Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.152 μηνύματα σε 11.302 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 01:24:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 01:24:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από DeltaMan
[Χθες στις 21:34]

από mefsout
[Χθες στις 20:09]

[Χθες στις 18:31]

από skythomas
[Χθες στις 18:18]

από dominicm
[Χθες στις 16:03]

από Georgos
[Χθες στις 15:19]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από STROVILO
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 21:13:07]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284152
Σύνολο θεμάτων: 11302
Online σήμερα: 35
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 31
Συνολικά: 34
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Η Χρυσή Τομή « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Η Χρυσή Τομή  (Αναγνώστηκε 18415 φορές)
   
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #75 στις: Κυριακή, 22 Ιαν 2012, 00:53:06 »

Από πέρσι που πετάει το Yankovlev II έχει δεχτεί 5-6 επισκευές.
Ακόμη, δοκίμασα ακροπτερύγια για να αυξήσω την πλευρική επιφάνεια, αλλά δε μου πολυάρεσαν...
Το μοντέλο έγινε πιο αργό, είχε εκτροπές στο knife και βάρυνε.
Τέλος πάντων τα αφαίρεσα.
Το ντεπόζιτο προχθές το έφερα στο κέντρο βάρους, μέσα στην άτρακτο πάνω από το φτερό.
Το μοτέρ έχει αντλία οπότε μάλλον δεν θα έχω πρόβλημα με την απόσταση.
Ακόμη δεν το πέταξα έτσι, θα βάλω καμιά φωτό αν είναι.

Επίσης θα ήθελα να αναφέρω κάποιες διαπιστώσεις που πιθανόν θα είναι χρήσιμες σε κάποιους φίλους.
Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει σχετικά μικρό οριζόντιο και κάθετο σταθερό για freestyle.
Ίσως και γι΄αυτό να είναι γρήγορο, γιατί έχει μικρότερη οπισθέλκουσα.
Σου δίνει όμως την αίσθηση ότι δεν ελέγχεις την ουρά κάποιες φορές, ειδικά στο χόβερ.
Προσπαθώντας να μάθω πληροφορίες διάβαζα σε διάφορα θέματα πως στο χόβερ χρησιμοποιούμε έλικες μεγάλης διαμέτρου με λίγες μοίρες κλίση.
Έλα όμως που με τετράχρονα μοτέρ, ούτε το mini Hype, ούτε το ucando, ούτε το bossa nova, ούτε το panic, ούτε το funtana,
ούτε το yankovlev ΙΙ είχαν καλό έλεγχο στην ουρά.
Οι κινήσεις ήταν πάντα ανεπαρκείς να κουμαντάρουν την ουρά στο χόβερ.
Όπως είδατε και σε πιο πάνω μήνυμα, άρχισα να χρησιμοποιώ μεγαλύτερα βήματα στις έλικες, μέχρι και οχτάρι.

Συμπέρασμα-άποψή μου: σε τετράχρονα μοτέρ βήμα από 6-8 όταν θέλω μεγαλύτερο έλεγχο στην ουρά.
Χαμηλότερα βήματα σε glow 2T που ανεβάζουν περισσότερες στροφές.
Φυσικά σε μοντέλα στο στυλ του bossa nova, ucando κλπ προσοχή στην ταχύτητα του μοντέλου και στους ελιγμούς, σπάνε.
Καταγράφηκε

Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #76 στις: Σάββατο, 28 Ιαν 2012, 23:39:55 »

To ντεπόζιτο στο κέντρο βάρους που λέγαμε και από την ουρά αφαιρέθηκαν 30γρ έρμα.
Παρατηρώ ότι όσο μεταφέρουμε βάρος από τα άκρα της ατράκτου προς το κέντρο,
το μοντέλο γίνεται πιο ευκίνητο, μάλιστα είδα με έκπληξη να βγαίνουν ακροβατικά που μέχρι τώρα δεν έβγαιναν.
Μάλλον θα μεταφέρω και το σέρβο του rudder λίγο πιο μπροστά.


* tankkkk111.jpg (53.56 KB, 650x488 - εμφανίστηκε 718 φορές.)
Καταγράφηκε

Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #77 στις: Πέμπτη, 2 Φεβ 2012, 01:04:51 »

Δεν πετάμε που δεν πετάμε λόγω καιρού, τουλάχιστον ας μαστορεύουμε.
Έφερα το σέρβο του rudder κανα 20εκ πιο μπροστά στην άτρακτο, γιατί το μοντέλο ήταν ενοχλητικά πισώβαρο.
Προτίμησα να μην βάλω έρμα ή μπαταρία μπροστά και για να μην αυξήσω το βάρος, αλλά και για να μαζέψω τα πράγματα πιο κοντά
στο κέντρο και όχι στα άκρα. Το HXT5010 έκανε τη δουλειά του αξιοπρεπέστατα ως τώρα, αλλά με την ευκαιρία το άλλαξα με ένα
DS821 digital 7κιλο και λίγο πιο γρήγορο που είχα ήδη στο συρτάρι.
Επειδή η απόσταση πηδαλίου-σέρβο μεγάλωσε αρκετά, έβγαλα το ατσαλόσυρμα και το έκανα pull-pull.


* pull-pull11111.jpg (47.99 KB, 650x417 - εμφανίστηκε 652 φορές.)

* pull-pull2222222.jpg (53.22 KB, 433x650 - εμφανίστηκε 656 φορές.)
Καταγράφηκε

Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #78 στις: Πέμπτη, 2 Φεβ 2012, 01:09:50 »

Και μια φωτό από τις χιονισμένες σκεπές της Έδεσσας όπως φαίνονται από το εργαστήριο  Wink


* pull-pull333333333.jpg (58.25 KB, 409x650 - εμφανίστηκε 653 φορές.)

* xioooniiiiiiiiii.jpg (54.72 KB, 444x650 - εμφανίστηκε 647 φορές.)
Καταγράφηκε

andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #79 στις: Πέμπτη, 2 Φεβ 2012, 09:26:33 »

Καλημερα!!!! παντου χιονισμενα ειναι σημερα ....και χτες ειχε χιονακι στο Βολο ..οτι πρεπει για κατασκευες Thumbs up
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #80 στις: Πέμπτη, 2 Φεβ 2012, 09:40:26 »

Καλημέρα Ανδρέα, σήμερα έχουμε 20εκ χιόνι, θα παίξει πάλι σοφίτα δλδ.
Κι έχω πολύ πράμα που με περιμένει, qq yak μια σοβαρή επισκευή,
panic μια μετατροπούλα και να στήσω το δώρο που μ' έφερε ο Άι Βασίλης τα Χριστούγεννα 
Καταγράφηκε

vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 540


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #81 στις: Πέμπτη, 2 Φεβ 2012, 10:33:26 »

 Καλημέρα σας. Για την επισκευή στο yak Γιάννη να φροντίσεις να προνοήσεις. Θα πας στο μανάβη της γειτονιάς και θα ζητήσεις μιά σκορδαλία, να προσέξεις να είναι οποσδήποτε "τύπου Χαβάης", ναι αυτές που περνούν στο λαιμό οι κοπέλες στους τουρίστες, κάνει δουλειά. Γιά το δώρο σου των Χριστουγέννων επιτέλους ενημέρωσε μας.
 Οσο γιά την Χρυσή Τομή και το ότι "μαζεύεις" το κέντρο βάρους καταλαβαίνω ότι μειώνεις την μάζα στα άκρα άρα και την αδράνεια λόγω στροφορμής οπότε νομίζω ότι φτιάχνεις το α/π πιό ευέλικτο. Θα μας πεις τα αποτελέσματα μόλις κόψει λίγο το χιόνι.
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #82 στις: Πέμπτη, 2 Φεβ 2012, 10:36:52 »

Βιργίλη μια ερώτηση μόνο:
τη σκορδαλιά την κρεμάω στο λαιμό ή στο αεροπλάνο; Grin
Καταγράφηκε

vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 540


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #83 στις: Πέμπτη, 2 Φεβ 2012, 10:52:42 »

Δοκίμασε και τα δύο να δούμε πως θα δουλέψει καλύτερα αλλά αν τη βάλεις στο α/π βάλτη στο κέντρο  Grin Grin Grin
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #84 στις: Πέμπτη, 2 Φεβ 2012, 11:04:10 »

Σωστόοοοοοοοος  Cheesy  Grin Grin Grin

Αν και τελικά ρε συ Βιργίλη, τι μας φταίνε τα σκόρδα;
Εμείς φταίμε πάντα για τις πατάτες που κάνουμε.
Ας πάρουμε λοιπόν τα σκόρδα, ας πάρουμε και τις πατάτες και ας κάνουμε μια ωραία σκορδαλιά  Cheesy Cheesy Grin Grin
Καταγράφηκε

Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #85 στις: Παρασκευή, 17 Φεβ 2012, 02:43:35 »

Και ένα προχθεσινό βίντεο.
Το μοντέλο ακόμα πισώβαρο, ο κινητήρας όμως κοιτάζει κάτω.
Το αποτέλεσμα είναι το μοντέλο να κάνει "λαγουδάκια", πάνω κάτω συνέχεια...  

« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 21 Φεβ 2012, 23:24:27 από Yankos » Καταγράφηκε

Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #86 στις: Δευτέρα, 21 Ιαν 2013, 23:41:42 »

Μετά από ενάμιση χρόνο πτήσεων το Yankovlev ΙΙ αποσύρθηκε.
Στα πλαίσια της δημοσιονομικής αναπροσαρμογής, ο YS63 πουλήθηκε και τα ηλεκτρονικά βγήκαν από το μοντέλο
και μπήκαν στο νέο Yankovlev III.
http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=31701.0

Η συνολική εικόνα που αποκόμισα από το όλο εγχείρημα με τη Χρυσή Τομή είναι ότι το μοντέλο λόγω μικρών επιφανειών στην ουρά
και μεγάλων επιφανειών στο φτερό:
1. Έχει χαμηλό πτερυγικό φορτίο, άρα μπορεί να εκτελέσει αργά ακροβατικά 3D.
2. Έχει μικρότερη οπισθέλκουσα, άρα μπορεί να πετάξει αρκετά γρήγορα.
3. Χρειάζεται μεγαλύτερο βήμα στην έλικα για να έχουμε καλύτερο έλεγχο στην ουρά.
4. Το μεγαλύτερο βήμα στην έλικα προσφέρει ακόμη υψηλότερη τελική ταχύτητα.
5. Το μοντέλο δεν απευθύνεται σε αρχάριο χειριστή, απευθύνεται όμως σε αρχάριο κατασκευαστή.

Τελικά το μοντέλο νομίζω ότι αποτελεί μια Χρυσή Τομή ανάμεσα στην αργή και τη γρήγορη ακροβατική πτήση.

Καλές κατασκευές και καλές πτήσεις να 'χουμε  Thumbs up
Καταγράφηκε

ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #87 στις: Δευτέρα, 2 Φεβ 2015, 22:32:22 »

Δανειζομαι το θεμα για να ρωτησω το εξης

Υπαρχει καποια ''κατασκευαστικη αρχη'' για το ποια πρεπει να ειναι η αποσταση μεταξυ του φτερου και της ουρας ενος αεροπλανου

Φτιαχνω ενα υψηλοπτερυγο χωρις σχεδια και ειμαι στην απορια ποσο μακρια να βαλω το οριζοντιο σταθερο απο το φτερο

Υπαρχει καπιος κανονας;
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #88 στις: Τρίτη, 3 Φεβ 2015, 13:17:29 »

Δανειζομαι το θεμα για να ρωτησω το εξης

Υπαρχει καποια ''κατασκευαστικη αρχη'' για το ποια πρεπει να ειναι η αποσταση μεταξυ του φτερου και της ουρας ενος αεροπλανου

Φτιαχνω ενα υψηλοπτερυγο χωρις σχεδια και ειμαι στην απορια ποσο μακρια να βαλω το οριζοντιο σταθερο απο το φτερο

Υπαρχει καπιος κανονας;

Εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά που επιθυμούμε να έχει το αεροπλάνο, τις επιφάνειες φτερού, πίσω οριζοντίου κλπ

Ένας πρακτικός τρόπος περιγράφεται στις σελίδες του Παράσχου
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #89 στις: Τρίτη, 3 Φεβ 2015, 15:14:08 »

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Πολυ καλο το αρθρο
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Η Χρυσή Τομή « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.159 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.