Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.334 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 12:24:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 12:24:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:14]

    από chris 1975
    [Χθες στις 19:04]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304334
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 47
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 22
    Συνολικά: 24
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 43 44 45 [46] 47 48 49 ... 96     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: e-sky CP-Belt  (Αναγνώστηκε 333510 φορές)
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #675 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2008, 23:53:55 »

    Όχι Γιάννη, δεν λέω σε καμιά περίπτωση ότι κατηγόρησες την Spektrum αδίκως. Υπάρχει πρόβλημα και αυτό είναι η καθυστέρηση λόγω του ότι σαρώνει πολλά κανάλια κατά την εκκίνηση. Απλά είδα τον φίλο Φώτη πανικοβλημένο και είπα να ενημερώσω.

    Όσο για τα προβλήματα της Futaba κι εγώ από εδώ τα διάβασα, δεν είχα ποτέ προσωπική εμπειρία με Futaba 2.4Ghz, παρά μόνο με 35άρα PCM.
    Εδώ το άρθρο... https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=5022.0

    και εδώ μερικές γνώμες όσο αφορά την σύγκριση των δύο... https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=4623.0
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #676 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 00:29:07 »

    Καλησπέρα σε όλους.

        Προς αποφυγή πανικού, σας λέω ότι το μπελτάκι καθώς και οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό ελικόπτερο αυτού του μεγέθους, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα με το δέκτη της σπέκτρουμ. Το πρόβλημα αυτού του δέκτη, είναι ότι αργεί να συντονιστεί με τον πομπό μετά από ένα reset λόγω βύθισης τάσης ,που συμβαίνει πολλές φορές σε θερμικά μοντέλα όταν η κατανάλωση των σερβό ξεπεράσει τις δυνατότητες της μπαταρίας, ιδίως όταν αυτή είναι άδεια.
       Τέτοιο πράγμα στο μπελτάκι δεν πρόκειται να συμβεί. Τα σερβό και ο δέκτης τροφοδοτούνται από το κύκλωμα σταθεροποίησης τάσης του ρυθμιστή ταχύτητας ,το οποίο παρέχει 5 βολτ σταθερά. Η κατανάλωση των μίνι σερβό του γυροσκοπίου και του δέκτη δεν ξεπερνούν τις δυνατότητες του σταθεροποιητή. Εξάλλου αν κόψει ο σταθεροποιητής από υπερθέρμανση, κανένας δέκτης δεν μπορεί να λειτουργήσει. Οπότε απομένει η περίπτωση βύθισης τάσης της μπαταρίας. Η τάση, που χρειάζεται συνήθως ο σταθεροποιητής για να δουλέψε,ι είναι περίπου 7 βολτ. Μια λίπο όμως τριών στοιχείων, δεν πρόκειται να πέσει τόσο χαμηλά παρά μονάχα αν είναι εντελώς άδεια. Στην περίπτωση αυτή όμως ούτως ή άλλως το ελικόπτερο δεν πετάει.
       Πάμε τώρα στη FUTABA. Το πρόβλημα δεν είναι ότι οι συγκεκριμένες τηλεκατευθύνσεις στα 2.4 γίγα ,παρουσιάζουν ελάττωμα που οδηγεί σε παρεμβολές όταν χρησιμοποιούνται πολλές ταυτόχρονα. Εχω πατάξει ένα σωρό φορές με τέτοια τηλεκατεύθυνση στην Ανάβυσσο ,τη στιγμή που λειτουργούσαν τουλάχιστον άλλες τρεις στα 2.4 γίγα. Το πρόβλημα είναι απλά ότι λόγω λάθους του εργοστασίου, βγήκαν μερικά κομμάτια με τον ίδιο κωδικό με αποτέλεσμα να υπάρχει πιθανότητα ο δικός μας δέκτης να κλειδώσει όχι μόνο στον δικό μας πομπό αλλά και σε κάποιον άλλον, που έτυχε να έχει τον ίδιο κωδικό. Τα κομμάτια που διέρευσαν δεν είναι πολλά ανά τον κόσμο και αν δεν κάνω λάθος αφορούν την 6EX και άλλη μία νομίζω. Η πιθανότητα λοιπόν να δεχθούμε παρεμβολή είναι πάρα πολύ μικρή και σίγουρα απείρως μικρότερη από τα 35 ή τα 40 ΜΗΖ.
       Το μόνο που έχω ακούσει από κουβέντες "της αλάνας" για τις σπέκτρουμ αλλά δεν το έχω διασταυρώσει ,είναι ότι έχουν εισαχθεί και στην Ελλάδα κάποια κομμάτια Γερμανικής κατασκευής ,τα οποία ενώ υποτίθεται πως είναι full range στην πραγματικότητα είναι μειωμένης εμβέλειας. Δεν ξέρω αν αληθεύει αυτό. Αν κάποιος έχει πιο συγκεκριμένες πληροφορίες ας μας πει.

    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Απάντηση #677 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 09:20:15 »

    Εγώ έχω Spektrum DX-7 με δέκτες AR-6100 DSM2, έχω βάλει πυκνωτές και στους 2 δέκτες

    ποτέ μα ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.... το μόνο σημείο που πρέπει να προσέξετε
    και αυτό ισχείει για όλους τους δέκτες οποιαςδήποτε μάρκας (απο όσο ξέρω)  είναι η σωστή επιλογή ESC με BEC που να αντέχει
    όχι οριακά την παροχή ρεύματος πρός το δέκτη και τα σέρβο.

    Το πρόβλημα αυτό με το reset του δέκτη το είχε και ο φίλος Zero_IQ με τηλεκατεύθυνση οχι Spektrum και το έλυσε βάζοντας εξωτερικό
    Bec.

    Πρόβλημα με τ/κ DX-7 είχε και ο φίλος μου Jek αλλά το πραγματικό πρόβλημα που του έριχνε το μοντέλο ήταν τελικά χαλασμένο σέρβο.
    Κολλούσε στον αέρα, κατανάλωνε πολύ ρεύμα με αποτέλεσμα το bec του esc να μην μπορεί να τροφοδοτήσει με ανάλογο ρεύμα το δέκτη.

    Αυτά τα ολίγα για να μην πανικοβάλεστε. Και μην ξεχνάτε.... πίσω απο την Spektrum υπάρχει η Japan Radio, (JR)  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    DIMITRIS81
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 16


    « Απάντηση #678 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 16:19:09 »

    Καλησπέρα σε όλους.

       Δημήτρη αν τα οικονομικά σου σου το επιτρέπουν πάρε την εννιάρα και κλείνεις το κεφάλαιο τηλεκατεύθυνση μια για πάντα και για οποιοδήποτε μοντέλο. Διότι οι ψηφιακές τηλεκατευθύνσεις διαθέτουν μνήμες΄ρυθμίσεων και μπορείς να χρησιμοποιείς τη μια και μοναδική σου τηλεκατεύθυνση για κάθε μοντέλο που έχεις.
      Από την άλλη μεριά, και με την εφτάρα μπορείς να κάνεις το ίδιο, απλά δεν θα έχεις τόσα spare κανάλια. Ενδεικτικά σου λέω ότι, με την εφτάρα μπορείς να ελένξεις αεροπλάνο που να διαθέτει και ανακλινόμενο σύστημα προσγείωσης και πτερύγια καμπυλότητας και να σου περισέψει και ένα κανάλι. Για ελικόπτερο χρειάζεσαι 5 ή 6 κανάλια, αν το γυροσκόπιο ρυθμίζεται από την τηλεκατεύθυνση και 7 αν χρησιμοποιήσεις και governor με ρύθμιση από την τηλεκατεύθυνση.
      Φυσικά να υποθέσω ότι μιλάμε για 2.4 γίγα όσον αφορά τη συχνότητα. Μην τυχόν και δώσεις λεφτά για καινούρια τηλεκατεύθυνση στα 35 ή τα 40 ΜΗΖ ,τη στιγμή που όλες οι καινούριας παραγωγής τηλεκατευθύνσεις βγαίνουν στα 2.4 γίγα.

    Φιλικά Κώστας.



    Ευχαριστω μαλλον θα παρω την 7CH για να τσιμπησω και το  gy240.
    Απ'οτι καταλαβα και η 7CH ειναι ικανοποιητικη.
    Καταγράφηκε
    kiparisi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 157


    « Απάντηση #679 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 16:58:22 »

    προβλημα προβλημα προβλημα
    το ελικοπτερο στριβει γυρο απο τον αξωνα του ,.
    κραταω το αριστερο στικ τερμα δεξια για να μεινει λιγο σταθερο.
    αλλα και παλι περνει .
    προτεινει καποιοσ κατι ?
    α εβγαλα καιο το γυρο και εβαλα το σερβο στο καναλι 4 αλλα και παλι τα ιδια . σαν να μην εινε αρκετη η κλισι στουσ πισω ελικεσ .
    Καταγράφηκε

    ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΟΛΩΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 429



    « Απάντηση #680 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 17:00:21 »

    προβλημα προβλημα προβλημα
    το ελικοπτερο στριβει γυρο απο τον αξωνα του ,.
    κραταω το αριστερο στικ τερμα δεξια για να μεινει λιγο σταθερο.
    αλλα και παλι περνει .
    προτεινει καποιοσ κατι ?
    α εβγαλα καιο το γυρο και εβαλα το σερβο στο καναλι 4 αλλα και παλι τα ιδια . σαν να μην εινε αρκετη η κλισι στουσ πισω ελικεσ .
    δοκίμασες να κάνεις reverse το κανάλι της ούράς ;
    Καταγράφηκε

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #681 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 17:04:56 »

    Μήπως πείραξες τόν ιμάντα και έχει μπεί ανάποδα. Wink
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    kiparisi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 157


    « Απάντηση #682 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 17:09:16 »

    μακαρι να ηξερα .
    vtr δε πειραξα τον ιμαντα
    νικ εκανα την αλλαγη που ειπεσ και το ελικοπτερο γυριζε σα μιξερ γυρο απο τον εαυτοο του.
    και μαλιστα εφαγε και ενα στουκι που ηταν ολο δικο του.
    ψιλο εσπασε ο ενασ μεγαλοσ ελικασ και τωρα πρεπει να φτιαξω αλλον.
    αυτο εινε το λιγοτερο . το προβλημα μου εινε η περιστροφη .
    ελπιζω ομωσ να διορθοθει εαν το ελικοπτερακι σηκωθει αρκετα ψηλα  .
    Καταγράφηκε

    ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΟΛΩΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
    anastassis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 71


    « Απάντηση #683 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 17:17:59 »

     Να ελέγξεις ενα προς ενα τα μηχανικά μέρη, από τον κεντρικό άξονα μέχρι και τα tail blades. Εμενα μια φορα μου είχε χαλάσει το αξονακι που μεταφερει την κινηση απο τον κεντρικό αξονα στον ιμαντα, και μια αλλη φορα ηταν χαλαρος ο ιμάντας.
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #684 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 17:34:37 »

    νικ εκανα την αλλαγη που ειπεσ και το ελικοπτερο γυριζε σα μιξερ γυρο απο τον εαυτοο του.

    Φίλε kiparisi όταν τό ελικόπτερο γυρίζει γύρω από τόν εαυτό του, συνήθως τό πρόβλημα βρίσκεται στόν ιμάντα και τά παρεμφερή του.
    Προφανώς γιά κάποιο λόγο ή ουρά, δέν παίρνει τόσες στροφές όσες χρειάζονται γιά νά εξισοροπήση τήν δύναμη τού κεντρικού στροφείου.
    Η παίρνει στροφές αλλά τά tail blades δέν έχουν τίς σωστές μοίρες.

    Αφού δέν τόν έχεις πειράξει γιά δές άν πηδάει δόντια ή είναι χαλαρός όπως λέει καί ό φίλος anastassis.
    Μήπως έχει μετακινηθεί τό tail servo πολύ και δέν τό βλέπεις.
    Τά tail blades είναι σωστά τοποθετημένα;
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « Απάντηση #685 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 17:41:57 »

    Εγω ειχα το ιδιο προβλημα και ηθελε να βαλω το reverse στο γυρο
    Καταγράφηκε
    kiparisi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 157


    « Απάντηση #686 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 18:19:10 »

    Προφανώς γιά κάποιο λόγο ή ουρά, δέν παίρνει τόσες στροφές όσες χρειάζονται γιά νά εξισοροπήση τήν δύναμη τού κεντρικού στροφείου.

    δυστηχωσ ηταν αυτο
    γυρισα τουσ ελικεσ με το χερι κενω κρατουσα με το αλλο τουσ κεντρικουσ  , ο πισω γυριζε απο μονοσ του .
    δοκιμασα να σφιξω  το αλεν που κρατα το αλουμινενιο πλαισιο επανω στον πισω αξωνα αλλα αυτο γυριζε τρελα  . συμπερασμα οτι ο πισω ελικασ εχανε στροφεσ .
    τωρα ή πρεπει να παραγκειλο νεα ανταλακτικα η κολαουζο και πατεντα .
    εχει καποιοσ να προτεινει κατί?
    Καταγράφηκε

    ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΟΛΩΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #687 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 19:25:41 »


    δοκιμασα να σφιξω  το αλεν που κρατα το αλουμινενιο πλαισιο επανω στον πισω αξωνα αλλα αυτο γυριζε τρελα  .

    Μπρορείς νά γίνεις λίγο πιό κατανοητός.
    Γιά ποιό αλουμινένιο πλαίσιο μιλάς.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    kiparisi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 157


    « Απάντηση #688 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 20:18:58 »

    το ελλεν μπενει στη μεσεα τρυπα


    * ABCD0003.JPG (37.93 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 392 φορές.)
    Καταγράφηκε

    ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΟΛΩΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
    fotis_t
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 74


    « Απάντηση #689 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2008, 21:57:13 »

    ρε παιδια θα με τρελανει το belt,αφου το εσπασα πηρα ενα κιτ με σκοπο να βαλω τα ηλεκτρονικα πανω του και να ξαναδουλεψει,αφου τα εβαλα χωρις να πειραξω τιποτα αλλο ειπα να κανω δοκιμη να δω οτι δουλευουν ολα ενταξει,βλεπω οτι το γραναζι που παιρνει κινηση απο το μοτερ γυρναει στραβα καθως και το γραναζι που δινει κινηση στον ιμαντα, και αυτος με τη σειρα του παιζει πανω κατω στο μικρο γραναζακι που γυρναει το πισω στροφιο,το μεγαλο στροφιο οταν ξεκινα στραβογυριζει και μετα παει καλυτερα.ειναι δυνατο να συμβαινουν τετοια πραγματα σε ολοκαινουριο κιτ?οταν το πηρα δεν δουλευε ετσι ολα ηταν ολοισια. worry
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 43 44 45 [46] 47 48 49 ... 96     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: e-sky CP-Belt
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.