PaNt
|
|
« στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 11:05:35 » |
|
Παρολο ολο το κραξιμο που εφαγα ειπα να μην σταματησω τα Videos γιατι εστω και 2 ατομα να βοηθησουν εγω θα ειμαι ευχαριστημενος.... Οπως ειχα υποσχεθει αυτο εκανα δλδ video με σεταπ γυροσκοπιου... τωρα εμεινε το Spartan.
Αυριο συνεχιζω με Setup του Align Gov!!!!
Μια υπενθυμιση κανω Setup γενικα σε Rate mode δλδ gain κατω απο το 50% .... Εγω γενικα το εκανα ετσι αλλα στα reverse του γυροσκοπιου πηγα σε ΗΗ και μετα ξεχασα να γυρισω οταν σας εδειχνα τα Limits..!
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 23:10:18 από PaNt »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 14:35:33 » |
|
Helifreak το έχουμε κάνει εδώ πέρα μου φαίνεται... PaNt vs finless. Aφενώς μπράβο για την παρουσίαση. Αφετέρου μια φιλική συμβουλή. Στο επόμενο βίντεο, φρόντισε να είναι καθαρός ο χώρος. Tail blades με φόντο τασάκι με γόπες...... δεν ξέρω πόσο ταιριάζουν. Τά "άλλα" τα παρακάμπτω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 15:07:00 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 16:37:32 » |
|
Μπράβο Παύλο πολύ καλή και αναλυτική παρουσίαση. Αντε με το καλό και στο Spartan. thx για τα καλα σου λογια Πρωτα align gov που ειναι δυσκολο ειδικα στην Dx7 και μετα Spartan που σχεδον ολοι το ξερουνε ειδικα με το κουμπι..! ΑΛλα το βλεπω για μετα το καλοκαιρι το σπαρταν.>!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΑdamHeli
|
|
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 17:13:04 » |
|
bravo!!!! pant τώρα και ο κάθε πικραμένος μπρεί να σεταρι το heli του μετά videakia σου,άξιος!!!!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ILIASDJ
|
|
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 17:47:49 » |
|
Μπραβο και απο μενα PaNt . Καποιες τετοιες προσπαθειες δινουν κινητρο σε καινουργιους μοντελιστες να μπορουν να προχωρησουν μονοι τους και να μην παρακαλανε δεξια και αριστερα για καποιες λιγες γνωσεις που τελικα τις πληρωνουν ακριβα οταν καποιοι επιτηδιοι εκμεταλευωνται το οτιδηποτε . Και παλι μπραβο για ολες σου τις προσπαθειες .. Σου ευχομαι να συνεχισεις ετσι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ What's up 6977808242
MINI TITAN E325 SE - T REX 500 ESP OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO T REX 700 NITRO - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
|
|
|
spiros pap.
|
|
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 20:27:58 » |
|
ΜΠΡΑΒΟ pant. και απο μενα... και να σου πω τα αποτελεσματα που ειχα γιατι μολις γυρισα απο πτηση Βασικα ειχα μια σχετικα καλη ουρα... Ληπον πρωτη κινηση εβαλα το ball link στη δευτερη τριπα..ολα τα αλλα επανω στο gyro OK. Και ξεκιναω να σηκοσω...δεν σταματουσε και πολυ καλα εκυ που ηθελα.. δλδ. αφινα το στικ σταματουσε και εκανε και ενα ψαρεμα... η τηλ/νση που εχω. futaba 7c2,4. E.POINT ειχα 58% και το menu tou gyro 69%. kai μου εκανε τα παρα πανω που ειπα.. ΤΩΡΑ εβαλα e point 68% kai gyro 75% και αμα δειτε μια ουρα θα παθεται πλακα με αερα κιολας αφινες το στικ και ηταν λες και την επιανε καπιος εξ ουρανου ΜΠΡΑΒΟ παλυ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
logo 500 se. jr 9303
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 20:50:00 » |
|
Helifreak το έχουμε κάνει εδώ πέρα μου φαίνεται... PaNt vs finless. Πφφφφ....Ποιος Finless και κουραφέξαλα !! Παιδική χαρά είναι μπροστά στο "δικό" μας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 21:13:48 » |
|
Helifreak το έχουμε κάνει εδώ πέρα μου φαίνεται... PaNt vs finless. Πφφφφ....Ποιος Finless και κουραφέξαλα !! Παιδική χαρά είναι μπροστά στο "δικό" μας. xaxaxaaxa.. Σας ευχαριστω ολους παιδια ..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 22:47:12 » |
|
Α κατι Αλλο θα σας παρακαλεσω τυχον λαθη που ειναι πολυ πιθανο να βρειτε και οχι μονο σε αυτα τα Video αλλα σε ολα οσα εχω ανεβασει να τα πειτε....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 22:59:47 » |
|
Εγώ θέλω να επισημάνω κάτι, δεν είναι λάθος αλλά πιστεύω πως πρέπει να ακουστεί. Οταν ρύθμιζες το Limit νομίζω ότι πρέπει το gyro να βρίσκεται σε rade mode, ενώ δεν ήτανε διότι το slider κόλλαγε τέρμα αριστερά και δεν είχε επιστροφή, γενικά πρέπει να ρυθμίζεται το gyro σε rade mode.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 23:08:56 » |
|
Εγώ θέλω να επισημάνω κάτι, δεν είναι λάθος αλλά πιστεύω πως πρέπει να ακουστεί. Οταν ρύθμιζες το Limit νομίζω ότι πρέπει το gyro να βρίσκεται σε rade mode, ενώ δεν ήτανε διότι το slider κόλλαγε τέρμα αριστερά και δεν είχε επιστροφή, γενικά πρέπει να ρυθμίζεται το gyro σε rade mode. Ναι ναι σε rate mode απλα πηγα Heading Hold για να δειξω την σωστη κατευθυνση της διορθωσης που κανει το γυροσκοπιο και το ξεχασα... Σωστος..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
traveller
|
|
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 27 Ιούν 2010, 10:22:11 » |
|
Θα πρεπει να υπαρχει διαφορα ευαισθησιας gyro μεταξυ normal και idle1 η 2? Και γιατι? ακουω διαφορα οτι η 3d πτηση εχει αλλες ρυθμισεις { καποια gyro (611) εχουν διαφορετικες επιλογες (F3c,3d) }
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πρωτα μπουσουλάμε... περπατάμε...τρεχουμε...και μετά πετάμε!!!
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 27 Ιούν 2010, 13:03:21 » |
|
Θα πρεπει να υπαρχει διαφορα ευαισθησιας gyro μεταξυ normal και idle1 η 2? Και γιατι? ακουω διαφορα οτι η 3d πτηση εχει αλλες ρυθμισεις { καποια gyro (611) εχουν διαφορετικες επιλογες (F3c,3d) }
Αυτο εξρταται απο την πτηση οπως ειπες και απο εσενα.. Πχ εγω στο νορμαλ το εχω χαλαρα το γυροσκοπιο... στο idle 1 που το εχω για σπορ πτηση το εχω2-4 μοναδες πανω να κραταει λιγο και στο idle2 προτιμω να ανεβασω μεχρι εκει που αρχιζει να τρεμει λιγο η ουρα ωστε οταν τραβαω μανουβρες να κραταει οσο καλυτερα γινεται... Βεβαια εξαρταται το γυροσκοπιο το στησιμο πολλα...! πχ στο 700 ακομα δεν εχω το gain που πρεπει και εμιαι 8 μοναδες πανω απο την normal και η ουρα αν το ζορισω χανει...! οπως το ειδα θελει γυρω στο 30% για να ειναι οκ.... Μην μπερδευτειτε μιλαω για Futaba...! αλλα η θεωρεια ειναι η ιδια και στις αλλες...! Και ξανα λεω προσοπικη αποψη... αλλοι εχουν τοσο gain που αμα κανουν μανουβρες τριζει ολο το ελικοπτερο απο το πολυ gain!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|