Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.333 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 22:32:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 22:32:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από chris 1975
    [Σήμερα στις 19:04]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:20]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304333
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 52
    Συνολικά: 53
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 17     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: FPV plane (platform)  (Αναγνώστηκε 75948 φορές)
    EyesMan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 33



    WWW
    « Απάντηση #60 στις: Παρασκευή, 24 Δεκ 2010, 14:55:17 »

    Καλή ερώτηση.. Καμία καλή απάντηση υπάρχει??

    Στο Easy Star που μπαίνει το FPV?

    Η Spectrum DX8 είναι καλή επιλογή?
    Καταγράφηκε

    Some people play video games, some play football and some others.. are flying.

    "My wings are a thousand books."
    — Gill Robb Wilson
    EyesMan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 33



    WWW
    « Απάντηση #61 στις: Παρασκευή, 24 Δεκ 2010, 15:25:29 »

    Το άλλο που σκέφτομαι είναι να αρχίσω με το trainer για τώρα και οταν το μάθω παίρνω ενα άλλο για το FPV το οποίο να είναι και 3D.
    Καταγράφηκε

    Some people play video games, some play football and some others.. are flying.

    "My wings are a thousand books."
    — Gill Robb Wilson
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #62 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 11:42:16 »

    Κύριοι,

    παρακάτω θα δείτε μιά φωτό απο ένα μοντέλο που ξεκίνησα να φτιάχνω για ένα φίλο (Σε Ευχαριστώ Φίλε). Το ονόμασα "Όρκα" λόγω του σχήματος που βγηκε τελικά...  Cheesy
    Πρόκειται για εκπέτασμα 2,5 μέτρων, το τερό σπάει φυσικά με κεντρική καβύλια. Περισσότερες φωτό και πληροφορίες σύντομα...
    Κύριε Πρόεδρε (ξέρεις εσύ), το πέταξα χθές σάν ανεμόπτερο και... Τρελάθηκα!! Ήθελα να βρώ το Κέντρο Βάρους για να είμαι σίγουρος, οπότε δέν έβαλα ακόμη τη μηχανή και τα servos τα έφερα κάτω απ'τη μηχανή πιό κοντά στο CG... Οι δοκιμές συνεχίζονται, αφού έσπασα το Οριζόντιο Σταθεροποιητικό σε μιά προσγείωση (απο ξερό κλαδάκι) και τώρα φτιάχνω το καινούργιο (ελαφρώς μεγαλύτερο  Wink)...

    Η κόκκινη καλύπτρα, ΦΥΣΙΚΑ και ανοίγει με μεντεσέ πίσω στην κορυφή της... Χαμόγελο


    * OrcaElisabeth_01.JPG (105.28 KB, 934x509 - εμφανίστηκε 606 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #63 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 12:15:49 »

    Τρελλο Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
    Αντε και σε Πτερυγα......................... Wink
    Καταγράφηκε
    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #64 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 14:56:56 »

    Κι'αλλες φωτο και κανα βιντεο Cheesy
    Καταγράφηκε
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #65 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 14:58:07 »

    Ψαχνοντας μια ικανοποιητική πλατφόρμα για FPV-UAV δηλαδή ελεγχόμενη πτήση, αλλα αυτόματα loiter (κυκλους) & χαρτογράφηση, βρήκα τα πάντα γύρω απο τα συστήμα GIS, που χρειάζονται για τον έλεγχο και διαχείρηση, αλλα κανένα αεροπλάνο να με ικανοποιεί, έτσι επιστράτευσα : τη φαντασία, τις ανάγκες μου, το διάβασμα και λίγο το reverse engineering, για να σχεδιάσω ένα μοντέλο.

    Απόστολε φυσικά εισαι μπροστά και πλησιάζει κατα πολύ η Ορκα, απλα το μέγεθος είναι μεγάλο. Στην αρχή σκέφτηκα τον τηλέμαχο, πετάει μόνος στου, ο αυτοματος πιλότος τον κουμαντάρει για πλάκα, έχει χώρους, έτσι έφιαξα τον τηλέμαχο (κιτ) που σου έστειλα αλλα απο ντεπρόν & balsa με Ailerons απο Wilga 2000 και διεδρο 3,5 μοιρες, με αποτέλεσμα all-up weight 530 gr + camera 210gr + 150 gr o Autopilot. Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό... ΑΛΛΑ, λόγο της δραστικής μείωσης βάρους, σε δυνατό αέρα είχα μεγάλες ταλαντώσεις στο ουριαίο και αμφισβητούμενες ανοχές αμα συμβέι καμία στραβή οπότε στραφηκα σε πιο στρατιωτικές εφαρμογές... κατι ανεμοπτερίζον, με καλή διατρητικότητα όταν θέλω γκάζια, να έχει φλάπς ωστε να φρενάρει όταν ενεργοποιήτε η φωτογραφική, να ανεμοπορεί όσο μπορεί και φυσικά να είναι ηλεκτρικό για να εχουμε το δυνατό λιγότερους κραδασμούς, ευκολοτερο έλεγχο για τον αυτόματο και μια πηγή για όλα.

    Ετσι άρχισα να "κλέβω" αυτο: μεγάλη κοιλίτσα αεροδυναμικός σχεδιασμός, αφού μικρινε στα 1,85μ εκπέτασμα αρχισα να φιάχνω το 3Δ



    Uploaded with ImageShack.us

    έπειτα υπολογίζοντας τις κούρμπες και τις ανοχές έβγαλα τους νομείς απο κοντρα πλακέ 3χιλ & παράλληλα την απαιτούμενη συνδεση τους απο δυο βέργες κάρμπον 5χιλ :



    Uploaded with ImageShack.us

    τέλος για φτερά (αφου δεν έχω ιδέα) εβαλα τα φτερά του πιο πολυδοκιμασμένου και φιαγμένου twin-boom ανεμόπτερου που κυκλοφορεί στο νέτ, δηλαδή του Big brother και έτσι έχουμε αυτο:


    Uploaded with ImageShack.us

    Μεχρι τώρα έχω κολήσει τους νομείς, έχω κοψει τα κομάτια μπάλσας 2,5 χιλ για να το πετσώσω ΑΛΛΑ... Το αρχικό σχέδιο έχει V-tail, πραγμα που δε μπορώ να σετάρω στο κωδικα του αυτόματου... πως το μετατρέπω??? 2ο Τα φτερά δεν έχουν φλάπς, πως τα υπολογίζω και πού τα βάζω?? & τέλος πως βρίσκω το Κ.Β. πτήσης??

    Λογικά DM για σένα όλα τα υπόλοιπα αλλα και η κοπή του σχεδιού φυσικά είναι παιχνιδάκι.. όποτε θές μου λές..
    Μη το ξεχάσω να σε ευχαριστήσω για τις νέες φτερούκλες του Τηλέμαχου!!
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #66 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 16:54:02 »

    Μάγε James ( Wink), καταπληκτική δουλειά._

    ΤΟ ΞΕΡΩ ότι υπάρχουν και Έλληνες με ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ. Έλα, έλα, μαζευτείτε...

    Μακάρι μιά μέρα να βρώ το χρόνο να ασχοληθώ ΚΑΙ με αυτό...  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #67 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 16:59:49 »

    E Δώσε ντε και κάνα τιπ, για τις ερωτησούλες!! κάθε φορά που φιάχνω κάτι πρώτα με αφήνεις και κολιμπάω κολιμπάω και πριν σκάσω ρίχνεις τη συμβουλή...  Grin
    να και μια πιο "μοντελίστικη" με τους σκελετούς Ατράκτου & φτερου (λειπουν τα Stab & τα φλαπς , που δε ξέρω να τα κάνω) :


    Uploaded with ImageShack.us

    και η αεροτομή του big-brother , δεν ξέρω πως τη λένε..


    Uploaded with ImageShack.us

    Να επισυμάνω κ στους φίλους που διαβάζουν οτι πέραν κάποιων σχεδιαστικών ικανοτήτων και την δυνατότητα να βγάλω κάποια αποτελέσματα οπως αεροδυναμική, φορτία, ογκους μάζες, αδρανεια κλπ, είμαι εκκολαπτόμενος αερομοντελιστής τοσο σε κατασκευή όσο και πτήση με αναμφίβολη κρίση στους αριθμούς που εξάγω απο τη μοντελοποίηση (3δ) δηλαδή τα περισσότερα δε ξέρω τι εκφραζουν καν ως προς το πτητικό κομμάτι, κατα συνέπεια οι ανάγκες που αναφέρω στο πρώτο μου ποστ, δεν γνωρίζω καν αν είναι σωστές και αν τις έλυσα, γραφω εδώ γιατι σας εκτιμώ και πάνω απ'ολα ΒΟΗΘΑΤΕ ο ένας τον αλλο..

    DM, δεν "φωνάζεις" τον κο Γιάννη απ εδώ να μας τα κάνει όλα λιγο λιανα?? να δει και τον fpv - Τηλέμαχο?
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 17:54:22 από jamesmagos » Καταγράφηκε
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #68 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 18:14:58 »

    Ψαχνοντας μια ικανοποιητική πλατφόρμα για FPV-UAV δηλαδή ελεγχόμενη πτήση, αλλα αυτόματα loiter (κυκλους) & χαρτογράφηση, βρήκα τα πάντα γύρω απο τα συστήμα GIS, που χρειάζονται για τον έλεγχο και διαχείρηση, αλλα κανένα αεροπλάνο να με ικανοποιεί, έτσι επιστράτευσα : τη φαντασία, τις ανάγκες μου, το διάβασμα και λίγο το reverse engineering, για να σχεδιάσω ένα μοντέλο.

    Ψάχνοντας επισταμένως τις τελευταίες ημέρες για μία πλατφόρμα έπεσε το μάτι μου σε αυτό
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1330210
    Το συγκεκριμένο αεροπλάνο εχει το σχήμα που έχουν κατ'εξοχήν τα περισσότερα UAV και θεωρείται αποδεκτό από πολλές αεροπορίες
    σαν ιδανική πλατφόρμα για UAV.
    http://2.bp.blogspot.com/_LLD4PevhXqY/SppKrNS9_KI/AAAAAAAACrY/sPkgVcnK8aw/s1600-h/pegasus2_2.jpg
    http://greeknation.blogspot.com/2009/08/uav.html
    ΠΙστεύω ότι η διάταξη Π-TAIL προσφέρει μεγάλη σταθερότητα και λόγο του carbon στις μπούμες ελαφρώνει κατα πολύ το βάρος.
    Επίσης σε κάθε άλλη περίπτωση οι κινητήρες (είτε ηλεκτρικοί είτε θερμικοί τοποθετούνται σε POD που συνήθως είναι ψηλότερα από το
    datum line της ατράκτου ενώ εδώ σε αυτό το μοντέλο είναι ακριβώς στην ίδια ευθεία παρέχοντας maximum απόδοση.
    Επίσης οι 2 μοίρες δίεδρου σε συνδυασμό με συμμετρικό φτερό και άνοιγμα 2m το καθιστά πολύ σταθερό στην πτήση του.
    Οι περισσότεροι FPVάδες του εξωτερικού με μεγάλη εμπειρία στο θέμα (πάνω από 10 χρόνια) προτιμούν τα φτερά να είναι απλά στην κατασκευή τους
    και συνήθως αγοράζουν μεγάλα εκπαιδευτικά αεροσκάφη και στην συνέχεια χρησιμοποιούν  τα φτερά τους σε μία τροποποιημένη άτρακτο.
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 19:25:32 από pappy » Καταγράφηκε

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #69 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 19:38:54 »

    Pappy, ευχαριστώ για την συμβολή, οντως ο συγκεκριμένος τύπος φιγουράρει στα περισσότερα UAVαδικα φορουμ, αλλα... υποκειμενικά είναι ψηλοκακάσχημο, δεν είναι γρήγορο, εαν χρειαστεί π.χ. περιπτώσεις καταγραφης πυρκαγιάς ή Αεροφωτογράφηση Σκουπας, το manuvrability ειναι μηδενικό & αρχικά εγινε twinboom, γιατι βολέυει απιστευτα εως pusher. παραυτα το εχεις ετοιμο σε λιγότερο απο μια μέρα με ένα λουκι PVC και δυο μπουμες καρμπον. Οι 2-3 μοιρες διεδρο και το ~2μ ανοιγμα, οπως πολύ σωστά είπες, θεωρούνται απο τους περισσότερους δεδομένα.

    Το μοντέλο που σχεδιασα, στην πραγματική 3μετρη εκδοχή του φλερτάρει με τα 400χλμ, ή πετά σαν σταματημένο, η διμετρη εκδοχή μου ελπίζω όταν τελιώσει το μπαλσινο πρωτότυπο και έχω κατι να δείξω στο μεγάλο αφεντικό (λεφτακια  Grin )να γίνει εξολοκλήρου απο  κάρμπον, δηλαδή να πάρω το κιτάκι καρμπον απο νεοτεξ και μετά να χρησιμοποιησω για καλούπι το μπαλσινο. μετά βλέπουμε...

    Α μη ξεχάσω να αναφέρω πως ειδικά στη χώρα μας λόγο εντονου αναγλύφου είναι μεγάλη αναγκη το μοντέλο να μπορεί να προσγειώνεται με αλεξίπτωτο, δηλαδή αντε και φωτογράφισα τα καλαμπόκια και το προσγείωσα στο λιβάδι.. στις πεζούλες τι κάνεις??... DM, εχε το στο νού σου για τέτοιες προσθήκες.

    Και δυο φώτο απο τον Alegerita Τηλέμαχο:


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 20:07:50 από jamesmagos » Καταγράφηκε
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #70 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 21:36:14 »

    Το σκάφος που σχεδιάζεις είναι ηλεκτρικό ή το προορίζεις για θερμικό?
    στο 1,85 ίσως να μπορέσεις να το κάνεις να πιάσει ας πούμε τα 200 καθότι όπως το βλέπω μου μοιάζει με pylon racer
    αλλά για 3μετρο με σχεδόν 400 τελική μάλλον ουτοπικό μου φαντάζει. Μάλλον περισσότερο βλέπω τα φτερά να βαράνε παλαμάκια
    στα 200km/h.
    Οσο αφορά τώρα αν είναι ηλεκτρικό θα χρειαστείς ένα μοτέρ το οποίο να δουλεύει με μπαταρίες τούβλα που θα είναι γύρω στα 12cell.

    Η καταγραφή της πυρκαγιάς δεν γίνεται από χαμηλό ύψος αλλά μάλλον από ψηλά με κάμερες υψηλής ανάλυσης τύπου FLIR.
    Η ΠΑ το έχει καταφέρει με τα Πήγασος τα οποία ομολογουμένως είναι όντως κακάσχημα αλλά ο συγκεκριμένος τύπος είναι
    σχεδιασμένος από την Ισραηλινή βιομηχανία η οποία στον τομέα των UAV απλά.... δεν παίζεται!!
    Επιστρέφοντας όμως στο θέμα του σχεδιασμού σου απ' ότι κατάλαβα προσπαθείς να σχεδιάσεις ένα ανεμόπτερο το οποίο
    να μπορεί να πετάει και γρήγορα και αργά. Αυτό αν δεν κάνω λάθος αι οι εμπειρότεροι ας με διορθώσουν είναι ένα pylon racer.
    Το θέμα είναι ότι ο εξοπλισμός power plant θα είναι τόσο βαρύς που η αυτονομία σου θα είναι σχεδόν μηδαμινή.
    Για αρχή ας έχεις αυτά στο μυαλό σου γιατί το σχεδιαστικό και θεωρητικό μέρος είναι εύκολο και στο χαρτί μπορεί να φαντάζει εύκολο
    αλλά στην πραγματικότητα είναι το ένα πρόβλημα (η αεροδυναμική και το σχήμα) από τα άλλα 10 που έχεις να λύσεις όπως είναι το σοβαρότερο απ΄όλα
    η επιλογή κινητήρα ή αυτονομία και το βάρος.

    φιλικά
    Θάνος
    Καταγράφηκε

    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #71 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 21:40:20 »

    Μπορει μια πτερυγα να ενωνει τα δυο φτερα της σε ενα κεντρικο κομματι το οποιο να ειναι σταθερης χορδης σε ολο το μηκος του??
    Σκεφτομαι μια Πτερυγα με παραπολυ χωρο για FPV εξοπλισμο.

                        
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #72 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2011, 22:58:22 »

    δεν ειναι κακη ιδεα??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #73 στις: Σάββατο, 25 Ιούν 2011, 02:08:51 »

    Το σκάφος που σχεδιάζεις είναι ηλεκτρικό ή το προορίζεις για θερμικό?
    στο 1,85 ίσως να μπορέσεις να το κάνεις να πιάσει ας πούμε τα 200 καθότι όπως το βλέπω μου μοιάζει με pylon racer
    αλλά για 3μετρο με σχεδόν 400 τελική μάλλον ουτοπικό μου φαντάζει. Μάλλον περισσότερο βλέπω τα φτερά να βαράνε παλαμάκια
    στα 200km/h.
    Οσο αφορά τώρα αν είναι ηλεκτρικό θα χρειαστείς ένα μοτέρ το οποίο να δουλεύει με μπαταρίες τούβλα που θα είναι γύρω στα 12cell.

    Η καταγραφή της πυρκαγιάς δεν γίνεται από χαμηλό ύψος αλλά μάλλον από ψηλά με κάμερες υψηλής ανάλυσης τύπου FLIR.
    Η ΠΑ το έχει καταφέρει με τα Πήγασος τα οποία ομολογουμένως είναι όντως κακάσχημα αλλά ο συγκεκριμένος τύπος είναι
    σχεδιασμένος από την Ισραηλινή βιομηχανία η οποία στον τομέα των UAV απλά.... δεν παίζεται!!
    Επιστρέφοντας όμως στο θέμα του σχεδιασμού σου απ' ότι κατάλαβα προσπαθείς να σχεδιάσεις ένα ανεμόπτερο το οποίο
    να μπορεί να πετάει και γρήγορα και αργά. Αυτό αν δεν κάνω λάθος αι οι εμπειρότεροι ας με διορθώσουν είναι ένα pylon racer.
    Το θέμα είναι ότι ο εξοπλισμός power plant θα είναι τόσο βαρύς που η αυτονομία σου θα είναι σχεδόν μηδαμινή.
    Για αρχή ας έχεις αυτά στο μυαλό σου γιατί το σχεδιαστικό και θεωρητικό μέρος είναι εύκολο και στο χαρτί μπορεί να φαντάζει εύκολο
    αλλά στην πραγματικότητα είναι το ένα πρόβλημα (η αεροδυναμική και το σχήμα) από τα άλλα 10 που έχεις να λύσεις όπως είναι το σοβαρότερο απ΄όλα
    η επιλογή κινητήρα ή αυτονομία και το βάρος.

    φιλικά
    Θάνος


    Ολόσωστος Θάνο σε όλα!!  Thumbs up  το 3μετρο πραγματικό μοντέλο απ'οπου πήρα την σχεδιαστική γραμμη είναι καρμπονένιο και κινήτε με μια τουρμπινα στη πλάτη με 31κιλα ώση!!! με δυνατότητα να περνά ΜΕΣΑ απο τον πυρήνα της φωτιάς!! Πάντως, ετσι και αλλιώς η ειδικότητα μου είναι αλλη οποτε τα extreme ας τα αφήσουμε για αλλους. ο κινητήρας που θέλω είναι σίγουρα ηλεκτικός και στο μέλλον solar powerd...
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #74 στις: Κυριακή, 26 Ιούν 2011, 19:40:16 »

    Καλησπέρα παιδιά.

    Κοιτάξτε... και 'γώ απο την πρώτη στιγμή που ασχολήθηκα ήθελα κάτι σε Μοτο-Ανεμόπτερο, ικανό για διάτρηση ειδικά σε κόντρα αέρα, και άν σβήσει ο κινητήρας λόγω καυσίμου ή πεσμένης μπαταρίας, να έχει καλό λόγο για να μπορεί να... γυρίσει ΟΣΟ "πίσω"-πιό κοντά μας γίνεται...
    Επίσης θέλουμε κάτι που να ΜΗΝ χρειάζεται καλούπια κλπ... Μακάρι κάποτε να φτάσουμε και εκεί αλλά ξεκινάμε απο χαμηλότερα... Η μέθοδος κατασκευής να είναι προσιτή.
    Ταυτόχρονα με τις μεσαίες-μεγάλες ταχύτητες που μπορεί να πιάσει ένα ανεμόπτερο, μπορεί και να πάει αργά για να απολαύσεις το τοπίο, να βγάλεις ωραίες φωτό-βίνετο που λέει και ο James, αλλά πάλι στο βωμό της απλότητας-ευκολίας-λίγων χρημάτων... Άλλωστε έχει Τόσες Πολλές δυνατότητες πλέον που μπορώ εύκολα να φανταστώ τύπους να έχουν μετατρέψει το Πίσω μέρος ενός Βάν στο μέλλον και να πιάνουν... δεκάδες άν όχι εκατοντάδες χιλιόμετρα...
    Απλά μόνο να σας πώ ότι δέν θα χρειάζονται ισχυροί πομποί κλπ Ραδιοεπικονωνίας, αλλά μιά ασύρματη πρόσβαση στο ίντερνετ απο όπου και θα γίνεται η μεταφορά των δεδομένων... Έμαθα πρίν λίγες μέρες ότι το 1,5-2% της Παγκόσμιας κατανάλωσης Ενέργειας, γίνεται απο τις Φάρμες των Servers και... Ταράχτηκα!! Σκεφθείτε ανάπτυξη που θα έχει το όλο θέμα...

    Να δούμε πώς θα πορευθούμε στη περίπτωση της Πτέρυγας, υπό την έννοια ότι οι Auto Pilots χειρίζονται ακόμη το... Rudder για στρέψη του μοντέλου και τη λειτουργία της εντολής "Return to Home"... Sad 

    Ανεβάζω και μιά φωτό να δείτε με την Ολοκληρωμένη Όρκα, που τέλειωσε ευτυχώς χθές και περιμένει Test Flight! Ελαφρώς μεγαλωμένο stabilizer, ο κινητήρας O.S. LA .46 στη θέση του με Pusher έλικα και Αντλία για το καύσιμο, αντιρίδες στο φτερό απο δυνατό σχοινάκι για Έξτρα Ασφάλεια εκεί ψηλά και μακριά ( Wink), και σύστημα προσγείωσης με τροχούς αρκετά μεγάλης διαμέτρου...   


    * Orca_250_02.jpg (108.03 KB, 976x459 - εμφανίστηκε 417 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 17     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: FPV plane (platform)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.