Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.235 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 02:05:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 02:05:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 20:32]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από modeller2
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:13:21]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από snoopy
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:14:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284235
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 43
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 23
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Hanno « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Hanno  (Αναγνώστηκε 30565 φορές)
   
ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 10:32:26 »

Αναρωτιεμαι εκεινη την εποχη, πριν 30+ χρονια δηλαδη, κατα ποσο ηταν αξιοπιστα τα συστηματα τηλεκατευθυνσης, servo. κινητηρες κτλ. προκειμενου να δεχονται τις καταπονησεις και τις ωρες λειτουργειας λογω προπονησης που τους εβαζαν οι παραπανω.
Όπα βρε αδερφέ, δεν είναι και τόσο παλιά η δεκαετία του 70.
Τι να πούμε κι εμείς που τη ζήσαμε... γερνάμε τόσο πολύ;
Όσο για το Hanno και το Curare του, ποιος δεν θα ήθελε ένα και σήμερα;
Και να φανταστείς ότι ήταν εξηντάρι κι αν κάποιος έχει από τότε και μια O.S. Hanno Special...
Τι δακρύβρεχτα κάθομαι και λέω... idiot2 idiot2 idiot2 idiot2
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 11:12:36 »

Φίλε Γιώργο,

η Hanno .61 είναι πολυ πιό δυνατή από τις Webra .61 που πέταγε τότε το Curare. Αν συγκρίνεις το μέγεθός του με σημερινά μοντέλα, θα του έδιναν τον χαρακτηρισμό .46-.50

Ο τρόπος που εκτελούντο τότε οι ασκήσεις ήταν τελείως διαφορετικός από σήμερα. Κατ' αρχήν υπήρχαν ασκήσεις μόνο στο το κέντρο του "σημερινού box".
Οι κινητήρες ήταν πολύστροφοι, και γύριζαν 10.75χ 8 ή 11χ7 ή 11χ7.5 κοντά στις 14.000 σ.α.λ., το μοντέλο έπαιρνε ύψος στην άκρη του box  και ερχότανε με βύθιση, οριζοντίωνε και άρχιζε την άσκηση.
Τα μοντέλα έπρεπε να είναι μικρά για να μπορούν να αναπτύσουν ταχύτητα και να είναι και ελαφρά. Αν μπορέσει να δει κανείς σε φωτογραφία μαζί τα δύο Magic που είχε μαζί του ο Prettner στους παγκόσμιους στο Acapulco το 1981, θα διαπιστώσει ότι το ένα είναι μικρότερο από το άλλο, και προορίζετο για πτήση σε δυνατό άνεμο.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 11:27:08 »

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Νομίζω πως αρχίζω να καταλαβαίνω τις διαφορές στον τρόπο που πέταγαν.
Δεν παύω πάντως να σκέφτομαι ότι και σήμερα θα είναι ωραία αεροπλάνα για σπορ πτήση.
Ίσως όταν βρω χρόνο για κατασκευή...
Καταγράφηκε
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 14:29:19 »

Όσο για το Hanno και το Curare του, ποιος δεν θα ήθελε ένα και σήμερα;

Είχα κάποτε ένα και είχα μέινει πολύ ευχαριστημένος. Έχω (μάλλον οριστικά) εγκαταλείψει τα home made Α/Π. Η ιδέα όμως το να ξαναφτιάξω το Curare και να το κρατήσω για ιστορικούς λόγους δεν είχε σβήσει ποτέ.

Τελικώς φτιάχτηκε από τον Π. Σοφό ένα Curare φέτος για λογαριασμό μου και αφού συμπληρώθηκε το απαιτούμενο hardware (βάση μηχανής, ντίζες, retract, horns κλπ) κλείστηκε στο κουτί και περιμένει....την ώρα του.
Έξω από του κουτί γράφει : "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ !!"

Στην πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον Π. Σοφό προκειμένου να του ζητήσω να φτιάξει ένα για μένα, η πρώτη του κουβέντα ήταν η ακόλουθη :
" Μα καλά που το θυμήθηκες ? Έχω εδώ και 15 χρόνια να χρησιμποιήσω τα καλούπια !!"



Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 23:03:55 »

Hanno files back  Thumbs up...προσφατες φωτογραφίες από την επίσκεψη του Hanno στην Ιαπωνια όπου τον κάλεσε η JR.

Ο θρύλος του αερομοντελισμού και της ακροβατικής πτήσης φαίνεται μια χαρά και τί δεν θα έδινα να τον δω να πετάει. Τελευταία φορά ήταν το 1997 και  το θέαμα ήταν εκπληκτικό αν και τον σήκωναν από το αναπηρικό καροτσάκι για να πετάξει.





* Hanno1.jpg (89.99 KB, 720x480 - εμφανίστηκε 1082 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 23:04:24 »

...


* Hanno2.jpg (73.33 KB, 768x519 - εμφανίστηκε 1149 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 23:05:05 »

...


* Hanno3.jpg (101.37 KB, 768x576 - εμφανίστηκε 1081 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 23:05:42 »

...


* Hanno4.jpg (19.58 KB, 768x294 - εμφανίστηκε 1080 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 01:30:52 »

Video απο 1987, Hanno flies Bud Lazer & ΕΖ Supra

Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 01:33:51 »

Hanno TOC 1988. H μεγαλη κλασση φαινεται από τα απλά πράγματα, μόνο τις ευθείες, τις ανόδους / καθόδους και το smoothness (δεν μπορώ να βρω λέξη στα ελληνικά που να ταιριάζει στην περίπτωση) να δει κάποιος μπορεί να καταλάβει...

Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 01:51:39 »

..και μια που αναφερόμαστε σε παλαιότερες καταστάσεις βλέπε Las Vegas TOC 80s κτλ. ας δούμε μια πτήση του 2ου νικητή στο TOC 1994 - του Steve Stricker. Aκόμα βλέπω τις φωτογραφίες από την κάλυψη που είχε κάνει το Model Airplane News τότε με αυτό το φοβερό Extra 300S. Δείτε πώς προσπαθεί να κρατήσει constant radius στις καθόδους και speed μετά από αυτές δίνοντας γκάζι , μάλλον λόγω του ότι το μοντέλο είναι μεγάλο και dragy.

« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 02:04:04 από 3DJunk » Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 19 Οκτ 2012, 00:26:08 »

Hanno στο TOC Las Vegas - 1982 με το Dalotel. To μοντελο αυτο ειχε 2 60αρες ή 90αρες glow με κεντρικο μειωτήρα, ακούστε τον ήχο.

Ναι λοιπόν πετούσαν έτσι πριν από 30 χρόνια. Thumbs up Οτι και να πει κανείς είναι λίγο.

Θείε Γιάννη - jkon ελπίζω να απολαύσεις το video όσο το απόλαυσα κι εγώ. Wink

Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 17 Δεκ 2012, 20:52:31 »

Αξίζει να διαβάσετε το άρθρο για το Skybolt του Hanno και για το TOC 1988:

http://www.flyinggiants.com/forums/attachment.php?attachmentid=528982&d=1354750264
Καταγράφηκε
d.corsair
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11

ΟΥΔΕΙΣ ΑΣΦΑΛΤΟΣ.


Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 17 Δεκ 2012, 23:21:00 »

Tι θέμα, Νίκο με γύρισες πίσω στον χρόνο. Thumbs up
Σκέψεις, χρόνια, νοσταλγία, και έναν κόμπο στον λαιμό....

Κολούμπια με O.S. Hanno....


* Lh18258.jpg (82.7 KB, 800x546 - εμφανίστηκε 755 φορές.)

* 391391927_5165beb90c.jpg (71.92 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 729 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 17 Δεκ 2012, 23:31:08 από d.corsair » Καταγράφηκε

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Γ. ΚΟΡΑΣΙΔΗΣ /ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ.
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.536

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Δευτέρα, 17 Δεκ 2012, 23:53:40 »

Με ενα 60άρι τέτοιο Dalotel πέταξα τελευταία φορά στο F3A,το 2007 στην Λάρισα.

Με Long Stroke OS .61 RF και Ηatori tuned .....  Thumbs up


* Dalotel61.jpg (116.21 KB, 1920x648 - εμφανίστηκε 677 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Δεκ 2012, 00:08:08 από Αναστάσιος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Hanno « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.185 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.