Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.186 μηνύματα σε 11.304 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 15:44:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 15:44:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από niro
[Σήμερα στις 15:30]

[Σήμερα στις 15:16]

από duncan
[Σήμερα στις 14:12]

από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284186
Σύνολο θεμάτων: 11304
Online σήμερα: 53
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 34
Συνολικά: 52
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση  (Αναγνώστηκε 32487 φορές)
   
vhal
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 449



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 17:47:55 »

Πολύ γρήγορα προχωράς... Thumbs up

Οι κουκουβάγιες δεν παρακολουθούν σήμερα? Τις έδιωξαν τα παπαγαλάκια?  laugh laugh

Καλή συνέχεια!
Καταγράφηκε

Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

Ζηλεύω του σταυραετού
απου πετά στα νέφη
και παίζει με τσι αστραπές
και με τ' αστροπελέκια.
geoli
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 310



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 18:01:21 »

καλησπερα σε όλη την παρέα.
Εvan πάντα μας συναιπέρνεις με τις παρουσιάσεις σου και τις κατασκευές σου  Thumbs up
Στο firewall δίνουμε καθόλου down  thrust ή rirght thrust .
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 18:13:33 »

@ vhal: Δεν πρέπει να πετάξει αύριο;  Wink

@ geoli: Γεια σου Γιώργο. H θέση του firewall στην άτρακτο είναι έτοιμη με τις σωστές γωνίες down & right

Όλα εγκατεστημένα:

« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 19:04:48 από evan » Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 18:46:41 »

Με λεπτό γυαλόχαρτο διορθώνουμε ατέλειες του κοψίματος όπου χρειάζεται.



Γυαλοχαρτίζουμε την επιφάνεια του φτερού για να φύγει η "αγριάδα" του κοψίματος



Ξεσκονίζουμε και περνάμε φαρδιά ταινία στο χείλος προσβολής για να το προστατέψουμε από μικρο-χτυπήματα.

Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #34 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 19:01:33 »

Αγαπητοί φίλοι,

Ο ηλεκτρικός, φελιζολένιος και Ελληνικότατος Τηλέμαχος είναι έτοιμος για πτήση!
Η διακόσμηση θα γίνει, με αυτοκόλλητα, μετά τις πρώτες πτήσεις.
Το συνολικό βάρος είναι 610gr.
Το κέντρο ισορροπίας βρίσκεται στην περιοχή των 50 - 55 mm που συνιστά ο σχεδιαστής χωρίς να χρειαστεί πρόσθετο βάρος
Οι κινήσεις των πηδαλίων ρυθμίστηκαν με το μάτι εκεί που φαίνονται "εντάξει" ενώ επιλέχθηκαν και dual rates
Μετά τις πρώτες πτήσεις θα δούμε σε τι κινήσεις θα καταλήξουμε.

Και όπως λέμε πάντα: Η επόμενη φωτογραφία θα είναι στον αέρα. (για τη μεθεπόμενη δεν ξέρουμε)


 
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 19:20:56 »

αντε και καλες πτησεις
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
G.Skargiotis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.495



Προφίλ WWW
« Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 19:26:43 »

Μπράβο - μπράβο πολύ ωραίο έγινε! Kiss Kiss

Αλλά το πιο ενδιαφέρον είναι να γίνει ένα κουίζ με την ερώτηση: Πόσες κουκουβάγιες εμφανίστηκαν κατά την κατασκευή;   Azn Azn
Καταγράφηκε

Γιωργος Σκαργιωτης

    (Κυνηγός Τroll)
      PZL104-106
AERO-TOW GLIDERS
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 19:41:21 »

Evan, Καταπληκτική παρουσίαση με κοντινές φωτό.

 "Γηράσκω αεί διδασκόμενος" που λέμε επειδή κάποιες αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν θα γίνουν στα επόμενα μοντέλα...

 Καλές Τηλεμαχοπτήσεις...  

Σας Ευχαριστώ,
Απόστολος
 
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
hlsat
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.000


ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 20:09:37 »

Καλησπερα.Αν δεν εκανα λαθος στο μετρημα 32 κουκουβαγιες συνολο.Αντε και σε περισσοτερες.
Καταγράφηκε

Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 20:19:08 »

Evan, Καταπληκτική παρουσίαση με κοντινές φωτό.
"Γηράσκω αεί διδασκόμενος" που λέμε επειδή κάποιες αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν θα γίνουν στα επόμενα μοντέλα...
Καλές Τηλεμαχοπτήσεις... 
Σας Ευχαριστώ,
Απόστολος
 

Γεια σου Απόστολε,

Η κατασκευή του κιτ είναι πολύ καλή και οι αλλαγές που χρειάζονται είναι λίγες.
Έχεις π.μ.

Καλή συνέχεια

Καλησπερα.Αν δεν εκανα λαθος στο μετρημα 32 κουκουβαγιες συνολο.Αντε και σε περισσοτερες.

Γεια σου Ηλία! Κάθε φορά που τις μετράω βγαίνει κι άλλο σύνολο laugh
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 21:04:33 »

Αγαπητέ evan,

σε συγχαίρω για την άψογη παρουσίαση.

Προτείνω όταν πετάξεις τον Τηλέμαχο park flyer, να πετάξεις και τον κλασσικό, για να νιώσεις άμεσα τις διαφορές.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 22:19:48 »

Αγαπητέ evan,

σε συγχαίρω για την άψογη παρουσίαση.

Προτείνω όταν πετάξεις τον Τηλέμαχο park flyer, να πετάξεις και τον κλασσικό, για να νιώσεις άμεσα τις διαφορές.

Ευχαριστώ Γιάννη, θα γίνει κι αυτό.
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
thanasis Kalos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 14 Ιαν 2011, 23:21:59 »

evan


Στον δικό μου αναγκάστηκα να βάλω περί τα 25gr στην μύτη και 30 gr στο δεξιό ακρο-πτερύγιο για να ισορροπήσει όταν τον είχα με μοτερ 50gr, καθώς και να βάλω την μπαταρία στην θέση που έχεις το ESC για ισορροπία.

Χτες του έβαλα βαρύτερο μοτερ - 75Gr - και  ήρθε σε ισορροπία. Άλλα με το νεό μοτέρ και 2200mah/3S ζυγίζει ~ 800gr. Συνεχίζει όμως να  χρειάζεται τα extra 25gr στην μύτη.

Με το καλό θα τον πετάξω το ΣΚ και θα σας αναφέρω εντυπώσεις.

Υ,
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 15 Ιαν 2011, 00:08:57 από thanos_kal » Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #43 στις: Σάββατο, 15 Ιαν 2011, 08:29:02 »

Στον δικό μου αναγκάστηκα να βάλω περί τα 25gr στην μύτη και 30 gr στο δεξιό ακρο-πτερύγιο για να ισορροπήσει όταν τον είχα με μοτερ 50gr, καθώς και να βάλω την μπαταρία στην θέση που έχεις το ESC για ισορροπία.

Χτες του έβαλα βαρύτερο μοτερ - 75Gr - και  ήρθε σε ισορροπία. Άλλα με το νεό μοτέρ και 2200mah/3S ζυγίζει ~ 800gr. Συνεχίζει όμως να  χρειάζεται τα extra 25gr στην μύτη.

Με εκπλήσσει το ότι έβαλες 30 γρ στο δεξιό ακροπτερύγιο. Το ερώτημα που θέλω να θέσω είναι, αν το φτερό μόνο του ήταν εκτός ισορροπίας ή η ανισορροπία προήλθε από ασύμμετρα φορτισμένη άτρακτο (ή και λίγο από τα δύο).

Το τελικό βάρος των 800 γραμμαρίων, να μην τρομάζει κανένα. Ο Τηλέμαχος park flyer έχει την ίδια επιφάνεια φτερών με τον κλασσικό που βγαίνει πάνω από 1100 γραμμάρια.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #44 στις: Κυριακή, 16 Ιαν 2011, 08:53:47 »

Συμπληρώνω την παρουσίαση με τις καβίλιες και τα λάστιχα της μύτης

Ανοίγουμε τρύπες για τις καβίλιες. Τις περνάμε και κολλάμε



Χρησιμοποιούμε ταινία ενισχυμένη με ύφασμα για να προστατεύσουμε τα σημεία που περνούν τα λάστιχα...



...και περνάμε τα λάστιχα που συγκρατούν το ESC και την μπαταρία στη θέση τους



Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.221 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.