Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.233 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 20:35:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 20:35:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 00:32
Εννοείται!
Χθες στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 20:32]

[Σήμερα στις 18:18]

από jean-zac
[Σήμερα στις 17:50]

από giles 202
[Σήμερα στις 14:34]

από modeller2
[Χθες στις 21:13]

από pansofos
[Χθες στις 21:05]

από evan
[Χθες στις 20:54]

από snoopy
[Χθες στις 20:14]

από dominicm
[Χθες στις 18:17]

[Χθες στις 12:10]

από evan
[Χθες στις 10:38]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]

από 3DJunk
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:21:24]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284233
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 57
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 32
Συνολικά: 43
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Επιλογή τηλεκατεύθυνσης « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Επιλογή τηλεκατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 5010 φορές)
   
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 14:40:53 »

Συνονόματε νομίζω οτι το έποιασες, οτι καπου εκέι το χάνω, όμως ειμαι σχεδόν σιγουρος οτι τα κανάλια του πομπου ειναι παλι 6 και περισσότερα αντιστοιχα για τον δέκτη, δηλαδή εσυ με ένα κανάλι στο πομπο ελέγχεις  2 σερβο για τα αλειρονς  που έχεις ορισει στο δέκτη απο απλό Υ μεχρι διακλαδωτή κλπ κλπ, σωστά?
Καταγράφηκε
kakofonixx
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 454



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 14:45:08 »

Παίδες καλημέρα, ευχαριστώ το φίλο που ξεκίνησε το θέμα, γιατί ψάχνομαι και εγώ για αγορά νέας Τ/Κ αλλα όσο και να θέλω δε μπορώ να καταλάβω καποια πράγματα.. και εξηγούμε, Εχω μια τετρακάναλη Τ/Κ εως τώρα για τα εκπαιδευτικά μου μοντέλα και ένα δεκτη 8 θέσεων ωστε να μπορέσω να βάλω σχεδόν όλα τα μαστερ και slave που θέλω και εως τώρα έχω δεί στα περισσότερα μοντέλα, Δηλαδή οταν προτείνετε σε ένα φίλο τουλάχιστον 6 κανάλια, πραγματικά τι έχετε στο μυαλό σας οτι μπορεί να ελέγξουμε??  1 rudder, 2 aleirons, 3 elevator, 4 γκαζι, 5 flaps, 6 retracts... τι άλλο θα μπορούσα να βάλω δηλαδή και θέλω τουλάχιστον 6?? βομβες, αλεξιπτωτα, υπάρχουν πολλά άλλα πηδάλια χειρισμού που μου διαφευγουν?? πχ εως τα 8 ή ακόμη και 12 καναλια??
Ορθα η τεχνολογία 2,4, ορθά οι πιο εξεληγμένες Τ/Κ εχουν πιο πολλές ρυθμίσεις και συμφωνώ. Στα παραπάνω όμως?

Παρακαλώ βοήθεια στο ξεμπέρδεμα όλων αυτών για να πάρουμε οτι πιο σωστό γίνετε.
Δημήτρης

συνηθως αγοραζοντας μια τ/κ με περισσοτερα καναλια δεν αγοαρζουμε μονο τα εξτρα αυτα καναλια αλλα και ενα καλυτερο μενου (μιλοντας για ψηφιακη τ/κ), περισσοτερες ρυθμισεις και ευκολιες για το σεταρισμα του μοντελου μας
η αληθεια ειναι οτι μιλοντας για μικρα αεροπλανα 4 καναλια ειναι αρκετα!
αλλα πχ. μια 7καναλη τ/κ θα μας δωσει ευκολιες οπως μιξεις καναλιων, d/r, expo, καμπυλες στο γκαζι κλπ πραγματα που ακουγονται κινεζικα σε εναν αρχαριο, αλλα ακρως απαραιτητα σε εναν εμπειρο χειριστη
Καταγράφηκε

wasting space via Architecture...
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.080



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 14:56:22 »

Όχι με Υ !!!2κανάλια -2 σέρβο!!
Γιατί συνήθως  θές και ''διαφορικότητα''(άν είναι σωστός ο όρος στα Ελληνικά) στα elerons που βοηθάει στην πτήση ανεμοπτέρων,αλλά και αεροπλάνων!!!
Οπότε άν ξεκινήσεις από εκεί, προχωράμε μετά και στα 2 κανάλια για το elevator που συναντάμε σε ακροβατικά αεροπλάνα ή τζέτ!!
Στα μεγάλα 2κινητήρια θές οποσδήποτε 2 κανάλια και εκεί για το ''γκάζι''!!
Μετά έχουμε φρένα-ανασυρώμενα σκέλη-αερόφρενα-καλύπτρες που ανοίγουν-φώτα-ηλεκτρονική στις μηχανές βενζίνας-διακόπτη για το σβήσιμο του κινητήρα-φλάπς(μπορεί και 4 συνολικά) και τόσα άλλα ακόμα!Φυσικά και με μια απλή 4κάναλη πετάς ένα μοντέλο,αλλά γιατί να μην κάνεις τη ζωή σου λίγο πιό εύκολη??
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Telis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 15:50:13 »

Αν ηξερες φιλε τι ακτινοβολια τρως στα 2.4Ghz με την τηλεκατευθηνση στους 20 ποντους απο το στηθος σου....  ουτε θα τις πλησιαζες.
Καταγράφηκε

Γραμμαριος - Οι γνωστοι και φιλοι ξερουν....
MarD
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.253



Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 16:14:52 »

Η ισχύς αυτών των συστημάτων δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτή των κινητών που φτάνουν ή και ξεπερνούν το 1W (~750mW - ~1W σε κλήση), ή ακόμα το πιστολάκι μαλλιών (~1W - ~2W) σε αντίθεση με τις τηλεκατεύθυνσεις που σπάνια ξεπερνού τα 500mW. Επίσης λόγω υψηλότερης συχνότητας οι τηλεκατεύθυνσεις 35.000 Mhz κλπ εκπέμπουν με πολύ μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με τις 2,4 Ghz (2400 Mhz). Οι 35αρες ~500mW - ~750mW και οι 2,4 Ghz περίπου ~350mW.
Τώρα που ξέρουμε αντιλαμβανόμαστε ότι ο μύθος των παρενεργειών με τα συστήματα 2,4 Ghz καταρρίφθηκε. Αυτό δεν σημαίνει πως το θεωρώ άκακο, απλά τα άλλα είναι μάλλον χειρότερα.
Καταγράφηκε

“The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
- Igor Sikorsky

http://www.coolmodels.gr
fotis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 104



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 16:26:42 »

Αν ηξερες φιλε τι ακτινοβολια τρως στα 2.4Ghz με την τηλεκατευθηνση στους 20 ποντους απο το στηθος σου....  ουτε θα τις πλησιαζες.

Αυτο ακουγεται σοβαρο για αναλυσε το φιλε Telis

Οσο για το θεμα της τηλεκατευθυνσης πρωτοξεκινησα με μια futaba 6καναλη φτηνη.... η επομενη που πηρα(το 2004 αν θυμαμαι καλα) ηταν η futaba 9c την οποια χρησιμοποιω ακομα και σημερα και με καλυπτει πληρως
Καταγράφηκε

Sceadu EVO 50
T-REX 450S GF
Phoenix models Sukhoi SU-31(το εσπασα γαμωτο μου)
Phoenix models Diabolo
FLYFLY Mirage 2000
Great Planes Escapade
Parkzone T-28 Trojan
tasos phoenix
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 310



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 16 Απρ 2011, 02:11:27 »

Η ισχύς αυτών των συστημάτων δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτή των κινητών που φτάνουν ή και ξεπερνούν το 1W (~750mW - ~1W σε κλήση), ή ακόμα το πιστολάκι μαλλιών (~1W - ~2W) σε αντίθεση με τις τηλεκατεύθυνσεις που σπάνια ξεπερνού τα 500mW. Επίσης λόγω υψηλότερης συχνότητας οι τηλεκατεύθυνσεις 35.000 Mhz κλπ εκπέμπουν με πολύ μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με τις 2,4 Ghz (2400 Mhz). Οι 35αρες ~500mW - ~750mW και οι 2,4 Ghz περίπου ~350mW.
Τώρα που ξέρουμε αντιλαμβανόμαστε ότι ο μύθος των παρενεργειών με τα συστήματα 2,4 Ghz καταρρίφθηκε. Αυτό δεν σημαίνει πως το θεωρώ άκακο, απλά τα άλλα είναι μάλλον χειρότερα.

Αν και ξεφευγουμε απο το θέμα, μικρο ρόλο παιζει η εκπεμπομενη ισχυς απο μόνη της. Ο συνδυασμος μεταξυ ισχύος και συχνοτητας εκπομπης εχει να κανει με την εκδήλωση βιολογικων παρενεργειων στο ανθρωπινο σωμα. Στα 35 μπορει η ισχύς να ειναι μεγλυτερη ομως δεν αποροφατε η ενεργεια απο το ανρθωπινο σωμα αλλα το διασχιζει και φευγει.. Σε αντιθεση με τις μικροκυματικες συχνοτητες που αποροφωνται απο το σωμα σε μεγαλυτερο βαθμό, οχι ομως ικανο (οχι αποδεδειγμενα) να προξενησει το οτιδήποτε. Συμφωνω πάντως οτι το κνητο στο κεφαλι ειναι πολυ χειροτερο.
Καταγράφηκε

cessna 172
yak 54
pc9
rv9 e-flite
easy fly
wilga 2000
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Επιλογή τηλεκατεύθυνσης « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.