Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.235 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 05:39:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 05:39:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 20:32]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από modeller2
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:13:21]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από snoopy
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:14:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284235
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 43
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 23
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: απογιωση καπουτ « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: απογιωση καπουτ  (Αναγνώστηκε 9224 φορές)
   
Hristos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 538



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 13:12:26 »

Καλησπέρα και απο μενα,αυτο που εχεις να κανεις ειναι να μετρησεις τη γωνια προσβολης της πτερυγας σε σχεση με το οριζοντιο σταθερο.Αν ειναι απο 0 εως 1 μοιρες θα σηκωνεται μονο του χωρις να αγγιξεις τιποτα,μονο και μονο λογω της ταχυτητας,αλλα ακομη και αρνητικη να ειναι η γωνια της πτερυγας μεχρι και 1-2 μοιρες ,αν δωσεις up elevator  κατεβει η ουρα και ερθει το φτερο σε θετικη γωνια δεν υπαρχει περιπτωση να μην σηκωθει.Το θεμα ειναι να ειναι αρκετα ψηλα τα σκελη ωστε να μπορει να κατεβει αρκετα η ουρα και να γινει αυτο,ειδικα αν ειναι πολυ αρνητικη η γωνια του φτερου το οποιο και υποψιαζομαι.Στο τελευταιο χρειαζεται και μεγαλη κινηση στο up elevator.Αλλα και παλι το ορθο ειναι να διορθωσεις τη γωνια προσβολης και οχι να πετα το αεροπλανο σαν να ειναι πισωβαρο
Καταγράφηκε
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 15:12:32 »

Καλησπερα παιδες.... σημερα το απογευμα θα φτιαξω τα σκελη... γιατι δεν προλαβαινα λογω εξεταστικης tickedoff knuppel2....ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σας.....
Καταγράφηκε

ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 15:49:02 »

 Thumbs up
Ωραία, αυτό θα βοηθήσει.
Μην ξεχάσεις να κοιτάξεις και τη γωνία του φτερού, όπως ανέλυσαν οι φίλοι.

Και καλή δύναμη στην εξεταστική.
Γιώργος.
Καταγράφηκε
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 21:28:23 »

Καλησπερα.... λοιπον το σκελος μεταφερθηκε 4,5cm πισω απ'τι ηταν.!!!! Cheesy Cheesy Cheesy...Να ρωτησω και κατι αλλο ενα γνωστος μου μεταξυ βασης μοτερ και κηνιτηρα στης 2 μπροστινες βιδες του κηνιτηρα ειχε βαλει 2 ροδελες..και ετσι ο κηνιτηρας ειχε καποιες μοιρες up. αυτο για ποιο λογο γινεται?
Καταγράφηκε

evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.799


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 21:56:01 »

Συνήθως θέλουμε downthrust - γωνία της μηχανής προς τα κάτω. Άρα οι ροδέλες (αν χρειάζονται) μπαίνουν στις πίσω βίδες.
Το καλύτερο όμως είναι να έχει τις σωστές γωνίες (righthrust, downthrust) το firewall όπου βιδώνει η βάση της μηχανής.
Για περισσότερα: http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052e.htm, http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052B.htm
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 06:18:55 από evan » Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 09:50:13 »

Ωραία, λογικά πρέπει να λύθηκε το θέμα με την τροχοδόμηση.
Ξαναέφτιαξες το κέντρο βάρους μετά τη μετατροπή έτσι; (το ξέρω ότι το ξέρεις, αλλά άνθρωποι είμαστε...)
Με το φτερό τι γίνεται; Είναι εντάξει τελικά;

Όσο για τις ροδέλες, αν τις χρειαστείς, νομίζω ότι είναι καλύτερα να μπαίνουν μεταξύ βάσης και firewall για να μην ταλαιπωρείται η κάσα του κινητήρα.
Καταγράφηκε
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 14:29:59 »

Καλησπερα παιδια.... Λοιπον εχοντως καλου καιρου το Σαββατο η Κυριακη θα παω για πτηση να το δοκιμασω με την ησυχια μου Thumbs up. αν και εχω διαβασει το βιβλιο του jkon θα ηθελα να μου πειτε πως θα μπορεσω να το ζυγισω καλυτερα και με τι τροπο το ζυγιζεται?
Καταγράφηκε

ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 16:16:19 »

Τι απορίες έχεις για το ζύγισμα;
Καταγράφηκε
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 17:16:09 »

λοιοπον εκει που κολλαω Huh Huh ειναι οτι δεν μπορω να βρω το κεντρο βαρους στο μοντελο...δλδ σε ποση αποσταση βαζουμε τα χερια μας απο την ατρακτο αριστερα δεξια  (αν δεν εχουμε το συστημα με  το αναποδο  πι)) Huh
Καταγράφηκε

ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 17:43:16 »

Για την εύρεση του κέντρου βάρους γενικότερα, αλλά και για πολλά σπουδαία θέματα, κοίτα εδώ:
http://homepages.pathfinder.gr/aeromodelismos/

Είναι απαραίτητο το ανάποδο Π για να βρείς τη θέση του κέντρου βάρους; Εγώ δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
Συνηθίζω να βάζω κάτω από το φτερό δύο καρφίτσες με χοντρό πλαστικό κεφάλι εκεί που θέλω να ζυγίσει για να βάζω τα δάκτυλά μου.

Μια ασφαλής θέση για αρχή είναι 30% της μέσης χορδής. Αν το φτερό είναι παραλληλόγραμμο (στ' αληθεια, όχι στο περίπου) όπως φαίνεται στη φωτογραφία, ο όρος "μέση χορδή" φυσικά δεν έχει νόημα.

Ελπίζω να βοηθάει αυτό,
Γιώργος
Καταγράφηκε
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 09:51:47 »

Καλημερα παιδες....Λοιπον το αεροπλανο πεταξε.... μετα απο μια τροχοδρομηση 10 -15 μετρον (λεω και πολυ) σηκωθηκε.... τελικα το προβλημα του ηταν τα σκελη και στραβια ουρα......βεβαια το ειχα με την 12χ3  και με full γκαζι το πηγαινε σουζα... θα το δοκιμασω με την 11χ6 τωρα για να εχει και νορμαλ λειτουργια...  Thumbs up
Καταγράφηκε

ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 11:11:51 »

 Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Ωραίος,
αλλά 12x3;;;;; (3Dάδικη;) που την βρήκες βρε αδερφέ;

Καλές προσγειώσεις
Γιώργος
Καταγράφηκε
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 14:07:07 »

Φιλε ggeorge42 την 12χ3  στον Κουτσο την αγορασα... την πηγαινε ο 46fx πολυ καλα και ειχε δυναμη και το σηκωσε για την πλακα του... Thumbs up
Καταγράφηκε

ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 14:40:13 »

Απ' όσο ξέρω τέτοιες έλικες βάζουν σε 3D γιατί δεν θέλουν ταχύτητα αλλά ροπή και ρεύμα στα πηδάλια για hover και λοιπές... μαγκιές idiot2. Άλλωστε αυτά δεν χρησιμοποιούν και πολύ τα φτερά τους.
( laugh laugh laugh με έπιασε πάλι η κακία μου devil)
Πάντως είδα ότι το αεροπλανο σου έχει μεγάλα πηδάλια ουράς και είναι και αρκετά ελαφρύ. Αφού έχεις και την έλικα θα μπορούσες να δοκιμάσεις και τέτοια κόλπα Wink.

 Azn Azn Azn
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 14:46:40 από ggeorge42 » Καταγράφηκε
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 18:25:35 »

Την ειχα!!!! devil devil devil τωρα δεν την εχω devil laugh laugh laugh laugh
Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: απογιωση καπουτ « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.143 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.