Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:30:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:30:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 194
    Συνολικά: 195
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Εκίνηση θερμικού ελικοπτέρου. Τι πρέπει να προσέχουμε....για να έχουμε.  (Αναγνώστηκε 12276 φορές)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 10:56:05 »

    Nαί....  ο τύπος απο ότι κατάλαβα, μάλλον είχε ξεχάσει τον πνίχτη κλειστό.  Ολοι πρέπει να προσέχουμε με αυτά τα θέματα.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 14:01:26 »

    δεν ξερω τι ξεχασε ο τυπος , αλλα οταν βλεπεις ανθρωπο να βαζει ετσι θερμικο ελ/ρο μπροστα ... καλυτερα μακρια κι αγαπημενοι.......
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 14:17:16 »

    βεβαια και πολυ καλοι πιλοτοι κανουν το ιδιο...

    http://rc.runryder.com/helicopter/rrTV-Photo/funflies/LasVegas2010/LV2010-02-04.mp4


    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.165


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 15:02:14 »

    βεβαια και πολυ καλοι πιλοτοι κανουν το ιδιο...

    http://rc.runryder.com/helicopter/rrTV-Photo/funflies/LasVegas2010/LV2010-02-04.mp4




    Και εκτός που κάνουν την ίδια  Αυτοεξηγούμενο χαίρονται και γελάνε με την ζημιά του άλλου.    Θυμός
    Τι να πω ρε παιδιά για κάτι τέτοιες συμπεριφορές, φαίνεται πως το ρετιρέ τους το έχουν ακατοίκητο.  uglystupid2
    Καταγράφηκε
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 337



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 21 Μάι 2010, 17:15:49 »

    Όταν πήρα το πρώτο μου θερμικό ε/π, σε μια από τις πρώτες προσπάθειες να το μάθω έπαθα (και έμαθα) τα εξής:
    α. Έδωσα την Τ/Κ σε έναν φίλο μου, άσχετο με το άθλημα, για να την κρατάει όσο προσπαθώ να βάλω μπροστά.
    β. Όσο μίζαρα, κρατούσα τα Blades όπως στην πιο πάνω φωτό.
    γ. Η μηχανή παίρνει μπροστά, αλλά ο φίλος μου από περιέργεια είχε πατήσει το κουμπί του idle up, και όπως καταλαβαίνετε....γκάζωσε αμέσως, πλην όμως
    κατάφερα, κρατώντας τα blades, να μην αρχίσουν να στρέφουν. Τη μηχανή την έσβησα πνίγοντας το σωληνάκι καυσίμου, αφού δεν είχα πρόσβαση
    στην τ/κ που κρατούσε ο φίλος μου. 
    δ. Μετά από όλα αυτά μύριζε καμμένο λάστιχο, από το clutch liner.

    Συμπέρασμα:
    α. Τα παραπάνω προκλήθηκαν από λάθος δικό μου, και όχι του φίλου μου.
    β. Το κράτημα των blades αποδίδει.
    γ. Η τ/κ πιστεύω ότι πρέπει να είναι δίπλα μας.
    Καταγράφηκε

    T-Rex 600N converted to electric.
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Εκίνηση θερμικού ελικοπτέρου. Τι πρέπει να προσέχουμε....για να έχουμε.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.