Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.142 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 12:14:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 12:14:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 03:16]

[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284142
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 44
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 38
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: right and down trust « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: right and down trust  (Αναγνώστηκε 8184 φορές)
   
lukis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 70



Προφίλ WWW
« στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 20:33:49 »

καλησπερα το right and down trust ειναι οπως κοιτας το αεροπλανο απο μπροστα η απο πισω
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 20:40:33 »

απο πισω beer
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
lukis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 70



Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 20:55:14 »

δηλαδη πρεπει να εχει κλιση προς τα δεξια οπως το κοιτας απο πισω? σωστα
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 21:06:35 »

 Thumbs up
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 7 Φεβ 2007, 22:22:12 »

Γιάννη

Οταν θα χεις χρόνο διάβασε καλά  το βιβλίο του "θείου Γιάννη"



Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 13 Σεπ 2010, 21:39:18 »

επι της ευκαιριας του θεματος οταν βλεπουμε ενα μοντελο απο πισω με τον κινητηρα εμπρος και θελουμε να δωσουμε right trust τοτε στριβουμε την μυτη του κινητηρα δεξια. Οταν παλι θελουμε να δωσουμε right trust (δηλαδη να τραβαει ο κινητηρας το μοντελο προς τα δεξια) αλλα ο κινητηρας ειναι πισω (Pusher) τοτε τι κλιση δινουμε βλεποντας το μοντελο απο πισω??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 13 Σεπ 2010, 21:50:26 »

και ενα σχεδιακι

το Α ή το Β ??


* right_trust1.GIF (4.73 KB, 816x1124 - εμφανίστηκε 438 φορές.)
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 13 Σεπ 2010, 21:59:21 »

Ηλια οταν ειδα την ερωτηση σου σκεφτομαι μεσα μου.. Μα καλα αεροπλανας ειναι και δεν ξερει αυτο το απλο πραγμα...

Μετα λεω κατσε να το σκεφτω λιγο ακομα... και εκει αρχιζει το μπερδεμα χαχχαααχ  Φενεται απλο αλλα δεν ειανι..

Παντως εγω θα ελεγα το Β οπως στριει η βαρκα στο νερο....!!!!
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 13 Σεπ 2010, 22:36:11 »

Pant αφου απαντηθει η ερωτηση θα εχει συνεχεια σε αλλο θεμα
γιατι μερικες φορες καποια απλα πραγματα γινονται σπαζοκεφαλιες μεχρι αηδιας
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 11:21:06 »

καποια αλλη αποψη επι του θεματος για να ειμαστε σιγουροι
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
matgav
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 76



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 13:10:43 »

Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή  για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
 Thumbs up
Καταγράφηκε

Μάνθος.
mastelios
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 534


ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 13:18:55 »

Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή  για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
 Thumbs up

+1 Thumbs up και αντίστοιχα αν το σκάφος "πάει" προς τα πάνω στο γκάζι,στρέφουμε το μοτερ προς τα κάτω και αντίστροφα..
Καταγράφηκε

When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
   turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                    &n
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.735


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 15:07:44 »

Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή  για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
 Thumbs up

+1  Thumbs up Thumbs up
Με αυτόν τον τρόπο στρίβουν τα σκάφη που έχουν εξωλέμβιες μηχανές και δεν χρησιμοποιούν τιμόνι.   Wink
Καταγράφηκε
Παρασχος
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 53


Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 15:52:35 »



         Για κοιτάξτε το άρθρο μας του Φεβρουαρίου  2004


                             http://www.parasxosrc.gr/?p=76


         Παράσχος
Καταγράφηκε

Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 14 Σεπ 2010, 17:15:58 »

Σωστά τελικά καταλήξατε ότι το right thrust της ώσης στα pusher είναι η θέση Β.

Τα ερωτήματα όμως που καλείσθε να απαντήσετε είναι:

1) Μία πτέρυγα pusher χρειάζεται right thrust?

2) Ενα συμβατικό αεροπλάνο με ουρά, και με την ώση σε διάταξη pusher, πως θα αντιδράσει αν του βάλουμε right thrust? (διάταξη Β στο σχήμα του Ηλία)

 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: right and down trust « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.141 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.