Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.145 μηνύματα σε 11.302 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 17:54:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 17:54:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από dominicm
[Σήμερα στις 16:03]

από Georgos
[Σήμερα στις 15:19]

[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284145
Σύνολο θεμάτων: 11302
Online σήμερα: 46
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 27
Συνολικά: 38
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ΣΕΤΑΡΙΣΜΑ ΟΥΡΑΣ « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΣΕΤΑΡΙΣΜΑ ΟΥΡΑΣ  (Αναγνώστηκε 7501 φορές)
   
gvertical
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 316


HI ALL


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 8 Δεκ 2012, 21:05:11 »

Πολύ καλό κείμενο.

Δυο παρατηρήσεις μόνο.

«Τοποθέτησε το γυροσκόπιο σταθερά σε σημείο όσο το δυνατόν κοντύτερα στον κεντρικό άξονα….»
Δεν έχει καμία απολύτως σημασία.



«φρόντισε να αφήσεις ένα μικρό κενό (0,2 με 0,3mm) στην πλευρά με την μικρότερη διαθέσιμη διαδρομή.»

Μην αφήσεις καθόλου. Αν χτυπάει και λίγο μάλιστα είναι καλύτερα.

Ετσι ειναι το σωστο. Μην φοβηθεις στον αερα δεν προκειται να χτυπησει ποτε
και εγω ξερω για ενα μικρο κενο! μπορεις να μας εξηγησεις λιγο να μαθουμε?
(η παραθεση πιο πανω ειναι ακυρη! και πιανει χορο!).
παντος φιλε dmpatanis, καλο ειναι να το δει και κανενας που ξερει για να ειναι ολα οκ. Thumbs up
Καταγράφηκε

live simply, so other people can simply live!
ΝΙΚΟΣ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 528



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 8 Δεκ 2012, 23:00:31 »

Εμενα παλι με μαθανε λιγο ποιο λεπτομερως....
Εφοσων το εχουμε συνδεσει στα σωστα καναλια gain-rudder servo κτλ στην τηλεκατευθηνση παμε τωρα στο συγκεκριμενο gyro 401 ...
Βαζουμε τον διακοπτη που ειναι πανω στο γυροσκοποιο στο digital η στο normal αναλογα το σερβο που χρησιμοποιουμε και μετα εγω θα εκανα τα εξης...
Με τα τριμ της τηλεκατευθυνσης στο κεντρο βεβαια και χωρις να πειραξω τα atv της τηλεκατευθηνσης τα οποια θα τα αφηνα στο 100% και οχι παραπανω θα πηγαινα ξανα στο γυροσκοποιο και θα ανεβαζα τα limit
(το διακοπτακι που εχει)στο τερμα.
Μετα με τα tail blade ανοιχτα και το slider στο κεντρο του αξωνα πισω θα εβγαζα το χρονακι του σερβο απο πανω απο το σερβο και θα αναβα το ελικοπτερο σε normal mode και οχι σε heading hold.
Μετα θα κοιτουσα να βαλω το χρονακι στο σερβο καθετα και προς τα επανω και παντα σε normal mode χωρις να μετακινηθει καθολου το slider με τα tail blade.
Ετσι πετυχαινω πρωτα απο ολα να κατσει μηχανικα σωστα η ουρα.Αν δεν φτανει να κουμπωσει το ball linkρυθμιζω την ντιζα μαζευωντας η ανοιγωντας αναλογα.
Εφοσον ειμαι ενταξει εκει μετα (και παντα σε normal mode) βλεπω τα ορια δεξια και αριστερα αν τερματιζει το slider δηλαδη να περνει ολη την κινηση.
Το επομενα βημα ειναι να γυρησω σε heading hold και να ελενξω τις κινησεις αν ειναι σωστες. Thumbs up
Απο πισω παντα και με τα blade ανοιχτα και κατακορυφα θα πρεπει εκει που δινω το στικ εκει να πηγαινει και το blade το επανω....πχ
Αριστερα το στικ αριστερα να ανοιγει και το blade ..δεξια το στικ δεξια και το blade.(μιλαω παντα για το επανω blade γιατι το κατω παει αντιθετα).
Το ιδιο μετα και με την ουρα.....δηλαδη χωρις να πειραξω στικ πιανω την ουρα και την παω προς τα αριστερα...τοτε το blade παει και αυτο προς τα αριστερα.
Παω την ουρα προς τα δεξια τοτε και το blade πρεπει να αρχιζει και αυτο να ανοιγει προς τα δεξια.
Αυτα για το συγκεκριμενω γυροσκοποιο
Οταν εχουμε καποιο αλλο ποιο συγχρονο πχ 501-611 και ολα τα νεα γυροσκοποια ισχυει οτι και παραπανω απλα μετα σε hover mode το ελικοπτερο και σε normal mode το γυροσκοποιο βλεπω προς τα που φευγει η ουρα και αρχιζω μαζευω η ανοιγω ντιζα αναλογα μεχρι να πεταει χωρις να γυρναει προς καμια κατευθυνση.Εφοσον το ρυθμισω ετσι σε normal mode και οχι heading hold  να κραταει ουρα ισια μετα ξαναρυθμιζω ορια στο setup του γυροσκοποιου γιατι θα εχουν αλλαξει και ειμαι ετοιμος.
Αυτο το τελευταιο γιατι εχω δει και νεας τεχνολογιας γυροσκοποια ακομα και σε heading hold να ντριφταρουν.
(ειπαμε εχω καλο καθηγητη Thumbs up)
Καταγράφηκε

PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 8 Δεκ 2012, 23:09:06 »

Πολύ καλό κείμενο.

Δυο παρατηρήσεις μόνο.

«Τοποθέτησε το γυροσκόπιο σταθερά σε σημείο όσο το δυνατόν κοντύτερα στον κεντρικό άξονα….»
Δεν έχει καμία απολύτως σημασία.



«φρόντισε να αφήσεις ένα μικρό κενό (0,2 με 0,3mm) στην πλευρά με την μικρότερη διαθέσιμη διαδρομή.»

Μην αφήσεις καθόλου. Αν χτυπάει και λίγο μάλιστα είναι καλύτερα.

Ετσι ειναι το σωστο. Μην φοβηθεις στον αερα δεν προκειται να χτυπησει ποτε
και εγω ξερω για ενα μικρο κενο! μπορεις να μας εξηγησεις λιγο να μαθουμε?
(η παραθεση πιο πανω ειναι ακυρη! και πιανει χορο!).
παντος φιλε dmpatanis, καλο ειναι να το δει και κανενας που ξερει για να ειναι ολα οκ. Thumbs up

Καλα ρε φίλε Vertical σου εχω ξανα πει βλέπε λιγο τις ημερομηνίες ..!>
Μου αρεσει που του λες να το δει κιόλας.. χαχαχχαχα! Το ποστ ειναι απο το 2007 και εχουμε 2012...!!!
Καταγράφηκε
ΝΙΚΟΣ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 528



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 8 Δεκ 2012, 23:11:40 »

Ντοιγκ.....δικαιο εχεις....ειπα και γω...ο Πασχαλουδης...
Καταγράφηκε

gvertical
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 316


HI ALL


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 9 Δεκ 2012, 08:29:34 »

Πολύ καλό κείμενο.

Δυο παρατηρήσεις μόνο.

«Τοποθέτησε το γυροσκόπιο σταθερά σε σημείο όσο το δυνατόν κοντύτερα στον κεντρικό άξονα….»
Δεν έχει καμία απολύτως σημασία.



«φρόντισε να αφήσεις ένα μικρό κενό (0,2 με 0,3mm) στην πλευρά με την μικρότερη διαθέσιμη διαδρομή.»

Μην αφήσεις καθόλου. Αν χτυπάει και λίγο μάλιστα είναι καλύτερα.

Ετσι ειναι το σωστο. Μην φοβηθεις στον αερα δεν προκειται να χτυπησει ποτε
και εγω ξερω για ενα μικρο κενο! μπορεις να μας εξηγησεις λιγο να μαθουμε?
(η παραθεση πιο πανω ειναι ακυρη! και πιανει χορο!).
παντος φιλε dmpatanis, καλο ειναι να το δει και κανενας που ξερει για να ειναι ολα οκ. Thumbs up

Καλα ρε φίλε Vertical σου εχω ξανα πει βλέπε λιγο τις ημερομηνίες ..!>
Μου αρεσει που του λες να το δει κιόλας.. χαχαχχαχα! Το ποστ ειναι απο το 2007 και εχουμε 2012...!!!
ωχ, την εκανα παλι!
τελικα την ρυθμιζουμε να χτυπαει την ουρα η αφηνουμε λιγο κενο? δεν καταλαβα!
Καταγράφηκε

live simply, so other people can simply live!
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ΣΕΤΑΡΙΣΜΑ ΟΥΡΑΣ « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.143 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.