Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 10:49:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 10:49:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 34
    Συνολικά: 35
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: F3A και Gas κινητήρες  (Αναγνώστηκε 4477 φορές)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2011, 09:09:17 »

    Υπάρχουν περιορισμοί στη χρήση gas κινητήρων σε αγώνες f3a;
    Σκέφτομαι το συνδυασμό ενός 2Χ2 μοντέλου με 30cc gas κυρίως για οικονομία στα καύσιμα,
    αλλά και επειδή τα καινούρια μοτέρ έχουν πολύ καλή σχέση βάρους-δύναμης.

    Ποια είναι η άποψή σας; Ποια τα υπέρ και τα κατά;

    Καταγράφηκε

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2011, 09:42:34 »

    τι εννοεις  μοντέλο 2Χ2??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2011, 10:39:41 »

    Καλημέρα

    Το βασικό πρόβλημα για την χρήση gas κινητήρα σε δίμετρο pattern μοντέλο είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να βγεις κάτω από το όριο των 5 κιλών στο βάρος που υπάρχει στους αγώνες και να έχεις και αρκετή δύναμη για να πετάς όπως πρέπει.

    Από κει και πέρα υπάρχει και το όριο θορύβου που είναι δύσκολο να πιαστεί με τον gas, οι κραδασμοί που είναι πολύ κακοί για την ακρίβεια που θες στα πηδάλια, όπως επίσης και το ότι σχεδόν όλοι οι gas έχουν την έξοδο της εξάτμισης στο πλάι, ενώ για ένα καλό pattern η έξοδος πρέπει να είναι πίσω.

    Υπάρχει μια μηχανή (τουλάχιστον αυτή μόνο ξέρω εγώ) που είναι ειδικά για δίμετρο pattern, και είναι 40cc.  Η 30cc δεν θα είναι αρκετή, αν και είμαι λίγο ανενημέρωτος για το τι μπορεί να έχει βγει τον τελευταίο χρόνο:

    http://www.troybuiltmodels.com/items/ZDZ40F3A.html

    Σεραφείμ

    (2Χ2 εννοεί 2 μέτρα άνοιγμα φτερού και 2 μέτρα άτρακτος, μια και τα pattern είναι περίπου 'τετράγωνα')
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 214


    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2011, 10:59:30 »

    Η μόνη δέσμευση που υπάρχει στα PATTERN μοντέλα είναι να μην υπερβαίνουν τα δυο μέτρα μήκος και τα δυο μετρα ανοιγμα φτερών και να ζυγίζουν κάτω από πέντε κιλά (χωρίς καύσιμο τα glow,gas) (με μπαταρίες τα electric) απο εκέι και πέρα υπάρχει και το όριο του θορύβου όπως σωστά έγραψε ο Σεραφείμ. Εγώ θα έλεγα ότι το μεγαλυτερο μειονέκτημα έιναι η έλειψη απόκρισης των gas κινητήρων στις μεσαίες στροφές όπου γίνεται και όλο το παιχνίδι στο pattern.

     Φιλικά Χάρης     
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2011, 16:55:48 »

    Δλδ το όριο του θορύβου μετριέται από τους κριτές πριν τον αγώνα;
    (συγγνώμη αλλά δεν έχω πάει καν σε αγώνα ως τώρα, λέω να έρθω στα Μουδανιά αν τα καταφέρω)
    Η μέτρηση γίνεται με ντεσιμπελόμετρο φαντάζομαι. Σε ποια απόσταση όμως από τον κινητήρα;
    Γιατί όσο πιο μακρυά τόσο πιο χαμηλή θα είναι η στάθμη θορύβου.
    Επίσης, μετριέται η στάθμη θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα ή μόνο με τέρμα γκάζι;
    Ο αθλητής λογικά πρέπει να έχει ήδη μετρήσει τη στάθμη θορύβου πριν πάει στον αγώνα έτσι δεν είναι;

    Πάντως αν κατάλαβα καλά, ο ZDZ40 F3A πρέπει να ζυγίζει 1200γρ χωρίς εξάτμιση, δεν είναι και λίγα.
    Καταγράφηκε

    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2011, 17:13:48 »

    ...
    Η μέτρηση γίνεται με ντεσιμπελόμετρο φαντάζομαι. Σε ποια απόσταση όμως από τον κινητήρα;
    Γιατί όσο πιο μακρυά τόσο πιο χαμηλή θα είναι η στάθμη θορύβου.
    Επίσης, μετριέται η στάθμη θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα ή μόνο με τέρμα γκάζι;
    ...

    Από τον αγωνιστικό κανονισμό F3A της FAI:


    * noise level.JPG (42.93 KB, 572x196 - εμφανίστηκε 459 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191



    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 1 Οκτ 2011, 12:54:10 »

    Δλδ το όριο του θορύβου μετριέται από τους κριτές πριν τον αγώνα;
    (συγγνώμη αλλά δεν έχω πάει καν σε αγώνα ως τώρα, λέω να έρθω στα Μουδανιά αν τα καταφέρω)
    Η μέτρηση γίνεται με ντεσιμπελόμετρο φαντάζομαι. Σε ποια απόσταση όμως από τον κινητήρα;
    Γιατί όσο πιο μακρυά τόσο πιο χαμηλή θα είναι η στάθμη θορύβου.
    Επίσης, μετριέται η στάθμη θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα ή μόνο με τέρμα γκάζι;
    Ο αθλητής λογικά πρέπει να έχει ήδη μετρήσει τη στάθμη θορύβου πριν πάει στον αγώνα έτσι δεν είναι;

    Πάντως αν κατάλαβα καλά, ο ZDZ40 F3A πρέπει να ζυγίζει 1200γρ χωρίς εξάτμιση, δεν είναι και λίγα.

    Ο κατασκευαστής ZDZ αναφέρει βάρος 1100γρ μαζί με την ηλεκτρονική ανάφλεξη. Έχω το ZDZ-40RE που είναι κατά 250γρ βαρύτερο από τον F3A. Επίσης η έκδοση F3A έχει μειωμένους κραδασμούς. Δεν ξέρω τι παίζει με τις επιδόσεις στις μεσαίες στροφές, πάντως υπάρχει η δυνατότητα χρήσης πίπας, που από τη άλλη αυξάνει το βάρος.

    P.S. Όσον αφορά τους κανονισμούς, προσωπικά πετάω pattern με αεροπλάνο που δεν πληρεί όλους τους κανονισμούς ... παρόλα αυτά το απολαμβάνω!  Thumbs up

    Καταγράφηκε

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 1 Οκτ 2011, 13:44:39 »

    Σωστός, αυτή είναι η ουσία, πρώτα απ' όλα να χαίρεσαι αυτό που κάνεις  Thumbs up

     
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: F3A και Gas κινητήρες
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.