Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.179 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 02:51:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 02:51:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

[Χθες στις 22:09]

από gkcarbons
[Χθες στις 19:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

από Georgos
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 15:19:02]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284179
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 20
Συνολικά: 22
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Kyosho CAP 232 60" « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Kyosho CAP 232 60"  (Αναγνώστηκε 7132 φορές)
   
arkas
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 131



Προφίλ
« στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 05:14:01 »

Γειά σας,
Θα ήθελα την βοήθεια σας στο στήσιμο του μοντέλου μου.Έχει εκπέτασμα 1,50 μ.
ο κατασκευαστής προτήνει 60άρι μοτερ(απο 50 εως 60 2χρονο).
επειδή μου απέσουν οι τετράχρονοι , έψαξα και σε κουβέντα με καταστηματάρχες μου πρώτειναν σε 90άρι ή 120άρι αν ήθελα παραπάνω δύναμη.
τελικά κατέληξα σε μια φτηνή λύση, πήρα ενα ASP 120 AR (888gr).
κοιτάζοντας όμως το manual του μοντελου σήμερα βλέπω  ανάμεσα σε κάτι κινέζικα  Grin Grin Grin οτι σε τετράχρονο λέει το πολύ μεχρι 90άρι....
Αράγε με αυτό που πήρα και έβαλα πάνω θα πετάξει?θα μου ζυγήσει?
Η βοήθεια σας θα μου είναι πολύτιμη!!!!

θα ακολουθήσουν και σχετικές φωτό απο το μοντάρισμα!

Φιλικά Βασίλης
Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.078



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 07:47:51 »

Γιατί βρε παιδιά  τέτοια μανία να βάζετε πάντα αρκετά μεγαλύτερους κινητήρες στα μοντέλα σας?
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Χρηστος Βαγενας (vchris)
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.333



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 09:22:45 »

 Βασιλη μου θυμισες τη παροιμια (ειπαμε στη γρια να χεσει και αυτη ξ ε)
θα εχεις πολλα προβληματα και με το μοντελο και το κινητηρα
αντε να εβαζες 100αρι αλλα 120?
αντε και το ζυγισες δεν ειναι μονο αυτο
το θεμα ειναι πως θα πεταει
αντι για αεροπλανο θα εχεις ιπταμενο τουβλο 99%
τι ελικα θα βαλεις σκεφτηκες?
 ο μεγαλος θα βρισκει στη τροχοδρομηση ο μικρος θα σου καψει κινητηρα κτλ...
αν μπορεις να αλλαξεις τη παραγγελεια καντο οσο ειναι νωρις
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 11:59:05 από vchris » Καταγράφηκε
arkas
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 131



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 12:54:19 »

πραγματικά έχεις δίκιο με την παροιμια!!!
η προπέλα είναι 15Χ7 αλλα δεν έχει πρόβλημα να βρεί στην προσγίωση...

το μοτέρ το έχω αγοράσει και το έχω βάλει πάνω στο μοντέλο και τώρα δεν ξέρω τι να κάνω Undecided Undecided
Καταγράφηκε
TOLIS
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.271



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 13:09:51 »

για αυτον τον λογο υπαρχει αυτο το φορα.....
δεν ηξερες......δεν ρωταγες?Huh??
θα ειναι πολυ βαρυ το μοντελο σου φιλε μου και θα σου βγει η πιστη να το ζυγισεις...
αλλωστε ενα μοντελο πεταει καλα οταν ειναι ελαφρυ.....
Καταγράφηκε

cogito ergo sum....
Χρηστος Βαγενας (vchris)
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.333



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 13:14:25 »

 αν καταφερες να ζυγισεις ποσο βαρος προσθεσες?
 εκανες ενισχυσεις στο αεροπλανο στις βασεις, γωνιες, κολα?
μη σου διαληθει στο στρωσιμο !
  αν εκει που πετας εχει ασφαλτο το πρωτο προβλημα σου πιστευω θα ειναι οτι δε θα σταματαει το μοντελο
θα το κυνηγας δε θα μπορεσεις να κατεβασεις πολυ το ρελαντι ωστε να σταματαει
 
Καταγράφηκε
arkas
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 131



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 13:28:49 »

θα βάλω σήμερα και τα σερβο προχειρα, θα προσπαθήσω να ζυγισω και θα δώ...
στην βάση δεν έχω κάνει κάτι μόνο απλωσα στην επιφάνεια πριν βυδώσω το μαουντ, εποξη...
Καταγράφηκε
Χρηστος Βαγενας (vchris)
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.333



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 13:44:18 »

 δε φοβασε μη φυγει ο κινητηρας μονος Undecided
παρτο απο την αρχη καλυτερα βγαλε κινητηρα και κανε ενισχυσεις

χμ..τι σερβο θα βαλεις?

Καταγράφηκε
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 14:25:16 »

Τον ASP 120fs τον είχα πρόσφατα και τον έχω πουλήσει.
Δεν είναι ιδιαίτερα δυνατότερος από τον 90fs (που επίσης τον έχω)
είναι όμως 250γρ πιο βαρύς.
Τι τελικό βάρος δίνει ο κατασκευαστείς για το μοντέλο;
Πιστεύω ότι ο 91fs μάλλον θα το πήγαινε αξιοπρεπώς.
Με τον 120fs θα πετάς με 250γρ επιπλέον στη μύτη κι αλλα 100γρ στην ουρά
για να ζυγίσεις  Undecided
Καταγράφηκε

Χρηστος Βαγενας (vchris)
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.333



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 14:29:42 »

 δλδ 350 γραμμαρια περισσοτερο βαρος
σε μοντελο 1,50 ειναι πολλααααα...... idiot2
Καταγράφηκε
arkas
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 131



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 19:18:20 »

servos θα μπουν όλα Futaba S3003  μπόρεί στο radder να μπεί κάτι πιο δυνατο...
Καταγράφηκε
arkas
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 131



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 19:20:35 »

φίλε TOLIS, εσυ τι CAP έχει ? με τι φτερό? πόσο βάρος σου βγαίνει συνολικά ?
Καταγράφηκε
spiros pap.
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 301


magic heli!!!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 19:31:50 »

φιλε μου καλησπερα και απο εμενα... το α/π το σιγκεκριμενο ειναι πολυ ζορικο....και θελει πολυ καλο ζυγισμα για να πεταξει...
Παντος και εγω 90αρα θα του εβαζα.. ο 125 θα ειναι πολυ βαρεις. worry

 Ενας φιλος που ειχε ενα cap60 τα ιδια ειχε τραβηξει για να το ζυγισει μεχρι και τα σκελη τα ειχε βαλει το μπρος πισω αλλα και παλυ ηθελε γκαζι στην προσγηοση...

καλο κουραγιο.... Thumbs up
Καταγράφηκε

logo 500 se.
jr 9303
arkas
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 131



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 19:40:36 »

φιλε μου καλησπερα και απο εμενα... το α/π το σιγκεκριμενο ειναι πολυ ζορικο....και θελει πολυ καλο ζυγισμα για να πεταξει...
Παντος και εγω 90αρα θα του εβαζα.. ο 125 θα ειναι πολυ βαρεις. worry

 Ενας φιλος που ειχε ενα cap60 τα ιδια ειχε τραβηξει για να το ζυγισει μεχρι και τα σκελη τα ειχε βαλει το μπρος πισω αλλα και παλυ ηθελε γκαζι στην προσγηοση...

καλο κουραγιο.... Thumbs up
σε ευχαριστώ φίλε SPIROS PAP.!!!
έχω μια μικρή ελπίδα ότι θα ζυγήσει και αυτο γιατί, στην φάση που είμαι τώρα ,χωρίς σερβο, χωρις ντίζες χωρίς μπαταρίες και δέκτη μονο με μοτερ και τεπόζιτο, ζυγίζει στο χείλος προσβολής του φτερου. το ΚΒ είναι κανα 5άρι εκατοστα πίσω...αλλα αυτά που μου λείπουν πάνε όλα πισω απο το ΚΒ....
θα βάλω σερβο και θα το τσεκάρω πάλι.
μήπως κάποιος ξέρει πόσο βάρος πρεπει να μου βγει? το manual δεν το γράφει Sad Sad Sad
Καταγράφηκε
TOLIS
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.271



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 22:42:35 »

φιλε arkas..το δικο μου ειναι της graupner 60αρι, πολυ χαλια μοντελο, πολυ βαρυ και ψοφαει να ριξει φτερο...
ειναι 1,60 φτερο και του φοραω μια asp75 διχρονη, η μοναδικη διχρονη που εχω, και εξακολουθει να ειναι τουβλο..
ποτε δεν το πεταξα σωστα, ποτε δεν το ευχαριστηθηκα και οπως προειπε και ο φιλος παραπανω, θελει να το φερνεις γρηγορα στην προσγειωση.  λυπαμαι εαν σε στενοχωρησα αλλα ηταν λαθος επιλογη σου..το δικο μου ζυγιζει περιπου 3,5 κιλα...τουβλο...
παρεπιπτοντως, ποιανου κινεζου κατασκευη ειναι το μοντελο?Huh....μπας και ειναι καποιο καλυτερο...
Καταγράφηκε

cogito ergo sum....
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Kyosho CAP 232 60" « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.