Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.210 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 13:09:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 13:09:51

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 12:10]

από evan
[Σήμερα στις 10:38]

από Mirage
[Σήμερα στις 09:26]

από dominicm
[Χθες στις 21:13]

από orck
[Χθες στις 21:10]

[Χθες στις 20:57]

από dominicm
[Χθες στις 19:52]

από sliver
[Χθες στις 18:17]

από 3DJunk
[Χθες στις 17:21]

από Takis42
[Χθες στις 11:04]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]

[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 22:11:25]

από MKS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:14:32]

από eolos30
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 12:50:57]

από snoopy
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 11:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284210
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 42
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 23
Συνολικά: 30
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: e-sky CP-Belt « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 96  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: e-sky CP-Belt  (Αναγνώστηκε 266840 φορές)
   
coolvag
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 883


Ευάγγελος Κουλάδης


Προφίλ
« στις: Σάββατο, 31 Μάρ 2007, 00:25:26 »

Ειπα και εγω μετα απο αεροπλάνα, που εχω πετάξει και πετάω αρκετά χρονια να παρω να πεταω στο Σεφ και ενα ηλεκτρικούλι, ελικόπτερο !!!!!!!!

Ποιο όμως??? , ποσα λεφτά χρειάζομαι να μπω στα ηλεκτρικα ελικόπτερα?, να ειναι 3D?

Μετα απο ωριμη σκεψη και ερωτήσεις απο εδω και απο εκει, και μετα απο αρκετο ψαξιμο στο διαδικτυο, φορουμς, κτλ κατέληξα σε κάποιο....!!!!!!!!

Ηθελα να πετάει στρωτά, αλλα και να ειναι ετοιμο κάπως ας πουμε ( για 3D) πτήση.

Ετσι λοιπόν κατέληξα στο ολοκαινουριο μοντέλο  ηλεκτρικο ελικόπτερο της E-SKY  το  CP BELT.

Το CP BELT μπορεί να παρει και ανταλακτικα T-REX , ειναι ιδιες οι διαστάσεις του ελικοπτέρου, αλλα ομως ειναι κατα πολύ φτηνότερο.

Οταν το αποκτησα δεν υπηρχε ακομα στην ελλαδα ετσι λοιπον το αγόρασα απο κίνα.

Μπορω να πω οτι τελικα ειναι πολυ ομορφο ελικοπτερακι, πεταει καλα, και στα χερια καποιου εμπειρου   laugh laugh κανει παπάδες!!!!!!

Απλως θελω να το μοιραστω μαζι σας ,να ανταλάξουμε απόψεις , να ακουσω τους ελικοπτεράδες, διοτι αρχιζω και τρελαινομαι μου αρεσει η αιωρηση και ειχα πολλλα χρονια, να νιωσω τρέμουλο στα ποδια μου  Grin Grin την ωρα που το κραταω στον αερα!!!!!!!!

Επίσης πετα αρκετα καλα με το γυροσκοπιο της e-sky, απλως κατα την διαρκεια της πτησης, οσο εκφορτίζεται η μπαταρια πρέπει να αλλάζεις και το τριμ της τηλεκατευθυνσης στο rudder. ( φυσικά οταν εγκατεστησα το γυροσκοπιο futaba GY 240) εγινε αρνάκι η ουρά.

Φιλικά

Βαγγέλης
Καταγράφηκε
mastoras
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 815


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 31 Μάρ 2007, 01:49:46 »

ΩΠΑ !!!!  Γεια σου Βαγγελη 

Καλως ηρθες στον κοσμο του "Στροφειου" και των "γυροσκοπιων". Thumbs up Θα εχεις και μια προσθετη ενασχοληση με τον αερομοντελισμο προσπαθωντας να κρατησεις στον αερα μια μηχανικη συσκευη που δεν θελει να πεταξει με τιποτα  Grin Grin Grin

Σαν καλος "αεροπλανας" θα σου ειναι τα πραγματα σχετικα ευκολα . Ελπιζω  Grin Grin Grin Γιατι τα πραγματα δεν ειναι για κανεναν ευκολα [πλην ελαχιστων ] και τραβαμε μεγαλο ζορι ΟΛΟΙ!!!!!!! Undecided Και πολλα $ ,€ , λιρες ,γιεν και ο χωρος καλα κρατει που λεει και ο φιλος μας Νικος .

Αλλα ? Υπαρχει και ενα αλλα !!!! Αδρεναλινη πολυ αδρεναλινη  Cheesy Cheesy Cheesy

Βαλε και μια φωτο απο το μοντελακι σου  Wink


Καταγράφηκε
BizGreece
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 634



Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 31 Μάρ 2007, 02:05:33 »

 Thumbs upΒΑΓΓΕΛΗ ΕΓΩ ΑΚΟΜΗ ΕΠΕΙΔΗ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΩ  ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑΝ 5 ΑΤΟΜΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΖΗΤΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΟΙ 2 ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ
ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΘΗΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΝΤΩΣ T-REX
ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΜΕ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ
ΦΤΙΑΧΝΕΙ Η ESKY ΓΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝ ΤΟ ΒΡΩ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ
Καταγράφηκε
coolvag
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 883


Ευάγγελος Κουλάδης


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 1 Απρ 2007, 17:38:09 »

Αγαπητέ φίλε Δημήτρη,  Grin Grin οντως οπως το λες είναι μια πτητικη μηχανή που ερχεσαι να την ισοροπήσεις στον αερα. Thumbs up

Σήμερα και εχτες πέταξα στο Σεφ και οντως ειναι τρομερά δυσκολο, πολυ αδρεναλίνη  χτυπάει κόκκινο, αλλα βλέπω στα δαχτυλα μου αρκετη εξοικειωση απο σάββατο σε σάββατο, βασικα ειναι η τριτη φορα που το πεταξα, ειδικα σημερα επαιξα 6 μπαταριες, δειλα δειλά κανω λιγη πορεία και ξαναρχομαι με την ουρα πισω, ειναι τρομερα δυσκολο και ας ειμαι αεροπλανάς 15 χρονια.

Δεν μιλαω να γυρισεις την μουρη μπροστα σου nose in μου εφυγε !!!!!!!  Grin Grin Grin, τωρα στο τέλος ενταξει πεταγα με πολυ αερα σημερα, αλλα στο τελος μου γυρισε το ελικόπτερο απο πισω λογω του αερα, και κακης στασης μου ωσ προς το μοντελο, και η καταληξη ηταν να σπασω τα blades, να στραβωσω τον αξονα και αξονακι στα grip.

Εντάξει αυτο συμβαίνει διοτι θελει πολυ δουλεια να κρατήσεις το ελικοπτερο με τοσο αερα, αλλα δεν με πειράζει με γλυκανε πολυ αυτο το διημερο!!!!! Grin Grin Grin

Ναι φίλε bizGreece οντως μπορει να πάρει οπως ειναι και ανταλακτικά T-REX, επίσης ειδα οτι το στροφειο ειναι ολοιδιο απο Raptor, φυσικα μικροτερο, αλλα σχεδιαστικα ειναι ολοιδιο!!!

Πάντως ειναι πολυ ωραιο, στιβαρο, σταθερο ελικοπτεράκι, και οταν το ειδα νο το πεταει ανθρωπος ειδημων στα ελικόπτερα επαθα πλάκα angel angel.
 
Φυσικά το να πετάς Αεροπλάνο ειναι Ουράνιο, αλλά και να Αιωρείσαι ειναι Θεικό  laugh laugh laugh laugh

Βαγγέλης
Καταγράφηκε
VAG
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 161



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 1 Απρ 2007, 19:27:53 »

Άλλος ένας Βαγγέλης στην αρρώστια των ελικοπτέρων.
Καλώς  ήρθες.

Βαγγέλης

Καταγράφηκε

Θα σταματήσει επιτέλους να φυσάει???
Γιάννης Ζ.
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 415


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 3 Απρ 2007, 11:58:25 »

coolvag

Καλώς ήρθες στο χώρο της "ταλαιπωρίας", αλλά και της αδρεναλίνης όπως προείπες.
Πράγματι, είναι ενδιαφέρουσα η αίσθηση των τρεμάμενων ποδιών όσο πετάει το μοντέλο και αισχρό (φαντάζομαι) το συναίσθημα που έχει κανείς μετά απο πτώση, όπως συνέβη στην περίπτωσή σου. (Μετά απο 6-8 πτήσεις, δεν το έχω ζήσει ακόμη, ούτε και θέλω!).

Γενικά όμως, όπως και να έχει, η εμπειρία σου από τα αεροπλάνα, είναι σημαντική.
Τουλάχιστον τα δάχτυλά σου μικρομετρικά εργάζονται κατά πολύ καλύτερα πάνω στα sticks εν συγκρίσει με τα δικά μου, τα οποία ουδέποτε πέταξαν τηλεκατευθυνόμενο στο παρελθόν και που για πρώτη φορά δοκιμάζονται σε ελικόπτερο.
(Εξαιρούμε έναι inferno αυτοκίνητο 1/8 και ένα ιστιοπλοϊκό πολύ παλιότερα).

Το ελικόπτερο σου δεν το ξέρω καθόλου πτητικά, δυστυχώς. Τα μόνα που δοκιμάζω είναι το Lama (πλήρης πτήση πλέον ασφαλώς) και το t-rex 450SE που μέχρι στιγμής αιωρείται tail & nose in.
Δε μπορώ λοιπόν να σχολιάσω κάτι επ'αυτού. Πέρασα από εδώ μονάχα για να σε καλωσορίσω.

Σου εύχομαι κάθε επόμενη προσπάθεια σου να στεφθεί με επιτυχία, όπως εσύ την οριοθετείς αυτή και δίχως ζημιές.

Καλή δύναμη...

« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 3 Απρ 2007, 12:07:58 από Γιάννης Ζ. » Καταγράφηκε

Banks ...Banks, they shot me down!
coolvag
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 883


Ευάγγελος Κουλάδης


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 3 Απρ 2007, 16:25:38 »

Συνονόματε ευχαριστώ για το καλοσώρισμα Thumbs up Thumbs up

Αγαπητέ Γιάννη σε ευχαριστώ και εσένα , οντως η εμπειρία που εχω απο τα αεροπλάνα ειναι σημαντικη, αλλα οπως και να το κάνεις αν μου ερθει το ελικόπτερο με την μουρη το χάνω στα σίγουρα, ενω στο AEROFLY δεν εχω κανένα πρόβλημα πεταω 3D.

Ευτυχώς που υπάρχει ο Γιάννης Κούτσουλας που παρότι ξερει οτι δεν το αγόρασα απο εκείνον, ειναι η δευτηεη φορα που με σώζει με τα ανταλακτικα για το CP-BELT, και τον ευχαριστώ πολυ για αυτό!!!!! Thumbs up Thumbs up 

Το φτιάχνω και βούρ για το ΣΕΦ  Grin Grin Grin Grin Grin  ανυπομονω να το δω στον αερα παλι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Βαγγέλης
Καταγράφηκε
coolvag
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 883


Ευάγγελος Κουλάδης


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 4 Απρ 2007, 15:11:03 »

Μετά απο την επισκευή κόστους 30 ευρώ (αλλαγή αξονα στροφείου, αξονα spindl των blades, Blades, κεντρικο γραναζι ) και χρονο επισκευης 6 ωρών, ρυθμισης των παντων απο την αρχή, το πέταξα στο ΣΕΦ.

Πήρα την δόση μου πρωινιάτικα, πεταξα 4 μπαταριες, ειναι τέλειο, και το πακετάρω για ταξίδι, για να πετάω τις μερες του Πάσχα.

CP-Belt for ever Thumbs up Thumbs up Thumbs up


Βαγγέλης
Καταγράφηκε
panelpni
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 306

Γνώμη εχουν όλοι, γνώση έχουν λίγοι.


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 4 Απρ 2007, 15:33:34 »

Βαγγελη οτι χρειαστείς εδώ είμαι. Enjoy the club
Καταγράφηκε
coolvag
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 883


Ευάγγελος Κουλάδης


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 4 Απρ 2007, 15:45:29 »

Σε ευχαριστώ φιλε Τάκη (panelpini) η βοηθεια σου θα ειναι ανεκτίμητη θα το κανονίσουμε στο ΣΕΦ, προς το παρών είμαι στη αιώρηση και δειλα δειλα κανω πορεια, και ερχομαι πισω με την ουρα  Grin Grin Grin


 Thumbs up θα τα πουμε μετα το Πάσχα φίλε Thumbs up smiley6600 Thumbs up Thumbs up

Καλή Ανάσταση

Βαγγέλης
Καταγράφηκε
panelpni
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 306

Γνώμη εχουν όλοι, γνώση έχουν λίγοι.


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 5 Απρ 2007, 08:45:13 »

Καλή Ανάσταση!!!


Έμαθα έφυγαν οι παρείσακτοι με τα ζωα και τα μαστιγια από το χορό πτήσης στο ΣΕΦ.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 5 Απρ 2007, 09:48:02 από panelpni » Καταγράφηκε
Γιάννης Ζ.
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 415


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 5 Απρ 2007, 22:37:05 »

Ζώα και μαστίγια! Δηλαδή; 

CoolVag δεν πρόλαβα να σου γράψω για τη ζημιά σου και έπαθα μιά από τα ίδια.
Έχω βέβαια και δικαιολογία, γιατί πέταξα το ηλεκτρικό με 6-7 μποφόρ. Το έσπασα και ηρέμησα!
Έφτασα τις έξι ώρες επισκευή επίσης, και -επίσης- ξαναπέταξα και έβγαλα τα απωθημένα μου.
Τώρα περισσότερο φοβισμένος από πριν, δεδομένου ότι είχα πάρει μαζί μου μιά "αλλαξιά" ανταλλακτικά.
Είχα προνοήσει ότι θα σπάσει, αλλά ότι θα σπάσει μια φορά! Και επειδή -τρίτο "επίσης"- απουσιάζω όπως εσύ σε επαρχία, θα είναι άσχημο να ξεμείνουμε εδώ απο εξαρτηματάκια. Ειδικά εδώ, που είναι και σχετικά ιδανικά για πτήσεις και εκπαίδευση.

(Όσο αφορά το sim, μία από τα ίδια. Πετάω 3d. Εδώ όμως τα πράγματα διαφέρουν πολύ. Άσε που δεν έχει πάνω της η futaba "restart")
Καταγράφηκε

Banks ...Banks, they shot me down!
coolvag
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 883


Ευάγγελος Κουλάδης


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 10 Απρ 2007, 08:59:02 »

Καλημέρα σε Ολους!!!

Καλή Ανάσταση!!!


Έμαθα έφυγαν οι παρείσακτοι με τα ζωα και τα μαστιγια από το χορό πτήσης στο ΣΕΦ.


Αγαπητε Τάκη ναι εφυγαν!!!!

Αγαπητέ Γιάννη μιλάμε για ενα τσίρκο που ηταν στο Σεφ .

Επίσης Γιάννη μην το φοβηθείς το ελικοπτεράκι επειδή το έσπασες,το φτιάχνεις θυμασαι την αστοχία που εκανες  και προχωρας.
Εγω το πηρα μαζί μου στην Κρήτη το πέταξα παρα μα παρα πολλές φορες με πολυ αέρα, το τριμάριζα στην αρχη καλα το μοντελο, και λίγο προσ τα μπροστα κατευθυνση του αερα, και ηταν τελειο, μερα με την μερα το κραταω αιωρηση αρκετα ανετα κανω και πορεία, στο πλαι αλλα δεν γυρναω την μουρη κατευθείαν μπροστα μου, το παιζω στα πλαγια οταν παει και οταν ερχεται, παντως το CP-Belt με αρκετο αερα και παλι ειναι πολυ σταθερο, και καταλαβα επισης οτι ειναι μεγαλη δουλειά το στικ του γκαζιου/βηματος, οταν εχει πολυ αερα ενω εχω 3,5 μοιρες αρνητικές στην κατω θεση του στικ το ελικοπτερο φουσκωνει αρκετα και παιρνει υψος, οποτε θελει αμεση ρυθμιση μειωση του στικ, και γενικα να το κρατήσεις σε ισσοροπια με δυνατο αερα, ειναι φοβερη η αίσθηση . και επαιξα περιπου 20 μπαταριες και το εφερα πισω αθικτο!!!! Grin Thumbs up Thumbs up Thumbs up.


Βαγγέλης




 
Καταγράφηκε
Γιάννης Ζ.
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 415


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 10 Απρ 2007, 10:15:23 »

coolvag Καλημέρα..

Όταν λέω "το έσπασα" εννοώ το χτύπησα.
Τα Ελικόπτερα από όσα είδα εδώ μέσα αλλά και από προσωπική εμπειρία πλέον, υπερτερούν στον εξής τομέα εν αντιθέσει με τα αεροπλάνα:

Χαλάει κάτι; Αντικαθιστάς το εξάρτημα και είναι καινούριο. Το αεροπλάνο "μπαλώνεται", με αποτέλεσμα την εμφανή
-πολλές φορές- επιρροή πτητικά. Στα ελικόπτερα φθορές θα συναντήσεις σε κάποιο ρουλεμανάκι ενδεχομένως, μετά από καιρό. Τουλάχιστον κάπως έτσι το φαντάζομαι εγώ.
Τώρα, όσο αφορά το πτητικό του πράγματος, είμαι ακριβώς στην ίδια πτητική φάση με εσένα. Έχω "ξοδέψει" πολύ περισσότερες μπαταρίες από εσένα αυτές τις μέρες (τουλάχιστον 50-70) και δε συζητώ καν την αιώρηση και απλές κινήσεις μπροστά πίσω και λίγο πλαϊ με πολύ αέρα. Σε αυτά όλα καλά. Δε χρειάστηκα δε, καν τριμάρισμα, και στο hover έμαθα να το κρατώ σταθερά, ακόμη και αν μερικά "κύματα" αέρα το σήκωναν ξαφνικά στα τρία μέτρα πάνω ή στο πλαϊ ή αν του έδιναν δυνατές ριπές για το χώμα (μιλάμε πάντα για 4-5 μποφόρ και για T-REX).

Αυτό που ανέφερα είναι, ότι στο sim (με το ίδιο ελικόπτερο) δεν έχω απλώς τη δυνατότητα της αιώρησης και των απλών κινήσεων που πραγματοποιώ real αλλά πολύ πιό σύνθετα πράγματα (3D).
Στην αρχή πίστεψα ότι ο φόβος και ο αέρας είναι οι υπαίτιοι της διαφοράς πτητικών δυνατοτήτων που υπάρχει μεταξύ sim και πραγματικότητος. Διαπιστώνω όμως ότι δεν είναι αυτό. Είμαι απαίδευτος. Μη στρουθοκαμηλίζουμε.

Παραφράζω μιά παροιμία και λέω:        "Του μικρού ελικοπτέρου ...του φταίει και ο αέρας"
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 10 Απρ 2007, 10:48:10 από Γιάννης Ζ. » Καταγράφηκε

Banks ...Banks, they shot me down!
coolvag
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 883


Ευάγγελος Κουλάδης


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 10 Απρ 2007, 20:28:44 »

 Grin Grin Grin Grin Grin Αγαπητέ Γιάννης Ζ.  εχεις απόλυτο δίκιο φίλε Grin Grin  Thumbs up  σωστός!!!!!!!! με κάλυψες απόλυτα.




Βαγγέλης



Υ.Γ γελώ για την παροιμία.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 96  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: e-sky CP-Belt « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.