Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.141 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 08:46:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 08:46:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 03:16]

[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284141
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 44
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 24
Συνολικά: 31
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Απολυτη αρχη « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Απολυτη αρχη  (Αναγνώστηκε 5708 φορές)
   
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 13:59:01 »

Περικλή σου συνιστώ να διαβάσεις πέντε πράγματα για τις αεροτομές, τα φτερά, την γωνία προσβολής και την λειτουργία των "High lift devices"......
Όταν λέμε Flat φτερό.....αεροτομή ...εννοούμε την αεροτομή με το μεγαλύτερο "lift" μετά την "undercumber"......κάπου νωμίζω έχεις μπερδευτεί και δε μας τα λές καλά...
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 14:07:00 »

Οι αεροτομές ως επι το πλείστον έχουν διάφορες καμπυλότητες, χορδές, μεγέθη και ονόματα...H Clark πχ που είναι Flat στο κάτω μέρος της, έχει το μεγαλύτερο lift μετα απο τις undercumber......H ημισυμμετρική έχει λιγότερο, και η συμμετρική είναι ουδέτερη (ίδια πίεση με την υποπίεση)....
Ελπίζω να κατάλαβες τώρα ορισμένα πράγματα....είμαι στη διάθεση σου για κάθε άλλη επεξηγηση
Τρύφωνας
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
Periklis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 355



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 14:25:56 »

Με τις ορολογίες είναι λίγο συγκεχυμένα τα πράγματα, αυτό είναι αλήθεια... Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι το Extra 330S (από τα λίγα που ξέρω)δεν απευθύναται σε αρχάριο. Αν δηλαδή εμένα με ρωτούσε κάποιος " Τι να πάρω ρε Περι για να μάθω να πετάω;" , το παραπάνω μοντέλο δεν θα το πρότεινα είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό.

Φιλικά,
Περικλής

ΥΓ. Κάθε βοήθεια δεκτή οσον αφορά τις ορολογίες περι φτερών κλπ.
Καταγράφηκε

Calmato, Caruzel, Extra 330, Chipmunk αυτά είναι τα σπασμένα μου...
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2007, 21:43:43 »

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟΙ -ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ
Ηρθε η ωρα (νομιζω) να μπω στα θερμικα αεροπλανα μετα απο αρκετο καιρο στα ηλεκτρικα.

Προκειται να μου δωσει ενας φιλος ενα ARISING STAR .40 της SEAGULL
γιανα μπω στο θερμικο παιχνιδι.
Ειπαμε λοιπον να παρω εναν OSmax .46ΑΧ νατου βαλω και τα υπολοιπα ηλεκτρονικα επανω
και να δοκιμασω την τυχη μου.
Ο φιλος θεωρει οτι αφου μπορω και πεταω σχεδον τα περισσοτερα ηλεκτρικα δεν θα εχω κανενα προβλημα.

Ομως τα 600-1000γρ με τα 3 κιλα εχουν διαφορα που με φοβιζει αφηστε που φοβαμαι παντα αν ο κινητηρας σβησει σε μια ασχημη στιγμη τι θα γινει.
Ο φοβος μου ειναι τετοιος που θα βαλω επανω μονο επωνυμα πραγματα για να αποφυγω τα προβληματα

σιγουρα ο καινουργιος κινητηρας θα χρειαστει στρωσιμο (διαβασα και το βιβλιο του θειου Γιαννη) αλλα και ο φιλος
θα προσφερθει να τον στρωσουμε μαζι.

Ρωταω λοιπον ολους σας

Τι θα πρεπει να προσεξω οσο αφορα την πτηση ενος θερμικου απο την απογειωση μεχρι την προσγειωση
ή στο στησιμο του αεροπλανου??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2007, 21:58:46 »

Σε γενικές γραμμές οτι πρόσεχες και με τα ηλεκτρικά.
 η απογείωση και η προσγείωση σε κάθε ιπτάμενο μέσο σταθερών πτερύγων υπόκεινται στις ίδιες αρχές.

Οπότε αν απογείωνες προσγείωνες ηλεκτρικά μοντέλα δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνεις με θερμικό.

εκείνο που θέλω να σου τονίσω ( είναι ένα από τα θέματα που με τρελαίνουν  Crazy2 ) ειnαι σχετικά με το θέμα του στρωσίματος.  RTFM ( read the fuc.. manual )
το manual της OS είναι πολύ καλό αναλυτικό και κατατοπιστικό τόσο για το στρώσιμο όσο και για την ρύθμιση .

Πάντα πριν χρησιμοπιοήσουμε οτιδήποτε ΠΡΕΠΕΙ να κατανοούμε το βιβλίο οδηγιών . Το διάβασμα του κάνει την χρήση του προϊόντος ποιο εύκολη και μας γλιτώνει απο δυσάρεστες περιπέτειες


καλές πτήσεις
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2007, 23:06:25 »

ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟ ΑΦΤΙ Undecided Undecided Undecided
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
G.Hiotis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2007, 23:44:49 »

ολα θα πανε καλα, ομως θα νιωσεις καπως......σαν να'ναι η πρωτη φορα παλι , και καλα θα ειναι για να εισαι πιο προσεκτικος  Wink
Αν αλλαζει κατι ειναι η ταχυτητα που θα ερχεσαι για πρσγειωση ( δεν ξερω τι πετας απο ηλεκτρικα) , ομως παντα προσοχη , προσχη και ΠΡΟΣΟΧΗ!!! και σαφως ελεγχους πριν απο καθε απογειωση ( κινησεις,   μπαταρια πομπου και δεκτου , κλπ κλπ ) (jcon )
καλες πτησεις
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2007, 23:58:04 »

Ηλία έχεις πετάξει Formoza, πετάς πτέρυγες, τι φοβάσαι; Ενα .40 trainer;

Τα μεγάλα μοντέλα είναι πιο σταθερά και προβλέψιμα. Βάλε στην αρχή λίγο μικρότερες κινήσεις, είτε από το horn, είτε από τον πομπό και τελείωσες.

Το μόνο που πρέπει να μάθεις παραπάνω είναι να βάζεις μπροστά και να ρυθμίζεις σωστά τον κινητήρα.

Κι αν σου σβήσει; Το προσγειώνεις χωρίς κινητήρα. Δεν έχουν και καμμιά τρομερή ταχύτητα προσγείωσης.

Είμαστε και εκτός θέματος, δεν ξεκινάς από την αρχή  laugh
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Απολυτη αρχη « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.167 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.