Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.235 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 01:59:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 01:59:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 20:32]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από modeller2
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:13:21]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από snoopy
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:14:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284235
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 43
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 17
Συνολικά: 18
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: F3A και Gas κινητήρες « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: F3A και Gas κινητήρες  (Αναγνώστηκε 3294 φορές)
   
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2011, 09:09:17 »

Υπάρχουν περιορισμοί στη χρήση gas κινητήρων σε αγώνες f3a;
Σκέφτομαι το συνδυασμό ενός 2Χ2 μοντέλου με 30cc gas κυρίως για οικονομία στα καύσιμα,
αλλά και επειδή τα καινούρια μοτέρ έχουν πολύ καλή σχέση βάρους-δύναμης.

Ποια είναι η άποψή σας; Ποια τα υπέρ και τα κατά;

Καταγράφηκε

ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2011, 09:42:34 »

τι εννοεις  μοντέλο 2Χ2??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2011, 10:39:41 »

Καλημέρα

Το βασικό πρόβλημα για την χρήση gas κινητήρα σε δίμετρο pattern μοντέλο είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να βγεις κάτω από το όριο των 5 κιλών στο βάρος που υπάρχει στους αγώνες και να έχεις και αρκετή δύναμη για να πετάς όπως πρέπει.

Από κει και πέρα υπάρχει και το όριο θορύβου που είναι δύσκολο να πιαστεί με τον gas, οι κραδασμοί που είναι πολύ κακοί για την ακρίβεια που θες στα πηδάλια, όπως επίσης και το ότι σχεδόν όλοι οι gas έχουν την έξοδο της εξάτμισης στο πλάι, ενώ για ένα καλό pattern η έξοδος πρέπει να είναι πίσω.

Υπάρχει μια μηχανή (τουλάχιστον αυτή μόνο ξέρω εγώ) που είναι ειδικά για δίμετρο pattern, και είναι 40cc.  Η 30cc δεν θα είναι αρκετή, αν και είμαι λίγο ανενημέρωτος για το τι μπορεί να έχει βγει τον τελευταίο χρόνο:

http://www.troybuiltmodels.com/items/ZDZ40F3A.html

Σεραφείμ

(2Χ2 εννοεί 2 μέτρα άνοιγμα φτερού και 2 μέτρα άτρακτος, μια και τα pattern είναι περίπου 'τετράγωνα')
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 197


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2011, 10:59:30 »

Η μόνη δέσμευση που υπάρχει στα PATTERN μοντέλα είναι να μην υπερβαίνουν τα δυο μέτρα μήκος και τα δυο μετρα ανοιγμα φτερών και να ζυγίζουν κάτω από πέντε κιλά (χωρίς καύσιμο τα glow,gas) (με μπαταρίες τα electric) απο εκέι και πέρα υπάρχει και το όριο του θορύβου όπως σωστά έγραψε ο Σεραφείμ. Εγώ θα έλεγα ότι το μεγαλυτερο μειονέκτημα έιναι η έλειψη απόκρισης των gas κινητήρων στις μεσαίες στροφές όπου γίνεται και όλο το παιχνίδι στο pattern.

 Φιλικά Χάρης     
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2011, 16:55:48 »

Δλδ το όριο του θορύβου μετριέται από τους κριτές πριν τον αγώνα;
(συγγνώμη αλλά δεν έχω πάει καν σε αγώνα ως τώρα, λέω να έρθω στα Μουδανιά αν τα καταφέρω)
Η μέτρηση γίνεται με ντεσιμπελόμετρο φαντάζομαι. Σε ποια απόσταση όμως από τον κινητήρα;
Γιατί όσο πιο μακρυά τόσο πιο χαμηλή θα είναι η στάθμη θορύβου.
Επίσης, μετριέται η στάθμη θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα ή μόνο με τέρμα γκάζι;
Ο αθλητής λογικά πρέπει να έχει ήδη μετρήσει τη στάθμη θορύβου πριν πάει στον αγώνα έτσι δεν είναι;

Πάντως αν κατάλαβα καλά, ο ZDZ40 F3A πρέπει να ζυγίζει 1200γρ χωρίς εξάτμιση, δεν είναι και λίγα.
Καταγράφηκε

evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.799


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2011, 17:13:48 »

...
Η μέτρηση γίνεται με ντεσιμπελόμετρο φαντάζομαι. Σε ποια απόσταση όμως από τον κινητήρα;
Γιατί όσο πιο μακρυά τόσο πιο χαμηλή θα είναι η στάθμη θορύβου.
Επίσης, μετριέται η στάθμη θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα ή μόνο με τέρμα γκάζι;
...

Από τον αγωνιστικό κανονισμό F3A της FAI:


* noise level.JPG (42.93 KB, 572x196 - εμφανίστηκε 346 φορές.)
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
kostas M.
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 191



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 1 Οκτ 2011, 12:54:10 »

Δλδ το όριο του θορύβου μετριέται από τους κριτές πριν τον αγώνα;
(συγγνώμη αλλά δεν έχω πάει καν σε αγώνα ως τώρα, λέω να έρθω στα Μουδανιά αν τα καταφέρω)
Η μέτρηση γίνεται με ντεσιμπελόμετρο φαντάζομαι. Σε ποια απόσταση όμως από τον κινητήρα;
Γιατί όσο πιο μακρυά τόσο πιο χαμηλή θα είναι η στάθμη θορύβου.
Επίσης, μετριέται η στάθμη θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα ή μόνο με τέρμα γκάζι;
Ο αθλητής λογικά πρέπει να έχει ήδη μετρήσει τη στάθμη θορύβου πριν πάει στον αγώνα έτσι δεν είναι;

Πάντως αν κατάλαβα καλά, ο ZDZ40 F3A πρέπει να ζυγίζει 1200γρ χωρίς εξάτμιση, δεν είναι και λίγα.

Ο κατασκευαστής ZDZ αναφέρει βάρος 1100γρ μαζί με την ηλεκτρονική ανάφλεξη. Έχω το ZDZ-40RE που είναι κατά 250γρ βαρύτερο από τον F3A. Επίσης η έκδοση F3A έχει μειωμένους κραδασμούς. Δεν ξέρω τι παίζει με τις επιδόσεις στις μεσαίες στροφές, πάντως υπάρχει η δυνατότητα χρήσης πίπας, που από τη άλλη αυξάνει το βάρος.

P.S. Όσον αφορά τους κανονισμούς, προσωπικά πετάω pattern με αεροπλάνο που δεν πληρεί όλους τους κανονισμούς ... παρόλα αυτά το απολαμβάνω!  Thumbs up

Καταγράφηκε

Κώστας Μιχαηλίδης
http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 1 Οκτ 2011, 13:44:39 »

Σωστός, αυτή είναι η ουσία, πρώτα απ' όλα να χαίρεσαι αυτό που κάνεις  Thumbs up

 
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: F3A και Gas κινητήρες « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.99 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.