andreas
|
|
« στις: Τετάρτη, 13 Οκτ 2010, 20:28:57 » |
|
Το Φθινοπορο εχει μπει για τα καλα και βρεχει στα περισσοτερα μερη της Ελλαδος ,οπωτε ειναι καλη ευκαιρια να δοκιμασω να φτιαξω "κατι"να περναει και η ωρα ... Αν και εχω αρκετα σχεδια απο μικρα ντεπρον μοντελα ειπα να φτιαξω κατι απο το μυαλο μου κατευθειαν πανω στο φυλο DEPRON Ειπα λοιπον να κανω ενα μικρο ακροβατικο μακρυ σε σχεση με την ατρακτο του περιπου 92-24cm πτερυγα με κανα μετρο ατρακτο . Ως εδω καλα.Δεν ειχα δοκιμασει ποτε να κανω πτερυγα με αεροτομη με ντεπρον οπωτε ειπα να βαλω και αυτη την παραμετρο στο "πειραμα" Ηθελα να μιαζει λιγο με πατερν μοντελο οπωτε μου πηρε λιγη ωρα μεχρι να αποφασισω οτι η "πτερυγα" θα εχει και γωνια βελους. Στιλο λοιπον και παμε...(δεν εχω ιδεα ακομα για την ατρακτο ..θα προσπαθησω να τη κανω κανονικη και οχι προφιλ)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 13 Οκτ 2010, 20:32:27 » |
|
βασικα εκανα πατατα και εσβησα καποιες φωτο απο τα "πατρον" της πτερυγας. εδω λοιπον η μια πτερυγα διπλομενη με το μεσαιο κομματι depron να παιζει το ρολο κεντρικου δοκαριου και το προφιλ της .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 13 Οκτ 2010, 20:44:07 » |
|
η πτερυγα διπωθηκε στα 2 αφου σχεδιασα τα 2 κομματια της συμετρικα και μετα αφαιρεσα υλικο στο σημειο που θα διπλωνοταν (χειλος προσβολης) εκει χρισημοποιησα ελαστικη ταινια ωστε να μην ανοιξει κατα το διπλωμα και τα 2 μισα ετοιμα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 13 Οκτ 2010, 20:45:44 » |
|
επομενη κινηση να κοψω ailerons που ειναι ευκολο και μετα να "παρω " το προφιλ της αεροτομης για να αρχισω να φτιαχνω ατρακτο ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
megasmbg
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 66
Πλαγιά και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!!!!!!!
|
|
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 13 Οκτ 2010, 21:23:06 » |
|
Αντρέα κάνεις την καλύτερη δουλειά για το χειμώνα!!! Σε αυτό το σημείο αν βάλεις και από δύο λεντάκια στα φτερά εσωτερικά να χτυπάνε μέχρι το ακροπτερύγιο ....... και δύο με τρία στην άτρακτο θα μπορέσεις να πετάς και νύχτα......! Μία ιδέα ρίχνω....!!!!! Δεν θέλω να σε βάζω σε πειρασμούς....!!!!!!!!! Φιλικά Χρήστος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 13 Οκτ 2010, 21:30:57 » |
|
Πραγματι δεν ειχα στο νου μου κατι τετοιο ,,,θελω να μεινω οσο γινετε χαμηλα απο βαρος οπωτε (δεν εχω κιολας )μαλον δεν θα βαλω. Τελικα η πτερυγα βγαινει 98cm..θα βαλω ενα κομματι depron 6mm στη μεση σαν δοκαρι για ενισχυση πριν την τελικη κοληση και ισως και καποιο καρμπονακι ... Η ατρακτος θα βγει καπου 1.10 ..δεν ξερω ακομα αν θα γινει απο 3αρι η 6αρι....δεν ειμαι σιγουρος...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 13 Οκτ 2010, 21:43:34 » |
|
ΑΝΤΡΕΑ καλησπερα σχεδον την ιδια σκεχη εχω και εγω αυτο τον καιρο αλλα κατι σε πιο μικρο Επειδη εχω δοκιμασει αρκετες φορες να φτιαξω πτερυγα απο depron εχω να σου πω τα εξης το 3αρι ή 6αρι depron που θα βαλεις στο κεντρο της πτερυγας και δεν θα αντεξει σε αυτο το ανοιγμα και δεν θα κρατησει στιβαρο το φτερο Παλιοτερα σε ενα μικρο ακροβατικο περιπου στους 80-90 ποντους ανοιγμα σε μεγαλη βυθιση εσπασε στα 2 και μαλιστα αν θυμαμαι καλα ειχα balsa 4αρα. ετσι χρησιμοποιησα τουλαχιστον 6αρα σε ενα αλο μοντελακι (δες εδω αν και δεν φαινεται πολυ καλα) https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=60.msg18991#msg18991Μην φανταστεις οτι θα ανεβεις πολυ σε βαρος. Η αλλη λυση σιγουρα εινα carbon βεργα γυρω στ 5 χιλ φιλικα Ηλιας
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
balantis20
|
|
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 13 Οκτ 2010, 21:58:13 » |
|
Andreas ωραία φαίνεται η κατασκευούλα,πιστεύω πως με 3 χιλ. ντεπρον θα είσαι πρώτος. Από ότι κατάλαβα για να φτιάχνεις φτερό με αεροτομή θές να το κάνεις ένα ντεπρονακι σε 'full fuse' στυλ δηλαδή με άτρακτο σε στυλ κουβούκλιο σαν κανονικού μοντέλου και όχι προφίλ για καθαρά indoor πτήσεις.Οπότε με 3 χιλ. θα είναι αρκετά γερό και πολύ ελαφρύτερο από τα 6 χιλ. Φυσικά χρειάζονται και οι αντίστοιχες εσωτερικές ενισχύσεις με carbon για τα ζορίσματα. Λίγο περισσότερη δουλειά αλλά ελαφρύς. Τα λιγότερα γραμμάρια μεταφράζονται σε καλύτερα πτητικά χαρακτηριστικά εκτός από τη περισσότερη διάρκεια πτήσης. Καλή συνέχεια..........
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 15 Οκτ 2010, 13:26:16 » |
|
Για κακη μου τυχη εμεινα απο καρτα γραφικων οπωτε για λιγες μερες το θεμα θα μεινει στασημο...φυσικα το μοντελο προχωραει !!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 25 Οκτ 2010, 23:59:49 » |
|
Επιτελους μπορω να συνεχισω την παρουσιαση του σχεδον "οπως βγει " φθινοπωρινου projekt Ενωθικαν λοιπον τα 2 μισα και ενισχυθικε το κεντρο με 2δοκαρακια carbon 3x1x35mm καθως και ελαστικη ταινια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 26 Οκτ 2010, 00:06:43 » |
|
Σειρα εχει η επιλογη ατρακτου ...και για να ειμαι απολυτα ειλικρινης ειχα τοσες να διαλεξω απο παλια ντεπρονακια που μπερδευτικα τελικα εκανα κατι σε στιλ pattern? νομιζω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 26 Οκτ 2010, 00:09:59 » |
|
Ευκολα κοβετε και στηνετε η ατρακτος...φυσικα προβλεπουμε και νομεις καπου καπου
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
asterixx25
|
|
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 26 Οκτ 2010, 08:33:47 » |
|
εκει χρισημοποιησα ελαστικη ταινια ωστε να μην ανοιξει κατα το διπλωμα Δηλαδή Ποιά ταινία κολλάει καλά επάνω στο depron?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 26 Οκτ 2010, 12:06:10 » |
|
ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΗ εχοντας καθαρη την επιφανεια του Depron
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
asterixx25
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 26 Οκτ 2010, 12:30:08 » |
|
Ευχαριστώ.
Ήδη παρακολουθώ το θέμα και τις τεχνικές με αγωνία γιατί ετοιμάζομαι για το πρώτο μου depron ανεμόπτερο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|