Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:45:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:45:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 139
    Συνολικά: 139
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΗΟΒΒΥ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ  (Αναγνώστηκε 9276 φορές)
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΑΚΗΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 185


    GG 707


    « στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 00:28:58 »

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟ ΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΕΔΡΟ ΚΑΙ RUDDER ELEV Η ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΑΞΩΝΕΣ..??(ΚΑΤΑΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΟΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Ο ΕΛΙΚΑΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΘΕΡΜΙΚΟ...)

    ΓΕΡΑΚΗΣ Γ.

    Καταγράφηκε

    GG 707
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 02:25:14 »

    Χωρίς να είμαι χρόνια στον αερομοντελλισμό θα σου πώ τη δική μου άποψη.

    Ένα τρικάναλο αερομοντέλλο(γκάζι-elevator-rudder) με μεγάλη δίεδρο και συνεπώς σταθερότητα στη πτήση είναι μια καλή αρχή για κάποιον που δεν έχει ξαναπετάξει.Έτυχε να πετάξω ένα τέτοιο μοντέλο κατά την εκπαίδευση μου(ηλεκτρικό) και μου άρεσε αρκετά.

    Ένα τετρακάναλο μοντέλο είναι πιο απαιτητικό από ένα τρικάναλο διότι έχει να χειριστείς και τα ailerons.Κάποιοι υποστηρίζουν την άποψη ότι τα ailerons υπάρχουν στα εκπαιδευτικά λόγο marketing.Η διεδρος δεν αλλάζει απο το τρικάναλο.Τετρακάναλα θα είναι και τα επόμενα μοντέλα που θα αποκτήσεις.Θα εξοικιωθείς από την αρχή με τριαξονικά.Εγώ με ένα τέτοιο ξεκίνησα.(δίεδρο στις 6 μοίρες και αεροτομή flat bottom,1.60 εκπετασμα,.40 μηχανή)

    Όσον αφορά τη μηχανή,για αρχή μια ηλεκτρική θα ήταν καλύτερη από το να μπλέξεις με κάυσιμο,ρυθμίσεις και ξανά ρυθμίσεις.
    Να προσέξεις το εκπαιδευτικό σου να είναι όσο πιο εκπαιδευτικό γίνεται για να σε μάθει αρκετά.Μη μπλέξεις με δήθεν γρήγορα και ακροβατικά εκπαιδευτικά κτλ κτλ.

    Καλή αρχή Wink

    Καταγράφηκε
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 02:33:51 »

    Για ηλεκτρικά δεν ξέρω, αλλά αν αποφασίσεις για θερμικό, ένα πλαστικό εκπαιδευτικό όπως το Ready 40 της ARC θα σε απαλλάξει από τα μικροσπασίματα στις μετακινήσεις και στις πολύ βαρειές προσγειώσεις και θα σε βοηθήσει να κάνεις και μερικά ακροβατικά όταν μάθεις να πετάς. Πετάει και αργά και γρήγορα με την ίδια σχεδόν ευστάθεια.
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 360



    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 09:17:56 »

    εγω επειδη περασα απο ηλεκτρικα ειμαι λατρης του e-starter  και δεν σου κρυβω οτι προχτες εφτιαξα το τριτο μου ( το πρωτο ταλαιπωρηθηκε πολυ και του εκανα ευθανασια, το δευτερο το δωρησα ) . Αυτο που εφταξα εχει ενα διαφορετικο set up , με ενα παρα πολυ ισχυρο κινητηρα που μπορει να κανει τα παντα.
    Ομως εμαθα πολλα με αυτο , και πανω απο ολα , ακομη και για ενα σαβ/κο να φυγω με την οικογενεια, δεν μου πιανει χωρο , και παντα το εχω μαζι και κανω την πλακα μου
    Βασικα ειναι ισως το καλυτερο ηλεκτρικο εκπαιδευτικο
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 09:22:07 »

    Τετρακάναλο.
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 09:23:18 »

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟ ΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΕΔΡΟ ΚΑΙ RUDDER ELEV Η ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΑΞΩΝΕΣ..??

    Τετρακάναλο.
    Καταγράφηκε
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 360



    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 09:28:41 »

    παντως εγω ενα τρικαναλο γνωστης εταιριας rtf που αγορασα , δεν πεταξε ποτε, ουτε καν απο τους προχωρημενους αερομοντελιστες που το εδωσα να το δοκιμασουν....... Ποοολύ άνεση .170 ευρω, αερας!!!!!!!!...........
    ara TΕΤΡΑΚΑΝΑΛΟ!!!!!
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 12:49:21 »

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟ ΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΕΔΡΟ ΚΑΙ RUDDER ELEV Η ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΑΞΩΝΕΣ..??(ΚΑΤΑΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΟΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Ο ΕΛΙΚΑΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΘΕΡΜΙΚΟ...)

    Νομίζω ότι κάτι υπάρχει στο βιβλίο μου.

    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 14:12:54 »

    τετρακαναλο και συμφωνω για Estarter.
    ξεκινας χωρις να βαλεις ailerons και μολις προχωρησεις τα βαζεις
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 17:52:42 »

    Άποψη μου είναι ότι ένα "βαρύ" τετρακάναλο θερμικό εκπαιδευτικό είναι ότι καλύτερο. Μόνο έτσι μαθένει κανέις να πετά πραγματικά. Μπορεί στην αρχή να είναι λίγο πιο δύσκολο, να χρειαστείπερισσότερα χρήματα, αλλά πραγματικά μαθαίνει. Ένα μικρό ηλεκτρικό, με τρία κανάλια, που πετάς στη πλατεία, τι να σε μάθει? Ενώ ένα πιο μεγάλο, σωστό αεροπλάνο είναι πραγματικός δάσκαλος, σε σωστούς χειρισμούς, (τετρακάναλο) σε σταθερή πτήση ενός μεγάλου αεροπλάνου (βάρος και μεγάλος κινητήρας), σε ταχύτητες κ.λ.π.

    Πάντα βέβαια με κάποιον πιο έμπειρο δίπλα, γιατί ένα αεροπλάνο του 1,60 μόνος σου είναι λίγο (πολύ) βάρβαρο......



    Επίσης σε αυτή την κατηγορία προτείνω πλαστικά μοντέλα, όχι ξύλινα. Επισκευάζονται απίστευτα γρήγορα και έυκολα.....
    Καταγράφηκε
    tasos_argos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 30



    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 18:27:06 »

    Άποψη μου είναι ότι ένα "βαρύ" τετρακάναλο θερμικό εκπαιδευτικό είναι ότι καλύτερο. Μόνο έτσι μαθένει κανέις να πετά πραγματικά. Μπορεί στην αρχή να είναι λίγο πιο δύσκολο, να χρειαστείπερισσότερα χρήματα, αλλά πραγματικά μαθαίνει. Ένα μικρό ηλεκτρικό, με τρία κανάλια, που πετάς στη πλατεία, τι να σε μάθει? Ενώ ένα πιο μεγάλο, σωστό αεροπλάνο είναι πραγματικός δάσκαλος, σε σωστούς χειρισμούς, (τετρακάναλο) σε σταθερή πτήση ενός μεγάλου αεροπλάνου (βάρος και μεγάλος κινητήρας), σε ταχύτητες κ.λ.π.

    Πάντα βέβαια με κάποιον πιο έμπειρο δίπλα, γιατί ένα αεροπλάνο του 1,60 μόνος σου είναι λίγο (πολύ) βάρβαρο......
    Συμφωνώ με το Φώτη Thumbs up
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 21:37:44 »

    παντως εγω ενα τρικαναλο γνωστης εταιριας rtf που αγορασα , δεν πεταξε ποτε, ουτε καν απο τους προχωρημενους αερομοντελιστες που το εδωσα να το δοκιμασουν....... Ποοολύ άνεση .170 ευρω, αερας!!!!!!!!...........
    ara TΕΤΡΑΚΑΝΑΛΟ!!!!!

    ΔΕΝ υπάρχει μοντέλο γνωστής εταιρείας που να μην πετάει! 
    ΥΠΑΡΧΕΙ μοντέλο γνωστής εταιρείας που είναι ΔΥΣΚΟΛΟ στην πτήση του! 

    Το γνωστής εταιρείας είναι πάντα σχετικό...
     Wink

    Μάνος
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 21:40:57 »

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟ ΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΕΔΡΟ ΚΑΙ RUDDER ELEV Η ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΑΞΩΝΕΣ..??(ΚΑΤΑΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΟΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Ο ΕΛΙΚΑΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΘΕΡΜΙΚΟ...)

    ΓΕΡΑΚΗΣ Γ.




    Εάν διαβάσεις το βιβλίο του Θείου τότε θα καταάβεις (εάν έχεις χρόνο) τις διαφορές από το ένα στο άλλο (3κ ή 4κ). Το πως θα ξεκινήσεις έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες και πάνω από όλα με το ποσό που θα διαθέσεις.

    Αυτό πάντα με οδηγό το γεγονός ότι κάποια από τα πράγματα που θα πάρεις από ένα ηλεκτρικό θα σου είναι άχρηστα για κάποιο θερμικό κλπ...
    Υπάρχουν κάποια ανάλογα ερωτήματα στο φόρουμ...(ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ!)


    Μάνος
    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 22:37:50 »

    Καλησπέρα.

    Παίδες εγώ με δικάναλο μοτοανεμόπτερο έμαθα να πετάω και cox 0.49. Και το δεύτερο μοντέλο μου, Pitts Special με Webra 60!!.
    Καταγράφηκε
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΑΚΗΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 185


    GG 707


    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 23:06:44 »

    Φιλοι μου χρονια πολλα
    καταρχας εγω προσωπικα εχω περασει το πρωτο σταδιο εκπεδευσης αλλα εθεσα το ερωτημα για τους νεοτερους φιλους μας  που μπενουν στο Hobby για να βλεπουν ετoιμη απαντηση και να μην ψαχνουν να βρουν μια λιση για παρα πολυ ...βεβεα οποιος θα ηθελε να μαθει καλυτερα τι γινεται και γιατι καλο θα ηταν να διαβασει το βιβλιο του Θειου Γιαννη... Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    φιλικα ΓΕΡΑΚΗΣ Γ.
    Καταγράφηκε

    GG 707
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΗΟΒΒΥ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.