Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 06:07:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 06:07:49

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 88
    Συνολικά: 88
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: canister η mouflrer ;  (Αναγνώστηκε 6695 φορές)
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    « στις: Πέμπτη, 3 Φεβ 2011, 22:52:34 »

    ποσο βελτιωνει καποιος τον κινητηρα με την χρηση του ενος η του αλλου σε εναν dle 55 ;
    Καταγράφηκε

    ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    su 29
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 55



    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 3 Φεβ 2011, 23:45:06 »

    κυριε Παστραφίδη εγω χρεισιμοποιω Slimline Muffle  στην dle μου η οποια ειναι πολη καλη για 3d και εχει καλυτερη αποκριση στης χαμηλο μεσαιες αντιθετα το κανιστερ εχει στην ψηλες αν δεν κανω λαθος και εχει αυξηση τον στροφων αντιθετος με αυτην που εχω εγω εχει μειωση.
    Καταγράφηκε

    Sebart Sukhoi 29S 2.2m
    Pitts Model 12 15e e-flite
    Fun jet Multiplex
    TREX 550E
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 5 Φεβ 2011, 21:12:22 »

    ποιος μπορει να μας περιγραψει τις διαφορες μεταξυ των δυο; και ρωτω γιατι το sebart gaiant su 29 50cc το εχει μεσα στο set ap του και διαθετει ειδικη θεση για αυτο .Μηπως ομως φτανουμε σε σημεια υπερβολης; Ενα αλλο σημειο ειναι το βαρος που περνουμε επιπλεον ,για αυτο προβληματιζωμαι εντονα.
    Καταγράφηκε

    ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 08:27:05 »

    Οταν λέμε muffler εννοούμε = σιγαστήρα. Αρα και το canister που μειώνει τον θόρυβο έχει μέσα του διαμέρισμα σιγαστήρα.

    Ομως το απλό muffler έχει μικρότερο όγκο, και βιδώνεται απ' ευθείας στην εξάτμιση, άρα στραγγαλίζει περισσότερο τα καυσαέρια και δεν ελευθερώνει την έξοδό τους άρα μειώνει τις στροφές (λίγο) και ζεσταίνει περισσότερο τον κινητήρα.

    Το canister τοποθετείται σε συγκεκριμένη απόσταση από την θυρίδα εξαγωγής, και με τα διαφράγματα που έχει λειτουργεί σαν πίπα, άρα βοηθάει τα καυσαέρια να βγούν έξω, και συμπιέζει το νέο καθαρό μίγμα αυξάνοντας την ογκομετρική απόδοση του κυλίνδρου.

    Συμπέρασμα : πράγματι το canister αυξάνει την απόδοση (είτε σαν ροπή είτε σαν στροφές είτε λίγο και τα δύο)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 235



    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 17:22:19 »

    Το muffler στους δίχρονους κινητήρες,είναι μεγάλη σπουδαιότης.(see Tune pipe).Το καλύτερο δε είναι εκείνο που συνδυάζει τον λιγότερο θόρυβο,και τις περισσότερες στροφές rpm.Η εταιρία Slimline,έχει πρωτοποριακή επιτυχία στην κατασκευή του muffler που συνδυάζει Rpms-θόρυβο-Smoke,αλλα είναι και λιγάκι ακριβότερα.Οι περισσότεροι mufflers στην αγορά,είναι κατασκευασμένοι με έναν θάλαμο.Ο καλύτερος muffler παρέχει 3 θαλάμους,"S" style,αλλα για οικονομικούς λόγους,και λιγότερο βάρος,δεν υπάρχουν εύκολα.Προσωπικά έχω κατασκευάσει αρκετά mufflers(3 θαλάμους),και μετά από αρκετά πειράματα,είδα πως ακόμα και μια τρυπα 3mm φερνή διαφορα,στους δίχρονους κινητήρες.Jim USA
    Καταγράφηκε
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 8 Φεβ 2011, 22:00:59 »

    Σας ευχαριστω για τις γνωσεισας
    Καταγράφηκε

    ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    jim vs mike
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 02:23:26 »

    Εγώ έχω λίγο αντίθετη άποψη.. και εξηγούμαι..
    Έχω δοκιμάσει την DA 50R με 3 διαφορετικές εξατμίσεις.
    Με την μαμά εξάτμιση και προπέλα 22Χ8 MENZ ανέβασε 7550 rpm. Thumbs up
    Με slimline 7300 rpm
    Με MTW 75 canister 7100 rpm.
    Η συντονισμένη πίπα είναι άλλο πράγμα.
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που κάνουν πως ξέρουν τα πάντα εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε!
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 235



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 15:42:32 »

    Η απάντησης σου δεν αμφισβητείται.Αν ο κινητήρας έρχεται με δικό του muffler,(tuned by the manufacture),συνήθως τότε η καλύτερη επίδοσης θα είναι με τον "original" muffler.ΜΟΝΟ για λόγους p.x. χώρου,καλαισθησίας,θορύβου,smoke,.... θα τον αλλάξουμε,(η" προσθέτουμε after-muffler),με κάποιον άλλον που ύπαρxη στην αγορά.Ας θυμόμαστε ότι πριν από μερικά χρονια οι Bevzino-κινητήρες έρχονταν δίχως muffler,και έπρεπε να αγοράσουμε από αλλου όπως Slimline,Jet,k.t.l. Αυτός είναι και ο λόγος υπάρξεως των. Jim USA
    Καταγράφηκε
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 22:32:40 »

    Προτινεις δηλαδη να μιν αλαξω  την original εξατμιση [muffler ] με canister φιλε demetre;
    Καταγράφηκε

    ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 235



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 9 Φεβ 2011, 23:39:41 »

    Αν δεν ύπαρxη κανένας από τους λόγους που προαναφέραμε,(χώρος,noise,smoke,k.t.l.)Σαφέστατα!!!  Jim.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 10 Φεβ 2011, 08:02:09 »

    Προς ανηψιό Γιώργο. Τι έχεις να χάσεις αν βάλεις το canister?

    Αν τα canisters είναι μεγαλύτερα, βαρύτερα, και ακριβώτερα, γιατί να τα αγοράζει ο ενδιαφερόμενος; Γιατί να μπαίνει στον κόπο να φτιάξει το κατάλληλο manifold?

    Γιατί δεν είναι απλά ένα βάρος που βιδώνεται στην θυρίδα εξαγωγής, αλλά είναι σχεδιασμένα σαφώς καλύτερα για να κατεβάζουν τον θόρυβο, χωρίς να στραγγαλίζουν την έξοδο των καυσαερίων, χωρίς να ανεβάζουν την θερμοκρασία λειτουργίας.

    Κριτήριο επιλογής δεν είναι οι τελικές στροφές του κινητήρα.

    Τα canisters δεν είναι πίπες, απλά τα περισσότερα έχουν ένα διάφραγμα που κάνει ένα μέρος απ' ότι προσφέρει και η πίπα, αρκεί να τοποθετηθεί στην σωστή απόσταση, ακριβώς. Η πίπα αυξάνει περισσότερο την ισχύ, αλλά έχει μεγάλο μήκος, όλα τα διαμερίσματα στην ευθεία γραμμή, για να μην αλλάζουν κατεύθυνση και καθυστερούν να βγούν τα καυσαέρια.

    Το αν κάποιο canister δεν επιτρέπει στον κινητήρα να βγάλει όσες στροφές βγάζει με άλλους σιγαστήρες, έχει να κάνει κατ' αρχή με το αν έχει σχεδιαστεί σωστά, αν έχει διάφραγμα για αρχική αναπήδηση και αν έχει τοποθετηθεί στην σωστή απόσταση, και αν οι συνθήκες λειτουργίας και σύγκρισης ήταν οι ίδιες. 
    Η σύγκριση πρέπει να λάβει υπ' όψη κα την ένταση του θόρυβου, όχι με το αυτί. Ας μην ξεχνάμε ότι η κλίμακα dbA είναι εκθετική.
    Επίσης να λάβει υπ' όψη και την καμπυλότητα του manifold. Το ευθύγραμμο manifold είναι πιό αποδοτικό απ' ότι ένα με πολλές καμπύλες.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 10 Φεβ 2011, 21:38:39 »

    θα συμφωνησω με το θειο Γιαννη.Το αποτελεσμα που θελω να παρω ειναι η αμεσοτητα του κινητηρα και την οποια καλητερη ροπη αλλωστε σε πτησις περισοτερο ακροβατικες η 3d το ζητουμαινο δεν ειναι η ταχυτητα . Να σημειωσω οτι η ερωτηση μου αφορουσε τις διαφορες μεταξυ muffler -canister και οχι συγρισεις μεταξυ muffler .Oi οποιες διαφορες  περιγραφονται  εστω ομως και μεταξυ muffler στο μεγιστο rpm δεν φενεται να ειναι σημαντικες αφου ευκολα οι gas κινητηρες επιρεαζονται απο πολλους παραγοντες
    Καταγράφηκε

    ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 235



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 11 Φεβ 2011, 03:11:08 »

    Φίλοι μου, χωρίς να μπω πολύ στα "τεχνικά" η εξάτμισης αποτελεί ένα Βασικό μέλος για την λειτουργία,στους δίχρονους κινητήρες.Ο συγχρονισμός του δε(tuned exhaust),εξαρτάται Aπόλυτα σε αυτήν.
    Ας θυμηθούμε πως όλοι οι nitro engines έρχονται με muffler από τον manufacture.
    Όλοι έχουν τα έξεις χαρακτηριστικά:μια ορισμένη απόσταση από engine exhaust port,και canister(θάλαμο).
    Ένα ορισμένο εμβαδόν canister.Ένα ορισμένο μέγεθος οπής εξαγωγής καυσαερίων.
    Αυτά τα τρία χαρακτηριστικά είναι η απαραίτητη formula για τον συγχρονισμό (engine tuning)Σοβαρότερο δε είναι το πρώτο(η απόστασης του exhaust engine port,και canister).Αν υπάρχουν γωνιές k.t.l. όλα αυτά αποτελούν μέρος του "συντονισμού".Ακόμα και προσθέτοντας ένα σωλήνα 3-5cm,στην άκρη του muffler,θα προκαλέσουμε μια κάποια αλλαγή στον κινητήρα.
    Ύπαrxη δε ένα όριο(Envelope)λειτουργίας,μέσα στο οποιο δυνάμεθα να κάνουμε μερικές αλλαγές για "πρακτικούς λόγους",χωρίς να βλάψουμε την λειτουργία του κινητήρα.
    Θυμηθείτε επίσης το γεγονός ότι το muffler έxη ορισμένα φτερά,αποβολής θερμοκρασίας(μεγαλύτερο εμβαδόν επιφανειας)Όσο πιο αθόρυβος ο muffler(συμπίεση καυσαερίων),τόσο η θερμοκρασία κινητήρος αλλάζει.
      Τώρα για τα RPMs:είναι το σημείο αναφοράς,ότι ο κινητήρας δουλεύει με λιγότερο/περισσότερο "load"φορτίο.Όσο περιορίζουμε το exhaust port,με το muffler/canister,τόσο τα RPMs,Θερμοκρασία,ήχος,θα αλλάζουν.Αν δε, υπερβούμε το "envelope",θα υπάρχουν επιπτώσεις στον κινητήρα.
    Τώρα τα canister της αγοράς αν είναι κατασκευασμένα από καλές εταιρίες,δεν θα παρουσιάζουν ανεπιθύμητα συμπτώματα/προβλήματα.Αν ο κατασκευαστής του canister,κατακυρώνει πως ταιριάζει στον alfa κινητήρα,προφανώς είναι OK,αν αυτή είναι η επιλογή σου
    .Ελπίζω να μην έγινα βαρετός αλλα το θέμα είναι λιγάκι περίπλοκο και δεν ερμηνεύεται με λίγα λόγια στο site.Απαιτείται και κάποιο σχετικό διάβασμα από τον ενδιαφερόμενο Γιώργη!!!! Καλή σα βραδια Jim USA
    Καταγράφηκε
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 11 Φεβ 2011, 19:34:48 »

    τι ενοεις με το σχετικο διαβασμα φιλεμου demetre ;
    Καταγράφηκε

    ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 235



    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 12 Φεβ 2011, 01:57:12 »

    Κάποιο βιβλίο σχετικά με δίχρονους κινητήρες φυσικά.Θα σου λυθούν οι περισσότερες σχετικές απορίες .Καλο weekend Jim USA
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: canister η mouflrer ;
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.