Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.199 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 04:29:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 04:29:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από dominicm
[Χθες στις 21:13]

από orck
[Χθες στις 21:10]

από orck
[Χθες στις 20:58]

[Χθες στις 20:57]

από dominicm
[Χθες στις 19:52]

από sliver
[Χθες στις 18:17]

από 3DJunk
[Χθες στις 17:21]

από Takis42
[Χθες στις 11:04]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]

[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 22:11:25]

από MKS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:14:32]

από eolos30
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 12:50:57]

από snoopy
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 11:32:55]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284199
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 17
Συνολικά: 18
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: ακόμα ένα θέμα για κρίση στην F3A « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ακόμα ένα θέμα για κρίση στην F3A  (Αναγνώστηκε 6911 φορές)
   
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 22 Ιούν 2010, 23:23:35 »

Επίσης παρακαλώ τον κο Admin να εγκρίνει την παρουσίαση που ήδη έχει ανέβει σε μορφη .pdf.

Εγκρίθηκε, πρόσθεσα και ένα γραφικό από μέσα.


Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Χρηστος Βαγενας (vchris)
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.333



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 22 Ιούν 2010, 23:57:46 »

 αν θελετε για να καταλαβουμε και μερικοι που ημαστε εξω απο τα πραγματα
χαθηκε καμια θεση για μισο βαθμο?
επηρεαστικε το αποτελεσμα απο τα μισα?
αν δεν υπηρχαν τα μισα θα εβγαινε ο δευτερος πρωτος?   
ειναι ουσιωδη η ολη φασαρια η γινετε για να θιξουμε καποιον-ους?
Καταγράφηκε
Rheno Racer
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 16



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 23 Ιούν 2010, 00:28:20 »

O κανονισμός δεν προβλέπει βαθμολόγηση των ασκήσεων της πτήσης με μισούς βαθμούς.
Ως εκ τούτου ακυρώνονται οι βαθμολογήσεις των αθλητών αρα πρέπει να ακυρωθούν οι πτήσεις.

Εκτιμώ ότι οι αγώνες πρέπει αν ακυρωθούν, ειναι κρίμα όμως για τους αθλητές που πήγαν απο μακρυά.
Εκτιμώ ότι η ΕΛΑΟ δεν θα κάνει τίποτε με τον φόβο ότι θα τσατιστούν οι διοργανωτές , οι αθλητές αλλα και οι κριτές του αγώνα.

Αυτά, και ας με βρίζουν τώρα κάποιοι Απλά εχουμε μάθει στην Ελλάδα όλα να γίνονται στο φιλικό.

Καληνύχτα.
Καταγράφηκε

JR DSX9 - ΤREX-500 Esp - Sebart Sukhoi 50e v2
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 23 Ιούν 2010, 00:49:51 »

O κανονισμός δεν προβλέπει βαθμολόγηση των ασκήσεων της πτήσης με μισούς βαθμούς.
Ως εκ τούτου ακυρώνονται οι βαθμολογήσεις των αθλητών αρα πρέπει να ακυρωθούν οι πτήσεις.

Εκτιμώ ότι οι αγώνες πρέπει αν ακυρωθούν, ειναι κρίμα όμως για τους αθλητές που πήγαν απο μακρυά.
Εκτιμώ ότι η ΕΛΑΟ δεν θα κάνει τίποτε με τον φόβο ότι θα τσατιστούν οι διοργανωτές , οι αθλητές αλλα και οι κριτές του αγώνα.

Αυτά, και ας με βρίζουν τώρα κάποιοι Απλά εχουμε μάθει στην Ελλάδα όλα να γίνονται στο φιλικό.

Καληνύχτα.

δεν απαντησες σε αυτο που ρωτησε ο Vchris...

Δλδ πχ ειχαν οι τελικες βαθμολογιες τοσο μικρη διαφορα οπου χαρη στα μισαδακια ο πρωτος εβγαινε δευτερος και ο δευτερος πρωτος???
Αν πχ αυτοι που πηραν 6.5 γινουν 6 και αυτοι που πηραν 7.5 παμε στα 7 τοτε θα αλλαξει η σειρα?
Καταγράφηκε
GRELE
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 738



Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 23 Ιούν 2010, 01:07:49 »

Αγαπητε φιλε Γιωργο
Εαν προσεξεις θα δεις οτι τα πρωτα ποστ μου ειναι τα μεσανυχτα της Κυριακης προχθες και αφου ο φιλος Rhenο racer ανεδειξε το θεμα.Το απο που το ηξερε η ποια ειναι τα "ελατηρια" του δεν ειναι κατι που εγω μπορω να σε διαφωτισω.Εγω παντως ασχοληθηκα διοτι μου φανηκε απιθανο να εχει συμβει και συνεχιζω να απορω πως και γιατι εγινε κατι τετοιο.
Δεν ρωτησα τιποτα "πλαγιως" αλλα ευθεως οπως μπορεις να διαβασεις λιγο πιο πανω.Το γεγονος δε οτι γνωριζω τον Χαρη τον Γαβανα δεν συνεπαγεται πως οτι ξερει εκεινος το μαθαινω και εγω την ιδια στιγμη.Φυσικα η πληροφορηση μου "βελτιωθηκε" ραγδαια μολις το θεμα επαιξε και αυτο ηταν κατι που εγω επεδιωξα προκειμενου να μαθω περισσοτερα.
Στο θεμα μας τωρα ...
Εχεις η εχετε ξαναβαλει "μισα" σε αλλους αγωνες F3A GR A/B που εκανες κριτης ?
Δεν νομιζω και δεν πιστευω οτι η ελλειψη ελληνικης μεταφρασης του "οδηγου κριτων" επαιξε καποιο ρολο ουτε στο παρελθον ουτε τωρα.
Η απουσια της επιτροπης αερομοντελισμου δεν νομιζω οτι στεκει σαν δικαιολογια αφου υπαρχουν και τηλεφωνα προκειμενου να απαντηθουν οι οποιες αποριες υπηρχαν (εδω παει το "δεν ηξερες δεν ρωταγες" ) και να δωθουν λυσεις.Ποιους μπορουσατε να τηλεφωνησετε νομιζω οτι το γνωριζετε καλα αλλα προφανως δεν το επιλεξατε.
Αρα οπως, και κατα την δηλωση σου, προκυπτει το συζητησατε το αποφασισατε και το εφαρμοσατε μονοι σας διοτι κατα την αποψη σας "μπορουν να παιξουν και τα μισα".ΕΔΩ εγω διαφωνω και λεω οτι αν ο κανονισμος ηθελε αυτο θα το ειχε ηδη κανει.
Ειναι λογικο οτι η διαβαθμιση πρεπει να ειναι σε ακεραιους επειδη δεν ειναι ,εκ των πραγματων, σε θεση ο κριτης να  διαχωριζει βαθμολογια και σε μισα.(το εγραψα και πιο πανω)
Αν οι κριτες ηταν αυτοματα μηχανηματα και οχι ανθρωποι τοτε δεν θα επαιζαν ρολο τα μισα στα αποτελεσματα
Για τους φιλους που ρωτανε εαν θα αλλαζε τιποτε εχω να πω οτι δεν μπορει να βρεθει ακρη τωρα με στρογγυλοποιησεις ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω γιατι καποιος με 7,5 θα γινει 8 ενω το 8 καποιου αλλου θα μεινει 8 και αυτο ειναι αδικο γιατι μηδενιζεται η μεταξυ τους διαφορα. 

Το τι θα κανει τελικα η ΕΛΑΟ με τα αποτελεσματα δεν ειναι δικη μου δουλεια και ποτε δεν εγραψα οτι θελω η οτι πρεπει να ακυρωθει ο αγωνας.Μπορω ομως (και θα το κανω) να εκφρασω την γνωμη μου για την οποια αποφαση ληφθει αμεσως μετα.

Βασιλης Παπαδοπουλος
Καταγράφηκε

......electrics are here to stay......
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 197


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 23 Ιούν 2010, 01:17:37 »

Λοιπόν κύριοι αφου διάβασα τις απόψεις σας και τις δικαιολογίες σας ιδού και οι δικές μου απόψεις
πάνω στο θέμα που δημιουργήσατε.

Γιώργο να ξεκινήσω απο την αρχή και να σου πώ οτι ήμουν δυστηχώς ο πρώτος που πληροφορήθηκα για μισές
βαθμολογίες την επόμενη μέρα των αγώνων απο τον αθλητή μας που πήρε μέρος στον αγώνα, ακούγοντας λοιπόν σε καποια πηγαδάκια για τις βαθμολογίες κάπου άκουσε και τις μισές και με ρώτησε εαν ισχύουν, εγώ του είπα οτι δεν ισχυουν και μάλλον ακουσε λάθος...
Απο εκεί και πέρα δυστυχώς τα νέα τελικά ταξιδεψαν πολύ γρήγορα και αρχισε να γίνεται μεγάλο σούσουρο για το θέμα αυτό εγω προτίμησα να περιμένω μια επισημη θέση και δεν έλεγα τίποτα για να μην οξύνω την κατασταση.

Οσον αφορα το θέμα του εθελοντισμού πολύ σωστά λες οτι πρέπει να βοηθάμε και να μην καθόμαστε στις καρέκλες μας
και απλά να κράζουμε.

Ομως!!!!!! ποιος σου είπε εσένα οτι μπορεί κάποιος την αδυναμία του ή την ανικανότητα του στο να ανταπεξέλθει σε κάποιες συνθήκες να τις φορτώνει σε τρίτους και σε τέταρτους, όταν δεν μπορείς να κάνεις κάτι απλά μην το κάνεις γιατί ετσι τα πράγματα τα κάνεις χειρότερα. Και μην προσπαθήτε να περάσετε έτσι απλά το έλα μωρε και τι έγινε που έβαλα
μισα στις βαθμολογίες γιατι μιλάμε για την ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ και οχι για κάποια λεπτομέρια!!!!!!!!!!!
Και όπως πολλοι θα αναρωτιόνται αφού δεν γνώριζαν την βασική αρχή της βαθμολόγησης πως να γνωριζουν τις λεπτομέριες τις εκάστοτε άσκησης για να κρίνουν και την λεπτομέρια αυτής όπου και θα μας δώσει την τελική κατάταξη?Huh

Τωρα για τον φίλο που ρωτάει εαν μπορει ο μισος βαθμος να αλλάξει το αποτέλεσμά η απάντηση είναι ναι μπορεί.

Το χειρότερο που έγινε σε αυτον τον αγώνα είναι οτι αφήνετε πολλές αμφιβολίες στους αθλητές για την τελική κατάταξη.

Εγώ επειδή δεν ήμουν παρόν για να δω οφείλω να δεχτώ και υποστηρίξω οτι η τελική καταταξη είναι αυτη που βγήκε και δεν πρέπει να ακυρωθεί ο αγώνας γιατί απλά τα παιδιά που αγωνίστηκαν και κάποιοι έκανα και πολλα χιλιόμετρα δεν φταίνε σε τίποτα και είναι αυτοι απο τους οποίους πρέπει να ζητήσετε συγνώμη για το μπάχαλο.

Για τον Παντελή
   Το ότι δεν είναι δημοσιευμένη η μετάφραση δεν νομίζω να αποτελεί πρόβλημα. Η μετάφραση στα ελληνικά δεν υπάρχει μόνο για το P11.
Αν θα διάβαζες τους κανονισμούς θα έβλεπες ότι το γενικό μέρος των κανονισμών των κατηγοριών GRακολουθεί αυτό της FAI. Και αυτό είναι μεταφρασμένο. Και το πρόβλημα είναι στο γενικό μέρος που ισχύει από καταβολής των αγώνων των ακροβατικών.
Αλλά αν επιμένεις στην άποψη αυτή το ίδιο δεν θα έπρεπε να ισχύει και για τα ελικόπτερα? Εκεί γιατί δεν υπάρχει η μετάφραση? Αρα και εκεί δεν ισχύουν οι αγώνες και τα αποτελέσματα? Μήπως να μην πάει και εκεί η Εθνική
ομάδα στους αγώνες στην Ρουμανία?
Η FAI έχει ανακοινώσει το τωρινό πρόγραμμα τουλάχιστον 1 χρόνο πριν. Πότε περιμένατε ως επιτροπή να έχετε έτοιμη την μετάφραση?

Και τέλος για να τελειώνω

Μιλάτε συζητάτε και κατηγορείτε ολους όσους δεν ήταν εκεί...Αρχικά σας έφταιξαν οι αθλητές που δεν μπόρεσαν να έλθουν. Αργότερα έφταιξαν οι σκοτεινοί κύκλοι που υποχρέωσαν και επέβαλαν στους αθλητές τους να μην έλθουν...Με λίγα λόγια οι πιλότοι του F3A είναι μαριονέτες,άνθρωποι χωρίς κρίση και βούληση...Δηλαδή τους προσβάλετε άμεσα....αλλά θέλετε να έλθουν. και μετά απ' ολα αυτά ρίχνετε και τις ευθύνες σε όλους τους άλλους και
 στεναχωριέστε που κάποιος έστω ανώνυμος βγαίνει και λέει την αλήθεια....Και είναι αυτός ο άτιμος και εξ'αιτίας του προκύπτουν όλα τα προβλήματα. Φτάσαμε και στο σημείο να κατηγορήσουμε τη μετάφραση που δεν υπάρχει!!!!!!Και θέλετε να πειστούν ολοι οι θιασώτες του F3A οτι οι αγώνες είναι αντικειμενικοί οτι δεν γίνονται τραγικά λαθη και οτι όπως και να έχει το πράγμα η προπόνησή τους δεν πήγε άδικα και οτι την επόμενη φορά που θα καθήσετε στις καρέκλες των κριτών να τους κρίνετε αυτοί θα σκέφτονται οτι ...........!!!!!!!!!!!!!!!

Πάντα φιλικά Γαβανάς Χάρης
    
  
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 23 Ιούν 2010, 01:40:54 από Γαβανάς Χάρης » Καταγράφηκε
"PAPPY"
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 714



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 23 Ιούν 2010, 06:38:37 »

Δηλαδή εγώ που είμαι παντελώς άσχετος και δεν ξέρω τίποτα από κανονισμούς και αγόρασα ένα Inspire 90 και ενα oxalys και κατέβασα τον κανονισμό F3A
και ψιλοπροπονούμαι εδώ και κανα χρόνο για να συμμετάσχω (ναι μου παίρνει πολύ χρόνο γιατί δεν μπορώ να προπονηθώ εντατικά!!!) διαβάζοντας όλα αυτά και
παρακολουθώντας όλα τα τεκταινόμενα σιωπηλά χωρίς να συμμετέχω ενεργά στις συζητήσεις και χωρίς να είμαι μέλος κανενός πηγαδακίου ή παρεούλας
εμμέσως πλήν σαφώς μου δίνετε το μύνημα STAY OUT!!!

Διαβάζω εντατικά ότι έχει σχέση με το F3A. Εχω διαβάσει όλα τα posts όλων όσων κατά καιρους σε αυτότ ο forum αλλά και στα υπόλοιπα έουν εκφράσει γνώμη. Αλλοι έχουν εκτεθεί δημόσια και άλλοι τηρούν σιγή ιχθύος. Εχω μιλήσει προσωπικά και με αθλητές και όπως ειπώθηκε και παραπάνω από κάποιον όταν θελεις να μάθεις κάτι τότε σίγουρα το μαθαίνεις. Από εδώ μέσα δεν ξέρω κανέναν σας αλλά δεν πιστεύω ότι αυτό με καθιστά άσχετο. Εχω γνώμη και κρίση και μπορώ να καταλάβω.
Εξάλλου το έχω ξαναπεί σε αυτό εδω το forum.
Ο κύκλος μας σαν μοντελιστές είναι τόσο μικρός που ότι και να κάνει ή να πει ο άλλος θα μαθευτεί!!!!
Αυτή η τσίχλα του τι είσαι εσύ και τι έχεις προσφέρει με εκνευρίζει αφάνταστα!!!!
Με κριτική που έκανα στο παρελθόν για εξόφθαλμα πράγματα σε αγώνες υπέστην την ίδια ακριβώς επίθεση με τα ίδια λόγια και επιχειρήματα από άλλο άτομο.
Ποιός είμαι και τι έχω προσφέρει?
Τίποτα δεν είμαι! απόλύτως τίποτα. Και θα παραμείνω τίποτα όσο κάποιοι έχουν πριτσινωθεί σε καρέκλες και δεν ξεκολλάνε ο κόσμος να χαλάσει και όσο αυτοί οι πριτσινωμένοι κάθε φορά που πάω έγω ο τίποτας να τους πώ κάτι με κοιτούν με το υφάκι (ξέρετε το υφάκι του ΞΕΡΟΛΑ!!!!) και σκανάροντας με από πάνω μέχρι κάτω σαν να εννούν έσυ που βρεθηκες ξαφνικά μου δίνουν μία ξερή κουλή απάντηση του τύπου ....δεν ακριβώς όπως τα λες φίλε μου (σαν να σου λένε άσε ρε φίλε αφου δεν ξέρεις μην μιλάς είσαι χτεσινός!!)  και κοιτούν αλλού!!!

Αυτά τα ολίγα φίλοι μου.
από έναν άσχετο που δεν ξέρει τίποτα και δεν έχει προσφέρει τίποτα
είναι (όπως θα χαρακτηρισθεί φυσικά) κατευθυνόμενος, εγκάθετος.




Καταγράφηκε

Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 23 Ιούν 2010, 07:38:02 »

Αν και ξεκίνησε άσχημα, το θέμα παίρνει καλή τροπή σαν συζήτηση για οργάνωση αγώνων και ύπαρξη σωστών κριτών. Προσπαθείστε να συγκρατηθείτε.

Γυρίζοντας πάλι πίσω θα αναφέρω πως ξεκίνησαν οι πρώτοι επίσημοι κριτές F3A στην Ελλάδα.

Το 1983 ή 1984 διοργανώθηκαν, μετά από σεμινάριο FAI, στην Ε.Α.Α. σεμινάρια κριτών F3A με εισηγητές  τον Γιώργο Σεβαστό και τον Αντώνη Παπαδόπουλο. Τα σεμινάρια περιλάμβαναν

- Θεωρητικά μαθήματα, 6-10 ημερών απ' όσο θυμάμαι
- Θεωρητικές εξετάσεις με σύστημα πολλαπλής επιλογής
- Πρακτικές εξετάσεις με βαθμολόγηση αθλητών

Στο σεμινάριο δόθηκε βοήθημα κριτών F3A, με γενικές οδηγίες και αναλυτική παρουσίαση των ασκήσεων και των προβληματισμών, που μπορούσαν να προκύψουν, στην βαθμολόγηση καθεμιάς απ' αυτές.

Από το σεμινάριο αυτό βγήκαν οι πρώτοι επίσημοι, για την Ελλάδα, κριτές F3A. Μαζί με τον  Γιώργο Σεβαστό και τον τον Αντώνη Παπαδόπουλο συμμετείχα, ως το 1990 που είχα χρόνο, σαν κριτής στους περισσότερους αγώνες F3A αλλά και έδινα χέρι, όπου μπορούσα, στις άλλες κατηγορίες.

Από τότε, κατά καιρούς, έχουν γίνει αρκετά σεμινάρια κριτών. Χρησιμοποιούνται οι καλύτεροι διαθέσιμοι.

Το υλικό, με τα χρόνια, έχει εμπλουτιστεί και, με την άνεση που προσφέρουν σήμερα οι υπολογιστές και το διαδίκτυο, είναι πιο εύκολο να διαδοθεί και να γίνει γνωστό.

Δεν είναι εύκολο να είναι και να παραμένει κάποιος σωστός κριτής, ειδικά στην F3A. Κανένας κριτής δεν θεωρείται αλάνθαστος, το σύστημα βαθμολόγησης φροντίζει, στα μέτρα του δυνατού, να εξομαλύνει τα λάθη. Ο μεγάλος αριθμός δεν εξασφαλίζει την ποιότητα και την ορθότητα της κρίσης.

Ο κριτής βρίσκεται στο background και δεν παίρνει χειροκροτήματα.

Η χρήση των μισών είναι κάτι που δεν θα περίμενα από ανθρώπους που ασχολούνται αρκετά με την F3A. Η ουσία βέβαια είναι η ορθότητα της κρίσης. Είναι σύνηθες να παραπονιούνται οι αθλητές για την βαθμολογία, η ύπαρξη όμως σωστής κρίσης είναι απαραίτητη για να έχουμε σωστό επίπεδο, διατήρηση και αύξηση ενδιαφέροντος στην κατηγορία.

Το συμπέρασμα μου είναι οτι χρειάζεται δουλειά, προσφορά και εξάσκηση για καλύτερη κρίση στο μέλλον.

Υ.Γ. Το θέμα μετονομάστηκε σε "Ακόμα ένα θέμα για κρίση στην F3A".
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 23 Ιούν 2010, 07:49:10 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Γιώργος Βασδαβάνος
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 23 Ιούν 2010, 23:45:03 »

 Μετά τα τελευταία post θα δώσω κάποιες διευκρινήσεις και θα κλείσω εδώ το θέμα από πλευρά μου. Το πόρισμα εξάλλου βγήκε «ένοχοι δια λιθοβολισμού».

 Στο συγκεκριμένο αγώνα, εάν βάλετε στο πρόγραμμα υπολογισμού της βαθμολογίας (excel), τους βαθμούς με στρογγυλοποίηση  των μισών προς τα πάνω ή προς τα κάτω, και χωρίς να πειράξετε τους ακέραιους, (γιατί π.χ. όταν έβαλα ακέραιο 6,  για τόσο αξιολόγησα την άσκηση, ούτε 5,5 ούτε 6,5), θα δείτε ότι η κατάταξη παραμένει η ίδια, και ας αδικούνται οι ακέραιοι όπως λέει και ο Βασίλης (μιλάω πάντα για τον συγκεκριμένο αγώνα).
  Η  φιλοσοφία του τρόπου βαθμολόγησης πάντως για ένα που γνωρίζει λίγα μαθηματικά παραμένει η ίδια, αντί να βαθμολογήσουμε μόνο με ακέραιους, βαθμολογήσαμε και με μισά,  απλά την κλίμακα  από 0 έως 10 αντί να την χωρίσουμε σε 10 υποδιαιρέσεις (ακέραιους) την χωρίσαμε σε 20 υποδιαιρέσεις (ακέραιους και μισά),  εννοώντας ότι δεν αδικήσαμε κανέναν και η κατάταξη δεν αλλάζει.
 Βέβαια αφού ο «άτυπος» κανονισμός λέει μόνο για ακέραιους αριθμούς, οφείλουμε να τον σεβαστούμε, και να πούμε ότι κάναμε λάθος.
  Το αν αδικήσαμε ή όχι τους αθλητές, και αν νομίζουν ότι άλλη θα ήταν η κατάταξη σε σχέση με αυτό που πέταξαν, ευχαρίστως μπορούν να βγουν να το πουν.
 Το να έχω βαθμολογήσει Βασίλη με μισά σε άλλους αγώνες  F3A GRA/B, ειλικρινά δεν το θυμάμαι , μιας και τυγχάνει να είμαι κριτής και στα ελικόπτερα  όπου εκεί επιτρέπονται τα μισά.
 Δεν θα το έβλεπε η ομοσπονδία αυτό;  ή δεν έπρεπε να μας το είχε κάνει παρατήρηση προς αποφυγή ίδιου λάθους στο μέλλον;   
 
 Χάρη , ειλικρινά  λυπάμαι γι αυτή σου τη στάση, εν ολίγοις μας λες ότι αφού κάναμε λάθος  στη τρόπο βαθμολόγησης, βάζοντας και μισά, ότι είμαστε άσχετοι και να αξιολογήσουμε τις ασκήσεις, και βλέπουμε σαν  «ufo»  τις ασκήσεις του πάτερν.
  Εάν διαβάσεις το post μου στο threat του αγώνα, δεν κατηγόρησα κανέναν, απλά είπα την γνώμη μου στο τι χρειάζεται για να έχει επιτυχία ένας αγώνας, και ποια είναι κυρίως αυτά τα άτομα που συντελούν στην επιτυχία του.

 Εδώ θα ήθελα να αναλάβω την ευθύνη που μου αναλογεί, και να ζητήσω  συγγνώμη από τους αγωνιζόμενους, εάν τους δημιούργησα κάποιο πρόβλημα , όχι για να ικανοποιήσω το αίσθημα των συνομιλητών, αλλά γιατί το θεωρώ χρέος μου απέναντι στα παιδιά.
 Ευθύνη όμως δεν έχουν μόνο οι κριτές, ευθύνη έχει και η ομοσπονδία με την παντελή έλλειψη της επιτροπής αερομοντελισμού, με την μη οργάνωση σεμιναρίων κριτών κλπ. Ευθύνη έχουν και οι αρμόδιοι , υπεύθυνοι κάθε κατηγορίας όταν απουσιάζουν από τον πιο επίσημο αγώνα της χρονιάς.

 Αγαπητέ φίλε pappy, μην δίνεις σημασία σε ότι αρνητικό διαβάζεις. Συμβουλή μου κράτα τα θετικά και προχώρα σε αυτό που αγαπάς.
 Να ξέρεις οι «γκρίνιες» πάντα θα υπάρχουν. Είναι στο αίμα μας φαίνεται να βγάζουμε ο ένας τα μάτια του άλλου.
 Έχουμε χωριστεί σε Βόρειους , κεντρώους  και  νότιους, ακόμα και μέσα στους συλλόγους μας έχουμε «κλίκες». Όσο δεν θα αλλάζουμε νοοτροπία και θα μας διακατέχει το μίσος , η ζήλια και το «εγώ» δεν πρόκειται να πάμε προς το καλύτερο.

Αγαπητέ Χάρη  (για να ικανοποιήσω και το αίσθημα κάποιων) προσωπικά από την πλευρά μου, δεν θα υπάρξει επόμενη φορά,  να καθίσω κριτής σε καμία κατηγορία , μιας και είμαι «άσχετος». Απ ότι βλέπω άλλωστε,  δεν αξίζει τον κόπο τελικά,  γιατί καιροφυλακτούν  στην γωνία  για να σε πυροβολήσουν,   και ειδικά μετά την προσβολή που δεχτήκαμε από την ομοσπονδία στους αγώνες ελικοπτέρων, 5 κριτές.
(στην περίπτωση εκείνη, δεν ισχύουν οι κανονισμοί το πώς επιλέγονται οι κριτές; )
 Ούτε έχω καμία όρεξη να είμαι το εξιλαστήριο θύμα, όπως βολεύει κάποιους.
 Εύχομαι από δώ και πέρα οι επόμενοι να τα πάνε καλύτερα.

 Θα κάνω το hobby μου, όπως μου αρέσει , θα παίρνω μέρος σε αγώνες εάν επιθυμώ (ελπίζω να μην μου το απαγορέψουν και αυτό)  και θα είμαι  «στην απ έξω», κάνοντας κριτική εκ του ασφαλούς.

 Φιλικά
Γιώργος Βασδαβάνος
Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 24 Ιούν 2010, 09:14:59 »

Μερικοί, που πολλές φορές είναι ΑΣΧΕΤΟΙ με τον αεραθλητισμό-και τον αθλητισμό γενικότερα(βλ. αερομοντελλιστές αλάνας, ποδοσφαιριστές αλάνας, κτλ), ανακατεύονται με τους αγώνες λές και τους νοιάζει... Αλλά επειδή ΔΕΝ τους νοιάζει από ότι δείχνουν τα πράγματα, καταστρέφουν τους αγώνες..
Γιατί αν είχαν ανακατευτεί ποτέ με αγώνες θα καταλάβαιναν ότι υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας -Λαθος-
Τελικά αυτό που θέλουν είναι ένα robot να βαθμολογεί και όχι 5 ανθρώπους???
Εμπρός λοιπόν εσείς που τα ρίχνετε στους κριτές... Φτιαξτε ένα μηχανάκι να κάνει τη δουλειά τους!!
Μπορούμε να το κάνουμε όπως στο μπασκετ..Θα σταματάμε το χρόνο, και το α/π μαζί στον αέρα, θα βλέπουμε το replay, θα συσκέπτονται οι κριτές και θα βγάζουν αποτέλεσμα Azn Azn

Αν του χρόνου δεν υπάρχουν κριτες, γιατί φοβούνται ότι αν κάνουν ένα λάθος θα τους κράξουν, θα αναλαβουν όλοι αυτοί οι κύριοι την ευθύνη??

Γιατί ο αθλητής(που δεν ζεί από το άθλημα) γουστάρει αυτό που κάνει όπως και τους αγώνες, και περιμένει και λάθη από τους κριτές!! Πόσο μάλλον όταν τα λάθη δεν κρίνουν την τελική κατάταξη

Τέλος, δεν είδα καποιον από τους συμμετέχοντες να έχει κάποιο πρόβλημα με όλο το θέμα πάντως(να κάνει ενσταση ή να κατηγορεί κάποιον)!!

Προτιμώ ένα μέτριο κριτή παρά καθόλου αγώνες tickedoff
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 197


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 24 Ιούν 2010, 14:29:26 »

Αγαπητοί κύριοι

Τελικά ολοι μαζί μιλάμε χώρια καταλαβαίνουμε.

Κανένας από τους αθλητές της F3A αλλά και από τους εμπλεκόμενους σάυτή τη κατηγορία δεν έχει και δεν πρέπει να έχει αντιζηλίες μίσος η οποιοδήποτε αρνητικό συναίσθημα απέναντι στους άλλους. Οσον αφορά όμως τον τελευταίο αγώνα τα δικαιώματα για επικρίσεις και αρνητικές εντυπώσεις ξεκίνησαν από τους ίδιους τους παράγοντες του αγώνα και από τα σχόλια που αυτοί έκαναν πριν, κατά τη διάρκεια ,και μετά από τον αγώνα. Ξέρουν ολοι πολύ καλά τι εννοώ. Σε καμμία περίπτωση δεν είναι η Ελλάδα χωρισμένη σε βόρεια κεντρική και νότια. Οποιος είναι τοπικιστής και στενοκέφαλος είναι εκτός τόπου και χρόνου. Γνωρίζοντας καλα το κλίμα που επικρατεί στην ΕΑΘ λυπάμαι πολύ όταν ακούω ότι υπήρξε οργανωμένη αποχή από τον αγώνα που προέκυψε από το ΔΣ του συλλογου .Οι αθλητές όπως ξέρετε Πανελλαδικά γνωρίζονται μεταξύ τους και υπάρχει και επικοινωνία και πληροφόρηση. Δε δέχομαι ότι εμείς κατευθυνόμαστε και χειραγωγούμεθα. Είναι λυπηρό να μην δέχεται η εχουσα την ευθύνη της οργάνωσης λέσχη ότι στην Ελλάδα τα πράγματα έχουν αλλάξει. Ολοι μας σκεπτόμαστε πλέον το κάθε περίσσιο έξοδο και τη κάθε κοπάνα που κάνουμε από τη δουλειά μας για χάρη του χομπυ μας. Ολοι έχουμε πεσμένο ηθικό και αβεβαιότητα για το μέλλον. Εγώ δεν πήρα μέρος ούτε στον περειφερεικό F5J GR στις Σέρρες ούτε καν στον Πανελλήνιο στη Θεσσαλονικη λόγω υποχρεώσεων. Μην ξεχνάτε ότι και ο περειφερειακός F3A στη Θεσσαλονικη δεν έγινε τελικά. Πάντως δεν μπορώ να δεχτώ την οποιαδήποτε μπηχτη περι αντιζηλίας συλλόγων και κόντρας μεταξύ μελών των συλλόγων. Δεν μπορώ να δεχτώ το ότι κάποιοι καρφώσανε τη βαθμολογία και τη βγάλανε στα φορα δηλαδή φτάσαμε στο σημείο να φοβόμαστε την αλήθεια; Γιατί ο ποντικός είναι ποντικός; Επειδή είπε την αλήθεια; Βαρεθηκα να διαβάζω και να ακούω τα  «οποιος δεν ήρθε έχασε» , « ειχατε υποχρέωση να είσαστε εκεί» και γενικά το κομπλεξικό δοξάστε με , ευλογήστε τα γένεια μου και προπαντός το απαράδεκτο φταίνε οι άλλοι για κάθε λάθος και ξερή που κάνω εγώ.

Οσο για τα λάθη της βαθμολογίας εγώ δεν θα μιλούσα εάν υπηρχε αρχικά μια παραδοχή και όχι τα γραφόμενα του στυλ φταίνε όλοι οι άλλοι πού εγω βαθμολόγησα λάθος.

Ωστόσο το αν τηρήθηκε ο κανονισμός αγώνα και τι προβλεπεται σε τέτοιες περιπτώσεις αυτό αρμόδια να το αποφασίσει είναι η ΕΛΑΟ. Ας αντιληφθούμε όλοι οι εμπλεκόμενοι στο F3A αλλά και κάθε άλλος αερομοντελιστής ότι περνάμε μια βαθύτατη οικονομική και κοινωνική κρίση. Ας φροντίσουμε να είμαστε λιγότερο εγωπαθείς και ξερόλες , περισσότερο ειλικρινείς ειδικά με τους εαυτούς μας και ανοικτοί σε διάλογο. Είναι ο μόνος τρόπος να αποκατασταθεί η αξιοπιστία και να τραβήξουμε νέους στο hobby.

Φιλε Vtolias

Οπως είπα και πρίν ο μισός βαθμός μπορεί να αλλάξει την βαθμολογία και την κατάταξη γιατι
δεν υπολογίζεις μόνο τον μισό βαθμό αλλά και το K FACTOR της εκάστοτε άσκησης που πολλαπλασιάζει τον βαθμό και μπορεί να φτάσει μέχρι και δυομιση βαθμούς αν το K FACTOR της ασκησης είναι 5.
Οπότε αν για μια ασκηση του 6 εσύ του βάλεις μισό βαθμο παραπάνω γιατι είδες κάτι ελάχιστα καλύτερο απο το 6 χωρίς όμως να μπορείς να πείς οτι είναι για 7 η ασκηση, σε σχέση με ένα αλλο αθλητη που πήρε 6 στη συγκεκριμένη με Κ FACTOR 5 του χαρίζεις 2,5 βαθμους και ενώ μπορει να ήταν 2 βαθμούς πίσω ξαφνικά πάει μισό βαθμό μπροστά απο τον άλλο και κερδίζει τον γύρο.....

Καταλαβαίνεις τώρα τι μεγάλη διαφορά μπορεί να κάνει μισός βαθμός??? 


Φίλε PAPPY

Θα χαιρόμουν πολυ να σε δω σε κάποιον παννελήνιο ή και περιφεριακό αγώνα F3A, πίστεψε με οι εμπειρίες που θα αποκτήσεις θα είναι πολλαπλάσιες απο αυτές που έχεις μαζέψει διαβάζοντας
Οτι απορία έχεις για το πρόγραμμα είμαι στη διάθεση σου να στο διευκρηνίσω.

Φιλικά Γαβανάς Χάρης
 
Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 24 Ιούν 2010, 14:40:53 »



Γνωρίζω πως βγαίνει η βαθμολογία αλλα.......
Εδώ λέει καθαρά ότι δεν επηρεάζεται(μιλάω για τον συγκεκριμένο αγώνα)..

Στο συγκεκριμένο αγώνα, εάν βάλετε στο πρόγραμμα υπολογισμού της βαθμολογίας (excel), τους βαθμούς με στρογγυλοποίηση  των μισών προς τα πάνω ή προς τα κάτω, και χωρίς να πειράξετε τους ακέραιους, (γιατί π.χ. όταν έβαλα ακέραιο 6,  για τόσο αξιολόγησα την άσκηση, ούτε 5,5 ούτε 6,5), θα δείτε ότι η κατάταξη παραμένει η ίδια, και ας αδικούνται οι ακέραιοι όπως λέει και ο Βασίλης (μιλάω πάντα για τον συγκεκριμένο αγώνα).

Αν επηρεαζόταν θα ήμουν μαζί σας, αλλά δεν θα το έλεγα γιατί μέχρι τώρα δεν έχω πάρει μέρος ποτέ μου σε αγώνες!!
Οπότε δεν θα μου έπεφτε λόγος!!
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 24 Ιούν 2010, 15:38:35 »

Οταν η διαφορά στην πτήση είναι εμφανής σίγουρα δεν επηρεάζει την κατάταξη. Οταν όμως οι διαφορές είναι μικρές, σε συνδυασμό με τον παράγοντα Κ, όπως αναφέρθηκε, μπορεί να την επηρεάσει.

Ο τρόπος βαθμολόγησης στην εκπαίδευση, λειτουργία και εμπειρία ενός κριτή F3A είναι με ακέραιες μονάδες. Αν αποφασιζόταν η χρήση μισών θα γινόταν συζητήσεις επί συζητήσεων στην FAI για να βγούν λεπτομερείς οδηγίες βαθμολόγησης και θα χρειαζόταν σεμινάρια και χρόνος για να προσαρμοσθούν οι κριτές σ' αυτές.

Η επισήμανση ενός λάθους, όπως και η κατανόηση και παραδοχή του είναι ουσιαστικά στοιχεία για την μη επανάληψη του και ένα καλύτερο αυριανό επίπεδο. Δεν νομίζω οτι κανείς έχει διάθεση για μομφές. Πιστεύω όμως οτι όλοι θέλουμε να ανέβει το επίπεδο.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 24 Ιούν 2010, 16:36:12 »

Μιλάμε για επισήμανση του λάθους.. Thumbs up Συμφωνώ!!
Αλλά εδώ είδαμε πολύ επικριτικά μηνύματα από άτομα που δεν έχον καμία σχέση με τα άτομα
Αυτά είναι κακά πράγματα!! Η επισήμανση του λάθους είναι καλό πράγμα!!
Άλλο το:
Φίλε έκανες ένα λαθος εκεί. Ξανακοιταξέ το..
και άλλο το:
Αντε φύγε από εδώ ρε καραγκιόζη που πήγες εκεί και κατεστρεψες τα πάντα..Ασχετε,βλακα,κτλ
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
mastoras
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 815


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 25 Ιούν 2010, 01:28:44 »

Μετά τα τελευταία post θα δώσω κάποιες διευκρινήσεις και θα κλείσω εδώ το θέμα από πλευρά μου. Το πόρισμα εξάλλου βγήκε «ένοχοι δια λιθοβολισμού».

 Ευθύνη όμως δεν έχουν μόνο οι κριτές, ευθύνη έχει και η ομοσπονδία με την παντελή έλλειψη της επιτροπής αερομοντελισμού, με την μη οργάνωση σεμιναρίων κριτών κλπ. Ευθύνη έχουν και οι αρμόδιοι , υπεύθυνοι κάθε κατηγορίας όταν απουσιάζουν από τον πιο επίσημο αγώνα της χρονιάς.

  ...........και ειδικά μετά την προσβολή που δεχτήκαμε από την ομοσπονδία στους αγώνες ελικοπτέρων, 5 κριτές.
(στην περίπτωση εκείνη, δεν ισχύουν οι κανονισμοί το πώς επιλέγονται οι κριτές; )
 Ούτε έχω καμία όρεξη να είμαι το εξιλαστήριο θύμα, όπως βολεύει κάποιους.  Εύχομαι από δώ και πέρα οι επόμενοι να τα πάνε καλύτερα.


Γιώργο παρακολουθώ από την αρχή αυτή την ανούσια κόντρα που έχει εξελιχθεί μεταξύ όλων, και δεν έχω πάρει θέση, αφενός γιατί δεν μου πέφτει λόγος για το θέμα των βαθμολογιών στην F3A, και αφετέρου δε, γνωρίζω πολύ καλά ποιός είναι ο λόγος που γίνονται όλα αυτά. Και ο λόγος δεν είναι "τεχνικός" αλλά προσωπική κόντρα, μικροσυμφέροντα, και άφθονος εγωισμός, που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τους αθλητές.  Wink Άλλο ήταν το θέμα που έχω αναπτύξει παλαιότερα, και άλλο είναι αυτό τώρα.

Σε αυτό το θέμα F3A, όπως και στην αποτυχημένη προσπάθεια [σαμποτάζ] μη διεξαγωγής Πανελλήνιων Αγώνων F3C από εξωγενείς παράγοντες της κατηγορίας "μας",  ένας και μοναδικός είναι ο λόγος............

Στόχος !!!!! Να βγει προς τα έξω ότι η ομοσπονδία δεν κάνει πλέον καλά την δουλειά της, και ότι οι αγώνες που διοργανώνει πάνε κατά διαόλου.

Γιώργο κακώς πήρες μέρος σε αυτό το  στημένο θέμα. Γιατί είσαι ο τελευταίος που μπορεί να έχει κάποια ευθυνη για ότι έχει προκύψει. Όλοι ξέρουμε ότι είσαι ένας καλός αθλητής, και ένας από τους καλύτερους κριτές που έχουμε, και δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας αυτό. Προσπάθησε να παρατηρήσεις υπό άλλη γωνία το τι ακριβώς συμβαίνει. 

Καλό ξημέρωμα, και τα υπόλοιπα τα προσωπικά 







Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: ακόμα ένα θέμα για κρίση στην F3A « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.