Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.321 μηνύματα σε 12.378 θέματα από 6.238 Μέλη / Τελευταίο μέλος: JasonCrent
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 08:38:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 08:38:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Χθες στις 23:14]

    από Markhelis
    [Χθες στις 14:02]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 1 Απρ 2024, 12:53:25]

    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 23:37:58]

    από panyaek
    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 19:13:03]

    [Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 22:30:14]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6238
    Τελευταίο: JasonCrent
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304321
    Σύνολο θεμάτων: 12378
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 37
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: De Haviland Puss Moth  (Αναγνώστηκε 20153 φορές)
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 31 Ιαν 2011, 00:27:56 »

    Γιώργο καλησπέρα.
    Σχεικά με το 1ο σου ερώτημα, όχι, δεν χρειάζεται να προσθέσεις κάποιο τριγωνικό κομμάτι. Το "σκαλοπάτι" που δημιουργείται θα εξαφανιστεί μόλις γίνει η επικάλυψη του ακροπτερυγίου που ξεκινάει από την προτελευταία αεροτομή (και που κολλιέται ακριβώς στο σημείο ένωσης του χείλους προσβολής με το ακροπτέρυγο). Όταν φτάσεις στο στάδιο της επικάλυψης θα τα πούμε και πάλι

    Η προσομείωση του ρεζερβουάρ μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους. Ίσως ο πιο έυκολος -από τη στιγμή που η απόλυτη πιστότητα δεν είναι αυτοσκοπός- είναι να προχωρήσεις κανονικά στην κατασκευή του φτερού, να κάνεις και την επικάλυψη και στο τέλος, μετά το βάψιμο, να σχεδιάσεις με λεπτό μαρκαδοράκι το περίγραμμα του ρεζερβουάρ με την τάπα του κλπ κλπ. Αν πάλι θέλεις να προχωρήσεις σε λεπτομέρειες, η λύση που προτείνεις ενδεχομένως να είναι σωστή (δεν φαίνεται καθόλου καλά το σχέδιο), δεν έχεις παρά να δοκιμάσεις και αν το αποτέλεσμα σε ικανοποιεί, το κρατάς. Πρόσεξε όμως ότι κάνεις να είναι ελαφρύ!!!

    Τέλος, στο 3ο ερώτημα, χωρις να βλέπω καθαρά το σχέδιο, αλλά μόνο από διάφορες φωτογραφίες που έψαξα από το πραγματικό αεροπλάνο, είναι όπως το λες.

    Καλή συνέχεια.
    Σωτήρης
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 343



    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 6 Φεβ 2011, 20:58:46 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα
    Ευχαριστώ, για όλη τη βοήθεια  και ιδιαιτέρως εσένα φίλε στέφανε για τη βοήθεια που μου δίνεις. Είμαι έτοιμος να προχωρήσω στη κατασκευή του φτερού αλλά πριν κολλήσω έχω κάποιες απορίες που θέλω να ξεκαθαρίσω . Στο σχέδιο στην άκρη έχει μια σημείωση για12 mm δίεδρο στην άκρη κάθε ακροπτερυγίου. Στις οδηγίες λέει ότι οι εσωτερικές αεροτομές της κάθε πτέρυγας είναι γωνιασμένες χρησημοποιόντας το σχέδιο για να δώσεις τη σωστή κλίση στην αεροτομή  .Τη δίεδρο τη δίνουμε στον πάγκο όταν κολλάμε τα εσωτερικά πλευρίδια ώστε να έχουν τη σωστή κλίση,και να κολληθούν στην άτρακτο ή την δίνουμε όταν κολλάμε την πτέρυγα στην άτρακτο; 


    * IMG_3565[2].JPG (35.69 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 961 φορές.)
    Καταγράφηκε
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 6 Φεβ 2011, 22:38:16 »

    Γεια σου Γιώργο, φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι σε μένα (Σωτήρης), αλλά αν θέλεις να με φωνάζεις και Στέφανο δεν έχω κανένα πρόβλημα  Grin Grin

    Στο ερώτημά σου: Όχι, την δίεδρο δεν θα την δώσεις όταν θα κολλήσεις το φτερό στην άτρακτο (γιατί τότε δεν θα είναι δυνατό να υπολογίσεις σωστά την ενδεδειγμένη δίεδρο, δεν θα έχεις σημείο αναφοράς), αλλά κατά την διάρκεια κατασκευής στο πάγκο εργασίας. Άρα λοιπόν φροντίζεις να κολλήσεις το εσωτερικό πλευρίδιο με τέτοια κλίση, ώστε όταν κολλήσεις στο τέλος το φτερό στην άτρακτο, να εφάπτονται απόλυτα το ένα στο άλλο χωρίς να χαλάσεις την δίεδρο.

    Ελπίζω να βοήθησα!
    Καλό βράδυ,

    Στέφανος, εεεεεμ λάθος!!!: Σωτήρης  Grin Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 343



    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 11 Φεβ 2011, 19:17:03 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα, καλησπέρα Σωτήρη Thumbs up
    Παρακάτω φαίνεται η μέχρι τώρα πορεία της κατασκευής. Το ένα φτερό έχει προχωρήσει αρκετά και έχω ξεκινήσει και το άλλο, υπολείπονται ακόμη η διαμόρφωση του μπλοκ (1)στην άκρη του φτερού, το ντύσιμο μπροστά , κόλλημα των root ribs(3) με τη σωστή δίεδρο, και κόλλημα και δύο τριγωνικών ενισχύσεων εσωτερικά στους πρώτους τομείς(2).
    Μετά ξεκινάμε για άτρακτο οπού αρχικά μου φαίνεται μπέρδεμα, ίδωμεν.


    * Εικόνα 024.jpg (46.5 KB, 640x386 - εμφανίστηκε 897 φορές.)

    * Εικόνα 029.jpg (41.84 KB, 640x435 - εμφανίστηκε 870 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 11 Φεβ 2011, 20:24:57 »

    Προχωράς αργά αλλά σταθερά... Και η κατασκευή φαίνεται πολύ καλή  Thumbs up

    Μη φοβάσαι τίποτα, όλα στην πορεία ξεκαθαρίζουν, στην αρχή μόνο φαίνονται βουνό...

    Έχεις και βοήθεια από τον Σωτήρη οπότε είσαι ok !

    Αρκεί να βλέπουμε φωτογραφίες προόδου...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 343



    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 22 Φεβ 2011, 21:11:12 »

    καλησπέρα σε όλη την παρέα.
    προχωράμε σιγά σιγά αν και βγαίνουν κάποιες ατέλειες που όσο μπορώ τις διορθώνο.
    Τα φατερά έχουν σχεδόν τελειώσει .Στο ένα φτερό όμως έχω ένα θέμα μιας και σε κάποιο σημείο μου πετσικάρι λίγο  και σηκώνεται ,κάποια ιδέα για να το φέρω λίγο;


    * 21022011127.jpg (48.11 KB, 499x374 - εμφανίστηκε 852 φορές.)
    Καταγράφηκε
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 23 Φεβ 2011, 00:12:56 »

    Γειά σου Γιώργο.
    Βρε θηρίο, πώς το κατάφερες αυτό;;;  Grin Grin
    Κατ' αρχήν πες μας πόσο πολύ σηκώνεται το φτερό από την επιφάνεια εργασίας και επίσης αν είναι τοπική στρέβλωση ή ξεκινάει από εκεί και συνεχίζει μέχρι την βάση ή την άκρη του. Η φωτογραφία δεν δείχνει καθαρά το πρόβλημα.

    Για να σου συμβεί στρέβλωση του φτερού σε αυτό το στάδιο κατασκευής, θα πρέπει να μην έχεις κάνει κάτι καλά με τις 2-3 αεροτομές στο σημείο στρέβλωσης. Ενδεχομένως οι αεροτομές σε εκείνο το σημείο σου βγήκαν λίγο πιο κοντές από το κανονικό (μη νομίζεις ότι θέλει πολύ... ακόμα και 0,2 ή 0,3 του χιλιοστού αρκούν να κάνουν τη ζημιά) και θεώρησες ότι με λίγο σπρώξιμο για να κολλήσουν με το χείλος εκφυγής δεν θα δημιουργούσε πρόβλημα.
    Το άλλο που σκέφτομαι όσο βλέπω τη φωτογραφία, είναι ότι ίσως κάτι δεν πήγε καλά στο σημείο που ενώνονται τα 2 κομμάτια του χείλους εκφυγής. Έγινε σωστά η ένωση σε εκείνο το σημείο;; Είναι εντελώς επίπεδο το κάτω μέρος του χείλους;;;

    Ως προς τη λύση σκέφτομαι 2 εναλλακτικές:
    1. Ξεμοντάρεις το φτερό στα σημεία που παρατηρείται η στρέβλωση, δηλαδή τις 3-4 (ίσως και περισσότερες) αεροτομές που σχετίζονται άμεσα με την προβληματική περιοχή. Προχώρα βήμα-βήμα για να δεις την συμπεριφορά του φτερού σταδιακά. Αν με το που ξεκολλήσεις τις αεροτομές, το χείλος εκφυγής "κάτσει" στην επιφάνεια εργασίας, τότε η λύση βρέθηκε. Ξήλωσε εντελώς τις αεροτομές και φτιάξε νέες στις σωστές διαστάσεις (προσοχή στο στάδιο αυτό για να μην σπάσουν τα spar ή/και το χείλος προσβολής). Αν το πρόβλημα συνεχίζει, τότε δυστυχώς συνεχίζεις και το ξήλωμα...  Sad
    Όπως και να 'ναι, για να αποφεύγεις τις στρεβλώσεις σε οποιοδήποτε μέρος του αεροπλάνου, φρόντιζε να μην "πιέζεις" τα ξύλα να πηγαίνουν όπου θέλεις εσύ, αλλά να τα αφήνεις να πιάνουν το χώρο τους, να κάθονται «ήρεμα» και να κολλιούνται χωρίς βία και δύναμη.

    2. Η δεύτερη λύση εξαρτάται από τις ερωτήσεις που σου έκανα στην αρχή. Αν η στρέβλωση ξεκινάει περίπου από τη μέση του φτερού και συνεχίζει μέχρι την άκρη του, ίσως να έχεις πετύχει άθελά σου να δώσεις το wash-out που θα χρειαστεί να δώσεις μετά την επικάλυψη (το χείλος εκφυγής στην άκρη του φτερού πρέπει να είναι λίγο πιο ψηλά από το χείλος προσβολής). Σε μια τέτοια περίπτωση θα πρέπει το χείλος εκφυγής να σηκώνεται από την μέση μέχρι το άκρο του φτερού σταδιακά και ομαλά, χωρίς περίεργες καμπυλώσεις. Μπορείς να βάλεις καλύτερη φωτογραφία;;;
    Πάντως πιστεύω ότι η πρώτη λύση είναι μάλλον μονόδρομος, δυστυχώς με την πιο πολλή –σπαστική- δουλειά…

    Αυτά από τη δική μου πλευρά. Είμαι βέβαιος ότι οι πιο ειδικοί gkan, jkon και λοιποί συμφορουμίτες κατασκευαστές, θα δώσουν πιο εμπεριστατωμένες λύσεις.

    Καλό βράδυ,
    Σωτήρης

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 23 Φεβ 2011, 08:12:47 »

    Συγχαρητήρια για την μέχρι σήμερα πρόοδό σου.

    Πριν προσπαθήσεις να διορθώσεις το μικρό σήκωμα του φτερού, πες μας σε παρακαλώ σε ποιό φτερό είναι και πως ακριβώς είναι αυτό το στρεύλωμα. Επειδή το μοντέλο είναι ελεύθερης πτήσης, ίσως να συμφέρει να μείνει αυτό το στρεύλωμα προς όφελος του τριμαρίαματος για κλειστές στροφές.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 343



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 25 Φεβ 2011, 15:39:43 »

    Καλημέρα σε όλη την παρέα .
    Χτες το βράδυ πάλι κάθισα και πάλεψα λίγο την κατασκευή . Το σήκωμα του φτερού (αριστερό)ξεκίναγε από την προ τελευταία αεροτομή και προχωρούσε μέχρι και μετά το μέσο της πτέρυγας 4-5 mm ύψος. Δεν μπορούσα να το βλέπω και έτσι ξήλωσα όλο το trailing edge καθώς και το μισό ακροπτερύγιο και τα ξανακόλλησα . Τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα τώρα .Το πρόβλημα πρέπει να ήταν στο σχηματισμό του trailing edge κάποια φάλτσα δεν κόπηκαν καλά και μου δημιούργησαν  το πρόβλημα, αν και δοκιμάζοντας την εφαρμογή του φτερού χωρίς κόλα δεν φαινόταν τίποτα . Όπως και να έχει το πράγμα αυτό είναι ένα εκπαιδευτικό project και λάθη θα γίνουν, απ’ότι θυμάμαι το τελευταίο scale ff λαστιχοκίνητο που είχα φτιάξει ένα tiger moth και θα πρέπει να πήγαινα γυμνάσιο.  Σειρά παίρνει η άτρακτος που θα ξεκινήσει σύντομα ,επισυνάπτω και μια εικόνα που βρήκα με το ξεκίνημα της ατράκτου διαβάζω πάλι τις οδηγίες και τα ξαναλέμε .   
    Και κανα δύο εικόνες που βρήκα το διαδύκτιο με έτοιμο το μοντέλο



    * DSC01286_1024_x_7681.JPG (27.03 KB, 534x447 - εμφανίστηκε 758 φορές.)

    * 210220111271.JPG (44.78 KB, 469x350 - εμφανίστηκε 763 φορές.)

    * image_561417.jpg (36.44 KB, 600x400 - εμφανίστηκε 745 φορές.)

    * image_561968.jpg (38.9 KB, 600x410 - εμφανίστηκε 805 φορές.)
    Καταγράφηκε
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 26 Φεβ 2011, 15:52:31 »

    Γιώργο τα πας μια χαρά!!
    Δεδομένου ότι ξεκινάς την άτρακτο, διάβασε εδώ http://smallflyingarts.com/articles/box-frame-fuselage-construction/ ένα πολύ βοηθητικό άρθρο.

    Καλή συνέχεια!!!
    Σωτήρης
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 343



    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 5 Μάρ 2011, 23:18:33 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα να είστε  καλά και να περνάτε καλά . Thumbs up
    Ένα από τα δύσκολα σημεία για μένα τουλάχιστον αλλά πιστεύω και για άλλους αφού υπάρχει και μεθοδολογία είναι για το πώς θα μπορέσεις να διαβάσεις σωστά το σχέδιο μιας και σε αυτό υπάρχουν πολλές πληροφορίες που πρέπει να μπορείς να διακρίνεις σωστά .
    Ξεκινώντας λοιπόν την άτρακτο έχουμε το βασικό πλαίσιο το οποίο  αποτελείται από το πάνω και το κάτω longeron (επιμήκη δοκοί) και τους κάθετους αποστάτες πράσινα διαγραμμισμένα καθώς και δύο τυπωμένα στοιχεία το F6 και το F12 κίτρινα διαγραμμισμένα.
    Ερχόμαστε τώρα στις πρώτες απορίες :
    Tο κάτω longeron λογικά πρέπει να συνεχίζει μέχρι το F1 γιατί σε κάποια φωτογραφία από internet δεν φαινόταν αυτό.
    To τελευταίο κάτω κάτω   δοκάρι καθώς και το πάνω πάνω είναι δοκάρια που μπαίνουν σε κομμάτια της ατράκτου πάνω και κάτω από την βασική κατασκευή όπως φαίνεται σε άλλη λεπτομέρεια του σχεδίου καθώς και στις οδηγίες που ακολουθούν.
    Ο πρώτος αποστάτης που φαίνεται δεν είναι αποστάτης αλλά μέρος της κατασκευή όπως θα φανεί σε εικόνες ποιο κάτω .

    ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΧΕΔΙΟΥ
    «Κόψτε από τα τυπωμένα φύλλα δύο κομμάτια για την πλήρωση της μύτης, F6 και F12.
    Καλύψτε το σχέδιο  με μεμβράνη ή να αποφευχθεί η δομή να κολληθεί στο σχέδιο.
    Καρφώστε κάτω και κολλήστε όλα τα 1,5 χιλιοστά πλατεία κύρια δοκάρια μπάλσα και ορθοστάτες για να διαμορφώσει τη βασική δομή μαζί με  κάθε ένα από τα τυπωμένα μέρη που αναφέρονται ανωτέρω.
    Όταν η κόλλα έχει πλήρως ξηραθεί  αφαιρέστε τις καρφίτσες, καλύψτε αυτή την πρώτη άτρακτο με μεμβράνη και κατασκευάστε τη δεύτερη πλευρά πάνω στην πρώτη για την παραγωγή δύο πανομοιότυπων στοιχείων.
    Ξεχωρίστε όταν η κόλλα έχει σκληράνει και  προσθέστε τα δύο εξέχοντα νεύρα στις εξωτερικές όψεις των πλευρών της ατράκτου, φροντίστε να κάνετε αριστερό και  δεξί  στοιχείο σε αυτό το στάδιο. Σημειώστε ότι αυτά τα δύο νεύρα καμπυλώνουν πίσω στο βασικό καρέ στα μπροστά και πίσω άκρα, τερματίζοντας στο ίδιο επίπεδο με τους ορθοστάτες και longerons (επιμήκεις δοκοί).
    Συναρμολογήστε τα σχηματισμένα μέρη της ατράκτου από το F8 και F8L, προσθέστε 1,5 χ 4,5 χιλιοστά πλευρικές ταινίες(strips). Όταν στεγνώνει κόλλα η συναρμολόγηση μεταξύ των πλευρών της ατράκτου πρέπει σίγουρα να έχει κολλήσει ορθογώνια αφήστε την κόλλα να στεγνώσει  στη συνέχεια ενώστε το πίσω άκρο της ατράκτου  με  αποστάτες 1,5 χ 1,5 . Ταιριάξτε άνω και κάτω διαμορφωτές από F9 έως F11.
    Μερικώς κόψετε έως το F6 κάθε πλευρά και τοποθετήστε τα δύο πλαστικά παράθυρα μεταξύ των μπροστινών πλευρών, προσθέστε F2 και F5 και σημαδέψτε τις θέσεις της F3 και F4, κόφτε τα και ταιριάξτε αυτά αργότερα. Προσθέστε F7 στην κορυφή της καμπίνας. Τοποθετήστε τα υπόλοιπα 1,5 τετραγωνικά  νεύρα, δύο στο κάτω μέρος της ατράκτου και ένα στην κορυφή, προσθέστε F13
    Τοποθετήστε το πάτωμα του καλύμματος (cowl) από 6mm φύλλο, λυγίζετε και ταιριάξτε  το σύρμα της προσγείωσης , το μπροστινό σύρμα είναι κολλημένο σε ένα αυλάκι στο επάνω μέρος από το 6 χιλιοστά μπλοκ του  πατώματος και το πίσω σύρμα κολλημένο στην πίσω πλευρά του F5.
    Φτιάξτε το περίβλημα του κινητήρα  με  φύλλο 0.8mm μετά σχηματίστε, τη μύτη από 12mm μπλοκ, φτιάξτε τα ελάσματα F1A και ταιριάξτε τα σωστά πίσω από την τρύπα στο F1 . Κάντε τη δεξαμενή πετρελαίου από 1,5 χιλιοστά φύλλο, που είναι εξοπλισμένο μόνον στην αριστερή πλευρά. Το σύστημα προσγείωσης τα (struts)ί και τα αεροδυναμικά  (fairing)πάνω από τo σύστημα προσγείωσης μπορεί να τοποθετηθούν μετά την κάλυψη  της ατράκτου.»

    p.s
    Καλά κούλουμα και καλές πτήσεις στους χαρταετούς κλπ
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 343



    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 5 Μάρ 2011, 23:23:23 »

    Και δύο εικόνες


    * 1 basic strcture.JPG (49.53 KB, 628x375 - εμφανίστηκε 620 φορές.)

    * 2 plan detail.JPG (35.18 KB, 592x458 - εμφανίστηκε 609 φορές.)
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 343



    « Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 6 Μάρ 2011, 19:06:25 »

    Σωτήρη καλησπέρα!
    Στην φωτογραφία φαίνεται συνέχεια του κάτω longeron και μπροστά απο το F5  στη μύτη του αεροπλάνου μία διακεκομένη γραμμή.Εμένα μου κάνει για συνέχεια του longeron η οποία περνάει κάτω απο τοoil tank και συνεχίζει έως το F1.

    Το σχέδιο θα προσπαθήσω να στο στείλω απο Τρίτη ή Τμηματικά απο το δικό μου scaner γιατί μόνο μέχρι Α4 μπορώ να σκανάρω


    * IMG_3593.JPG (47.12 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 572 φορές.)
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 343



    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 6 Μάρ 2011, 19:55:18 »

    Tο F8 και το F8L είνα όπως φαίνονται στην λεπτομέρεια του σχεδίου και μπαίνουν σαν πρώτο συνδετικό στοιχείο στα δύο βασικά μέρη της ατράκτου . Τα υπόλυπα  είναι έως και το F11 και F11L και στενεύουν καθώς πηγαίνουν προς τα πίσω μπαίνουν πάνω και κάτω στην άτρακτο. Φαίνονται σαν πλάγια όψη όσο φαίνονταο με βιολετί χρώμα στο σχέδιο .
    Φώτο θα ανεβάσω.
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 343



    « Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 6 Μάρ 2011, 20:41:28 »

    Και η άτρακτος.


    * IMG_3585.JPG (47.77 KB, 632x408 - εμφανίστηκε 561 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: De Haviland Puss Moth
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.