Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.333 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 22:03:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 22:03:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από chris 1975
    [Σήμερα στις 19:04]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:20]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304333
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 50
    Συνολικά: 54
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή Καλυπτρών  (Αναγνώστηκε 13736 φορές)
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.936


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « στις: Τρίτη, 14 Ιούν 2005, 12:22:46 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    Πολλές φορές φίλοι αερομοντελιστές αλλά και εγώ κατασκευάζουμε αερομοντέλα και όταν φτάνουμε στο σημείο καλύπτρα προβληματιζόμαστε για το πώς θα την κατασκευάσουμε η αν θα την αγοράσουμε. Τυχαίνει η καλύπτρα με τα έξοδα αποστολής να είναι ασύμφορη και έτσι καταφεύγουμε σε εύκολες λύσεις όπως η χρήση πλαστικών μπουκαλιών η ζελατίνες.

    Ψάχνοντας στο ΝΕΤ ανακάλυψα ένα ενδιαφέρων site το οποίο αναφέρεται σε free flight scale models (βλέπε Γιώργο) και στο οποίο αναφέρονται διάφορες τεχνικές,ι μία απο αυτές είναι και η κατσκευή καλυπτρών.

    http://www.ffscale.co.uk/page4f.htm

    Νομίζω πως η τεχνική αυτή μπορεί να έχει εφαρμογή και σε άλλα θέματα όπως παπουτσάκια και cowlings.

    Ελπίζω να φανεί χρήσιμη





    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 14 Ιούν 2005, 17:29:51 από Τάσος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 14 Ιούν 2005, 16:48:25 »

     Μία μέθοδος που την έχω δοκιμάσει με πολύ καλά αποτελέσματα  θα βρείτε εδω .http://www.airmodelling.gr/old/12_03/construction_techniques.htm
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 14 Ιούν 2005, 23:34:19 »

    Η πρώτη καλύπτρα που έφτιαξα ήταν κάπου 33-34 χρόνια πριν. Πολλά έχουν γραφτεί, το κύριο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι να βρείς το σωστό υλικό για την χρήση που θέλεις.

    Οι βασικές αρχές, απαράλλαχτες από τότε (αλλά και πιό παλιά) είναι:

    1. Καλούπι
    2. Βάση με ακινητοποιημένη ζελατίνα
    3. Ζέσταμα
    4. Πίεση

    Η παραλλαγή της μεθόδου που θα χρησιμοποιηθεί και βολεύει τον καθένα εξαρτάται από το μέγεθος, το είδος του μοντέλου και το πόσες ίδιες καλύπτρες θα φτιάξει κανείς.

    Το θερμοσυστελόμενο φύλο δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα, δεν το έχω δει. Πιθανώς θα φορμάρεται πιό εύκολα αλλά θα "χυλώνει" πιο  εύκολα, πιστεύω ότι θα είναι αρκετά πιο μαλακό από την ζελατίνα και ίσως θαμπό. Γιάννη πες μας εσύ που το δούλεψες.

    Αυτό που βλέπω σημαντικό για όσους θέλουν ν' ασχοληθούν είναι τι υλικά έχουμε διαθέσιμα στην Ελλάδα για κατασκευή καλύπτρας, τα χαρακτηριστικά τους και που μπορεί να τα βρει κανείς.

    Υ.Γ. Οι μεταφραστές Ελληνικών έχουν πολύ δρόμο ακόμα αλλά για μερικούς μπορεί να είναι μονόδρομος.
    http://tools.search.yahoo.com/language/translation/translatedPage.php?tt=url&urltext=http%3A%2F%2Fwww.ffscale.co.uk%2Fpage4f.htm&lp=en_el

    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 15 Ιούν 2005, 07:14:16 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 16 Ιούν 2005, 08:16:22 »

    Για καλύπτρες χρησιμοποιώ θερμοσυστελόμενο που αναφέρεται στο άρθρο. Η αλήθεια είναι ότι μόνο θερμοσυστελόμενο δεν είναι. Όταν το ζεστάνω απλώνει , δεν μαζεύει.
    Όλα τα "λεφτά" στις καλύπτρες είναι το καλούπι. Τα πρώτα καλούπια που χρησιμοποίησα φτιάχτηκε όπως το διάβασα στο άρθρο. Δηλαδή φελιζόλ , τρίψιμο, μπάλσα, τρίψιμο πάλι ,στόκος μετά, και πάλι τρίψιμο  Undecided. Το αποτέλεσμα είναι ανάλογο της ποιότητας του καλουπιού . Δηλαδή στις καλύπτρες εμφανίζονταν τα "νερά" της μπάλσας.
    Για να μην μακρηγορώ όταν έφτιαξα ένα σχετικά καλό εποξικό καλούπι , το αποτέλεσμα ήταν σχεδόν τέλειο , αν και το συγκεκριμένο υλικό απέχει αρκετά από το να χαρακτηριστεί "καθαρό"

    Κ. κωστόπουλε εσείς τι ζελατίνα χρησιμοποιείτε??
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 16 Ιούν 2005, 08:27:27 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Παρασχος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 53


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 16 Ιούν 2005, 20:29:01 »

    Εχεις δικιο Γιαννη Παξιμαδακη, το πλαστικο αυτο δεν ειναι θερμοσυστελομενο . Οταν το ζεστανεις δεν μαζευει , απλως μαλακωνει για να παρει την μορφη του καλουπιου. Η σωστη ονομασια ειναι θερμομορφωτικο πλαστικο και οχι θερμοσυστελομενο οπως γραφτηκε εκ παραδρομης στο αρθρο μας.
    Παντως προσπαθουμε για τον απλουστερο και φθηνοτερο τροπο .

    Αν εξαιρεσουμε τον κυριο Κωνσταντακατο με τα συγγραματα του, τα φοβερα,  πολλοι ειναι οι παλαιοι <<ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ>> αλλα τιποτα δεν μας μαθαινουν και εμας.Ο σκοπος ειναι να δουλευεις απλα , σεμνα και χωρις φαμφαρες και να προσφερεις απλοχερα καθετι που γνωριζεις σε αυτους που θεωρεις φιλους σου.

    Φιλικα Παρασχος
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 16 Ιούν 2005, 20:31:43 από Παρασχος » Καταγράφηκε

    Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 17 Ιούν 2005, 01:33:28 »

    Ευχαριστώ για την απάντηση κύριε Παράσχο και με την ευκαιρία συγχαρητήρια για το συγκεκριμένο άρθρο αλλά και  τα άλλα που έχετε γράψει έως τώρα.

    Παρουσιάζεται στο άρθρο σας το εξής:

    Παράθεση
    Από το Μοναστηράκι στην Καϊρη 6 στο κατάστημα ειδών συσκευασίας Ελευθ. Δρακοπούλου τηλ. 210 32.51.191 αγοράζουμε το θερμοσυστελλόμενο φύλλο πλαστικό .

    Η λέξη "θερμοσυστελλόμενο" παρουσιάζεται και στην προηγούμενη παράγραφο με έντονα (bold) γράμματα. Τα θερμοσυστελόμενα διαφανή που έχω δει έως τώρα είναι μαλακά και συνήθως θαμπά, μπορεί να μην έχω καλή γνώση όλων των ποικιλιών.

    Κλασσικά το υλικό που χρησιμοποιείται για τις καλύπτρες είναι καλής ποιότητας ζελατίνα όπως αυτή που χρησιμοποιείται σε συσκευασίες γλυκών, λουλουδιών κ.τ.λ. Το πρόβλημα που υπήρχε ήταν να βρούμε την ζελατίνα αυτή στο κατάλληλο μέγεθος και κυρίως στο κατάλληλο πάχος για την καλύπτρα  που θέλαμε να φτιάξουμε.

    Υπάρχουν πολλές ποιότητες ζελατίνας και πολλές φορές χρειάζονται δοκιμές για να δεις αν σου κάνει. Κουτιά συσκευασίας πολλές φορές αρκούν. Παλιά είχα πάρει κάποια φύλλα από τον Παναγιώτη Σοφό, έτοιμες καλύπτρες "bubble" σε διαφορετικά μεγέθη που μπορούσαν να κοπούν και πολλές φορές η έλλειψη κατάλληλης ζελατίνας οδηγούσε σε κατασκευή με μπάλσα και βάψιμο. Γι' αυτό γράφω.

    Παράθεση
    Αυτό που βλέπω σημαντικό για όσους θέλουν ν' ασχοληθούν είναι τι υλικά έχουμε διαθέσιμα στην Ελλάδα για κατασκευή καλύπτρας, τα χαρακτηριστικά τους και που μπορεί να τα βρει κανείς.

    Το μαγαζί που αναφέρετε Κ. Παράσχο έχει υλικά συσκευασίσς και όπως διευκρινίσατε το υλικό δεν είναι θερμοσυστελλόμενο. Σε τι πάχη και μεγέθη μπορεί να το βρεί κανείς; Δεν έχω μπει ποτέ σε τέτοιο μαγαζί και μάλλον θα έχει αρκετά ενδιαφέροντα υλικά. Το ιδανικό υλικό είναι "καθαρή σαν κρύσταλλο" ζελατίνα σε διαφορετικά πάχη.

    Για όσους θελήσουν ν' ασχοληθούν θα συνιστούσα να ξεκινήσουν με ένα μικρό καλούπι από μπάλσα. Εξασφαλίστε αρκετή ζελατίνα. Μετά αρκετές δοκιμές θα μάθετε τα μικρά μυστικά όπως το τελικό φινίρισμα του καλουπιού που πολύ σωστά αναφέρει ο Γιάννης Παξιμαδάκης (ακόμα και τα νερά σκληρού ξύλου φαίνονται Γιάννη). Τότε μόνο δοκιμάστε το τελικό σας σχέδιο.

    Αν και άλλοι έχουν πηγές κατάλληλου υλικού ή τεχνικών ας μην διστάσουν να τις αναφέρουν. Ο σκοπός δεν είναι μόνο το τέλειο αποτέλεσμα αλλά και μια πρακτική εφικτή και προσιτή λύση με υλικά που μπορεί να βρει κάποιος στην Ελλάδα.
    Υ.Γ.
    Παράθεση
    Ο σκοπος ειναι να δουλευεις απλα , σεμνα και χωρις φαμφαρες

    Πολύ σωστά Κ. Παράσχο! Θα τόνιζα κιόλας το "χωρίς φανφάρες".
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 17 Ιούν 2005, 02:05:45 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.936


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 17 Ιούν 2005, 10:35:29 »

    Κύριοι,

    Με πολύ μεγάλη χαρά διαπιστώνω πως οι αερομοντελιστές ειναι αρκετά "ψαγμένοι".

    Χαίρομαι ακόμα που βάζοντας αρχικά αυτό το thread για ενημέρωση διαπιστώνω πώς ο κόσμος έχει έντονη διάθεση να μοιραστεί τις γνώσεις που αποκόμισε μετά απο σκληρή δουλειά και ενασχόληση. Ειναι καταπληκτικό να βλέπεις ανθρώπους να "σπαταλούν" τον χρόνο τους στο virtual εργαστήρι μας ώστε να μεταδόσουν τις γνώσεις τους.
     
    Ας ελπίζουμε ότι θα συνεχίσουμε με την ίδια διάθεση και ρυθμούς και στα υπόλοιπα θέματα που φιλοξενούνται στι Αερομοντελιστικό μας εργαστηρι.

    Με τιμή και αερομοντελιστικούς χαιρετισμούς
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 17 Ιούν 2005, 11:05:00 »

    Γεια σας και από μένα.

    Δεν μπορώ παρά να συμφωνώ με αυτά που είπαν οι "δάσκαλοι" Παράσχος και Βασίλης Δεμίρης
    και Κώστας Κωστόπουλος.Πρώτα λοιπόν θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους που προσφέρουν τις
    γνώσεις τους σε εμας τους υπόλοιπους.

    Βλέποντας τώρα τη συζήτηση για καλύπτρες, θα προσθέσω μία τεχνική που δοκίμασα πριν από
    χρόνια και πέτυχε σχετικά εύκολα. Δεν διεκδικώ την πατρότητα, μια και τη διάβασα κι εγώ
    σε περιοδικό και σίγουρα έχει δημοσιευτεί αρκετές φορές.
    Το υλικό είναι ένα μπουκάλι από αναψυκτικό. Το πλαστικό αυτών των μπουκαλιών συστέλεται
    σε απίστευτο βαθμό και παίρνει εύκολα το σχήμα που θέλουμε.
    Το κακό είναι ότι εδώ και μερικά χρόνια τα περισσότερα μπουκάλια των αναψυκτικών έχουν
    διάφορα ανάγλυφα σχέδια που τα κάνουν ακατάληλα για τέτοια χρήση. Αν όμως βρήτε κάποιο
    σχετικά ίσιο, μπορείτε να δοκιμάσετε τη μέθοδο.

    Πρώτα φτιάχνουμε ένα ομοίωμα της καλύπτρας από μαλακό ξύλο. Δεν προτείνω μπάλσα και γιατί
    είναι ακριβό και γιατί μάλλον δεν θα αντέξει στην πίεση που θα δεχτεί.
    Περιλαμβάνουμε μία προέκταση στο κάτω μέρος για να εφαρμόζει όσο γίνεται στο μπουκάλι.
    Βάζουμε το ομοίωμα μέσα στο μπουκάλι και ζεσταίνουμε με πιστόλι θερμού αέρα. Αρχίζουμε
    από πίσω για να φράξουμε την έξοδο. Συνεχίζουμε με το στόμιο και τελειώνουμε με τη μεσαία περιοχή.
    Περιλαμβάνω ένα σχήμα που ελπίζω να βοηθάει.


    * CANOPY.jpg (22.49 KB, 238x290 - εμφανίστηκε 1964 φορές.)
    Καταγράφηκε
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 16 Σεπ 2005, 10:56:28 »

    λίγο παλιό το θέμα αλλά ενδιαφέρον..
    την μέθοδο που περιγράφει ο ggeorge42 την έχω δοκιμάσει και εγώ με επιτυχία. ΄Τα κατάλληλα μπουκάλια είναι απο PET και έχουν το σήμα της ανακύκλωσης με τον αριθμό 1 μέσα. Τα εμφιαλωμένα νερά έχουν μάλιστα και ωραίες διαφανείς αποχρώσεις πράσινες και μπλέ. Το καλούπι το φτιάχνω από γύψο μέσα σε υπάρχουσα καλύπτρα ή με τρίψιμο από ένα "λοφάκι" γύψου. Ο γύψος τρίβεται σχετικά ευκολα, μπορείς να κάνεις πολύ καλό φινίρισμα, αντέχει στην πίεση του μπουκαλιού που συστέλεται (είναι μεγάλη!!)  και στη θερμοκρασία (πρέπει να είναι απολύτως στεγνός γιατί διαφορετικά βγάζει υδρατμούς). Πάντοτε θέλει υποστήριξη με ξύλο απο κάτω όπως στο σχέδιο και να εφαρμόζει σφιχτά στο μπουκάλι πρίν τη θέρμανση (πιο πολλά ξύλα από κάτω).
    Δεν χρειάζεται κάν πιστόλι θερμού αέρα, πάνω από το μάτι της κουζίνας γίνεται δουλειά με προσοχή.
     τα μειονεκτήματα της μεθόδου είναι το σχετικά μεγαλύτερο βάρος σε σχέση με τη ζελατίνη και η δυσκολία στη λεπτομέρεια αν θέλεις πάνελ κ.λ.π.
    παντως έιναι σίγουρη επιτυχία για glider, και bublle καλύπτρες.
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 21 Δεκ 2005, 00:08:38 »

    Με τόσους τρόπους, το θέμα μάλλον καλύφθηκε. Μια επιπλέον μέθοδος όμως δεν είναι ποτέ περιττή. Μόλις το είδα και μου άρεσε, φαντάζομαι ότι κάποιος θα το βρει χρήσιμο...Για οποιοδήποτε μέγεθος.

    http://www.ffscale.co.uk/page4g.htm

    Γ. Κανδυλάκης
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 21 Δεκ 2005, 08:06:15 »

    Ενδιαφέρουσα τεχνική για άσκηση πίεσης.

    Τα πιστόλια θερμού αέρα είναι γρήγορα εργαλεία αλλά θέλουν προσοχή και εμπειρία γιατί εξ' ίσου γρήγορα μπορεί να κάνουν τρύπα ή ν' αρπάξει λίγο η καλύπτρα και να βγει ροζμπίφ.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 24 Δεκ 2005, 22:38:17 »

    Φιλοι αερομοντελιστες γειας και απο εμενα.
    Το θεμα καλυπτρα εχει απασχοληση και εμενα παρα πολυ.
    Η τεχνικη του μπουκαλιου ΡΕΤ εναι καλυ για μικρες καλυπτρες
    ακομα και αν εχουν αναγλυφα σχεδια.Για μεγαλες ομως καλυπτρες
    πιστευω πως ειναι απαρετητη η χρηση βακουμ αν θελουμε το αποτελεσμα
    να ειναι καλο.Το καταστημα της οδου Καιρη 6 (Δρακοπουλος) εχει ΡVC
    και οχι θερμοδιαμορφοτικη ζελατινα,οπως μου ειπε ο ιδιος για μια καλυπτρα
    ενος ULTIMATE δυο μετρων που εφτιαξα κανει τo PVC εαν ειναι 1 χιλιοστο
    παχος.Αυτο γιατι το PVC θελει περισοτερη θερμοκρασια απο την ζελατινα
    και αν ειναι λεπτο θα κανει τρυπα.Επισεις το PVC οταν διαμορφωθει και κρυωσει
    τοτε γινετε θερμοστελομενο ακομα το PVC εχει πολυ καλη διαφανια.
    Aυτα τα λιγα και απο εμενα ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 24 Δεκ 2005, 22:42:32 από modeller2 » Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 14 Φεβ 2006, 22:41:15 »

    Tα LIDL στη Πάτρα έχουν θερμοπίστολο στη τιμή του 1 Ευρώ!!!Παλιότερα το είχα αγοράζει 10 Ευρώ!Αν ισχύει και το ίδιο στην υπόλοιπη Ελλάδα τρέξτε και πάρτε!Είναι χρήσιμο για να ζεσταίνουμε οτιδήποτε!

    LIDL!ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ Thumbs up Thumbs up Thumbs up[/b]
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 14 Φεβ 2006, 22:47:03 από Κώστας » Καταγράφηκε
    caesar
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 16 Μάρ 2006, 17:12:47 »

    Καλησπέρα και από εμένα,
       Το θέμα αυτό με απασχολεί πολύ και τις τελευταίες τρεις εβδομάδες έκανα και εγώ τις προσπάθειες μου. Το πρόβλημα μου σε ότι κατασκευάζω είναι να βρω το κατάλληλο υλικό που να κάνει την δουλειά(Μιλάω φυσικά για ζελατίνα, PVC ή ότι άλλο).
       Κάθισα και έφτιαξα ένα Thermo Vacuum (έχω ένα μικρό εργαστήριο που "προσπαθώ" να κάνω θαύματα) για να προσγειωθούμε λίγο μιλάμε για ένα ξύλινο κουτί το οποίο έχει τρύπες και με την βοήθεια μιας ηλεκτρικής σκούπας δημιουργεί πίεση(αναρρόφηση). Εννοείται πως δεν είναι δική μου ιδέα. Είδα μερικές εικόνες στο Internet κατάλαβα πως λειτουργεί και το έφτιαξα.(Έχω και Photo από την κατασκευή του)
       Διαβάζω και βλέπω πολλές ανάλογες τεχνικές αλλά πραγματικά νομίζω πως αυτό το κουτί κάνει θαύματα. Στις δοκιμές που έκανα (χωρίς 100% επιτυχία) κατάφερα να φτιάξω μερικά Canopies ελαττωματικά αφού κάθε φορά ανακάλυπτα τα μικρά μυστικά της κατασκευής και του υλικού. Τα καλούπια μου τα φτιάχνω από γύψο και σύντομα θα δοκιμάσω από πυλό(ίσως να είναι καλύτερα).
      Τώρα πλέον μετά από αρκετές δοκιμές ξέρω τι πρέπει να προσέξω και τι χρειάζεται να κάνω για να γίνουν καλά τα Canopies.

         Μερικά μικρά Tips είναι: Ομοιόμορφο και καλό ζέσταμα του (PVC - Ζελατίνα) μέχρι να κάνει μια κοιλιά περίπου 2 - 3 cm , αφού βγει από την εστία θερμότητας γρήγορη τοποθέτηση πάνω στο καλούπι(Σκληραίνει πολύ γρήγορα) καλή στήριξη από όλες τις μεριές της ζελατίνας στο πλαίσιο, το καλούπι θα πρέπει να είναι λίγο υπερυψωμένο σε σχέση με την βάση του Thermo vacuum καθώς στο κάτω κάτω μέρος πάντα δημιουργείται καμπύλη και τέλος καλό θα είναι το καλούπι να είναι στο κέντρο ώστε τοποθετώντας την ζελατίνα την ώρα που τεντώνεται να μπορεί να πάρει το ίδιο τέντωμα άρα και το ίδιο πάχος από όλες τις μεριές.

    Έπεται συνέχεια.!!!

    Φιλικά Thumbs up
    Χάρης


    * 12.jpg (39.42 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1795 φορές.)

    * 13.jpg (35.19 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1770 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 17 Οκτ 2006, 21:56:04 »

    Γιά να δούμε το αποτέλεσμα..


    * eae1.jpg (55.48 KB, 487x369 - εμφανίστηκε 1687 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Κατασκευή Καλυπτρών
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.