταίνερ, βγάζει το αμαξάκι και ξεκινάει το κούρεμα!
Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2012, 16:20:05 »

Κυριακή πετάξαμε μιας που είχε πέσει ο τρελός αέρας του Σαββάτου. Ωστόσο 2 φορές μας την έπεσε πυκνή ομίχλη και αναγκαστήκαμε να διακόψουμε τις πτήσεις 2 φορές για καμία ώρα συνολικά.






Στην πρώτη φωτογραφία φαίνεται και ένα jet Hawk υπό στήσιμο για ψιλοδοκιμές. Θα ανεβάσω φωτογραφίες του αργότερα!
Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 1 Ιούν 2012, 16:13:31 »

Και οι φωτογραφίες από το "μικρό" Hawk το οποίο σε μήκος ατράκτου είναι πάνω από 2 μέτρα. Το παιδί που το έχει το έφερε για να δοκιμάσει μερικά πράγματα μηχανολογικά κτλ, να το κάνει μια βόλτα να το δούμε και εμείς. Φυσικά δεν το πετάει στον χώρο μας γιατί είναι κτήνος και πάει σε μοντελοδρόμιο 2 ώρες μακριά από εδώ για να το πετάξει.







Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 1 Ιούν 2012, 16:15:16 »









Στην τελευταία φωτογραφία, θα δείτε το φορτηγάκι που έχει ο Mark για τα αεροπλάνα του, για αυτό το jet πήρε νέο βαν πιο μεγάλο για να τα χωράει.







Όπως βλέπετε έχει ένα 3D αεροπλάνο σε σχάρα στο πάνω μισό και στο κάτω μισό έχει το jet. Το αξιοσημείωτο είναι η πατέντα για να βγάζει το 3d αεροπλάνο. Υπάρχει ένα σίδερο το οποίο τραβάει με το χέρι και το 3d κινείται πάνω σε ράγες βγάζοντας το προς τα έξω και σε ένα σημείο παίρνει κλίση προς τα κάτω και το σίδερο-λαβή σε αυτό το σημείο λειτουργεί σαν στήριγμα για την σχάρα με αποτέλεσμα μόλις τραβήξει προς τα έξω και αφού πάρει κλίση προς τα κάτω η σχάρα να βάλει και το σίδερο σαν βάση και το αεροπλάνο έχει βρεθεί μέσα στα χέρια του στο ύψος του και απλά το σηκώνει και το βγάζει έξω χωρίς καν να μπει στο φορτηγάκι.

Ανάλογη πατέντα έχει κάνει με ράγες και για το Jet, τραβάει ένα φύλλο κόντρα πλακέ (μάλλον) που είναι και αυτό με πατέντα με ράγες, βάζει και ένα σίδερο (ένα κίντρινο είναι σε μια φωτογραφία) στην εξωτερική του φύλλου για να το κρατάει στο ύψος του εδάφους και έτσι απλά σηκωνεται το jet με την βάση του (αυτή μέσα στο οποίο είναι καθισμένο κάτω) από το κόντρα πλακέ, χωρίς πάλι να μπει στο βαν καθόλου.

Όπως μας είπε το σύστημα φόρτωσης-εκφόρτωσης για το jet ακόμα έχει δρόμο για βελτίωση και είναι το αρχικό στάδιο αλλά ειδικά του 3d παιδιά είναι καταπληκτική πατέντα (για εμένα τουλάχιστον που δεν έχω ξαναδεί) μιας που του έρχεται μες τα χέρια και υπό κλίση.
Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 2 Ιούν 2012, 18:08:37 »

Και ένα βίντεο με ένα Aeroworks Yak 54 150cc που είχα τραβήξει πριν μερικούς μήνες στο σύλλογο στις πρώτες του πτήσεις.

Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 31 Δεκ 2012, 14:55:15 »

Καλησπέρα παιδιά! Μιας και ήμουν λίγο άφαντος για ένα διάστημα να σας ενημερώσω για τα νέα μου. Το μάστερ τελείωσε και εδώ και 2 μήνες είμαι Ελλάδα όπου περιμένω μέχρι τέλος του μήνα να πάω στρατό!

Μέχρι να έρθουν τα πράγματα με τις κούτες Ελλάδα, κάτι η βαρεμάρα, το έριξα στο ψάρεμα στην Αίγινα εδώ και κανά μήνα με τα καλάμια μου.

Μετά από αρκετή ξεκούραση, και αφού συγκεντρώθηκαν 32 κούτες και ξεχωρίστηκαν, τελικά ξανα έστησα το AXN floater jet το σπασμένο που είχα επισκευάσει για να πετάω: http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=7868&page=2

Έχω ακόμα ένα ολοκαίνουργιο ΑΧΝ του κουτιού μιας και το Easystar ΙΙ το οποίο δεν ήθελα να πετάξω μιας που έχω μοντέλο πιο προχειρα που κάνει την ίδια δουλειά. Οι πρώτες πτήσεις έγιναν στην Αίγινα την εβδομάδα που μας πέρασε.

Για την ιστορία, το θερμικό trainer που είχα στην Αγγλία το πούλησα εκεί, και αυτό γιατί θα ήταν μανίκι να το μεταφέρω Ελλάδα, το ίδιο έγινε και με ένα χαμηλοπτέρυγο θερμικό που αν και το αγόρασα αρχές Ιουνίου δεν πρόλαβα να το πετάξω ποτέ. Αυτό συνέβει γιατί από τέλη Ιουνίου ως και αρχές Αυγουστού κάθε μέρα έβρεχε και μετά μετοκόμισα σε άλλη πόλη - εξίσου δύσκολη μεταφορά τους.

Τελικά η μετακόμιση στην άλλη πόλη τέλη Αυγούστου πριν γυρίσουμε Ελλάδα με αναγκασε να πουλήσω τα 2 θερμικά και να μείνω με το ΕΖ ΙΙ -το οποίο είναι και το μόνο που γύρισε Ελλάδα.

Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες από το σύλλογο και πλεόν θα προσπαθήσω να βάλω ότι υλικό μου έχει διαφύγει.

Εδώ το Εasystar μου με το θερμικό μου -πρωην- Boomerang.



Εδώ με την παρέα:





Θα βάλω περισσότερα τις επόμενες μέρες!



Καταγράφηκε

.Skywalker.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115


Όταν δεν βρέχει και δεν φυσάει, πετάμε...


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 01:34:03 »

Να 'μαι και εγώ το easystar II!!









Και εδώ φωτογραφία με το πολυπόθητο πτυχείο της British Model Flying Association! Η πιστοποίηση ότι πλέον ο πιλότος μπορεί να πετάει μόνος χωρίς επίβλεψη από κάποιον τρίτο. Την εξέταση την είχα δώσει με το θερμικό μου, το Boomerang της Seagull. Στο πιστοποιητικό αναγράφεται ονομα, επώνυμο, το επίτευγμα καθώς και ο αριθμός μητρώου του πιλότου συνοδευόμενο από τις σχετικές τζίφρες.



Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια (Συντονιστές: Serafim, Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.189 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.