Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
248.794 μηνύματα σε 10.242 θέματα από 5.410 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ypervoreios
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 23:40:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Νέα
Ολες οι πληροφορίες, άρθρα, φωτογραφίες
παρουσιάζονται ελεύθερα στο Aeromodelling GR
Δημιουργήθηκε και λειτουργεί
για όλους τους έλληνες αερομοντελιστές,
όχι μόνο για μέλη

Η εγγραφή απλά έχει
το πλεονέκτημα καλύτερης παρακολούθησης
την δυνατότητα ενεργής συμμετοχής
και καλύτερης επικοινωνίας

Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 23:40:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 20:51
Ελληνικό όχι, ξενόγλωσσα πολλά.
Χθες στις 16:56
παιδια υπαρχει μοντελιστικο περιοδικο ??
Δευτέρα, 24 Νοέ 2014, 17:48:08
oh Yes !
Δευτέρα, 24 Νοέ 2014, 16:49:27
Η προεπισκόπηση λειτουργεί και πάλι.
Σάββατο, 8 Νοέ 2014, 14:28:28
ok Ευχαριστώ!
Πέμπτη, 6 Νοέ 2014, 18:55:59
Δε δουλεύει Ηλία. Το ανέφερα στα ανώτερα κλιμάκια της υπηρεσίας.
Τρίτη, 4 Νοέ 2014, 08:21:15
Η προεπισκόπηση  στα  μηνύματα σας δουλεύει ρε παιδια?
Παρασκευή, 31 Οκτ 2014, 22:47:03
Κυριακή 2/11 Συνάντηση στο Κόδρα - Καλαμαριά
Σάββατο, 25 Οκτ 2014, 08:23:37
Καλημέρα απο Κρήτη!! καλοκαίρι σήμερα!!
Τετάρτη, 15 Οκτ 2014, 21:24:02
Επανήλθαμε
Πρόσφατα θέματα
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5410
Τελευταίο: ypervoreios
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 248794
Σύνολο θεμάτων: 10242
Online σήμερα: 156
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 65
Συνολικά: 84
Στυλ εμφάνισης

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστές: vtr, PaNt)  |  Θέμα: Ρυθμιση στροφων και κινητηρα θερμικου ελικοπτερου « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ρυθμιση στροφων και κινητηρα θερμικου ελικοπτερου  (Αναγνώστηκε 2617 φορές)
   
ILIASDJ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.388


Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


Προφίλ
« στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 10:51:38 »

Καλημερα σε ολους .  Χαμόγελο
Ανοιγω αυτο το θεμα , θελοντας να ανταλλαξουμε αποψεις για τη σωστη ρυθμιση στροφων ( στροφειο ) και κινητηρα στα θερμικα ελικοπτερα .
Για να καταλαβουμε καλυτερα :
Ακουω πολλες φορες να λενε οτι πχ. εχω 1.950 στροφες στο Idle .
Πως μετραμε αυτες τις στροφες ; Δηλ. το ελικοπτερο ειναι στη γη με 0 μοιρες και μετραμε τις στροφες με ταχομετρο ή το ελικοπτερο κανει Hover και τις μετραμε ;
Ποιο απο τα δυο ειναι το πιο σωστο ;

Επισης βλεπουμε πολλες φορες να ρυθμιζουν κινητηρες λεγοντας οτι για να βρεις πχ. τη σωστη ρυθμιση στη μεγαλη βελονα πρεπει να δωσεις φουλ pitch και να δεις αν μπογκαρει ο κινητηρας και αναλογα να κλεισεις ή να ανοιξεις τη βελονα .
Σε αυτη τη διαδικασια , ποσες μοιρες ειναι σωστο να εχεις ;  10 .... 12..... ;

Και για να μην μακρυγορω ( πιστευω οτι θα προκυψουν ερωτησεις στο θεμα ) , με ποια σειρα ειναι σωστο να γινονται αυτες οι ρυθμισεις ;
Γιατι αν πχ. ρυθμισεις τις στροφες στο Hover 1.950 και μετα κλεισεις λιγο τον κινητηρα , οι στροφες θα αλλαξουν , δηλ θα ανεβουν λιγο ....
Ποιος ειναι λοιπον ο πιο σωστος τροπος να ρυθμισεις το ελικοπτερο ;

Θα εκτιμουσα πολυ τις αποψεις σας ....   Χαμόγελο
Καταγράφηκε

ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
ΜΙΧΑΛΗΣ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 614


ΠΕΤΩ ΚΑΙ ΜΑΣΤΟΡΕΥΩ...ΜΑΣΤΟΡΕΥΩ ΚΑΙ ΠΕΤΩ!


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 12:28:28 »

Aν και εσθάνομαι φρέσκος ακόμη για τους νίτρο κηνητήρες θα πώ αυτά που έμαθα εγώ μέχρι τώρα...Αν στο ελικόπτερο υπάρχει  governor, τα πράγματα είναι εύκολα. Κάνεις μια μέτρηση σε hover  βλέπεις ότι πιάνεις τις  στροφές που θέλεις και το governor κάνει την δουλειά του σε όλο το φάσμα του pitch (αν δεν την κάνει το ακούς να ουρλιάζει). Χωρίς το governor τα πράγματα μπερδεύονται πολύ, μετράς στο hover +5 μοίρες δηλαδή, σου βγάζει με idle up 2100 μετράς στις 0 μοίρες, πάλι 2100, στα υπόλοιπα σημεία πώς μετράς;;; Με το αυτί μόνο …και ή θα μπογκάρει λίγο στις  πολλές μοίρες ή θα υπερστροφάρει λίγο σε κάποιο άλλο σημείο αυτός που έχει το καλύτερο αυτί φτιάχνει την καλύτερη καμπύλη γκαζιού και κρατάει τις στροφές όσο το δυνατών ποιό κοντά στις 2100...
Τώρα για τις βελόνες του κινητήρα εγώ ακούω το μοτέρ και αν δουλεύει στρωτά παντού και δεν ανεβάζει θερμοκρασία είμαι οk.. αυτό :
“Επισης βλεπουμε πολλες φορες να ρυθμιζουν κινητηρες λεγοντας οτι για να βρεις πχ. τη σωστη ρυθμιση στη μεγαλη βελονα πρεπει να δωσεις φουλ pitch και να δεις αν μπογκαρει ο κινητηρας και αναλογα να κλεισεις ή να ανοιξεις τη βελονα . “
Πρώτη φορά το ακούω…
Καταγράφηκε

Lama v3 (Με πολύ πατέντα!!!)
Spektrum DX7 special edition
ILIASDJ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.388


Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 12:40:01 »

Φιλε ΜΙΧΑΛΗΣ , μιας και το ειπες , να το διευκρινησω για να εχουμε πιο σωστα δεδομενα . Χαμόγελο
Τι γινεται ΧΩΡΙΣ governor .
Αυτο πιο πολυ θα ηθελα να πουμε .
Αλλα και με governor , αν ο κινητηρας δεν ειναι καλα ρυθμισμενος , παλι προβληματα θα εχουμε . Οποτε ας παρουμε και αυτη την περιπτωση .

Η απαντηση ισως ειναι περιπλοκη , αλλα πιστευω οτι αξιζει τον κοπο να το εξηγησει καποιος που ξερει .....
Καταγράφηκε

ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
PaNt
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 13:03:20 »

Τι να πρωτοεξηγήσω εδώ πέρα...!

Αρχικά χωρίς gov μετράς μονο hover κια μετα δεν ξερεις απλα με την εμπειρία παίζεις.. Εκτός και αν βάλεις εναν logger και σου μετράει..!
Αν παλι έχεις gov ειναι οπως είπατε..!

Οσο για το ρύθμισμα του κινητήρα αλλάζει απο μαρκα σε μάρκα...!
Πχ οι YS που ξέρω στο full γκαζι  ειναι υπευθυνη η μεγαλη βελώνα και ελαχισταη μεσαια...! ( κανω loops με full φκαζι η γενικα μανουβρες με full pitch  οπως hurricane)w
Στο μέσον ειναι υπευθυνη η μεσαια και λιγο η μεγάλη.. (εδω κάνω τικ τοκ για να καταλάβω)

Και η μικρη ειναι υπευθηνη για το ρελαντί και μέχρι το 30% που αρχιζει να πέρνει στροφες..! Αν δλδ δεν καθαριζει γρηγορα μολις δίνεις γκάζει θέλει κλείσιμο..!

Για τους OS εχουν ενα video ο Bert kai o Watts μπορεις να το δεις και θα καταλάβεις..!
Καταγράφηκε
vagelis aegina
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 100



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 16:28:12 »


Για τους OS εχουν ενα video ο Bert kai o Watts μπορεις να το δεις και θα καταλάβεις..!
βάλε αν μπορείς το λινκ να το δουν όσοι δεν έχουν δει!
Καταγράφηκε

Miniature aircracraft furion 450 
Mini titan 325
T-rex 450v2
T-rex 600nsp
Sceadu 50
Kasama srimok 90n
jr pcm9XII
jr 9503
Wot 4 mkII
Calmato
Super cub handmade
PaNt
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 16:29:08 »


Για τους OS εχουν ενα video ο Bert kai o Watts μπορεις να το δεις και θα καταλάβεις..!
βάλε αν μπορείς το λινκ να το δουν όσοι δεν έχουν δει!

www.smacktalkrc.com

Πρεπει να το πληρώσετε για να το κατεβασετε..!
Καταγράφηκε
hellitop
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 775


achten!!!!!!!!!!!!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 16:45:45 »

Για να δουμε το θεματακι του φιλου του ηλια!.Νομιζω τα πραγματα ειναι πιο απλα απ' οτι δειχνουν, Λοιπον σας παραθετω την προσωπικη μου εμπειρια .Πως βρισκουμε τις στροφες στο Idle :
καταρχην πρεπει να εχουμε ενα ταχομετρο(βασικη προυποθεση),
Βαζουμε μια ευθεια καμπυλη πχ 80% στο γκαζι κανουμε ενα χοβερ και μετραμε τις στροφες (αναλογα με το ελικοπτερο που εχει ο καθενας γνωριζει και τις στροφες του) Ας πουμε λοιπον οτι στο εικονικο ελικοπτερο μας θελουμε να εχουμε 1950 και στο 80% τις εχουμε.Αυτες τις στροφες λοιπον τις εχουμε περιπου με 5 μοιρες δηλαδη με φορτιο,οι στροφες μεταβαλλονται αναλογα με τις μοιρες να υπολογιζετε περιπου οτι μεταξυ 5-10 μοιρων εχουμε μια μειωση της ταξεως των 40-60 στροφων οποτε αν οι μοιρες μας ειναι πανω απο 12 τοτε ισως να φτασσουμε μειον 80 στροφες.με λιγα λογια πρεπει  η καμπυλη να μεινει στο 80% αντε μια μικρη ανοδο 1-2% .Στο μηδεν θα ανεβασει στροφες παραπανω περιπου στης 50 αλλα δεν μας απασχολει, στο κεντρο δεν μενει πολυ το στικ.Αυτες οι μετρησεις αναφερονται σε 600 blade Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
PaNt
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 16:51:40 »

Για να δουμε το θεματακι του φιλου του ηλια!.Νομιζω τα πραγματα ειναι πιο απλα απ' οτι δειχνουν, Λοιπον σας παραθετω την προσωπικη μου εμπειρια .Πως βρισκουμε τις στροφες στο Idle :
καταρχην πρεπει να εχουμε ενα ταχομετρο(βασικη προυποθεση),
Βαζουμε μια ευθεια καμπυλη πχ 80% στο γκαζι κανουμε ενα χοβερ και μετραμε τις στροφες (αναλογα με το ελικοπτερο που εχει ο καθενας γνωριζει και τις στροφες του) Ας πουμε λοιπον οτι στο εικονικο ελικοπτερο μας θελουμε να εχουμε 1950 και στο 80% τις εχουμε.Αυτες τις στροφες λοιπον τις εχουμε περιπου με 5 μοιρες δηλαδη με φορτιο,οι στροφες μεταβαλλονται αναλογα με τις μοιρες να υπολογιζετε περιπου οτι μεταξυ 5-10 μοιρων εχουμε μια μειωση της ταξεως των 40-60 στροφων οποτε αν οι μοιρες μας ειναι πανω απο 12 τοτε ισως να φτασσουμε μειον 80 στροφες.με λιγα λογια πρεπει  η καμπυλη να μεινει στο 80% αντε μια μικρη ανοδο 1-2% .Στο μηδεν θα ανεβασει στροφες παραπανω περιπου στης 50 αλλα δεν μας απασχολει, στο κεντρο δεν μενει πολυ το στικ.Αυτες οι μετρησεις αναφερονται σε 600 blade Thumbs up Thumbs up

Αυτο που λες ειναι στις ιδανικες συνθηκες με τελεια ρυθμισμένο μοτέρ που πολυ δυσκολα μπορεις να τις εχεις.. Sad SadSad  Γενικά ο gov  ειναι απαραιτητος..!
Επίσης παντα σε νιτρο βάζουμε Vcurve ποτε flat γιατι η υπερστροφεια μας απασχολει και μετο παραπανω ειδικά για την υγεια του μοτερ...!

Βεβαια ο καθένας κάνει οτι νομίζει.. Αυτά ειναι προσωπική άποψη και δεν ειανι απαραίτητα σωστά//!
Καταγράφηκε
hellitop
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 775


achten!!!!!!!!!!!!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 17:07:05 »

Για να δουμε το θεματακι του φιλου του ηλια!.Νομιζω τα πραγματα ειναι πιο απλα απ' οτι δειχνουν, Λοιπον σας παραθετω την προσωπικη μου εμπειρια .Πως βρισκουμε τις στροφες στο Idle :
καταρχην πρεπει να εχουμε ενα ταχομετρο(βασικη προυποθεση),
Βαζουμε μια ευθεια καμπυλη πχ 80% στο γκαζι κανουμε ενα χοβερ και μετραμε τις στροφες (αναλογα με το ελικοπτερο που εχει ο καθενας γνωριζει και τις στροφες του) Ας πουμε λοιπον οτι στο εικονικο ελικοπτερο μας θελουμε να εχουμε 1950 και στο 80% τις εχουμε.Αυτες τις στροφες λοιπον τις εχουμε περιπου με 5 μοιρες δηλαδη με φορτιο,οι στροφες μεταβαλλονται αναλογα με τις μοιρες να υπολογιζετε περιπου οτι μεταξυ 5-10 μοιρων εχουμε μια μειωση της ταξεως των 40-60 στροφων οποτε αν οι μοιρες μας ειναι πανω απο 12 τοτε ισως να φτασσουμε μειον 80 στροφες.με λιγα λογια πρεπει  η καμπυλη να μεινει στο 80% αντε μια μικρη ανοδο 1-2% .Στο μηδεν θα ανεβασει στροφες παραπανω περιπου στης 50 αλλα δεν μας απασχολει, στο κεντρο δεν μενει πολυ το στικ.Αυτες οι μετρησεις αναφερονται σε 600 blade Thumbs up Thumbs up

Αυτο που λες ειναι στις ιδανικες συνθηκες με τελεια ρυθμισμένο μοτέρ που πολυ δυσκολα μπορεις να τις εχεις.. Sad SadSad  Γενικά ο gov  ειναι απαραιτητος..!
Επίσης παντα σε νιτρο βάζουμε Vcurve ποτε flat γιατι η υπερστροφεια μας απασχολει και μετο παραπανω ειδικά για την υγεια του μοτερ...!

Βεβαια ο καθένας κάνει οτι νομίζει.. Αυτά ειναι προσωπική άποψη και δεν ειανι απαραίτητα σωστά//!
ΕΤΣΙ!!!!!!! Thumbs up
Καταγράφηκε
ILIASDJ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.388


Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 21:53:15 »

Για να δουμε το θεματακι του φιλου του ηλια!.Νομιζω τα πραγματα ειναι πιο απλα απ' οτι δειχνουν, Λοιπον σας παραθετω την προσωπικη μου εμπειρια .Πως βρισκουμε τις στροφες στο Idle :
καταρχην πρεπει να εχουμε ενα ταχομετρο(βασικη προυποθεση),
Βαζουμε μια ευθεια καμπυλη πχ 80% στο γκαζι κανουμε ενα χοβερ και μετραμε τις στροφες (αναλογα με το ελικοπτερο που εχει ο καθενας γνωριζει και τις στροφες του) Ας πουμε λοιπον οτι στο εικονικο ελικοπτερο μας θελουμε να εχουμε 1950 και στο 80% τις εχουμε.Αυτες τις στροφες λοιπον τις εχουμε περιπου με 5 μοιρες δηλαδη με φορτιο,οι στροφες μεταβαλλονται αναλογα με τις μοιρες να υπολογιζετε περιπου οτι μεταξυ 5-10 μοιρων εχουμε μια μειωση της ταξεως των 40-60 στροφων οποτε αν οι μοιρες μας ειναι πανω απο 12 τοτε ισως να φτασσουμε μειον 80 στροφες.με λιγα λογια πρεπει  η καμπυλη να μεινει στο 80% αντε μια μικρη ανοδο 1-2% .Στο μηδεν θα ανεβασει στροφες παραπανω περιπου στης 50 αλλα δεν μας απασχολει, στο κεντρο δεν μενει πολυ το στικ.Αυτες οι μετρησεις αναφερονται σε 600 blade Thumbs up Thumbs up


Ας κανουμε ενα σεναριο ετσι ωστε να εχουμε και αλλα δεδομενα στο θεμα . Χαμόγελο
Trex 700 με Osmax 91 SZ-H
Οι μοιρες μας ειναι  12 θετικες και 12 αρνητικες .
Ο κινητηρας ειναι με τις βελονες και τη μικρη και τη μεγαλη στις 2 στροφες ανοικτες .
Ξεκιναμε λοιπον το ελικοπτερο και κανουμε Hover .
Ρυθμιζουμε την καμπυλη μας ετσι ωστε να εχουμε τις στροφες που θελουμε ( πχ. 1.900 ) και μετραμε με ταχομετρο ετσι ωστε να ειμαστε εκει .
Ας πουμε οτι ειμαστε στο 80% .
Κατεβαζουμε το ελικοπτερο και το αφηνουμε στις 0 μοιρες στο εδαφος και ξαναμετραμε τις στροφες ετσι ωστε να εχουμε παλι 1.900 .
Ας πουμε οτι ειμαστε στο 75% .
φτιαχνουμε την καμπυλη μας μεχρι το 100 στις επομενες θεσεις τις τηλεκατευθυνσης μας μετα τη ρυθμιση του Hover . Πχ. 90 και 100 .
Φτιαχνουμε αντιστοιχα και τις αρνητικες μας .

Παραδειγμα σε τηλεκατευθυνση  με 7 θεσεις :
Θεση 7 .     100
Θεση 6 .      90
Θεση 5 .      80     Θεση Hover ελικοπτερου
Θεση 4 .      75     το ελικοπτερο εχει 0 μοιρες και ειναι στο εδαφος
Θεση 3 .      80
Θεση 2 .      90
Θεση 1 .    100
( Υποθετικοι οι αριθμοι στο πιο πανω παραδειγμα ).

Ξεκιναμε λοιπον και πεταμε . Χαμόγελο
Πρεπει να ρυθμισουμε τον κινητηρα ετσι ωστε να μην μπογκαρει οταν του δινεις Full θετικες .
Εκει ρυθμιζουμε την μεγαλη βελονα . Δηλαδη κλεινουμε λιγο λιγο , ετσι ωστε αν δωσουμε Full Pitch να μην μπογκαρει ( οσο αυτο ειναι δυνατο ) .

Αφου το πετυχουμε αυτο ξεκιναμε να ρυθμισουμε την μεσαια βελονα .
Κανουμε λοιπον tic toc και αναλογα κλεινουμε μερικα κλικ ετσι ωστε ο κινητηρας να εχει δυναμη , να μην μπογκαρει και να ακουγεται στο αυτι μας καλα .
( σχετικα ολα αυτα και αναλογα το αυτι .)

Αν το πετυχουμε και αυτο , ξαναδινουμε Full pitch και ξαναβλεπουμε αν ο κινητηρας αποδιδει το ιδιο μετα τη ρυθμιση της μικρης βελονας .
( Αυτο γινεται γιατι και οι δυο βελονες παιζουν ρολο στη ροη του καυσιμου σε Full Pitch .Τουλαχιστον σε Osmax κινητηρες ) .

Αν λοιπον ολα αυτα πανε καλα , ξαναβλεπουμε τις στροφες μας σε Hover και στο εδαφος γιατι σιγουρα θα εχουμε αποκλιση απο την πρωτη μας ρυθμιση και ρυθμιζουμε αναλογα .
Καλως εχοντων των πραγματων , ειμαστε καλα και αυτος ειναι ο σωστος τροπος ρυθμισης .
Μην ξεχασω να πω οτι σε ολες τις πιο πανω ρυθμισεις , και αναμεσα σε αυτες , ανα τακτα διαστηματα , μετραμε τη θερμοκρασια του κινητηρα ετσι ωστε να μην του κανουμε ζημια .

Ειναι λοιπον ο πιο πανω τροπος σωστος ή υπαρχει κατι αλλο που γινεται ;
Αυτη τη διαδικασια στην ουσια θελω να μαθω κατα ποσο ειναι σωστη .
Περιμενω τις αποψεις σας ...... Χαμόγελο
Καταγράφηκε

ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
PaNt
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 21:57:10 »

Ηλια μου φιλικα τελείως οτι και να κάνεις δεν θα έχεις το αποτέλεσμα που θέλεις χωρις gov..

70 ευρω ειναι για εναν  Μultigov  ....!!!!!

Εκτος απο το θεμα απόδοσης ο gov σώζει και το μοτερ του δίνει αρκετες ώρες ζωής ακόμα..!

Βασικά χωρίς gov ποτέ δεν κατάφερα να φέρω το μοτέρ εκει που θέλω..!

Οσο για την ρυθμιση συνήθως την έκανα χωρις gov με μια γραμμικη καμπύλη ...! ρυθμιζα την μεγαλη με full gkazi και μετα κατεβαινε στα μεσα αποτομα...! και ρυθμιζα και την μεσαια..!

Αφου μετα φορτωνα τον gov εκανα τις μικρορυθμίσεις και τέλος..>!
Καταγράφηκε
hellitop
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 775


achten!!!!!!!!!!!!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 22:36:09 »

Φιλε ηλια ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ. αποτε κανε την δοκιμη σου με τον δικο σου τροπο και τον δικο μου να δεις τι γινεται.εννοειται πως το πιο σωστο ειναι να βαλεις gov Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
ILIASDJ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.388


Η πρωτη μου αγαπη , και παντοτινη


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 22:45:40 »

Στο 700 εχω το Governor της Align σεταρισμενο  το οποιο ομως δεν το εχω βαλει να δουλεψει ποτε .
Θα το δοκιμασω ατη την Κυριακη και θα πω τις εντυπωσεις μου .
Ηθελα ομως να ξερω , αν ο τροπος που περιγραφω πιο πανω ειναι σωστος ή μηπως υπαρχει καποιος αλλος τροπος που πιθανον να μην ξερω .
Δυστυχως στη Θηβα που μενω δεν υπαρχει κανενας αλλος που να ασχολειτε με μοντελισμο ( τουλαχιστον εγω δεν εχω ακουσει για κανεναν ) και οπως καταλαβαινετε δεν εχω αλλη βοηθεια εκτος απο δω .
Γι αυτο ρωταω , για να καθαρισω και γω τις σκεψεις μου . Χαμόγελο
Ευχαριστω για τις απαντησεις και περιμενω και αλλες αποψεις .  Thumbs up
Καταγράφηκε

ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ  What's up    6977808242

MINI TITAN E325 SE  - T REX 500 ESP
OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO
T REX 700 NITRO  - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
PaNt
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 22:50:54 »

Στο 700 εχω το Governor της Align σεταρισμενο  το οποιο ομως δεν το εχω βαλει να δουλεψει ποτε .
Θα το δοκιμασω ατη την Κυριακη και θα πω τις εντυπωσεις μου .
Ηθελα ομως να ξερω , αν ο τροπος που περιγραφω πιο πανω ειναι σωστος ή μηπως υπαρχει καποιος αλλος τροπος που πιθανον να μην ξερω .
Δυστυχως στη Θηβα που μενω δεν υπαρχει κανενας αλλος που να ασχολειτε με μοντελισμο ( τουλαχιστον εγω δεν εχω ακουσει για κανεναν ) και οπως καταλαβαινετε δεν εχω αλλη βοηθεια εκτος απο δω .
Γι αυτο ρωταω , για να καθαρισω και γω τις σκεψεις μου . Χαμόγελο
Ευχαριστω για τις απαντησεις και περιμενω και αλλες αποψεις .  Thumbs up


Καπως ετσι ειναι σωστο... Αλλα δεν ειναι ακριβως έτσι γιατι πολυ απλά δεν ξερεις ποσες στροφες εχεις στα ακροβατικα οταν δίνεις...! Δλδ μπορει να μην φταινε οι βελονες αλλα να φτενε οι στροφές να έχεις βγει εκτός έβρους στροφών...Ειναι πολλα.. Χαμόγελο Χαμόγελο
Καταγράφηκε
Annik
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 146



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2011, 23:26:48 »

Θα συμφωνησω με τον Παυλο,ειναι τοσο μεγαλο το θεμα που δεν ξερεις τι να πρωτοεξηγησεις.Δεν είναι καμία ιδιαίτερη επιστήμη αλλά χρειάζεται υπομονή και προπόνηση.Θα πρέπει να γνωρίζεις
πως συμπεριφέρεται το ε/π,ο κινητηρας οταν ειναι φτωχο η πλουσιο το μιγμα.Τι σημαίνει φτωχό και τι πλούσιο και πως αυτο φαίνεται- ακούγεται και επηρεάζει τισ επιδόσεις του ε/π.Αυτο που πάντα έκανα όταν
πρωτοξεκίνησα απενεργοποιούσα τον gov οταν ρύθμιζα γιατι αυτος καλύπτει τισ ατέλειες της ρύθμισης αλλα αργοτερα που άρχισα να μαθαίνω και να ακούω τον κινητήρα τον άφηνα σε θέση οn
Θα σου πρότεινα να μην βάλεις ακόμα gov παιδέψου λίγο με τισ καμπύλες για να μάθεις να ρυθμίζεις καλύτερα τον κινητήρα σου
Για 3d που θες είναι εύκολα τα πράματα αφού στην ουσία σε νοιάζουν 2 σημεία 3/4 και 1/2(Τα άκρα είναι πάντα 100 και το 1/4 το αντίστοιχο του 3/4)
Γενικά ναι η high end valve ανοίγει σε full pitch αλλά να ξέρεις οτι καμία βελόνα δεν είναι ανεξάρτητη η κάθε μια μπαίνει στο "εύρος" της άλλης κτλ......
Είμαι σίγουρος οτι αν το παιδέψεις λίγο θα τα καταφέρεις και μόνο ακούγοντας τον θα ξέρεις τι να πειράξεις και δεν θα χρειάζετε ποια να μετράς ούτε καν θερμοκρασίες
Για οτι άλλο εδω είμαστε..... Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστές: vtr, PaNt)  |  Θέμα: Ρυθμιση στροφων και κινητηρα θερμικου ελικοπτερου « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.