ilias
|
|
« Απάντηση #195 στις: Σάββατο, 27 Δεκ 2014, 21:11:53 » |
|
Εχω ξεκινησει να φτιαχνω ενα μοντελο για fpv κατι σαν το EPP FPV 1.8 του Κινέζου
Το φτερο το υπολογιζω γυρω στα 180-200 εκ και πλατος 30 εκ
Μπορει να μου πει καποιος ποιο θα ηταν το ιδανικο πτερυγικο φορτιο ανα dm2 για να πεταει αργα ενα μοντελο;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
DEPRON MANIAC
|
|
« Απάντηση #196 στις: Κυριακή, 28 Δεκ 2014, 02:12:52 » |
|
Μάλλον το είδος της αεροτομής καθορίζει πιο πολύ το αν θα πηγαίνει αργά το μοντέλο, παρά μόνο ο πτερυγικός φόρτος Χαρακτηριστικό είναι οτι τα εκπαιδευτικά που μπορούν και πετάνε αργά είναι επειδή έχουν τύπου κλάρκ αεροτομή. Άλλο χαρακτηριστικό είναι τα 3D αεροπλάνα που ενώ έχουν συμμετρική αεροτομή, μπορόυν και πάνε αργά γιατί η αεροτομή έχει σεβαστό πάχος Οπότε σαν γνώμονα τα χαρακτηριστικά, απο κάποιο έτοιμο μοντέλο που μπορεί και πετάει αργά, π.χ. ένα εκπαιδευτικό, μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα τι περιθώριο έχεις, περίπου, για να υπολογίσεις το συνολικό βάρος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ
Βρε μανία με το depron
Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου
Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
|
|
|
dk31
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 88
|
|
« Απάντηση #197 στις: Κυριακή, 28 Δεκ 2014, 02:58:43 » |
|
Γύρω στα 50 γρ/dm2 είναι μιά τιμή για εκπαιδευτικά (από διάφορες πηγές). Στο site του Παράσχου αναφέρει 40-60 γρ/dm2 Πάντως δεν χρειάζεται να είναι πολύ αργό για FPV.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #198 στις: Κυριακή, 28 Δεκ 2014, 05:00:33 » |
|
Η αεροτομη που θα χρησιμοποιησω ειναι Clark Y15 απο το προγραμμα profili με διαφορα οτι αντι για 25 εκ χορδη την εκανα 30εκ Το παχος βγαινει γυρω στα 4εκ στο ανωτερο σημειο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
DEPRON MANIAC
|
|
« Απάντηση #199 στις: Κυριακή, 28 Δεκ 2014, 11:49:05 » |
|
Η αεροτομη που θα χρησιμοποιησω ειναι Clark Y15 απο το προγραμμα profili με διαφορα οτι αντι για 25 εκ χορδη την εκανα 30εκ Το παχος βγαινει γυρω στα 4εκ στο ανωτερο σημειο
Πιστεύω είσαι εντάξει και συμφωνώ με τον φίλο dk31
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ
Βρε μανία με το depron
Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου
Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #200 στις: Κυριακή, 28 Δεκ 2014, 15:25:27 » |
|
Ξεκιναω τις κοπες των φτερων . Υπολογιζω με φτερο 180χ30 να βγω γυρω στα 2 κιλα ετοιμο με εξοπλισμο δηλαδη γυρω στα 40gr/dm2
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
dk31
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 88
|
|
« Απάντηση #201 στις: Κυριακή, 28 Δεκ 2014, 16:09:42 » |
|
Ανέβασε κάνα σχέδιο να κάνουμε χάζι...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #202 στις: Κυριακή, 28 Δεκ 2014, 18:50:25 » |
|
δεν υπαρχει σχεδιο αλλα θα υπαρξουν καποιες φωτογραφιες
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #203 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2015, 20:52:13 » |
|
Επιτελους εφτιαξα και εγω ενα μοντελο για χρηση FPV
Διαστασεις:
φτερο 180εκ. ατρακτος 150εκ χορδη 30εκ Clark Y15 Βαρος μαζι με εξοπλισμο 2200γρ
Δυστυχως λογω της αλουμινενιας μπαρας στην ουρα για να ζυγισει θα πρεπει να βαλω μεγαλη μπαταρια και το βαρος του εξοπλισμου μπροστα
Ετσι η δοκιμη θα εχει με φουλ εξοπλισμο και ο Θεος βοηθος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #204 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2015, 20:53:06 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
lampros
|
|
« Απάντηση #205 στις: Τετάρτη, 29 Απρ 2015, 20:14:18 » |
|
πως σας φαινεται για fpv? την εχει δοκιμασει κανεις?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #207 στις: Παρασκευή, 29 Μάι 2015, 09:02:10 » |
|
πως σας φαινεται για fpv? την εχει δοκιμασει κανεις? το ειχα αλλα δεν θα το ξαναεπερνα ...ειναι πολυ γερο αλλα ειναι επισης πολυ βαρυ εχει αρκετα υψηλη ταχυτητα πτησης +60ΚΜΗ που σημαινει οτι θα εισαι αρκετα μακρια πολυ γρηγορα και επισης δεν πεταει χωρης μοτερ ...χανει πολυ γρηγορα υψος και προσγειωνετε σαν τουβλο. Κατα τα αλλα ειναι πολυ σταθερο εχει βαση για καμερα και αρκετο χωρο μεσα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #208 στις: Παρασκευή, 29 Μάι 2015, 09:21:14 » |
|
Τωρα πεταω ενα bixler μονο καμερα χωρης flight controler και ειμαι πολυ ευχαριστημενος ..το firestar ΕΧ φαινετε πολυ καλη επιλογη...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
MOGOLOS
|
|
« Απάντηση #209 στις: Παρασκευή, 29 Μάι 2015, 10:46:45 » |
|
Μεγάλωσε το stab και το fin. Είναι μικρά για το ανοιγμα φτερων που έχεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
|
|
|
|