Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.200 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 09:52:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 09:52:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από Mirage
[Σήμερα στις 09:26]

από dominicm
[Χθες στις 21:13]

από orck
[Χθες στις 20:58]

[Χθες στις 20:57]

από dominicm
[Χθες στις 19:52]

από sliver
[Χθες στις 18:17]

από 3DJunk
[Χθες στις 17:21]

από Takis42
[Χθες στις 11:04]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]

[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 22:11:25]

από MKS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:14:32]

από eolos30
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 12:50:57]

από snoopy
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 11:32:55]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284200
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 38
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 23
Συνολικά: 30
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: BeaSt X new FBL system!!!! « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: BeaSt X new FBL system!!!!  (Αναγνώστηκε 44957 φορές)
   
pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #210 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 11:34:09 »

Για παμε...

http://www.beastx.com/service_software.html
Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #211 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 11:53:36 »

Σχετικά με τα interactions. Αν κάποιος δεν τα θέλει, απλά χρησιμοποιεί mcpm και όχι ccpm.

Για την πληροφορία. Δύο ίδια Ε/Π που πετάω στο F3C πρόγραμμα, αυτό με μηχανικό τρόπο ελέγχου κάνει καλύτερο hover που απαιτεί και μεγαλύτερη ακρίβεια.

Προτιμώ όμως το Ε/Π με το ccpm, επειδή εκτελεί καλύτερα τα ακροβατικά. 


Βασική αρχή του αναλογικού κόσμου (που μας περιβάλλει) : Προηγείται πάντα το μηχανικό setup και μετά το ηλεκτρονικό (ψηφιακό) για να τα "μαζέψει".

Χωρίς να έχω πετάξει FBL, εκτιμώ πως η αίσθηση που θα μου δίνει, θα είναι όπως το μικρότερο αυτοκίνητο της οικογένειας που έχει όχι ντίζα στο γκάζι, αλλά "ηλεκτρονικό" γκάζι, δίνοντας το σχετικό "lag".

Για τον παραπάνω λόγο θεωρώ πως ο Tareq χρησιμοποιεί FB system, όπως για τον ίδιο λόγο χρησιμοποιούν οι βελτιωτές των κινητήρων την κλασική ντίζα γκαζιού (βάζοντας όλο το ηλεκτρονικό μπιχλιμπίδη στο ράφι).

Παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον όμως την κουβέντα, για να βγάλω περισσότερα συμπεράσματα με τον τρόπο σκέψης της νεότερης fly by pc γενειάς....
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 12:22:26 από ΚΥΡΝΙΚ » Καταγράφηκε
kostas72
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 495



Προφίλ
« Απάντηση #212 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 11:59:35 »

βρε νικολα μηπως μπορει καποιος να μου πει τι ειναι το interactions. Huh Huh Huh Huh
Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #213 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 13:13:05 »

.

Για τον παραπάνω λόγο θεωρώ πως ο Tareq χρησιμοποιεί FB system, όπως για τον ίδιο λόγο χρησιμοποιούν οι βελτιωτές των κινητήρων την κλασική ντίζα γκαζιού (βάζοντας όλο το ηλεκτρονικό μπιχλιμπίδη στο ράφι).


Και καλα για αυτο τον λογο το κανει ακριβως και το έχω ξανα πει μιας και τον ειχα ρωτήσει...! Αλλα είναι ο μόνος που μπορεί να δει το lag μιας και πλέον δεν μπορείς να καταλάβεις τπτ...!
Επίσης σε λίγο καιρό ετοιμάζει το πρώτο του fbl συστημα...! Μην ξεχνάμε και τις διαφημιστικές αναγκες κάθε εταιρίας ..

Οσο για τα interactions λες πατε σε mccpm και μετα λες δεν παω σε mcccpm γιατι με το ccpm κανεις καλυτερα τα ακροβατικα...! Τοτε ποιος ο λόγος αναφοράς σου στο mccpm?? δεν το καταλαβα καθόλου...! Και βέβαια δεν χρειάζεται να πας στο mccpm που είναι και αργό αλλα μπορείς αν θελεις να μεινεις σε Fb να πάρεις μια τηλεκατ με Swashmix και να φιάξεις ενα σχεδον τέλειο swash...! To κάναμε πριν 5 μέρες στου Annik το Elyq 90 και βγήκε τρομερό... βάλαμε bubble tool στο swash και πργαγματικά δεν κουνιόταν σε όλη την διαδρομή..!

Τέλος Fly by PC Huh δεν είναι έτσι οταν πετάξεις με ενα fbl θα καταλαβεις....!! Αφου δεν έχεις μην το κρίνεις...! ΑΑΑ και να σου πω και κατι αλλο δεν υπάρχει περίτπωση να βγάλεις τις ασκήσεις hover με το Fbl...!!!!! Δν πεταει μόνο του όπως ολοι λενε!!


βρε νικολα μηπως μπορει καποιος να μου πει τι ειναι το interactions. Huh Huh Huh Huh

interactions εεΕε?? δεν ξέρω αν υπάρχει απευθείας μετάφραση στα Ελληνικά...!
Όταν ανεβοκατεβαινει το swashplate γίνονται συνήθως κάποιες ανεπιθύμητες κινήσεις οι οποίες δεν πορκαλούνται απο τον πιλότο.>..! Αυτές τις κινήσεις πρέπει όσο μπορούμε να τις ελαχιστοποιλουμε..!



καλή αρχή αλλα μόνο για δύο ρυθμίσεις???!
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 13:30:04 από PaNt » Καταγράφηκε
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #214 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 13:43:43 »

Οσο για τα interactions λες πατε σε mccpm και μετα λες δεν παω σε mcccpm γιατι με το ccpm κανεις καλυτερα τα ακροβατικα...! Τοτε ποιος ο λόγος αναφοράς σου στο mccpm?? δεν το καταλαβα καθόλου...!

Κάποια είδη interaction μπορείς να τα εξαλείψεις στο ccpm, ενώ κάποια όχι. Επαναλαμβάνω πως το mcpm στην περίπτωσή μου κάνει καλύτερο hover ακόμη και με D/R 25% (!) ακόμη και 4.5 μποφώρ. Κίνηση που είναι κομμένη με  25% D/R θα πρέπει να δίνει ακριβώς αυτό που ζητάς χωρίς ανεπιθύμητα input (ή αλλιώς interaction). H επιλογή μου ως κυρίως Ε/Π με ccpm για το F3C, στηρίζεται στο γεγονός πως θεωρώ ότι θα μαζέψω περισσότερους πόντους έτσι.
Ελπίζω να το κατάλαβες τώρα.....Υπάρχουν λεπτομέρειες που δικαίως δεν γνωρίζεις.

Και βέβαια δεν χρειάζεται να πας στο mccpm που είναι και αργό.....

Για την ιστορία. Ο Chen Zafarti πήρε το 3D master έχοντας mcpm. Επίσης τουλάχιστον παλαιότερα που παρακολουθούσα το US XFC, μοιραζόντουσαν τις πρώτες θέσεις τα mcpm με τα ccpm αντίστοιχα.
Καταγράφηκε
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #215 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 13:48:45 »

Τέλος Fly by PC Huh δεν είναι έτσι οταν πετάξεις με ενα fbl θα καταλαβεις....!! Αφου δεν έχεις μην το κρίνεις...! ΑΑΑ και να σου πω και κατι αλλο δεν υπάρχει περίτπωση να βγάλεις τις ασκήσεις hover με το Fbl...!!!!! Δν πεταει μόνο του όπως ολοι λενε!!

Το Fly by pc το δανείστικα ουσιαστικά από ένα τύπο του runryder. Έλεγε πως σε λίγα χρόνια μας βλέπει να πετάμε τα Ε/Π μας μέσα από το κλιματιζόμενο VAN μέσω Laptop.

Σωστά, αφού δεν έχω FBL δεν έχω δικαίωμα να κρίνω. Δεν το χρησιμοποιώ επειδή ο κανονισμός του F3C το απαγορέυει. Οι προβλεπόμενες ασκήσεις πρέπει να εκτελούνται χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα, εκτός του γυροσκοπίου της ουράς.


Για τον παραπάνω λόγο θεωρώ πως ο Tareq χρησιμοποιεί FB system, όπως για τον ίδιο λόγο χρησιμοποιούν οι βελτιωτές των κινητήρων την κλασική ντίζα γκαζιού (βάζοντας όλο το ηλεκτρονικό μπιχλιμπίδη στο ράφι).


Και καλα για αυτο τον λογο το κανει ακριβως και το έχω ξανα πει μιας και τον ειχα ρωτήσει...! Αλλα είναι ο μόνος που μπορεί να δει το lag μιας και πλέον δεν μπορείς να καταλάβεις τπτ...!
[/quote]

Συγνώμη για την αντιγραφή, αλλά δεν το θυμάμαι.....η σκέψη είναι δική (άμα θέλεις το πιστεύεις).

Σας εύχομε καλή συνέχεια. Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.
Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #216 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 13:50:43 »

Οσο για τα interactions λες πατε σε mccpm και μετα λες δεν παω σε mcccpm γιατι με το ccpm κανεις καλυτερα τα ακροβατικα...! Τοτε ποιος ο λόγος αναφοράς σου στο mccpm?? δεν το καταλαβα καθόλου...!

Κάποια είδη interaction μπορείς να τα εξαλείψεις στο ccpm, ενώ κάποια όχι. Επαναλαμβάνω πως το mcpm στην περίπτωσή μου κάνει καλύτερο hover ακόμη και με D/R 25% (!) ακόμη και 4.5 μποφώρ. Κίνηση που είναι κομμένη με  25% D/R θα πρέπει να δίνει ακριβώς αυτό που ζητάς χωρίς ανεπιθύμητα input (ή αλλιώς interaction). H επιλογή μου ως κυρίως Ε/Π με ccpm για το F3C, στηρίζεται στο γεγονός πως θεωρώ ότι θα μαζέψω περισσότερους πόντους έτσι.
Ελπίζω να το κατάλαβες τώρα.....Υπάρχουν λεπτομέρειες που δικαίως δεν γνωρίζεις.


Για αυτό τον λόγο είπα οτι σχεδον ολα τα interraction.. Έχεις δοκιμάσει να φιαξεις το  swash me swashmix?? σε 15-30 λεπτα και γίνεται παρα πολυ καλο...!

Οσο για F3c δεν γνωριζω τπτ οχι καποια πραγματα... Περιμένω το F3N..

Και βέβαια δεν χρειάζεται να πας στο mccpm που είναι και αργό.....

Για την ιστορία. Ο Chen Zafarti πήρε το 3D master έχοντας mcpm. Επίσης τουλάχιστον παλαιότερα που παρακολουθούσα το US XFC, μοιραζόντουσαν τις πρώτες θέσεις τα mcpm με τα ccpm αντίστοιχα.
[/quote]

Ε τωρα πιστευω αστειευεσαι γιατι έτσι για την ιστορία πριν καποιες δεκάδες χρόνια τρεχανε με τρομερές ταχύτητες των 30χλμ..> ! Μην τρελαθουμε....
Τωρα στις πρώτες θέσεις ειναι παντα τα Fbl...!

Δλδ θεωρείς οτι το mccpm δν ειναι αργό..??!


Τέλος Fly by PC Huh δεν είναι έτσι οταν πετάξεις με ενα fbl θα καταλαβεις....!! Αφου δεν έχεις μην το κρίνεις...! ΑΑΑ και να σου πω και κατι αλλο δεν υπάρχει περίτπωση να βγάλεις τις ασκήσεις hover με το Fbl...!!!!! Δν πεταει μόνο του όπως ολοι λενε!!

Το Fly by pc το δανείστικα ουσιαστικά από ένα τύπο του runryder. Έλεγε πως σε λίγα χρόνια μας βλέπει να πετάμε τα Ε/Π μας μέσα από το κλιματιζόμενο VAN μέσω Laptop.

Σωστά, αφού δεν έχω FBL δεν έχω δικαίωμα να κρίνω. Δεν το χρησιμοποιώ επειδή ο κανονισμός του F3C το απαγορέυει. Οι προβλεπόμενες ασκήσεις πρέπει να εκτελούνται χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα, εκτός του γυροσκοπίου της ουράς.


Ενταξει αυτο το γνωρίζω οτι δεν μπορεις να χρησιμοποιήσεις fbl και είναι λογικό... Στους F3N μπορεις κανονικα μακαρι να γίνεται ετσι και στην Ελλάδα..!
Καταγράφηκε
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #217 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 13:54:34 »

To ccpm είναι πολύ πιο γρήγορο.
Καταγράφηκε
apostolosnt
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 143



Προφίλ
« Απάντηση #218 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 13:55:01 »

βρε νικολα μηπως μπορει καποιος να μου πει τι ειναι το interactions. Huh Huh Huh Huh

interaction = αλληλεπίδραση

δλδ η εντολη στη μια κατεύθυνση προκαλεί κάποια (πολύ μικρή) κίνηση και προς κάποια άλλη κατεύθυνση.
Αυτό προκαλείται από όχι τέλειο μηχανικό setup (λόγω κατασκευής ή ρυθμίσεων) και ανισότητες στην κίνηση των σέρβο μια πρέπει να συντονιστούν και τα 3 για όλες τις κινήσεις οπότε αν δεν το κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο δεν είναι "καθαρή" η κίνηση.
Καταγράφηκε

Mikado Logo 600 SE - Compass Atom 7HV
papabill
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.186



Προφίλ WWW
« Απάντηση #219 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 14:39:33 »

Παιδια εσεις με τι κολλατε το MB στο ελικοπτερο? Με το σφουγγαρακι που δινει η εταιρια ή κατι αλλο?
Καταγράφηκε

Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #220 στις: Τρίτη, 8 Μάρ 2011, 14:43:11 »

Παιδια εσεις με τι κολλατε το MB στο ελικοπτερο? Με το σφουγγαρακι που δινει η εταιρια ή κατι αλλο?

Η εταιρια εχει δωσει 2 σφουγγαρακια ενα μαλακο το πρωτο και ενα πιο σφιχτο....!

ΓΕνικα θελει σκληρο pad οσο πιο σκληρο τοσο καλυτερο...!!
Αν ομως δεν εχει κληρο βαζεισ μαλακο και απο πανς το σφιγγεισ με ενα Velcro..!
Καταγράφηκε
billiano
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 667


Ζητω το Δ.Ν.Ταμειο Που Με Εκανε Ν'αρχισω Το Λαχειο


Προφίλ
« Απάντηση #221 στις: Κυριακή, 20 Μάρ 2011, 01:18:21 »

Τελικα καθε τεποζιτο καιει 400 mAh  μετρημενο και με αλλο φορτιστη...
Καταγράφηκε

Sponsored Απο Την Τσεπη Μου.....Και τα Λεφτα Απο Τα Καλαντα Γιατι Με Συμπαθει Η Γειτονια.....
papabill
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.186



Προφίλ WWW
« Απάντηση #222 στις: Κυριακή, 20 Μάρ 2011, 01:46:56 »

Εμενα καιει 700-800 mah για 10 λεπτα πτησης. Υποψιν παιζω στα 7 volt τα σερβο μου.
Αυτα στο Synergy N9
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 20 Μάρ 2011, 02:24:56 από papabill » Καταγράφηκε

Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
billiano
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 667


Ζητω το Δ.Ν.Ταμειο Που Με Εκανε Ν'αρχισω Το Λαχειο


Προφίλ
« Απάντηση #223 στις: Κυριακή, 20 Μάρ 2011, 02:07:46 »

 Εμενα στα 6V αλλα σε 50αρι ε/π.
Πανο το μετρησα στο μοντελοδρομιο με αλλο φορτιστη.
Τωρα θα την δοκιμασω σε αλλο ε/π.
Δεν ξερω αν παιζει ρολο η μπαταρια που ειναι
30-45C Nanotech.
Καταγράφηκε

Sponsored Απο Την Τσεπη Μου.....Και τα Λεφτα Απο Τα Καλαντα Γιατι Με Συμπαθει Η Γειτονια.....
papabill
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.186



Προφίλ WWW
« Απάντηση #224 στις: Κυριακή, 20 Μάρ 2011, 02:26:44 »

Και αλλα παιδια εδω, σε 50αρι ελικοπτερο, περιπου ιδια καταναλωση μ εσενα εχουν!!
Καταγράφηκε

Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
Σελίδες: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: BeaSt X new FBL system!!!! « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.299 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.