lukis
|
|
« στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 20:33:49 » |
|
καλησπερα το right and down trust ειναι οπως κοιτας το αεροπλανο απο μπροστα η απο πισω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 20:40:33 » |
|
απο πισω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
lukis
|
|
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 20:55:14 » |
|
δηλαδη πρεπει να εχει κλιση προς τα δεξια οπως το κοιτας απο πισω? σωστα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 21:06:35 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 22:22:12 » |
|
Γιάννη Οταν θα χεις χρόνο διάβασε καλά το βιβλίο του "θείου Γιάννη"
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 13 Σεπ 2010, 21:39:18 » |
|
επι της ευκαιριας του θεματος οταν βλεπουμε ενα μοντελο απο πισω με τον κινητηρα εμπρος και θελουμε να δωσουμε right trust τοτε στριβουμε την μυτη του κινητηρα δεξια. Οταν παλι θελουμε να δωσουμε right trust (δηλαδη να τραβαει ο κινητηρας το μοντελο προς τα δεξια) αλλα ο κινητηρας ειναι πισω (Pusher) τοτε τι κλιση δινουμε βλεποντας το μοντελο απο πισω??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 13 Σεπ 2010, 21:50:26 » |
|
και ενα σχεδιακι
το Α ή το Β ??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 13 Σεπ 2010, 21:59:21 » |
|
Ηλια οταν ειδα την ερωτηση σου σκεφτομαι μεσα μου.. Μα καλα αεροπλανας ειναι και δεν ξερει αυτο το απλο πραγμα... Μετα λεω κατσε να το σκεφτω λιγο ακομα... και εκει αρχιζει το μπερδεμα χαχχαααχ Φενεται απλο αλλα δεν ειανι.. Παντως εγω θα ελεγα το Β οπως στριει η βαρκα στο νερο....!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 13 Σεπ 2010, 22:36:11 » |
|
Pant αφου απαντηθει η ερωτηση θα εχει συνεχεια σε αλλο θεμα γιατι μερικες φορες καποια απλα πραγματα γινονται σπαζοκεφαλιες μεχρι αηδιας
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 11:21:06 » |
|
καποια αλλη αποψη επι του θεματος για να ειμαστε σιγουροι
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
matgav
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 76
|
|
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 13:10:43 » |
|
Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Μάνθος.
|
|
|
mastelios
|
|
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 13:18:55 » |
|
Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας. +1 και αντίστοιχα αν το σκάφος "πάει" προς τα πάνω στο γκάζι,στρέφουμε το μοτερ προς τα κάτω και αντίστροφα..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and you will always long to return. &n
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 15:07:44 » |
|
Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας. +1 Με αυτόν τον τρόπο στρίβουν τα σκάφη που έχουν εξωλέμβιες μηχανές και δεν χρησιμοποιούν τιμόνι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 17:15:58 » |
|
Σωστά τελικά καταλήξατε ότι το right thrust της ώσης στα pusher είναι η θέση Β.
Τα ερωτήματα όμως που καλείσθε να απαντήσετε είναι:
1) Μία πτέρυγα pusher χρειάζεται right thrust?
2) Ενα συμβατικό αεροπλάνο με ουρά, και με την ώση σε διάταξη pusher, πως θα αντιδράσει αν του βάλουμε right thrust? (διάταξη Β στο σχήμα του Ηλία)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
|