Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.389 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 00:39:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 00:39:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 10:50]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 09:16:06]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304389
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 76
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 54
    Συνολικά: 55
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: AeroGummy - Μοτοανεμόπτερο ομάδος "Ελληνικά Φτερά"  (Αναγνώστηκε 18532 φορές)
    PeSta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 55



    « Απάντηση #45 στις: Πέμπτη, 19 Μάι 2011, 13:12:14 »

    Αντιγράφω από τις γενικές πληροφορίες που δίνετε για το AeroGummy Electric Glider:
    "Το μήκος της χορδής του φτερού στη ρίζα του (Root Chord) είναι 25 εκ., ενώ στο ακροπτερύγιο φθάνει στα 11 εκ."
    Υπαρχει κάποιος τρόπος υπολογισμού της χορδής της αεροτομής σε σχέση με το εκπέτασμα;
    Και ποιές άλλες παράμετροι εκτός από το εκπέτασμα παίζουν ρόλο στον υπολογισμό αυτόν;

     
    Καταγράφηκε

    Πέτρος Σταμάτης - Ε.Α.Θ.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #46 στις: Παρασκευή, 20 Μάι 2011, 09:06:20 »

    Καλημέρα φίλε Πέστα...  Χαμόγελο

     Οι δικές μας γνώσεις δέν είναι αρκετές για να ξέρουμε να σχεδιάζουμε μέχρι Τόσο βάθος Όλες τις παραμέτρους του μοντέλου. Ότι σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε είναι εμπειρικό περισσότερο, λίγο διάβασμα, και φυσικά αντιγραφές-γνώμες απο άλλα σχέδια-Κίτ που κυκλοφορούν στην αγορά...

     Τώρα βέβαια, άν με ρωτάς πώς θα το επέλεγα, νομίζω ότι το πρώτο που θα κοίταγα είναι η συνολική πτερυγική επιφάνεια που θα ήθελα, πάντα σχετικά με το βάρος του μοντέλου, για να μου δώσει τον επιθυμητό πτερυγικό φόρτο...
    Άν δηλαδή θέλεις να κρατηθείς στα 2 κιλά π.χ. με πτερυγικό φόρτο 30 γραμμάρια/τετραγωνική παλάμη, θα πρέπει να κάνεις ίση κατανομή αυτών των δύο κιλών σε επιφάνεια...  2000 γρ. / 30 = 66,66 τετρ. παλάμες ή 6.666 τετρ. εκατοστά.
    Ας υποθέσουμε τώρα ότι το φτερό σου είναι Τραπεζίου σχήματος (κοιτώντας απο πάνω) και μάλιστα Ορθογωνίου τραπεζίου. Τότε ο τύπος για το εμβαδόν του είναι (Βάση μεγάλη + Βάση Μικρή) * Ύψος και όλο αυτό δια δύο. Εμείς δέν θα διαιρέσουμε διά δύο γιατί θέλουμε δύο τραπέζια (δύο μισά φτερά, αναφερόμαστε στο συνολικό εκπέτασμα), άρα δέν διαιρούμε δια δύο...
    Ύψος σε μάς είναι το μισό εκπέτασμα, βάση μεγάλη είναι η ρίζα και βάση μικρή είναι η χορδή της αεροτομής στο ακροπτερύγιο... Άν λοιπόν στοχεύεις σε 3μετρο μοντέλο, το ύψος σου θα είναι 1,5 μέτρο ή 150 εκατοστά. Άν πείς ότι θα κάνεις τη ρίζα το διπλάσιο της άκρης, τότε ο τύπος γίνεται...
    6666 = 150 * (2Β + Β) , συνεπάγεται  6666 = 150 * 3Β , συνεπάγεται  6666 = 450Β  =>  Β=6666/450 => Β=14,8 δηλαδή περίπου 15 εκατοστά θα είναι η μικρή Βάση (ένα Β) και 30 θα είναι η ρίζα (δύο Β).
    Πώώώ... πήξαμε στα 6άρια να πάρει... τί νούμερα διάλεξα... ?   devil

    Βέβαια τώρα, παίζουν και οι αριθμοί Reynolds, το πώς συμπεριφέρεται μιά συγκεκριμένη χορδή μιάς συγκεκριμένης αεροτομής και τα λοιπά, γι'αυτό λέω ότι περισσότερο εμπειρικά τα φτιάχνουμε και βάσει των πειραμάτων που έχουν κάνει άλλοι μοντελιστές πρίν απο 'μάς για 'μάς... Χαμόγελο

    * Στο τέλος φυσικά της όλης "αντιγραφής", βάζουμε και την προσωπική μας "πινελιά", αλλάζοντας λίγο την χορδή εδώ, τεντώνοντας λίγο το εκπέτασμα εκεί, μεταμορφώνοντας ελαφρώς το ουραίο σύστημα και φτιάχνοντας εκείνη την μπούμα που είδαμε το βράδυ μεταξύ ύπνου και ξύπνιου, μήπως και αλλάξουμε κάτι προς το καλύτερο και γράψει και για 'μάς καμιά σειρά το βιβλίο της αερομοντελιστικής Ιστορίας... Χαμόγελο
       
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #47 στις: Παρασκευή, 9 Μάρ 2012, 17:19:32 »

    Απόστολε, υπάρχει πρόοδος στην πτητική αξιολόγιση του ανεμόπτερου αυτού;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #48 στις: Παρασκευή, 9 Μάρ 2012, 19:20:55 »

    Κύριε Γιάννη,
    δυστυχώς απο τον Σεπτέμβρη που μένω στη Λάρισσα, το δικό μου AeroGummy δέν έχει "βάλει" πολλές πτήσεις, ειδικά πτήσεις για έρευνα όπως λέτε του ΚΒ και της συμπεριφοράς γενικότερα...
    Φυσικά, πέταξε αρκετά σε πλαγιά στα Τρίκαλα μέσα στον Αύγουστο, καί το δικό μου, αλλά και του Μάκη του Κατασκευαστή. Σε γενικές γραμμές είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, έχουμε βρεί πως το ΚΒ βρίσκεται κάπου στα 91 χιλ. απ'το χείλος προσβολής, ενώ έχουμε αλλάξει τη γωνία προσβολής του κυρίως φτερού σε -1 μοίρες σε σχέση με τη σέλα του στην άτρακτο...

    Το δικό μου έσπασε ελαφρώς πρίν μιά βδομάδα όταν έχασα τον έλεγχο (δέκτης νέκρωσε), γύρισε inverted και προσγειώθηκε σε αυτή τη θέση μετά απο ανοιχτές στροφές με συνεχόμενη αλλά απαλή βύθιση... !!
    Απο θαύμα έσπασε μόνο στην ουρά και το υπόλοιπο έμεινε άθικτο. Αυτή είναι και η μαγεία των μεγάλων, χωρίς πέτρες και εμπόδια, χορτάρινων λιβαδιών νομίζω, όπως είναι και το Φλαμούλι στα Τρίκαλα...
    Δέν υπάρχει χειρότερο πράγμα να κάθομαι να βλέπω το καμάρι μου να πέφτει χωρίς να μπορώ να επέμβω...  Ντροπή

    Πάντως, θα προχωρήσει η επισκευή, το έχω φέρει εδώ στη Λάρισα στο μικρό νέο εργαστηριάκι μου και θα το φτιάξω φυσικά, γιατί έρχεται καλοκαίρι και το λατρεύω, αλλά και γιατί ψάχνω συνεχώς ευκαιρίες να προπονούμαι ώστε όταν μου δοθεί η ευκαιρία να έρθω επιτέλους σε καμιά συνάντηση, και να χάσουν όλοι το βραβείο απο χειροποίητο Τρικαλινό ανεμόπτερο...  Χαμόγελο
    Σκεφτόμουνα, επί την ευκαιρία της επισκευής του ουραίου, να δοκιμάσω εκείνη τη μέθοδο που είχατε πεί για Τριγωνική μπούμα... ! Δέν σας κρύβω ότι αυτή η ιδέα μου άρεσε πολύ. Είναι απλή κατασκευαστικά και αξιόπιστη λύση, με υλικά που μπορώ να βρώ εύκολα. Ακόμα και κόντρα πλακέ 4άρι λεύκας θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω, και να πώ στον ρουτερά που έχω σχέσεις να μου κάνει και αδειάσματα πάνω της! Αυτή η πρότασή σας συνεχώς στριφογυρνάει στο μυαλό μου, και όχι μόνο για τον AeroGummy αλλά και για τον Κορμοράνο και λοιπές άλλες ιδιοκατασκευές...

    Δυστυχώς, έχω μόνο μιά ζωή και 'γώ μπροστά μου όπως όλοι, και αυτή τη στιγμή έχω συγκεντρωθεί και ασχολούμαι κατ'αποκλειστικότητα με μιά Νέα πτέρυγα που με ενδιαφέρει πολύ να "φτάσει" σε ότι προσωπικά όρια μπορώ να θέσω για ευχάριστη και αποδοτική πτήση...

    Έχουμε παρόλα αυτά του Μάκη να δοκιμάσουμε πάνω του, και ήδη δοκιμάζαμε εκείνη τη μέρα που "έπεσα" εγώ, μετατόπιση του ΚΒ και αλλαγές συμπεριφοράς. Το πάμε βήμα-βήμα για να βγάλουμε μιά άκρη και να πετύχουμε καλές επιδόσεις. Αν ξέραμε απο την αρχή ότι η MH-32 θέλει μεγαλύτερο πτερυγικό φόρτο, ίσως το έφτιαχνε ο Μάκης πιό στιβαρό, για να πετά και σε δυναμικό πιό εύκολα... είδωμεν όμως και επιφυλλασόμαστε για τα επόμενα...

    Σας Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον...  Χαμόγελο  
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #49 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2012, 20:51:44 »

    Καλησπέρα σας.

    Τελικά, έκανα αυτό που μου είχε "καρφωθεί" στο μυαλό για το Τριγωνικό πίσω σχήμα. Αφιερώνω αυτή την μετατροπή στον Κο Γιάννη, μιάς και ήταν δική του ιδέα...  Χαμόγελο


    * 21Martiou_2012 001.jpg (50.42 KB, 706x636 - εμφανίστηκε 389 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #50 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2012, 20:52:02 »

    ...


    * 21Martiou_2012 003.jpg (82.25 KB, 1029x643 - εμφανίστηκε 398 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #51 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2012, 20:52:17 »

    Η "κορυφή" του τριγώνου (πάτος στη φωτό), είναι με μπάλσα 2,5 χιλ., ενώ τα πλαινά είναι με 2 χιλιοστών μπάλσα. Με ότι είχα δλδ, ρετάλια...

    Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Είναι Γερό και Ελαφρύ!!


    * 21Martiou_2012 007.jpg (38.48 KB, 733x497 - εμφανίστηκε 394 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 21 Μάρ 2012, 21:05:04 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #52 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2012, 20:52:37 »

    ...


    * 21Martiou_2012 008.jpg (49.85 KB, 986x509 - εμφανίστηκε 397 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #53 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2012, 20:53:07 »

    Η πρώτη σύνδεση της μπούμας με το rudder, με εποξική. Μόλις στέγνωσε, μπήκαν δυό φρύδια δεξιά αριστερά απο καπλαμά για να δέσει, επίσης φυσικά με εποξική 5λεπτη...


    * 21Martiou_2012_02 001.jpg (62.88 KB, 947x668 - εμφανίστηκε 396 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #54 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2012, 20:53:35 »

    Έπειτα η σύνδεση "αγκαλιάστηκε" με ταινία ίνας και μπήκε και ένα κομμάτι styro εμπρός για να σβήνει ωραία...


    * 21Martiou_2012_02 002.jpg (30.9 KB, 582x527 - εμφανίστηκε 401 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #55 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2012, 20:55:51 »

    ...


    * 21Martiou_2012_02 003.jpg (49.56 KB, 854x507 - εμφανίστηκε 388 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #56 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2012, 20:56:57 »

    Το ντύσιμο έγινε με καλή, κλασσική ταινιούλα απ'το βιλιοπωλείο... !!


    * 21Martiou_2012_02 004.jpg (47.6 KB, 1144x418 - εμφανίστηκε 380 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #57 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2012, 20:58:18 »

    Άφησα ακάλυπτο το ξύλο λίγο εμπρός και πίσω απ'την ένωση για να γίνουν κολλήσεις κλπ, και έπειτα θα το καλύψω...


    * 21Martiou_2012_02 005.jpg (50.38 KB, 818x566 - εμφανίστηκε 386 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #58 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2012, 20:59:16 »

    Τώρα μου μπαίνουν ιδέες για μεντεσέ απο την πάνω πλευρά, για να γίνει πτυσσόμενη η μπούμα και να μεταφέρεται πιό εύκολα...  Cheesy


    * 21Martiou_2012_02 006.jpg (56.38 KB, 1121x425 - εμφανίστηκε 382 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #59 στις: Τρίτη, 21 Ιούν 2016, 22:03:35 »

    Καλησπέρα σε όλους.
     Είχα την τύχη και την χαρά να ξαναπετάξω το λατρεμένο ανεμόπτερο, δώρο των Τρικαλινών φίλων μου Μάκη & Απόστολου, αυτό το Σαββατοκύριακο, στα βουνά της Ηπείρου. Τέσσερα χρόνια είναι πάρα πολλά για ένα τέτοιο μοντέλο να μένει απέταχτο και αποφάσισα να το αλλάξω αυτό.
    Την Κυριακή το πρωί ανέβηκα με την μικρή κορούλα μου ακόμη πιό πάνω απο το χωριό "Δαφνωτή", στη θέση "Αι-Λιά" όπως την λέν οι ντόπιοι, αφού εκεί έχουν φτιάξει μιά εκκλησιά και κάνουν το καλοκαιρινό τους πανηγύρι. Τελικά δέν έφτασα μέχρι πάνω γιατί είχαν μιά πορτούλα που ήταν κλειστή, είχα κουράσει ήδη τα λάστιχα και κατάλαβα πως τελικά η μέρα δέν το αξίζει με τόση συννεφιά ενώ η προσγείωση δέν ήταν και τόσο ευοίωνη... Παρκάραμε λίγο παρακάτω με τη Νεφέλη (φωτό 3 & 4), σε ένα πλατωματάκι όπου έλπιζα να προσγειωθώ αν όλα πήγαιναν καλά, έβγαλα έξω και πήγα να δέσω το αεροπλάνο, αλλά κάτι δέν μ'άρεσε στον καιρό. Γρήγορο τσέκ έδειξε υπήνεμο άνεμο, το ESC μου ζεσταινόταν περισσότερο απο ότι περίμενα ακόμα και εν αναμονή με τα servos Μόνο πάνω και το τελευταίο που ήθελα ήταν να σπάσω ή να χάσω τον Gummy εκεί πάνω στα απόκρημνα όρη... Sad
    Μιά γρήγορη αναδρομή στο παρελθόν και μερικές φωνούλες μέσα μου συμπεριλαμβανομένης και εκείνης του Αλέξη, φωνάζαν "μάθε να λές όχι, μάθε να λές όχι", και έτσι αποφάσισα να βάλω την ουρά μου κάτω απο τα σκέλια, να ξαναμαζέψω και να αποχωρήσω...
    Κατεβαίνοντας στο χωριό, πήγα πρώτα και άφησα τη μικρή γιατί ήδη γρίνιαζε λίγο, και ξανανέβηκα λίγο παραπάνω και στάθηκα σε ένα "ξέφωτο" και ξαναέδεσα το σκάφος! Ήθελα τόσο να τον πετάξω που θα έσκαγα. Πάλι είδα όμως αρνητικό καιρό, υπήνεμο καθαρό και τσίνισα. Αποφάσισα να κάτσω λοιπόν οκλαδόν στην άσφαλτο δίπλα στον εργαλειοφόρο μου και να του βάλω εξωτερικό BEC για τα 5 Volts ώστε να είναι έτοιμος για την επομένη μέρα, τη Δευτέρα. Κατάφερα να σταθεροποιήσω την 2S 18650 στο πλάι, πάνω στο ΚΒ και λίγο πιό εμπρός το BEC ενώ μιά τρυπούλα στην πλαινή μπάλσα βοήθησε να περάσω άνετα το σερβοκαλωδιάκι προς τον δέκτη. Έβγαλα το κόκκινο καλωδιάκι απ'το ESC και... βουαλά! Πιό κρύο τώρα το σπικοντρολάκι!        
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 21 Ιούν 2016, 22:19:07 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: AeroGummy - Μοτοανεμόπτερο ομάδος "Ελληνικά Φτερά"
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.