Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 05:55:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 05:55:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 51
    Συνολικά: 52
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με OS 91 FS II pump  (Αναγνώστηκε 2460 φορές)
    PVassilis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « στις: Τετάρτη, 25 Μάι 2011, 13:08:54 »

    Καλησπέρα,

    έχω τον παραπάνω κινητήρα ο οποίος μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα: δεν κρατάει ρελαντί. Αφού έκανα όλους τους πιθανούς ελέγχους χωρίς αποτέλεσμα, παρατήρησα οτι στάζει καύσιμο από την αντλία που είναι βιδωμένη στο backplate του κινητήρα. Ψάχνοντας σε ξένα forum βρήκα κάποιο post που ανέφερε τα ίδια συμπτώματα και τη διαρροή από το σώμα της αντλίας. Η απάντηση που του δόθηκε είναι πως χρειάζεται νέα αντλία. Αυτό προτίθεμαι να κάνω και εγώ, απλά ψάχνω για μία τελευταία επιβεβαίωση από οποιονδήποτε μπορεί να αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα. 
    Καταγράφηκε
    DSheli
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 39



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 29 Μάι 2011, 22:40:28 »

    Καλησπερα Βασιλη
    Λογικα θα πρεπει να εχεις διαρροη απο τη φλατζα στο σωμα της αντλιας.
    Αν σε ενδιαφερει εχω μια ιδια αντλια δουλεμενη μονο τρεις φορες στην οποια εχουν σπασει τα δυο πλαστικα nipple.Αν θελεις να στη δωσω(εννοειται δωρεαν) μηπως μπορεσεις να αλλαξεις κατι και να κανεις τη δουλεια σου πριν αγορασεις καινουρια.
    Καταγράφηκε

    Millenium II 90
    Millenium II 60
    Trex 700N le
    Trex 600N
    Aeolus 50 3D
    HK 450 pro
    HK 450
    PVassilis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 30 Μάι 2011, 00:49:01 »

    Σε ευχαριστώ πολύ για τη προσφορά σου!. Και απο ψάξιμο στο διαδίκτυο αυτό συμπέρανα και εγώ, τρύπια φλάτζα. Τελικά αγόρασα καινούργια την Παρασκευή και μένει να γίνει η δοκιμή. Θα σε έχω στα υπόψη στο μέλλον εάν προκύψει κάτι.
    Σε ευχαριστώ και πάλι .
    Καταγράφηκε
    kostaslbc
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 166


    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2012, 22:51:15 »

    Παιδιά έχω και εγώ πρόβλημα με το ίδιο μοτέρ!

    Ενώ στο έδαφος το μηχανάκι ξυρίζει ,στον αέρα δεν έχει δύναμη και αδυνατεί να ανεβάσει στροφές.
    μάλιστα η μηχανή από το 1/2 και πάνω του γκαζιού δεν είχε την παραμικρή αλλαγή στις στροφές!
    (παρολα αυτά δεν μπούκωνε).

    Να σημειωθεί ότι το ίδιο πρόβλημα το είχα και με μια YS 63 FZ !!!(η οποία απεβίωσε μαζί με το σκάφος !!!)
    Καταγράφηκε
    PVassilis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 12 Νοέ 2012, 13:34:08 »

    Παιδιά έχω και εγώ πρόβλημα με το ίδιο μοτέρ!

    Ενώ στο έδαφος το μηχανάκι ξυρίζει ,στον αέρα δεν έχει δύναμη και αδυνατεί να ανεβάσει στροφές.
    μάλιστα η μηχανή από το 1/2 και πάνω του γκαζιού δεν είχε την παραμικρή αλλαγή στις στροφές!
    (παρολα αυτά δεν μπούκωνε).

    Να σημειωθεί ότι το ίδιο πρόβλημα το είχα και με μια YS 63 FZ !!!(η οποία απεβίωσε μαζί με το σκάφος !!!)

    Kostaslbc,
    δεν είχα ποτέ τέτοια συμπτώματα με αυτόν τον κινητήρα.
    Αφού δουλεύει μια χαρά στο έδαφος, μήπως το πρόβλημα προέρχεται από σωληνάκι τεπόζιτου και το βοσκό?
    Καταγράφηκε
    kostaslbc
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 166


    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 12 Νοέ 2012, 14:02:04 »

    Το σωληνάκι και ο βοσκός ελεγμένα!
    εξάλου το κάνει σε ευθεία πτήση και με σταθερό ύψος  idiot2

    μήπως η προπέλλα του κάθεται λίγο μεγάλη ? APC 15Χ8.

    δεν είχα χρόνο να του μετρήσω στροφές.

    η θερμοκρασία μετά την πτήση χαμηλή.

    Επίσης παρατήρησα ότι το έκανε μετά από 2 - 3 λεπτά πτήσης.

    Καταγράφηκε
    PVassilis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 12 Νοέ 2012, 14:23:49 »

    Με βάση το maunal του κινητήρα, η έλικα είναι εκτός προδιαγραφών.
    Για το σωληνάκι με το βοσκό το αναφέρω, γιατί εάν είναι πολύ κοντά ο βοσκός στον πάτο του ντεπόζιτου, τότε επιταχύνοντας και σε ευθεία ενδέχεται ο βοσκός να τεντώνει το σωληνάκι και να ακουμπάει στο τοίχωμα του ντεπόζιτου και να περιορίζει τη ροή του καυσίμου στο καρμπυρατέρ, κάτι που ίσως να μην μπορείς να παρατηρήσεις όταν είσαι στάσιμος στο έδαφος.
    Καταγράφηκε
    kostaslbc
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 166


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 12 Νοέ 2012, 18:32:14 »

    Βασίλη σε ευχαριστώ,

    Αλλά ο βοσκός απέχει τουλάχιστο μισό πόντο τεντωμένος από το τοίχωμα. Σφραγισμένα χείλη
    το manual λέει για scale αεροπλάνα 15 χ 6 και μικρές παραλλαγές του.
    θα δοκιμάσω και με μικρότερη .
    Καταγράφηκε
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 19 Νοέ 2012, 07:16:45 »

    Η 15χ8 είναι πολύ μεγάλη (το βήμα, όχι η διάμετρος)

    Επειδή είχα τον ίδιο κινητήρα, έχω μετρήσει στροφές με 20% νιτρο:

    14χ6 APC, MAS-K:  9.500
    14x7 APC:  9.200
    14x8 MAS-K:  8.000 (ζορίζεται)
    15χ6 MAS-K:  9.000 (μέγιστη ώση)

    Και εγώ είχα πρόβλημα με την ρύθμιση, τελικά κατέληξα ότι το σύστημα pump-regulator είναι προβληματικό και τον μετέτρεψα σε non-pump με αλλαγή backplate και carburator, και έκτοτε δούλεψε απροβλημάτιστα.
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Πρόβλημα με OS 91 FS II pump
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.03 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.