Μία εικόνα χίλιες λέξεις...
Τελικά δεν θα δοκιμάσω σύντομα brushed setup καθώς τα ηλεκτρονικα που ήθελα να χρησιμοποιήσω θα παραμεινουν στην Τ.Ι.ΤΗ.ΚΑ...
Αφου έκανα και κάτι δοκιμές με την μαμά πλακετα παρακάμπτοντας μια δίοδο από όπου περνουσε η τάση πριν το μοτερ, ελπίζοντας ότι εκεί υπάρχει το θεμα, οι ηλεκτρονικές μου γνώσεις φάνηκαν κατώτερες των περιστασεων κ δεν βγήκε άκρη.
Ελπίζοντας σε ένα θαύμα:
Όμως επειδή δεν κρατήθηκα χρησιμοποίησα κάποια περιφερειακα από δω και από κει για ένα πρωτο, μακάρι και τελευταίο, brushless setup.
Linear servo και custom ("the steve" converter νομίζω λεγόταν) 1s brushless/converter esc (χωρίς πλεον το "converter") από blade mcpx και brushless inrunner μοτερακι από losi micro rally μαζί με την βάση του.
Καθαρισμός των επαφών του servo με wd40(ναι με wd40, εχει δοκιμαστεί και στα ποτενσιόμετρα της 9xr που έχω, χρόνια πριν, χωρίς απολύτως καμία παρενέργεια)
Στα δεξιά φαίνεται λίγο και η γυμνή πλακέτα από έναν πορτοκαλί δέκτη spectrum
Τροποποίηση της βάσης του μοτέρ για την τοποθέτηση επάνω στο μοντέλο
Έδωσα και μία μικρή γωνία προς τα δεξιά(δεξιόστροφη περιστροφή έλικας)
Φαντασία και ατλακόλ έδωσαν στο ξυλάκι παγωτού το απαραίτητο "δέσιμο" για να μην ραγίσει τρυπώντας το και βιδώνοντας πάνω την βάση
Στα aileron θα κρατησω το υπάρχον servo καθώς από τις δοκιμές φαίνεται ότι αντέχει αν και στην μαμά πλακετα εχω την εντύπωση ότι έχει ρυθμιστή για να ρίχνει την τάση στα 3.3v, ειδομεν... Δέκτη, όπως προανέφερα, έχω orange spectrum τον οποίο "αδυνάτισα" αφαιρώντας ότι μπορουσα να αφαιρέσω τέλος παντων και κόλλησα κατευθείαν στις επαφές τα καλώδια. Οι πορτοκαλί δέκτες δουλεύουν με πολύ χαμηλή τάση, αν θυμάμαι καλά κάτω από 3.5v, έχω κάτι κατασκευές που τροφοδοτώ με μονόσελη απευθείας τον δέκτη και δεν μασάει καθόλου, με επιφύλαξη νομίζω έχω δει 3.3v σε μπαταρία που έβγαλα μόλις άρχισε να λιγοψυχάει. Υπάρχουν έτοιμες πλακέτες brushed και brushless με ενσωματωμένο δέκτη, ακόμα και με 2 servo επάνω οι brushed, ίσως στο μέλλον να δοκιμάσω και από αυτές γιατί μειώνουν αρκετά το βάρος.
Δυστυχώς δεν εχω καλή έλξη, περι τα 30γρ στην καλύτερη, όμως έχω κουμπωσει την μαμά ελικα οπότε τυχόν "ασταθειες" από τις aftermarket έλικες των προηγουμενων δοκιμών τις ξεχνάω και παω για δοκιμαστική πτηση με ουτε λίγο ουτε πολυ περι τα 14γρ βαρύτερος (30->44) και χωρίς rudder. Αν όλα πανε καλα ίσως κουμπώσω και άλλο ένα linear servo, γυρω στα 1.7γρ ειναι.
Χωρίς καμία ιδιαίτερη ουσία μια φωτο από το βάρος των ηλεκτρονικών
Έτοιμα και όλα στην θέση τους
Επίσης έδωσα και μια μικρή γωνία προς τα κάτω, εννοείται όλα τυχαία και "με το μάτι"...
Δεν θέλω σχόλια για την εμφάνιση του αεροσκάφους, ναι δεν θυμίζει πια το πανέμορφο ντελικάτο αεροπλανάκι που βγήκε πρώτη φορά από το κουτί, ας μη το κάνουμε θέμα... Χαχαχχαχαχαχαχα
Δεν κρατιόμουν να δοκιμάσω το αεροπλανάκι, και βέβαια οι πρώτες ρίψεις ήταν με ανάποδες κινήσεις στα aileron, γιατί όχι; Πάντα από κει που είσαι σίγουρος οτι δεν χρειάζεται να ξανά ελέγξεις σκάει η στραβή
Πρέπει να το έσκασα με την μούρη στα χορτάρια πάνω από 10 φορές μέχρι να καταλάβω γιατί "ρίχνει φτερό χωρίς λόγο" !
Πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα για να κρατηθεί στα φτερά του, λίγο ο αέρας, λίγο να τριμάρω την τ/κ και έγινε η αναγκαστική προσγείωση της πρώτης φωτό...
Σύντομα και σχετικά βιντεάκια με την πτήση πτώση αλλά και με επιτέλους επιτυχημένη προσπάθεια!
Καληνύχτες στους ξενύχτες!