Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.235 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 05:35:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 05:35:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 20:32]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από modeller2
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:13:21]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από snoopy
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:14:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284235
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 43
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 21
Συνολικά: 22
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: LiFePO4 σε Τ/Κ « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: LiFePO4 σε Τ/Κ  (Αναγνώστηκε 981 φορές)
   
0 teo
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 571


ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


Προφίλ WWW
« στις: Τρίτη, 1 Νοέ 2011, 01:33:25 »

Έχω σχεδόν από την πρώτη στιγμή που πήρα την DX7 μου την παρακάτω LiFePO4 πάνω της.
Έχω αντιμετωπίσει τα προβλήματα που έχουν αναφέρει κι άλλοι με τις ενδείξεις της τάσης της στην τ/κ.
Επίσης έχω παρόμοια "προβλήματα" ενδείξεων κατά την φόρτιση / εκφόρτιση που λύνονται με την μέτρηση την μπαταρίας σε σχετικά καλό πολύμετρο.
Έχω διαβάσει πως καλό είναι να μην πέφτει η τάση κάτω από τα 2,5V/cell με κατώτατο όριο τα 2.

Όμως δεν ξέρω αν έχω καταλάβει σωστά τα παρακάτω και γι αυτό ανοίγω το θέμα αυτό.
 
Την αγοράζουμε συνήθως στα 3,3V/cell.
Την φορτίζουμε πλήρως  με balance σε ειδικό πρόγραμμα LiFe του φορτιστή μας στα 3,65V/cell (μέτρηση με καλό πολύμετρο για να πάρουμε τα πραγματικά νούμερα).
Την βάζουμε χωρίς φόβο πάνω στην τ/κ ακόμα κι αν η πραγματική τάση της είναι κοντά στα 11V (10,95 για την ακρίβεια που δίνει max και η Hyperion).
Την χρησιμοποιούμε κατά βούληση και από καιρό σε καιρό την ξαναβάζουμε στο πολύμετρο και αν διαπιστώσουμε πως η τάση της έχει πέσει κάτω από τα 3,3V/cell την ξαναφορτίζουμε πλήρως με balance απευθείας χωρίς να χρειάζεται να κάνουμε αποφόρτιση πρώτα στα 2,5V/cell για να κλείσει ένας πλήρης κύκλος φόρτισης. Ισχύει;
Αν θελήσουμε να σταματήσουμε για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα (μήνες) την χρήση της πρέπει να την αποφορτίσουμε μέχρι τα 2,5V/cell;
Κι αν ναι πως γίνεται αυτό αφού οι περισσότεροι φορτιστές φορτίζουν αλλά δεν αποφορτίζουν καλά τις LiFePO4;  
Έχω ακούσει πως δεν χρειάζεται να αποφορτίζουμε τις LiFePO4 και ειδικά αυτές για τ/κ σε κατάσταση storage. Ισχύει;
Επίσης έχω ακούσει πως καλό είναι να τις αποσυνδέουμε από την τ/κ αν πρόκειται να μην χρησιμοποιήσουμε για καιρό την τ/κ μη τυχόν και πέσει η τάση της από το απειροελάχιστο ρεύμα που τραβά το bios της τ/κ ακόμα και με σβηστό διακόπτη. Ισχύει;
Όταν αργότερα αποφασίσουμε να ξαναξεκινήσουμε να χρησιμοποιούμε την τ/κ απλά μετράμε την μπαταρία κι αν έχει πέσει η τάση της την φορτίζουμε στην λογική που είπα και παραπάνω.
Έχω διαβάσει πως οι LiFePO4 βγάζουν πάνω από 250 κύκλους φόρτισης θεωρώντας κύκλο την διαδρομή 3,65V/cell -> 2,5V/cell -> 3,65V/cell, που όμως δεν κλείνει σχεδόν ποτέ μιας και στα 3,3V/cell ξαναπάμε στα 3,65V/cell. Ισχύει;  
Με την παραπάνω λογική μια καλή μπαταρία LiFePO4 (Hyperion) είναι ικανή να μας βγάλει από χρόνια έως δεκαετίες ανάλογα με την χρήση (αθλητική - ερασιτεχνική). Ισχύει;

Ευχαριστώ.


* Hyperion 2100mAh 3S.jpg (84.27 KB, 540x304 - εμφανίστηκε 244 φορές.)
Καταγράφηκε

FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 1 Νοέ 2011, 11:50:40 »

Αν χρησιμοποιεις φορτιστη της Hyperion βαλτη σε store mode και θα εισε ΟΚ. Αν οχι, αποφορτιση στα 3,3V ανα στοιχειο ειναι αρκετα.
Αυτη την πρακτικη εφαρμοζω στις δικες μου και εχω pack που τραβαει ικανοποιητικα ηδη στον 4ο χρονο χρησης.
Επισης.
Μηνιαια σηντηρηση ala LiPo (1κυκλος φορτιση-store) καλο κανει!
Καταγράφηκε
0 teo
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 571


ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 1 Νοέ 2011, 12:00:37 »

Αν χρησιμοποιεις φορτιστη της Hyperion βαλτη σε store mode και θα εισε ΟΚ.

Είσαι σίγουρος πως το storage του φορτιστή Hyperion κάνει πραγματικό κατέβασμα στα 2,5V/cell?
Και πρώτα από όλα είσαι σίγουρος πως πρέπει υποχρεωτικά να κάνουμε storage στις LiFePO4 όπως στις LiPo?
Νομίζω μια από τις διαφορές της τεχνολογίας μεταξύ τους είναι ακριβώς αυτή, πως δηλαδή δεν χρειάζεται να τις κατεβάζεις, αλλά πάντα μόνο να τις συμπληρώνεις.
Αν κάνω λάθος διορθώστε με. 

Καταγράφηκε

FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: LiFePO4 σε Τ/Κ « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.144 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.