Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 20:46:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 20:46:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 49
    Συνολικά: 53
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Gas Kill switch setup.  (Αναγνώστηκε 8408 φορές)
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 214


    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 15:56:30 »

    Εγω φοραω το συγκεκριμένο πανω στο P-47 και δεν εχω κανενα προβλημα. Πρεπει να ρυθμισεις την Τηλεκατευθυνση σου σε καποιο διακοπτη να πηγαινει απο -100% σε +100% με μια κινηση του τοτε θα δουλεψει.
    Καταγράφηκε
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 286



    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 16:18:28 »

    Δημήτρη καλησπέρα ,
    Το έχω σε τρία αεροπλάνα και η συνδεσμολογία είναι απλή. Αν δεν έχεις το manual που είναι μέσα στο σακουλάκι στο παραθέτω παρακάτω.
    Απλά σύνδεσε το όπως στο σχεδιάγραμμα , και βρές ένα ελεύθερο κανάλι στο δέκτη σου και οδήγησε το σε έναν διακόπτη του πομπού σου. Εγώ το έχω βάλει σε s-bus θύρα και το έχω οδηγήσει στον διακόπτη (F) απο το  8 aux channel του πομπού μου (Futaba T10J)


    * killswitch.jpg (59.87 KB, 480x336 - εμφανίστηκε 241 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 235



    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 16:41:12 »

    Kalimera Dimitro kai apo USA.
    If  you'r talking about  a gas engine kill switch,think about SAFETY FIRST!!!
    The gas (magneto or electronic ignition) engines,must be set up with two" independent" ways of shutting-off the engine.
    One is with your throttle trim to be able to  shut-down the engine on ground or in the air.
    Second  with the use of a small automotive  electric switch,connected between the magneto ground wire (If a magneto engine is used),or in your case the switch will be on the BLACK wire between the battery and your electronic box.
    The switch is usually mounted at the bottom of your cowling and must be clearly mark ON-OFF.
    This way the engine can be killed on the ground manually and you can be sure that the engine will not start accidentally when priming the engine and bump the radio switch by mistake or by malfunction of the inner switch  that you can not see .
    REMEMBER that when you touch  the prop the engine can fire at any time without any warning.
    Assuming  that the engine is alive when you turn the prop,and wearing  a leather glove  will  guaranty that you will keep you 5 fingers on your hand.
     keep-up the good work  !!!  
    Καταγράφηκε
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:15:47 »

    πολυ απλή συνδεσμολογία. παίρνει ρεύμα απο την μπαταριά που προορίζεται για την ηλεκτρονική απο το κόκκινο θηλυκό.
    και δίνεις  στην  ηλεκτρονική σου απο το αρσενικό κόκκινο φις το οποιο διακόπτετε ανάλογα την εντολή που θα πάρει απο τον δέκτη
    Αν σε εχει μπερδέψει η τηλ/ση βάλτο πχ για δοκιμή στην έξοδο του δεκτή που δινει στα aileron η στο elevator η οτι άλλο θες που ξέρεις οτι εχει
    διαθέσιμη ολη την διαδρομή στα stick να δεις αν αλλάζει η κατάσταση.
    το ledακι νομίζω ανάβει κόκκινο οταν έχεις κύκλωμα .
    Συνήθως το βάζουμε  σε ενα διακόπτη δυο θέσεων .

    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:24:25 »

    απο το κόκκινο θηλυκό
    το αρσενικό κόκκινο

    Ετσι για να γίνεται κουβέντα, ποιό είναι το αρσενικό;
    Αυτό που εξωτερικά είναι στενό, ναι μεν μπορεί υα ορισθεί σαν το αρσενικό, αλλά στην πράξη έχει δύο τρύπες που το κάνουν τελικά θηλυκό.
    Το φαρδύ, ναι μεν είναι θηλυκό ως προς το περίβλημα, αλλά έχει δύο καρφίτσες που το κάνουν τελικά αρσενικό

    Εσείς τι λέτε;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:39:43 »

    Καλημέρα Δημήτρη,

    Στον δέκτη το έβαλες.

    Πες μας τι έκανες με τα άλλα πριζάκια, και τι δεν κάνει που θα περίμενες να κάνει
    Φυσικά και το έβαλα στο δέκτη Θείε.....!
    Τα υπόλοιπα πριζάκια μπήκαν εκεί που έπρεπε να μπούν,αλλά τελικά δεν κάνει τη δουλειά που έπρεπε να κάνει!!!
    Δεν οπλίζει(δεν ανάβει το LED δηλ.), δεν ανάβει το ψηφιακό στροφόμετρο και φυσικά δεν δίνει ρεύμα στο ....μπουζί!!!!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:40:40 »

    Εγω φοραω το συγκεκριμένο πανω στο P-47 και δεν εχω κανενα προβλημα. Πρεπει να ρυθμισεις την Τηλεκατευθυνση σου σε καποιο διακοπτη να πηγαινει απο -100% σε +100% με μια κινηση του τοτε θα δουλεψει.

    Χάρη ποιόν ...δέκτη χρησιμοποιείς??
    Θα σου πώ γιατί....!!!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:44:06 »

    Φυσικά και το έβαλα στο δέκτη Θείε.....!

    Δεν ήταν ερώτηση. Ηταν η αρχή του μηνήματος.... δηλαδή .....τώρα που το έβαλες τι ακολούθησε;;

    Παράθεση
    Τα υπόλοιπα πριζάκια μπήκαν εκεί που έπρεπε να μπούν,αλλά τελικά δεν κάνει τη δουλειά που έπρεπε να κάνει!!!
    Δεν οπλίζει(δεν ανάβει το LED δηλ.), δεν ανάβει το ψηφιακό στροφόμετρο και φυσικά δεν δίνει ρεύμα στο ....μπουζί!!!!

    Εχει ρεύμα τη μπαταρία;
    Κάνουν σωστή επαφή τα πριζάκια;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:45:54 »

    Kalimera Dimitro kai apo USA.
    If  you'r talking about  a gas engine kill switch,think about SAFETY FIRST!!!
    The gas (magneto or electronic ignition) engines,must be set up with two" independent" ways of shutting-off the engine.
    One is with your throttle trim to be able to  shut-down the engine on ground or in the air.
    Second  with the use of a small automotive  electric switch,connected between the magneto ground wire (If a magneto engine is used),or in your case the switch will be on the BLACK wire between the battery and your electronic box.
    The switch is usually mounted at the bottom of your cowling and must be clearly mark ON-OFF.
    This way the engine can be killed on the ground manually and you can be sure that the engine will not start accidentally when priming the engine and bump the radio switch by mistake or by malfunction of the inner switch  that you can not see .
    REMEMBER that when you touch  the prop the engine can fire at any time without any warning.
    Assuming  that the engine is alive when you turn the prop,and wearing  a leather glove  will  guaranty that you will keep you 5 fingers on your hand.
     keep-up the good work  !!!  

    Δημήτρη διαχρονικές οι συμβουλές σου!! Thumbs upΌντως πρώτη φορά σε μοντέλο με λειτουργείες 10 καναλιών και έχασα ...ήδη την μπάλα!Και πρώτη φορά και σε βενζίνα!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:47:44 »

    Φυσικά και το έβαλα στο δέκτη Θείε.....!

    Δεν ήταν ερώτηση. Ηταν η αρχή του μηνήματος.... δηλαδή .....τώρα που το έβαλες τι ακολούθησε;;

    Παράθεση
    Τα υπόλοιπα πριζάκια μπήκαν εκεί που έπρεπε να μπούν,αλλά τελικά δεν κάνει τη δουλειά που έπρεπε να κάνει!!!
    Δεν οπλίζει(δεν ανάβει το LED δηλ.), δεν ανάβει το ψηφιακό στροφόμετρο και φυσικά δεν δίνει ρεύμα στο ....μπουζί!!!!

    Εχει ρεύμα τη μπαταρία;
    Κάνουν σωστή επαφή τα πριζάκια;




    Όλα είναι σωστά!!

    Έκανα διάφορες δοκιμές με τον futaba r6014fs δέκτη αλλά ....ΤΙΠΟΤΑ!!!
    Αντίθετα όταν βάζω τον 7άρη(futaba r617fs) και σε 7ch mode στην τηλ/ση ΌΛΑ δουλεύουν ρολόι....!!!
    Ακόμα και με τον  ORANGE 8Ch πάλι δουλεύει μια χαρά!!
    Κάτι παίζει με τον R6014fs και το 10ch mode της τηλ/σης.......!!
    Δε γίνεται να μην μπαίνει  Engine Kill Switch σε 14άρη δέκτη που χρησιμοποιείται ώς επί το πλείστον σε giant μοντέλα με πολλές λειτουργίες....!!!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 19:25:05 »


    Έκανα διάφορες δοκιμές με τον futaba r6014fs δέκτη αλλά ....ΤΙΠΟΤΑ!!!
    Αντίθετα όταν βάζω τον 7άρη(futaba r617fs) και σε 7ch mode στην τηλ/ση ΌΛΑ δουλεύουν ρολόι....!!!
    Ακόμα και με τον  ORANGE 8Ch πάλι δουλεύει μια χαρά!!
    Κάτι παίζει με τον R6014fs και το 10ch mode της τηλ/σης.......!!
    Δε γίνεται να μην μπαίνει  Engine Kill Switch σε 14άρη δέκτη που χρησιμοποιείται ώς επί το πλείστον σε giant μοντέλα με πολλές λειτουργίες....!!!

    Αυτά που αναφέρεις στο τελευταίο μήνυμα, έπρεπε να τα έχεις πει από την αρχή.

    Αρα το πρόβλημα δεν είναι ότι δουλεύει το kill switch, αλλά γιατί δεν ανταποκρίνεται ο διακόπτης που θέλεις να το λειτουργήσεις στον πομποδέκτη.

    Αλλο το πρώτο ... άλλο το δεύτερο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 19:46:05 »

    Μα ....πιό μετά δοκίμασα και τους άλλους δέκτες! Huh
    Και οι διακόπτες ανταποκρίνονται (όποιον και άν έβαλα) στους 617 και Orange,απλά δεν ανταποκρίνονται όταν βάζω τον r6014fs!!!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 20:24:07 »

    απο το κόκκινο θηλυκό
    το αρσενικό κόκκινο

    Ετσι για να γίνεται κουβέντα, ποιό είναι το αρσενικό;
    Αυτό που εξωτερικά είναι στενό, ναι μεν μπορεί υα ορισθεί σαν το αρσενικό, αλλά στην πράξη έχει δύο τρύπες που το κάνουν τελικά θηλυκό.
    Το φαρδύ, ναι μεν είναι θηλυκό ως προς το περίβλημα, αλλά έχει δύο καρφίτσες που το κάνουν τελικά αρσενικό

    Εσείς τι λέτε;

    Ωπ καλή παρατήρηση..
    Από συνήθεια εγώ τουλάχιστον αναφέρομαι στο πλαστικό
    Περιβλημα και μένω εκεί.

    Δημήτρη
    Αν βάλεις Σέρβο εκεί που βάζεις το kill switch έχεις κίνηση?
    Μήπως έχει κάποια περίεργη  διαδικασία bind αυτός ο δέκτης?

    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 21:16:55 »

    Όλα τα κανάλια(1-10) δουλεύουν κανονικά με τα σέρβο τους!!!!
    Ξαναδοκίμασα και έβαλα τώρα τον διακόπτη και στα κανάλια 1 και 2 (ailerons και elevator)!Παραδόξως εκεί δουλεύει κανονικά,αλλά μόνο εκεί!
    Σε κανένα άλλο κανάλι όμως δεν δουλεύει!!Τι να το κάνω όμως, που τα μόνα ελεύθερα είναι τα 9 και 10 όπου είναι και σε ON -OFF διακόπτες!!!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 21:25:57 »

    Μηπως εαν δοκιμαζες να αλλαξεις τα End Points για να μεγαλωσει η διαδρομη και να δουλεψει;;;
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Gas Kill switch setup.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.