Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 06:23:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 06:23:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 37
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Pulsejet Engine  (Αναγνώστηκε 4950 φορές)
    Δημήτρης ’ρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 01:03:27 »


    Μα πώς στο καλό δουλεύουν...?
    Μπορεί να μας το εξηγήσει κάποιος με απλά Ελληνικά...?!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 08:26:04 »

    Μα πώς στο καλό δουλεύουν...? Μπορεί να μας το εξηγήσει κάποιος με απλά Ελληνικά...?
    Εχεις υπ' όψη σου πως λειτουργεί μία Cox 049 ή 020 με reed valve? Δηλαδή με παλλόμενη μεμβράνη;
    Ετσι και το pulse jet, πλην του ότι αντί για μία μεμβράνη, έχει μία μαργαρίτα από μεμβράνες, δηλαδή ένα λεπτό μέταλλο κομμένο κατάλληλα ώστε στη μέση να είναι ακίνητο, και στις άκρες πολλα ελεύθερα φύλλα που μπορούν να πάλλονται. Μπροστά από κάθε φύλλο της μαργαρίτας υπάρχει μία οπή, που επικοινωνεί με τον εμπρός χώρο, που ψεκάζεται η βενζίνη.
    Η καύση γίνεται πίσω από την μαργαρίτα, με ένα κοινό μπουζί. Τα καυσαέρια πιέζουν προς τις δύο κατευθύνσεις. Προς τα εμπρός για να σπρώξουν την μηχανή και το αεροπλάνο, (σε εκείνη την φάση η μαργαρίτα έχει κλείσει τις τρύπες) και προς τα πίσω για να αποβληθούν, από το ακροφύσιο. Οπως όμως ταξιδεύουν προς τα πίσω με μεγάλη ταχύτητα, κάνουν στιγμιαία υποπίεση πίσω ακριβώς από την μαργαρίτα, η οποία ανοίγει και ρουφάει φρέσκο μίγμα αέρα / βενζίνης, μετά κλείνει και επαναλαμβάνεται ο κύκλος.  Η λειτουργία της δηλαδή βασίζεται στην ταλάντωση της μαργαρίτας. Στην μία φάση κλείνει για να γίνει η καύση και η προώθηση, και στην άλλη ανοίγει για να ρουφήξει άκαυστο μίγμα. Αυτό γίνεται πολύ γρήγορα, σε μερικές χιλιάδες κύκλους το λεπτό.
    Η εκκίνηση γίνεται με πεπιεσμένο αέρα, από δεξαμενή ή με μία τρομπα ποδηλάτου, που σπρώχνει γρήγορα αέρα και μίγμα από μπρος προς τα πίσω, για να κάνει την μεμβράνη να ανοιγοκλείσει αρχικά έως ότου αναφλεγεί το μίγμα, οπότε συνεχίζει μόνη της .
    Ενα μειονέκτημα είναι ότι αν η βενζίνη που  περνάει στην φάση της εκκίνησης δεν αναφλεγεί, συσσωρεύεται και παίρνει φωτιά με κίνδυνο να καεί και το αεροπλάνο. Επίσης κατά την λειτουργία πυρώνουν τα πάντα. Φανταστείται πόσο κινδυνεύει και το αεροπλάνο. Πάντα υπάρχει δίπλα πυροσβεστήρας.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 08:55:02 »

    Nα συμπληρωσω οτι ειναι τρομερα θορηβωδης μηχανες, και δεν εχουν ελεγχο στο γκαζι. Δουλευουν μονο στο φουλ.
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Δημήτρης ’ρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 09:17:39 »

    Δείτε λίγο και τι παίζει από ....τιμές!!!http://www.beck-technologies.com/hobbyengines.html
    Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?Ποιά άλλα αεροπλάνα του ’ξονα χρησιμοποιούσαν αυτό το σύστημα προώθησης?
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Δημήτρης ’ρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 09:23:30 »

    Nα συμπληρωσω οτι ειναι τρομερα θορηβωδης μηχανες, και δεν εχουν ελεγχο στο γκαζι. Δουλευουν μονο στο φουλ.
    Μάλλον έχεις δίκιο Μήτσιο....!
    http://www.rc-model-jet.com/index.php?id=1890
    Και ένα βίντεο ακόμα....
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 09:51:27 από Δημήτρης ’ρτα » Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 14:03:35 »

    Να και δυο φωτο απο τετοιες μοντελιστικες μηχανες παλαιου τυπου και φυσικα απο την κατα εμενα καλυτερη εταιρεια το ονομα βρεστετο εσεις σαν κουιζ.


    * 1947-jet-type-1.jpg (2.48 KB, 125x69 - εμφανίστηκε 662 φορές.)

    * 1952-jet-2.jpg (2.5 KB, 125x71 - εμφανίστηκε 668 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    pissas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 443


    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 14:25:47 »

    Δείτε λίγο και τι παίζει από ....τιμές!!!http://www.beck-technologies.com/hobbyengines.html
    Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?Ποιά άλλα αεροπλάνα του ’ξονα χρησιμοποιούσαν αυτό το σύστημα προώθησης?

    κανενας τυπος αεροπλανου ,-στον ΠΠ2 δεν χρησιμοποιειθεικαν αεριοθουμενα αεροπλανα- μιας και ο ελεγχος της ωσης ειναι δυσκολος . Σημερα υπαρχει ηλεκτρικο κυκλωμα που ελεγχοντας τον ψεκασμο μπορει να εχει εναν υποτυπωδη ελεγχο της ωσης που παραγει ενα pulse jet. Το προβλημα τις θερμοκρασιας ωστοσο οντως ειναι εντονο, οπως και ο κινδυνος πυρκαγιας σε περιπτωση ατυχηματος.
    Καταγράφηκε

    esky kob
    copter x 450 se v2
    copterx 450 pro  belt
    eflite msr
    rjx xtream 50
    skype: LandTamer
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 14:41:04 »

    ...
    Αν δεν κάνω λάθος οι  Γερμανικοί πύραυλοι V1-V2 χρησιμοποιούσαν τέτοιους κινητήρες!?
    ...

    Το V-1 ναι, το V-2 όχι
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 14:48:02 »

    To pulsejet εχει βεβαια και αλλες εφαρμογες. Η ιδια αρχη λειτουργιας, βρισκει εφαρμογη στον αγροτικο τομεα (νεφελοψεκαστηρας). Ειναι στην ουσια μια pulsejet που μεσα στον αυλο της γινεται εκχυση του διαλυματος ψεκασμου και ενως καταλλητη. Λογω της μεγαλης θερμοκρασιας και ταχυτητας των καυσαεριων, το διαλυμα διασπαται σε πόλυ μικρα σταγωνιδια κατω απο πεντε μικρα και δημιουργει ενα νεφος που απλονεται στο χωρο.


          
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 182



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 18:45:37 »

    Οι Γερμανοί είχαν κάνει πολλά πειραματα με πραγματικά αεροσκάφη και είχαν χρησημοποιήσει αυλοπροοθητήρες για να επιτηνχάνουν μεγάλλες ταχήτητες στην φάση της ανόδου.

    Να πως εφτιαξαν τεχνολογια οι "Δυτικοι" Ντροπή Ντροπή Ντροπή
    Καταγράφηκε

    N/JOI WORKS
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 19:24:15 »

    http://www.rc-model-jet.com/index.php?id=1890

    φοβερο βιντεο αλλα πως πετας με αυτο τον κινητηρα??

    τερμα γκαζι - τελος καυσιμου- προσγειωση??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2010, 19:47:12 »

    φοβερο βιντεο αλλα πως πετας με αυτο τον κινητηρα??
    τερμα γκαζι - τελος καυσιμου- προσγειωση??

    Η μηχανή αυτή στον μοντελισμό χρησιμοποιήθηκε σε μοντέλα ταχύτητας control-line, που η αποστολή τους ήταν να χρονομετρηθούν σε 10 κύκλους.
    Σίγουρα full power.
    Την εποχή του 1963 ο Κώστας Παπασπύρου έφτιαξε ένα F-86 και το πέταξε με dynajet. Εγώ το είδα να πετάει για τελευταία φορά το 1975 στην Πάχη.
    Επίσης, την εποχή του 1970 ο ίδιος έβαλε την dynajet που είχε σε ένα Phantom F-4, αυτή τη φορά τηλεκατευθυνόμενο. Στις διάφορες απόπειρες εκκίνησης εμφανίστηκαν προβλήματα υπερθέρμανσης, και παρ' όλη την μόνωση κάηκαν καλώδια των σέρβο, μία φορά πήρε φωτιά στο έδαφος κατά την εκκίνηση, και στην μοναδική απογείωση που πέτυχε, κάηκε εν πτήσει το καλώδιο του σέρβο των ailerons (τότε και τα δύο ailerons κινούντο με ένα σέρβο), και έπεσε στο έδαφος.
     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kavadias
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 33


    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 28 Ιούν 2011, 00:30:27 »

    Εαν εκανα μια προσπαθεια μεχρι το τελος του καλοκαιριου να κατασκευασω εναν τετοιο κινητηρα;θα δουλευε με οινοπνευμα η κηροζηνη;η αναφλεξη;θα ειχα ενδιαφερον και η κατασκευη αλλα και ο πειραματισμος με αυτην καθως εαν δουλεψει θα δωρηθει σε καποιον με ορεξη.
    Καταγράφηκε
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 28 Ιούν 2011, 01:06:21 »

    Να και δυο φωτο απο τετοιες μοντελιστικες μηχανες παλαιου τυπου και φυσικα απο την κατα εμενα καλυτερη εταιρεια το ονομα βρεστετο εσεις σαν κουιζ.

    OS ...
    Γεια σου Λιάκο!!!!!  beer
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Pulsejet Engine
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.