Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.134 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 21:52:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 21:52:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από STROVILO
[Σήμερα στις 21:13]

από lakis
[Σήμερα στις 19:48]

από giamous
[Σήμερα στις 17:24]

από giamous
[Σήμερα στις 16:40]

από stam
[Σήμερα στις 15:41]

από joker
[Σήμερα στις 15:01]

[Σήμερα στις 13:45]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284134
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 59
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 32
Συνολικά: 46
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Pulsejet Engine « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Pulsejet Engine  (Αναγνώστηκε 4221 φορές)
   
Δημήτρης ’ρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.077



Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 01:03:27 »


Μα πώς στο καλό δουλεύουν...?
Μπορεί να μας το εξηγήσει κάποιος με απλά Ελληνικά...?!
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 08:26:04 »

Μα πώς στο καλό δουλεύουν...? Μπορεί να μας το εξηγήσει κάποιος με απλά Ελληνικά...?
Εχεις υπ' όψη σου πως λειτουργεί μία Cox 049 ή 020 με reed valve? Δηλαδή με παλλόμενη μεμβράνη;
Ετσι και το pulse jet, πλην του ότι αντί για μία μεμβράνη, έχει μία μαργαρίτα από μεμβράνες, δηλαδή ένα λεπτό μέταλλο κομμένο κατάλληλα ώστε στη μέση να είναι ακίνητο, και στις άκρες πολλα ελεύθερα φύλλα που μπορούν να πάλλονται. Μπροστά από κάθε φύλλο της μαργαρίτας υπάρχει μία οπή, που επικοινωνεί με τον εμπρός χώρο, που ψεκάζεται η βενζίνη.
Η καύση γίνεται πίσω από την μαργαρίτα, με ένα κοινό μπουζί. Τα καυσαέρια πιέζουν προς τις δύο κατευθύνσεις. Προς τα εμπρός για να σπρώξουν την μηχανή και το αεροπλάνο, (σε εκείνη την φάση η μαργαρίτα έχει κλείσει τις τρύπες) και προς τα πίσω για να αποβληθούν, από το ακροφύσιο. Οπως όμως ταξιδεύουν προς τα πίσω με μεγάλη ταχύτητα, κάνουν στιγμιαία υποπίεση πίσω ακριβώς από την μαργαρίτα, η οποία ανοίγει και ρουφάει φρέσκο μίγμα αέρα / βενζίνης, μετά κλείνει και επαναλαμβάνεται ο κύκλος.  Η λειτουργία της δηλαδή βασίζεται στην ταλάντωση της μαργαρίτας. Στην μία φάση κλείνει για να γίνει η καύση και η προώθηση, και στην άλλη ανοίγει για να ρουφήξει άκαυστο μίγμα. Αυτό γίνεται πολύ γρήγορα, σε μερικές χιλιάδες κύκλους το λεπτό.
Η εκκίνηση γίνεται με πεπιεσμένο αέρα, από δεξαμενή ή με μία τρομπα ποδηλάτου, που σπρώχνει γρήγορα αέρα και μίγμα από μπρος προς τα πίσω, για να κάνει την μεμβράνη να ανοιγοκλείσει αρχικά έως ότου αναφλεγεί το μίγμα, οπότε συνεχίζει μόνη της .
Ενα μειονέκτημα είναι ότι αν η βενζίνη που  περνάει στην φάση της εκκίνησης δεν αναφλεγεί, συσσωρεύεται και παίρνει φωτιά με κίνδυνο να καεί και το αεροπλάνο. Επίσης κατά την λειτουργία πυρώνουν τα πάντα. Φανταστείται πόσο κινδυνεύει και το αεροπλάνο. Πάντα υπάρχει δίπλα πυροσβεστήρας.

Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Dimitris Kriti
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.842


Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 08:55:02 »

Nα συμπληρωσω οτι ειναι τρομερα θορηβωδης μηχανες, και δεν εχουν ελεγχο στο γκαζι. Δουλευουν μονο στο φουλ.
Καταγράφηκε

Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
Δημήτρης ’ρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.077



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 09:17:39 »

Δείτε λίγο και τι παίζει από ....τιμές!!!http://www.beck-technologies.com/hobbyengines.html
Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?Ποιά άλλα αεροπλάνα του ’ξονα χρησιμοποιούσαν αυτό το σύστημα προώθησης?
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Δημήτρης ’ρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.077



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 09:23:30 »

Nα συμπληρωσω οτι ειναι τρομερα θορηβωδης μηχανες, και δεν εχουν ελεγχο στο γκαζι. Δουλευουν μονο στο φουλ.
Μάλλον έχεις δίκιο Μήτσιο....!
http://www.rc-model-jet.com/index.php?id=1890
Και ένα βίντεο ακόμα....
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 09:51:27 από Δημήτρης ’ρτα » Καταγράφηκε

Πετάμε ?
hlsat
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.000


ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 14:03:35 »

Να και δυο φωτο απο τετοιες μοντελιστικες μηχανες παλαιου τυπου και φυσικα απο την κατα εμενα καλυτερη εταιρεια το ονομα βρεστετο εσεις σαν κουιζ.


* 1947-jet-type-1.jpg (2.48 KB, 125x69 - εμφανίστηκε 616 φορές.)

* 1952-jet-2.jpg (2.5 KB, 125x71 - εμφανίστηκε 615 φορές.)
Καταγράφηκε

Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
pissas
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 445


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 14:25:47 »

Δείτε λίγο και τι παίζει από ....τιμές!!!http://www.beck-technologies.com/hobbyengines.html
Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?Ποιά άλλα αεροπλάνα του ’ξονα χρησιμοποιούσαν αυτό το σύστημα προώθησης?

κανενας τυπος αεροπλανου ,-στον ΠΠ2 δεν χρησιμοποιειθεικαν αεριοθουμενα αεροπλανα- μιας και ο ελεγχος της ωσης ειναι δυσκολος . Σημερα υπαρχει ηλεκτρικο κυκλωμα που ελεγχοντας τον ψεκασμο μπορει να εχει εναν υποτυπωδη ελεγχο της ωσης που παραγει ενα pulse jet. Το προβλημα τις θερμοκρασιας ωστοσο οντως ειναι εντονο, οπως και ο κινδυνος πυρκαγιας σε περιπτωση ατυχηματος.
Καταγράφηκε

esky kob
copter x 450 se v2
copterx 450 pro  belt
eflite msr
rjx xtream 50
skype: LandTamer
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 14:41:04 »

...
Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?
...

Το V-1 ναι, το V-2 όχι
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
Dimitris Kriti
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.842


Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 14:48:02 »

To pulsejet εχει βεβαια και αλλες εφαρμογες. Η ιδια αρχη λειτουργιας, βρισκει εφαρμογη στον αγροτικο τομεα (νεφελοψεκαστηρας). Ειναι στην ουσια μια pulsejet που μεσα στον αυλο της γινεται εκχυση του διαλυματος ψεκασμου και ενως καταλλητη. Λογω της μεγαλης θερμοκρασιας και ταχυτητας των καυσαεριων, το διαλυμα διασπαται σε πόλυ μικρα σταγωνιδια κατω απο πεντε μικρα και δημιουργει ενα νεφος που απλονεται στο χωρο.


      
Καταγράφηκε

Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
N/JOI
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 183



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 18:45:37 »

Οι Γερμανοί είχαν κάνει πολλά πειραματα με πραγματικά αεροσκάφη και είχαν χρησημοποιήσει αυλοπροοθητήρες για να επιτηνχάνουν μεγάλλες ταχήτητες στην φάση της ανόδου.

Να πως εφτιαξαν τεχνολογια οι "Δυτικοι"
Καταγράφηκε

N/JOI WORKS
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 19:24:15 »

http://www.rc-model-jet.com/index.php?id=1890

φοβερο βιντεο αλλα πως πετας με αυτο τον κινητηρα??

τερμα γκαζι - τελος καυσιμου- προσγειωση??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 19:47:12 »

φοβερο βιντεο αλλα πως πετας με αυτο τον κινητηρα??
τερμα γκαζι - τελος καυσιμου- προσγειωση??

Η μηχανή αυτή στον μοντελισμό χρησιμοποιήθηκε σε μοντέλα ταχύτητας control-line, που η αποστολή τους ήταν να χρονομετρηθούν σε 10 κύκλους.
Σίγουρα full power.
Την εποχή του 1963 ο Κώστας Παπασπύρου έφτιαξε ένα F-86 και το πέταξε με dynajet. Εγώ το είδα να πετάει για τελευταία φορά το 1975 στην Πάχη.
Επίσης, την εποχή του 1970 ο ίδιος έβαλε την dynajet που είχε σε ένα Phantom F-4, αυτή τη φορά τηλεκατευθυνόμενο. Στις διάφορες απόπειρες εκκίνησης εμφανίστηκαν προβλήματα υπερθέρμανσης, και παρ' όλη την μόνωση κάηκαν καλώδια των σέρβο, μία φορά πήρε φωτιά στο έδαφος κατά την εκκίνηση, και στην μοναδική απογείωση που πέτυχε, κάηκε εν πτήσει το καλώδιο του σέρβο των ailerons (τότε και τα δύο ailerons κινούντο με ένα σέρβο), και έπεσε στο έδαφος.
 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
kavadias
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 28 Ιούν 2011, 00:30:27 »

Εαν εκανα μια προσπαθεια μεχρι το τελος του καλοκαιριου να κατασκευασω εναν τετοιο κινητηρα;θα δουλευε με οινοπνευμα η κηροζηνη;η αναφλεξη;θα ειχα ενδιαφερον και η κατασκευη αλλα και ο πειραματισμος με αυτην καθως εαν δουλεψει θα δωρηθει σε καποιον με ορεξη.
Καταγράφηκε
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 28 Ιούν 2011, 01:06:21 »

Να και δυο φωτο απο τετοιες μοντελιστικες μηχανες παλαιου τυπου και φυσικα απο την κατα εμενα καλυτερη εταιρεια το ονομα βρεστετο εσεις σαν κουιζ.

OS ...
Γεια σου Λιάκο!!!!!  beer
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Pulsejet Engine « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.307 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.