Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.179 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 06:12:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 06:12:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

[Χθες στις 22:09]

από gkcarbons
[Χθες στις 19:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

από Georgos
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 15:19:02]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284179
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 15
Συνολικά: 16
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: απορια? « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: απορια?  (Αναγνώστηκε 3988 φορές)
   
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« στις: Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 22:42:08 »

μπορει να μου εξηγησει καποιος τι εννοουμε οταν λέμε πτέρυγα σε ένα αεροπλανο? Επίσης ακουω οτι τι ταδε αεροπλανο έχει μεγάλο πτερυγικο φορτιο ενω το αλλο μικρο φορτο πτερυγας. Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 22:55:24 »

Πτερυγα ενοουμε τα "φτερα" του αριστερα και δεξια σαν ενα κομματι και το λεμε πτερυγα
Αναλογα με το εμβαδο της πτερυγας και το βαρος του αεροσκαφους ,δηλ γρ ανα τετραγωνικη παλαμη ,ουγκιες ανα τετραγωνικο ποδι κτλ,
το φορτιο της σε μαζα ανα μοναδα επιφανειας ονομαζετε πτερυγικος φορτος
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 23:13:10 »

Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?

Μεγάλο πτερυγικό φορτίο --> μεγάλη ταχύτητα για απογείωση, ευκολότερη απώλεια στήριξης,
περισσότερη αδράνεια στον αέρα, μεγαλύτερος κίνδυνος σπασίματος φτερού.

Μικρό πτερυγικό φορτίο --> ευκολότερη απογείωση, ικανότητα πτήσης και με μικρή ταχύτητα,
περισσότερο ευάλωτο στους ανέμους, καλύτερο μάλλον για τα περισσότερα στυλ πτήσης.
Καταγράφηκε

dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 23:17:37 »

ευχαριστω φιλοι μου... Thumbs up και κατι τελευταιο, η αεροτομη ειναι το ιδιο πραγμα με την πτερυγα?
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
Kiril
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.211


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 23:24:17 »

Με τις αεροτομες κατασκευαζονται οι πτερυγες σε οτι σχημα και μεγεθος θελουμε.
Θα σου λυθουν περισοτερες αποριες αν ξεκινησεις και απο εδω

http://jkon.aeromodelling.gr/page-3.htm#11

Αν δεν καταλαβεις κατι εδω ειμαστε.
Καταγράφηκε
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 23:50:48 »

ευχαριστω kiril το εντοπισα!
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
Le_Roi
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 01:05:38 »

Καλησπέρα,

Είμαι νέος αερομοντελιστής και έχω ξεκινήσει με επιτυχία τις πρώτες μου πτήσεις… έχω πάρει ένα fms Cessna 182 και μόλις σήμερα μου χάλασε το ένα servo στο δεξί φτερό του αεροπλάνου μου… αγόρασα ένα καινούριο αλλά όταν το τοποθέτησα σε έναν έλεγχο παρατήρησα ότι τα aerolin αντί να κάνουν αντίθετη κίνηση έκαναν και τα δυο την ιδία… πως μπορώ να το διορθώσω αυτό??? Όλα τα servo δε πρέπει να γυρίζουν με την ίδια φορά?Huh Undecided

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων…
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 01:40:16 από Le_Roi » Καταγράφηκε

Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 07:06:53 »

προφανως πηρες αλλη μαρκα απο αυτη που ειχε

αυτο που μπορεις να κανεις (ειναι ή να το βαλεις ''τουμπα'' αναποδα ή να βαλεις αναποδα το Hornακι

Αυτο εξαρταται απο το πως μπαινει το σερβο
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
stamatis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 748



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 09:41:33 »

προσπαθησε να κανεις αυτο που λεει ο φιλος ilias και αν δεν ταιριαζει,αγορασε ενα servo reverser.
Καταγράφηκε

<<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
Le_Roi
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 198



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 11:51:27 »

Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo…. 
Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!
Καταγράφηκε

Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
stamatis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 748



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 11:52:26 »

Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo…. 
Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!

Thumbs up
Καταγράφηκε

<<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
Tgeo
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 100


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 12:34:18 »

Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo…. 
Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!


Έχω αυτό http://www.heli-world.com/detail.aspx?ID=5677 και δεν το χρισημοποιώ πλέον.
Αν ενδιαφέρεσε στείλε μου ΠΜ
Καταγράφηκε
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 14:03:10 »

Έτσι κι αλλιώς όμως με 2 διαφορετικής μάρκας-τύπου σέρβο θα πάρεις μάλλον διαφορετικές γωνίες κίνησης
και διαφορετική ταχύτητα και δεν είναι η καλύτερη λύση μάλλον.
Υπάρχει και πιο απλή λύση, να αγοράσεις άλλο ένα σέρβο ίδιο με το τελευταίο που αγόρασες 
Καταγράφηκε

kakofonixx
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 454



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 14:38:10 »

τα δυο σερβο στα aileron πρεπει απαραιτητα να ειναι ακριβως ιδια για τους λογους που ανεφερε παραπανω ο Yankos
λυση: αν τα αλλα δυο σερβο της ουρας ειναι ομοια με αυτα που εχει στα aileron, βαλε αυτο που αγορασες πχ. στο rudder και βαλε το "μαμα" σερβο του rudder στη θεση του χαλασμενου aileron Wink

οσο για την αναποδη κινηση αν η τ/κ σου ειναι απλη τετρακαναλη (αυτη που υπηρχε στο πακετο του αεροπλανου) χρειαζεσαι servo reverser.
αν εχεις αγορασει καποια αλλη ψηφιακη και εχεις απο πεντε καναλια και ανω στην τ/κ και στο δεκτη σου τοτε δε χρειαζεσαι κατι εξτρα και μπορεις να το φτιαξεις απο το μενου της τ/κ
Καταγράφηκε

wasting space via Architecture...
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 14:49:51 »

τα δυο σερβο στα aileron πρεπει απαραιτητα να ειναι ακριβως ιδια για τους λογους που ανεφερε παραπανω ο Yankos
λυση: αν τα αλλα δυο σερβο της ουρας ειναι ομοια με αυτα που εχει στα aileron, βαλε αυτο που αγορασες πχ. στο rudder και βαλε το "μαμα" σερβο του rudder στη θεση του χαλασμενου aileron Wink

Πολύ σωστά, μπορεί να βάλει κάποιο σέρβο από την ουρά στα έλερονς για να είναι ίδια
και το καινούριο-ανάποδο σέρβο των έλερονς να το βάλει στην ουρά και να κάνει reverse από την τ/κ
οπότε δεν χρειάζεται να αγοράσει τίποτα. Οι πρακτικές της οικονομικής κρίσης  Grin
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: απορια? « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.183 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.