Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.215 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 13:29:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 13:29:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από Ta tsakwse
[Σήμερα στις 13:23]

[Σήμερα στις 12:10]

από evan
[Σήμερα στις 10:38]

από Mirage
[Σήμερα στις 09:26]

από dominicm
[Χθες στις 21:13]

από orck
[Χθες στις 21:10]

[Χθες στις 20:57]

από dominicm
[Χθες στις 19:52]

από sliver
[Χθες στις 18:17]

από 3DJunk
[Χθες στις 17:21]

από Takis42
[Χθες στις 11:04]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]

[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 22:11:25]

από MKS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:14:32]

από eolos30
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 12:50:57]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284215
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 42
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 24
Συνολικά: 30
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: right and down trust « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: right and down trust  (Αναγνώστηκε 8190 φορές)
   
lukis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 70



Προφίλ WWW
« στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 20:33:49 »

καλησπερα το right and down trust ειναι οπως κοιτας το αεροπλανο απο μπροστα η απο πισω
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 20:40:33 »

απο πισω beer
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
lukis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 70



Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 20:55:14 »

δηλαδη πρεπει να εχει κλιση προς τα δεξια οπως το κοιτας απο πισω? σωστα
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 21:06:35 »

 Thumbs up
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 22:22:12 »

Γιάννη

Οταν θα χεις χρόνο διάβασε καλά  το βιβλίο του "θείου Γιάννη"



Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 13 Σεπ 2010, 21:39:18 »

επι της ευκαιριας του θεματος οταν βλεπουμε ενα μοντελο απο πισω με τον κινητηρα εμπρος και θελουμε να δωσουμε right trust τοτε στριβουμε την μυτη του κινητηρα δεξια. Οταν παλι θελουμε να δωσουμε right trust (δηλαδη να τραβαει ο κινητηρας το μοντελο προς τα δεξια) αλλα ο κινητηρας ειναι πισω (Pusher) τοτε τι κλιση δινουμε βλεποντας το μοντελο απο πισω??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 13 Σεπ 2010, 21:50:26 »

και ενα σχεδιακι

το Α ή το Β ??


* right_trust1.GIF (4.73 KB, 816x1124 - εμφανίστηκε 438 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 13 Σεπ 2010, 21:59:21 »

Ηλια οταν ειδα την ερωτηση σου σκεφτομαι μεσα μου.. Μα καλα αεροπλανας ειναι και δεν ξερει αυτο το απλο πραγμα...

Μετα λεω κατσε να το σκεφτω λιγο ακομα... και εκει αρχιζει το μπερδεμα χαχχαααχ  Φενεται απλο αλλα δεν ειανι..

Παντως εγω θα ελεγα το Β οπως στριει η βαρκα στο νερο....!!!!
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 13 Σεπ 2010, 22:36:11 »

Pant αφου απαντηθει η ερωτηση θα εχει συνεχεια σε αλλο θεμα
γιατι μερικες φορες καποια απλα πραγματα γινονται σπαζοκεφαλιες μεχρι αηδιας
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 11:21:06 »

καποια αλλη αποψη επι του θεματος για να ειμαστε σιγουροι
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
matgav
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 76



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 13:10:43 »

Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή  για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
 Thumbs up
Καταγράφηκε

Μάνθος.
mastelios
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 534


ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 13:18:55 »

Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή  για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
 Thumbs up

+1 Thumbs up και αντίστοιχα αν το σκάφος "πάει" προς τα πάνω στο γκάζι,στρέφουμε το μοτερ προς τα κάτω και αντίστροφα..
Καταγράφηκε

When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
   turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                    &n
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.737


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 15:07:44 »

Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή  για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
 Thumbs up

+1  Thumbs up Thumbs up
Με αυτόν τον τρόπο στρίβουν τα σκάφη που έχουν εξωλέμβιες μηχανές και δεν χρησιμοποιούν τιμόνι.   Wink
Καταγράφηκε
Παρασχος
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 53


Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 15:52:35 »



         Για κοιτάξτε το άρθρο μας του Φεβρουαρίου  2004


                             http://www.parasxosrc.gr/?p=76


         Παράσχος
Καταγράφηκε

Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 17:15:58 »

Σωστά τελικά καταλήξατε ότι το right thrust της ώσης στα pusher είναι η θέση Β.

Τα ερωτήματα όμως που καλείσθε να απαντήσετε είναι:

1) Μία πτέρυγα pusher χρειάζεται right thrust?

2) Ενα συμβατικό αεροπλάνο με ουρά, και με την ώση σε διάταξη pusher, πως θα αντιδράσει αν του βάλουμε right thrust? (διάταξη Β στο σχήμα του Ηλία)

 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 17:24:15 »

θειε Γιαννη τα ερωτηματα σου ειναι βασικα και θα ηθελα να τα δουμε λιγο γιατι θα εχουν ουσια πιστευω

Θα απαντησω λοιπον και ας ειμαι πιθανον λαθος

Για το ''1'' θα ελεγα οτι αν το μοντελο μου τραβαγε αριστερα κατα την πορεια του θα εβαζα Right trust για να εξισορροποισω πιθανο τριμμαρισμα των elevons

Για το ''2''θα ελεγα οτι το συμβατικο μοντελο αν σε ολα ηταν ζυγισμενο σωστα (σε ολους τους αξονες) τοτε το Right trust (Θεση Β) θα εδινε την ταση να στριψει προς τα δεξια το μοντελο κατα την πορεια του

Ποια ειναι η αληθεια λοιπον??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.798


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 17:30:36 »

Έχω κι εγώ μια ερώτηση: Η φορά περιστροφής της έλικας δεν λαμβάνεται υπόψη;
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 17:38:28 »

Evan πολυ σωστος  worry worry worry

αλλα παλι στις περισσοτερες περιπτωσεις η ιδια ελικα που βαζουμε για κινητηρα εμπρος την ιδια βαζουμε για διαταξη Pusher οποτε η φορα περιστροφης ειναι ιδια (π.χ. τα γραμματα της ελικας κοιτανε εμπρος)

Υ.Γ. δεν λαμβανω υποψη της ελικες με αναποδο βημα
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 18:30:30 »

Ποια ειναι η αληθεια λοιπον??

Εφ' οσον δεν αναφέρεται έλικα ανάποδου βήματος, εννοείται ότι συγκρίνουμε τις δύο θέσεις (tractor / pusher) με την κοινή έλικα.

Επί της ουσίας λοιπόν?

Ηλία θα αφήσω λίγο χρόνο μήπως θέλει και άλλος να συμμετάσχει.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 20:27:03 »

παιδια ο θειος Γιαννης περιμενει

Ποια ειναι η αποψη σας να δουμε τι θα βγει

δειτε το και σαν κουιζ
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
vhal
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 449



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 04:00:52 »

Το right thrust βοηθά στην αντιμετώπιση της τάσης στροφής προς τα αριστερά που προκαλείται εξαιτίας του αερο-ρεύματος της έλικας (ελικόρευμα). Η τάση αυτή είναι περισσότερο εμφανής κατά τη διάρκεια της απογείωσης.

Υπάρχουν 4 διαφορετικές δυνάμεις που προκαλούνται από την έλικα και που προκαλούν αυτή τη ροπή προς τα αριστερά (εκτός βέβαια από την ώση - thrust):

1. Το περιστρεφόμενο ελικόρευμα, που σε μια έλικα που περιστρέφεται όπως οι δεικτες του ρολογιού (όταν τη βλέπουμε από το cockpit), κτυπά το κάθετο σταθερό από την αριστερή μερια και άρα σπρώχνει την ουρά προς τα δεξιά (άρα τη "μούρη" προς τα αριστερά)

2. Κατά τη διάρκεια της ανόδου, ή σε αργή πτήση (όπου η γωνία προσβολής των φτερών είναι μεγαλύτερη) ή σε πeρίπτωση taildragger στην τροχοδρόμηση πριν σηκωθεί ο πίσω τροχός, το πτερύγιο της έλικας που ανεβαίνει έχει μικρότερη γωνία προσβολής από το πτερύγιο που κατεβαίνει.΄Ετσι ο δίσκος της έλικας δημιουργεί μεγαλύτερη δύναμη από τη δεξιά μεριά σε σχέση με την αριστερή και αυτό "τραβά" τη "μούρη" προς τα αριστερά.

3. Η αντίδραση του αεροσκάφους στην περιστροφή της έλικας τείνει να το περιστρέψει προς τα αριστερά. Αυτή η αντίδραση, κατά τη διάρκεια της τροχοδρόμησης πιέζει τον αριστερό τροχό περισσότερο από ότι τον δεξιό. Ετσι ο αριστερός τροχός παρουσιάζει μεγαλύτερη τριβή κύλισης και το αεροπλάνο τείνει να στριψει προς τα αριστερά. Επίσης κατα τη διάρκεια της πτήσης δημιουργεί μια τάση αριστερού roll.

4. Η γυροσκοπική μετάπτωση της έλικας σε ένα taildrugger όταν σηκώνεται η πίσω ρόδα, προκαλεί επίσης στροφή της "μούρης" προς τα αριστερά (όπως το ποδήλατο που όταν γέρνει, στρίβει κιόλας).
   
Παρατηρείστε ότι όλες οι αντιδράσεις της "μούρης" είναι προς τα αριστερά (όταν η ελικα περιστρέφεται όπως οι δείκτες του ρολογιού κοιτώντας την από το πίσω μέρος του αεροσκάφους)

Αν η ελικα περιστρέφεται ανάποδα, τότε το αεροπλάνο στρίβει προς τα δεξιά.

Τώρα, σε σχέση με τα ερωτήματα του "quiz":
1. Στην περίπτωση της πτέρυγας με διάταξη pusher δεν υπάρχει κάθετο σταθερό (ή δεν υπάρχει τέτοιο πίσω από την έλικα). Δεν υπάρχουν συνήθως τροχοί άρα ούτε και τροχοδρόμηση, άρα δεν υπάρχει λόγος right thrust.

2. Σε κάθε περίπτωση "στρίβουμε" την διεύθυνση της ώσης έτσι ώστε να δημικοργείται μια ροπή στρέψης της ατράκτου αντίθετη από αυτή που δημιουργούν οι τέσσερεις παραπάνω δυνάμεις. Αρα εκτρέποντας τον κινητήρα στη θέση Β στο σχέδιο του Ηλία μειώνουμε την τάση του σκάφους να στρίψει προς τα αριστερά (αν ο κινητήρας περιστρέφεται όπως οι δείκτες του ρολογιού όταν τον βλέπουμε από πίσω)

Βαγγέλης
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 10:04:30 από vhal » Καταγράφηκε

Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

Ζηλεύω του σταυραετού
απου πετά στα νέφη
και παίζει με τσι αστραπές
και με τ' αστροπελέκια.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 07:33:57 »

Vhal
Φοβερη η αναλυση σου σχετικα με τις ροπες που δημιουργει η ελικα ειτε λογω αερορευματος ειτε λογω γυροσκοπικων τασεων

Οσο για το quiz

και την πρωτη περιπτωση δεν το ειχα σκεφτει ετσι οσο αφορα το αερορευμα και την ελλειψη καθετου τμηματος. Αλλα για τις γυροσκοπικες τασεις δεν θα βοηθουσε λιγο Right trust??

Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 08:43:07 »

Αχ Ηλία , αδιάβαστος ήρθες πάλι στο μάθημα.

Τα περί εκτροπών λόγω της έλικας υπάρχουν στο βιβλίο μου από την πρώτη μέρα (στην ενότητα Θεωρια).

Σίγουρα ο μόνος λόγος που στρέφουμε τον άξονα της έλξης στο πλάϊ, είναι για να αντισταθμίσουμε το σπειροειδές ελικόρευμα, που βρίσκει την κάθετη ουρά με γωνία προσβολής από την αριστερή της πλευρά. Αν η κάθετη επιφάνεια είναι συμμετρική ως προς τον έξονα, το φαινόμενο εξασθενεί έως εξαφανίζεται.
Επισης το ελικόρευμα βρίσκει το οριζόντιο σταθερό πάλι με τέτοια γωνία που κάνει το αεροπλάνο να θέλει να στρίψει αντίθετα. Αλλά και αυτή η επίδραση είναι μικρή όσο η ουρά είναι μακρυά από την έλικα.

Η αντιροπή δεν αντισταθμίζεται με ασύμμετρη έλξη, αλλά με λίγο aileron, και όλα τα παραπάνω έχουν επίδραση ανάλογα με την έλικα (μέγεθος, ταχύτητα περιστροφής) και την ταχύτητα πλεύσης του αεροπλάνου.

Δεν βάζουμε side thrust για να αντισταθμίσουμε το P-factor, ούτε τις γυροσκοπικές δυνάμεις, δεδομένου ότι αυτές εμφανίζονται είτε προς την μία είτε προς την άλλη πλευρά ανάλογα με το πως πετάει ή περιστρέφεται το σκάφος.

Επί των θεμάτων του quiz, σωστά στην πτέρυγα pusher, δεν χρειάζεται side thrust.
Στην συμβατική όμως άτρακτο, παρατηρήστε ότι ο ελικόρευμα βρίσκει με μεγαλύτερη ορμή την ουρά, λόγω της μικρότερης απόστασης.
Επίσης θα θυμηθείτε ότι στα pusher, η θέση του άξονα έλξης είναι πιό ψηλά από τον κεντρικό άξονα του αεροπλάνου, εκτός αν έχουν δύο booms και η έλικα μπορεί να κατέβει στην καλύτερη αποδοτικά θέση, αλλά τότε δεν βρίσκει κανένα από τα κάθετα που είναι τοποθετημένα αριστερά και δεξιά του ελικορεύματος .

Ετσι αν βάλουμε τον άξονα στην θέση "σχήμα Β", το ελικόρευμα βρίσκει το κάθετο σταθερό με γωνία από αριστερά, οπότε επιδεινώνει την προς τα αριστερά εκτροπή (ενώ επειδή η έλξη περνάει αριστερά από το κέντρο βάρους, το αεροπλάνο έχει τάση να εκτραπεί προς τα δεξιά).
Στα pusher λοιπόν πρέπει να στρέψουμε την έλξη στην θέση που δείχνει το σχήμα Α, άλλά όχι σε μεγάλη γωνία, ώστε αφ' ενός μεν να μην βρίσκει το στροβιλιοποιημένο ελικόρευμα το κάθετο από τα αριστερά, και αφ' ετέρου να βρίσκει η ροή και ευθέως από τα δεξιά για να αντισταθμίσει την όλη εκτροπή.   Συμφέρει επίσης να μετακινήσουμε την θέση του άξονα έλξης λίγο προς τα αριστερά, ώστε να περάσει από το κέντρο βάρους
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
vhal
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 449



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 10:00:55 »

Ενα πράγμα που πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας, είναι ότι κάθε διόρθωση που γίνεται με εκτροπή κάποιας επιφάνειας (rudder ή elevator ή aileron), είναι ακριβής για μία και μόνο ταχύτητα πτήσης.

Αν βάλουμε για παράδειγμα μερικά κλικ δεξιά aileron για να αντιμετωπίσουμε την τάση αριστερού roll όταν δουλεύει ο κινητήρας, η ρύθμιση αυτή θα κρατά το αεροσκάφος οριζόντιο (ως προς τον άξονα της πορείας) σε μια μόνο ταχύτητα. Σε μεγαλύτερη ταχύτητα θα έχουμε roll προς τα δεξιά, ενώ σε μικρότερη ταχύτητα roll προς τα αριστερά.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για συνεχείς διορθώσεις - και οι λύσεις τύπου side thrust βοηθούν ωστε οι απαραίτητες αυτές διορθώσεις να είναι όσο το δυνατόν μικρότερες (ή ακόμα και αμελητέες)

Β.

ΥΓ: Καμιά καλή μετάφραση του side-thrust υπάρχει?
ΥΓ2: Διόρθωσα και τον όρο αερόρευμα σε ελικόρευμα στο προηγούμενο post μου, όπως το λέει και ο jkon. Είναι σωστότερο έτσι.
ΥΓ3: Καλά τα λέμε στη θεωρία. Στην πράξη όμως δεν τα καταφέρνω και τόσο καλά... Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να έχεις ταυτόχρονα στο μυαλό σου την ώρα της πτήσης ...
Καταγράφηκε

Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

Ζηλεύω του σταυραετού
απου πετά στα νέφη
και παίζει με τσι αστραπές
και με τ' αστροπελέκια.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 13:03:35 »

O vhal ειπε οτι δε τα παει καλα στην πραξη

με βαση λοιπον τα παραπανω γραφομενα για τις γωνιες Trust εχω ενα πρακτικο προβλημα το οποιο με εχει τρελανει και δεν μπορω να βγαλω ακρη

Εχω παρει στον γιο μου ενα 3καναλο εκπαιδευτικο Pusher (χωρις ailerons) για να τον μαθω να πεταει (φωτο παρακατω)

Το μοντελο οταν πεταει με σβηστο κινητηρα πεταει ευθεια χωρις να χρειαζεται τριμμαρισμα το rudder. Οταν ανοιξει ο κινητηρας το μοντελο τραβαει δεξια οποτε θελω πολυ Rudder αριστερα.

Θεωρω δεδομενο οτι εχω σταθεροποιησει το φτερο του για ναμην μετακινηται στον αερα και η θεση του μοτερ ειναι ακριβως σε ευθεια με τον αξονα του αεροπλανου

Αργοτερα θα σας στειλω και φωτογραφιες απο το ιδιο το αεροπλανο μηπως μπορειτε να βγαλετε ακρη αν εχει γινει καποιο κατασκευαστικο λαθος

Τι λυση θα πρεπει να βρω για να ερθει στα ισια το μοντελο και να μην αλλαζει συμπεριφορα αναλογα με την χρηση του γκαζιου??


* sfm1000.jpg (7.35 KB, 300x187 - εμφανίστηκε 327 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 13:28:11 »

Δηλαδή μετά από όσα ανέλυσα δεν κατάλαβες ότι πρέπει να στρίψεις λίγο τον άξονα του μοτέρ κατά το σχήμα Α ?

Ετσι το ελικόρευμα θα βρισκει το κάθετο πτερύγιο από τα δεξιά, και ανάλογα με το πόσο αυτό είναι ενεργό, το μοντέλο είτε θα σταματήσει να στρίβει αριστερά, είτε θα στρίβει δεξιά με φουλ γκάζι (οπότε μειώνεις την γωνία που το έστριψες).

Υπάρχει πάντα και η λυση της στιγμής, να δώσεις μίξη στο rudder, να στριβει δεξιά με full throttle.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.737


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 14:37:38 »

Μάλλον  ilias ή έλικα γυρίζει αντίστροφα προς την φορά του ρολογιού και όπως
είπε και ο Θείος πρέπει να γυρισεις τον κινητήρα στο σημείο Α.  Wink
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 17:42:04 »

Μάλλον  ilias ή έλικα γυρίζει αντίστροφα προς την φορά του ρολογιού και όπως
είπε και ο Θείος πρέπει να γυρισεις τον κινητήρα στο σημείο Α.  Wink

Οπως την βλέπεις από πίσω γυρίζει όπως το ρολόϊ.
Θα στρέψεις τον άξονα όπως θα τον έστρεφες αν ήταν στη μύτη, τώρα όμως λιγότερο και με μεγάλη προσοχή, γιατί το ελικόρευμα είναι πιό δυνατό.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 19:58:47 »

σας στελνω μερικες φωτογραφιες του αεροπλανου μηπως βγει καποια ακρη

Ισως να μην φαινεται καλα αλλα δεν εχω καμια γωνια trust στο μοτερ και οι ταινιες στο φτερο ηταν πετρες που εβαλα για δοκιμη

Ξανα λεω οτι στο γκαζι το αεροπλανο στριβει ΔΕΞΙΑ ενω στο κλεισιμο πεταει ΕΥΘΕΙΑ


* IMGP1311.JPG (53.62 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 210 φορές.)

* IMGP1312.JPG (49.46 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 209 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 19:59:25 »

 Thumbs up


* IMGP1313.JPG (45.93 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 208 φορές.)

* IMGP1314.JPG (56.61 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 193 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 20:00:13 »

 Thumbs up


* IMGP1315.JPG (49.44 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 379 φορές.)

* IMGP1317.JPG (50.16 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 360 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 20:01:15 »

 Thumbs up

αν βλεπετε κατι λαθος κατασκευαστικα πειτε το


* IMGP1318.JPG (67.31 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 385 φορές.)

* IMGP1319.JPG (43.94 KB, 653x490 - εμφανίστηκε 372 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 20:27:12 »

δεν πρόσεξα πριν προς τα που στρίβει, και σου έδωσα οδηγίες για αριστερή εκτροπή. Αν με γκάζι στριβει δεξιά, άλλαξε την γωνία να έρθει προς το σχήμα Β. (λίγο λίγο).

Τίποτε δεν είναι κανόνας.  Παρατηρείς και τριμάρεις.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
DEPRON MANIAC
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 679


Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 22:38:40 »

  Καθ΄ότι έχω και γω το ίδιο μοντέλο και ναι μεν με το γκάζι μου τράβαγε (αλλά δεν θυμάμαι προς τα που) υπάρχει η πιθανότητα, όπως χτυπάει το ελικόρευμα απο την αριστερή πλευρά και σε συνδιασμό με το ιδιαίτερα εύκαμπτο πηχάκι που έχει για να στηρίζει την ουρά να συστρέφεται όλη η ουρά και να δουλεύει σαν πηδάλιο, στρίβοντας δεξιά;
  Υπόψην το συγκεκριμένο φαινόμενο το παρουσίασε όταν αποφάσισα να του βάλω λίγο πιο δυνατό μοτέρ, και 8043GWS έλικα

ΥΓ: Καμιά καλή μετάφραση του side-thrust υπάρχει?

  Σαν μια λέξη δεν νομίζω να υπάρχει το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι με δύο
  Κυριολεκτική μετάφραση      : πλάγια- ώση
  Για το συγκεκριμένο γεγονός : Αντιστρεπτική- ώση (όπως λέμε αντιστρεπτική ράβδος)
   2η περίπτωση                    : διορθωτική- ώση που αν πεις κατασκευάζουμε μια σύνθετη λέξη να το πούμε διόρθ-ωση  laugh laugh laugh

  @ ilias νομίζω οτι η έλικα έιναι πολύ κοντά και ψηλά στο φτερό
 
Καταγράφηκε

Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

Βρε μανία με το depron!!!

  Ο flight controller δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

 "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.737


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 15 Σεπ 2010, 23:41:54 »

δεν πρόσεξα πριν προς τα που στρίβει, και σου έδωσα οδηγίες για αριστερή εκτροπή. Αν με γκάζι στριβει δεξιά, άλλαξε την γωνία να έρθει προς το σχήμα Β. (λίγο λίγο).

Τίποτε δεν είναι κανόνας.  Παρατηρείς και τριμάρεις.

Σε ποστ που διέγραψε ο ilias πριν από το δικό μου έλεγε πως είχε πάει το μοτέρ προς το Β
χωρίς αποτελέσματα. 
Καταγράφηκε
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 16 Σεπ 2010, 01:29:45 »

Thumbs up

αν βλεπετε κατι λαθος κατασκευαστικα πειτε το

Τα βαρίδια που έχεις βάλει κοντά στο χείλος προσβολής του επάνω μέρους του φτερού σου κοντά στο ακροπτερύγιο είναι μεγάλο σφάλμα διότι σου καταστρέφει το οριακό στρώμα του αέρα στο φτερό σου. Πάντα τα βαρίδια, πυλώνες, βόμβες, δεξαμενές να τα βάζεις απο την κάτω πλευρά των φτερών σου.
Καλές πτήσεις με ασφάλεια.
Τρύφωνας
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 16 Σεπ 2010, 07:26:39 »

Thumbs up

αν βλεπετε κατι λαθος κατασκευαστικα πειτε το

Τα βαρίδια που έχεις βάλει κοντά στο χείλος προσβολής του επάνω μέρους του φτερού σου κοντά στο ακροπτερύγιο είναι μεγάλο σφάλμα διότι σου καταστρέφει το οριακό στρώμα του αέρα στο φτερό σου. Πάντα τα βαρίδια, πυλώνες, βόμβες, δεξαμενές να τα βάζεις απο την κάτω πλευρά των φτερών σου.
Καλές πτήσεις με ασφάλεια.
Τρύφωνας


τα βαριδια μπηκαν προχειρα στον χωρο πτησης απο περιεργεια για να δω τι γινεται
δεν πρόσεξα πριν προς τα που στρίβει, και σου έδωσα οδηγίες για αριστερή εκτροπή. Αν με γκάζι στριβει δεξιά, άλλαξε την γωνία να έρθει προς το σχήμα Β. (λίγο λίγο).

Τίποτε δεν είναι κανόνας.  Παρατηρείς και τριμάρεις.

Σε ποστ που διέγραψε ο ilias πριν από το δικό μου έλεγε πως είχε πάει το μοτέρ προς το Β
χωρίς αποτελέσματα. 

το μηνυμα το διεγραψα γιατι εκανα λαθος . Το μοτερ το ειχα βαλει στην θεση Α πιστεοντας οτι ετσι θα δωσω ταση προς τα αριστερα αλλα με βαση τα γραφομενα του θειουΓιαννη θα πρεπει τελικα νατο δοκιμασω στην θεση Β


πραγματι εχει προβλημα η ουρα που ειναι ευκαμπτη και πιαθνον να φταιει και  η μεγαλη ελικα αφου το αρχικο μοτερ ηταν Direct με μικρη ελικα
  Καθ΄ότι έχω και γω το ίδιο μοντέλο και ναι μεν με το γκάζι μου τράβαγε (αλλά δεν θυμάμαι προς τα που) υπάρχει η πιθανότητα, όπως χτυπάει το ελικόρευμα απο την αριστερή πλευρά και σε συνδιασμό με το ιδιαίτερα εύκαμπτο πηχάκι που έχει για να στηρίζει την ουρά να συστρέφεται όλη η ουρά και να δουλεύει σαν πηδάλιο, στρίβοντας δεξιά;
  Υπόψην το συγκεκριμένο φαινόμενο το παρουσίασε όταν αποφάσισα να του βάλω λίγο πιο δυνατό μοτέρ, και 8043GWS έλικα

ΥΓ: Καμιά καλή μετάφραση του side-thrust υπάρχει?

  Σαν μια λέξη δεν νομίζω να υπάρχει το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι με δύο
  Κυριολεκτική μετάφραση      : πλάγια- ώση
  Για το συγκεκριμένο γεγονός : Αντιστρεπτική- ώση (όπως λέμε αντιστρεπτική ράβδος)
   2η περίπτωση                    : διορθωτική- ώση που αν πεις κατασκευάζουμε μια σύνθετη λέξη να το πούμε διόρθ-ωση  laugh laugh laugh

  @ ilias νομίζω οτι η έλικα έιναι πολύ κοντά και ψηλά στο φτερό
 
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 16 Σεπ 2010, 23:07:34 »

τα βαριδια μπηκαν προχειρα στον χωρο πτησης απο περιεργεια για να δω τι γινεται

Πρόχειρα θα μπορούσες να τα βάλεις και απο την κάτω πλευρά της πτέρυγάς σου. Αυτό που σου λέω πρέπει να το ακολουθείς και στην προχειροκατασκευή σου αν θέλεις το αεροπλάνο σου να πετάει σωστά. Η προχειρότητα δεν σου δίνει άφεση στην πτήση!
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 18 Σεπ 2010, 18:59:58 »

Λοιπων σημερα εγινε η δοκιμη με αρκετα μεγαλη γωνια του μοτερ στην θεση Β. Τοσο μεγαλη που η ελικα απο την μια πλευρα κοντευε να ακουμπησει στο φτερο.

Με ενα αερακι 3 μποφορ η αντιδραση ηταν ακριβως η ιδια. Χωρις γκαζι ''0'' τριμ, με γκαζι τραβηγμα δεξια και φουλ αριστερο τριμ

Πληρης απογοητευση.  Εχω κανει μια σκεψη και θελω να μου πειτε αν ειναι σωστη.

Στην θεση Β η γωνια του ελικορευματος ναι μεν θεωρητικα θα πιεσει το rudder για να κανει την κινηση αριστερα αλλα ισως να μην φτανει τοσο και να περναει απο την δεξια πλευρα του rudder χωρις να πιεσει αυτο

Ετσι σκεφτομαι να μετακινησω το μοτερ προς τα αριστερα (περιπου 5-10 χιλ) και να δημιουργηθει μια νεα ''θεση-γωνια'' Γ

Το θεωρειτε σωστη κινηση???


Υ.Γ. Παρολα αυτα δεν μου εχει λυθει η απορια γιατι να γινονται ολα αυτα και με τοση ενταση  . Στα αλλα αεροπλανα δεν ειχα τετοια θεματα ακομα και στα χειροποιητα που εφτιαχνα


* index1.gif (4.82 KB, 816x1124 - εμφανίστηκε 227 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
hlsat
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.000


ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 18 Σεπ 2010, 20:39:43 »

Συνονοματε καλησπερα.Απο τις φωτο που εχεις αναρτηση διαπιστωνο μια κλιση προς τα δεξια και κατω του οριζοντιου σταθερου και κινητου απο την πισω μερια οπως βλεπης το αεροπλανο.Αν δεν κανω λαθος ειναι αφορμη με γκαζια το αεροπλανο να στριβη δεξια.Για δεστο αυτο.Και νομιζω οτι ειναι απο το πηχακι που ξεκιναη απο την ατρακτο και οχι στις γωνιες που σχηματιζη το καθετο με το οριζοντιο.Μου εχη συμβη οταν σε παρομοιο αεροπλανο που ειχε στρογγυλο καρμπον απο την ατρακτο προς τα πηδαλια οταν τα κολησα ειχα αυτη την κλιση και στην πτηση ειχα την ιδια συμπεριφορα με το δικο σου.
Καταγράφηκε

Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Σάββατο, 18 Σεπ 2010, 21:40:14 »

hlsat σε αυτο εχεις δικιο . Βεβαια ειναι μικρη η κλιση και δεν πιστευω να επηρεαζει τοσο πολυ το φαινομενο. Παρολα αυτα θα προσπαθησω να το ''κλεψω'' απο το κεντρικο φτερο  βαζοντας καποιο πηχακι στην βαση της ατρακτου.

Οσο για την ιδεα του μοτερ τι λετε??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 16:55:26 »

λοιπον δοκιμασα την θεωρια μου για την θεση Γ .

Μια απο τα ιδια.

Μετα απο τοσα χρονια αερομοντελισμου , τοσες κατασκευες και τοσα αεροπλανα αυτο το 3καναλο εκπαιδευτικο επιμενει να κανει τα δικα του

Το χειροτερο ειναι οτι η λογικη λεει οτι δεν πρεπει να ειναι κατασκευαστικο λαθος γιατι αλλιως πως παει ευθεια σβηστο Huh Huh Huh Huh

Απο την αλλη οτι και να εκανα στο μοτερ δεν δουλεψε idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2

Ισως επιστροφη στο αρχικο μοτερ με πολλα KV και μικρη ελικα (που δεν μου αρεσει)


Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Παρασχος
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 53


Προφίλ WWW
« Απάντηση #42 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 20:34:56 »

ilias  καλησπερα
 
Ο επιμένων νικά.
 Εφ όσων  πρόκειται για   pusher
Εγώ θα ξεκινούσα με 0 μοίρες και θα έβλεπα πως συμπεριφέρεται
Αν στριβεί αριστερά  θα έβαζα 0,5 -1 μοίρα προς το σημείο  Β
Αν στριβεί δεξιά  θα έβαζα  0,5-1 μοίρα προς το σημείο Α

Παράσχος
Καταγράφηκε

Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.737


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 20:42:53 »

ilias  καλησπερα
Ο επιμένων νικά.
 Εφ όσων  πρόκειται για   pusher
Εγώ θα ξεκινούσα με 0 μοίρες και θα έβλεπα πως συμπεριφέρεται
Αν στριβεί αριστερά  θα έβαζα 0,5 -1 μοίρα προς το σημείο  Β
Αν στριβεί δεξιά  θα έβαζα  0,5-1 μοίρα προς το σημείο Α
Παράσχος

Σωστός.   Thumbs up  Thumbs up
Βάλτο επιτέλους στο σημείο Α φίλε ilias μπας και βρεις την ηρεμία σου.  Wink
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 21:00:30 »

βρε παιδια το σημειο Α ηταν η πρωτη (παλια επιλογη)

Θα το ξαναδοκιμασω με μεγαλυτερη γωνια και αντε και να δουμε

ευχαριστω για το κουραγιο
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
DEPRON MANIAC
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 679


Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Κυριακή, 19 Σεπ 2010, 21:41:07 »

  Κάποτε είχα σκοπό να κάνω μια μετατροπή στο Soarstar που θα μεγάλωνε την ακαμψία της ουράς, για άλλο λόγο βέβαια
  Επι του παρόντος θα μπορούσες να βάλεις ένα έξτρα πηχάκι που θα συγκρατείται προσωρινά με δεματικά, για το λόγο και μόνο μήπως εντέλει φταίει η ελαστικότητα της ουράς.
Καταγράφηκε

Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

Βρε μανία με το depron!!!

  Ο flight controller δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

 "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: right and down trust « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.181 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.