Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.124 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 11:06:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 11:06:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από evan
[Σήμερα στις 10:35]

από salamander
[Σήμερα στις 09:34]

[Σήμερα στις 00:14]

[Χθες στις 22:05]

[Χθες στις 20:43]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284124
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 24
Συνολικά: 33
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: L-39 Albatros/Graupner « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: L-39 Albatros/Graupner  (Αναγνώστηκε 7795 φορές)
   
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:41:57 »

Μετά από αρκετό διάστημα και έλλειψη χρόνου, αποφάσισα να σας παρουσιάσω και εγώ με την σειρά μου το δικό μου Jet και όπως λέει και ο τίτλος, ένα L-39 Albatros της Graupner. Το μοντέλο το αγόρασα μεταχειρισμένο από το ιντερνέτ από ένα Σλοβένο. (Ο τύπος είναι άπαιχτος, πιλότος της Σλοβένικης πολεμικής αεροπορίας και πιο κάτω θα καταλάβετε τι άνθρωπος είναι). Χωρίς την τουρμπίνα και σε άψογη κατάσταση.
Του τοποθέτησα μία Behotec J66HJP, (που είχα σε ένα παλαιότερο μοντέλο Kangaroo) και η όση της είναι από 8 – 14Kg. Το μοντέλο αυτό πέταγε με μία JetCat P80. Μου άφησε επάνω και την βάση από την τουρμπίνα της JetCat, μιας και εγώ δεν είχα τέτοια, είχα την κλασική στρογγυλή για την στήριξη της στο kangaroo.

Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες για να δείτε τον τρόπο που μου το έστειλε και χωρίς ίχνος ταλαιπωρίας, στο επάνω μέρος που φαίνεται το φελιζόλ έχω είδη βγάλει το χάρμποτ πάχους 4mm, όπως είναι και στις υπόλοιπες πλευρές του κουτιού. Μου έστελνε συνεχώς φωτογραφικό υλικό και e-mail, ώστε να έχω συνεχή επαφή με το αεροπλάνο και με τον ίδιο.










Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:43:02 »




Το αεροπλάνο ήρθε με όλα του τα servo, καθώς και τις καλωδιώσεις.
Του άλλαξα μόνο τις μπαταρίες μιας και ήταν N/Mh και τα ηλεκτρονικά που είχε, μιας και πέταγε στην συχνότητα των 35Mhz



Εδώ όπως βλέπετε, είχε τοποθετήσει μία πλακέτα, ώστε να μην περνάει όλο το ρεύμα που βγάζουν οι μπαταρίες κατευθείαν στον δέκτη και από εκεί στα servos.
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:43:50 »



Κάτω από την τουρμπίνα, τοποθετήθηκε η ECU και για την προστασία της από την θερμοκρασία, έβαλα ένα διπλό φύλλο τεφλόν. Επίσης τοποθετήθηκαν οι βαλβίδες κηροζίνης και προπανίου, καθώς και η τρόμπα κηροζίνης.
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:45:02 »






Η απαραίτητη απόσταση από την εξάτμιση και για τον λόγο αυτόν τράβηξα την εξάτμιση λίγο πιο πίσω μιας και η δική μου τουρμπίνα είναι λίγο μεγαλύτερη από του προκατόχου του.
Να ευχαριστήσω και τον φίλο μας τον Δημήτρη Σοφό για τις πολύτιμες πληροφορίες που μου έδωσε.


Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:45:41 »




Όπως σας προανέφερα τοποθέτησα μία J66HP, (που είχα σε ένα παλαιότερο μοντέλο Kangaroo) και η όση της είναι από 8 – 14Kg. Το μοντέλο αυτό πέταγε με μία JetCat P80.
Κατά την πτήση διαπίστωσα ότι με 1/2 throttle πέταγε αρκετά γρήγορα.
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:48:16 »


Εδώ βλέπετε την τουρμπίνα τοποθετημένη καθώς και Fuel Dots που τοποθέτησα για την υπερχείλιση του καυσίμου.
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:48:49 »




Εδώ φαίνονται οι μπαταρίες που είχε το αεροπλάνο και ήταν κολλημένες με πολυουρεθάνη.



Τις ξεκόλλησα εύκολα, ρίχνοντας ασετόν αφήνοντας για λίγη ώρα, ώστε να δουλέψει το ασετόν και κατόπιν με ένα λαμάκι φαρδύ τις ξεκόλλησα.
Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:49:50 »


Εδώ φαίνεται το έμβολο που έχει φτιάξει πατέντα, ώστε να ανοίγει το ρινιαίο πορτάκι για να βγαίνει ο τροχός. Πριν μου το στείλει άλλαξε και τις τσιμούχες που είχε ώστε να δουλεύει σωστά.


Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:50:24 »




Έκανα την απαιτούμενη συρματόδεση στις σωληνώσεις.

Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:50:55 »


Μία άποψη μετά την τοποθέτηση του UAT, μιας και δεν υπήρχε.

Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:51:24 »







Άποψη από τις απαραίτητες τάπες των αεραγωγών, καθώς και στο πίσω μέρος της εξάτμισης.


Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:52:32 »


Αρχικά του έβαλα ένα φύλλο carbon με ότι χρειαζόταν επάνω διακόπτες, μανόμετρα, της βαλβίδες εισαγωγής αέρα για τα φρένα και τα σκέλη, το Fuel Dots
για την πλήρωση του καυσίμου και την πλακέτα της τουρμπίνας.

Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:53:06 »





Μετά από ώριμη σκέψη και εφόσον ο δέκτης των 2,4G θα έμπαινε κάτω από το φύλλο carbon, φοβούμενος μην δημιουργηθεί πλέγμα από το carbon αποφάσισα να το βγάλω και να τοποθετήσω ένα κομμάτι κόντρα πλακέ των 3mm για να τοποθετήσω ότι χρειαζόταν επάνω. Επίσης άλλαξα και το κόντρα πλακέ που είχε είδη το αεροπλάνο, μιας και τώρα θα ήταν ορατό και δεν ήθελα να φαίνεται σαν σουρωτήρι από τις τρύπες που είχε, λόγο των πολλών συσσωρευτών που είχε πριν N/Mh και για τα καλώδια των servo με την πλακέτα.


Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:54:12 »


Εδώ βλέπουμε τοποθετημένες τις καινούργιες LiPo Nano 2Χ 2200mah 7,2Volt 2s για τον δέκτη & 1 Lipo 2200mah 11,1Volt 3s για την τουρμπίνα.



Τοποθετημένο και το Gemini της PowerBox για τον σωστό καταμερισμό ρεύματος στον δέκτη και από εκεί στα servo. Καθώς και τα τελικά «Τ» της Festo που θα συνδεθούν με το επάνω κατάστρωμα, που υπάρχουν τα μανόμετρα και οι κονέκτορες εισαγωγής αέρα φρένων,
σκελών καθώς και του  Fuel Dots για την πλήρωση του καυσίμου και την πλακέτα της τουρμπίνας.

Καταγράφηκε
archery
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 16 Μάι 2011, 13:56:32 »


Εδώ μία πανοραμική άποψη από την όλη κατασκευή, λίγο πριν την απογείωση. Εμπρός βλέπουμε την μίνι κάμερα για την λήψη της πτήσης, όπως θα δείτε και από σχετικό βίντεο.


Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: L-39 Albatros/Graupner « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.