Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.141 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 05:08:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 05:08:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 03:16]

[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284141
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 37
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 15
Συνολικά: 15
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Jamara models « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Jamara models  (Αναγνώστηκε 7976 φορές)
   
Κώστας Ζαπαντιώτης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 00:43:25 »

Ψάχνω για επόμενο μοντέλο και έπεσε το μάτι μου σε αυτό εδώ http://shop.jamara-produkte.de/product_info.php?cPath=68_72_75&products_id=1150.Έχω μια MVVS .49.Μπορεί να το πετάξει σωστά?

Ακόμη έιδα και αυτά http://shop.jamara-produkte.de/product_info.php?cPath=68_72_75&products_id=813
                            http://shop.jamara-produkte.de/product_info.php?cPath=68_72_75&products_id=820

 της ίδιας εταιρίας αλλά τα δεδομένα τους έρχονται σε ασάφια με τα δεδομένα ελληνικού δικτιακού καταστήματος.Θέλω να μην αλλάξω μηχανή..

Είχα σκοπό να πάρω ένα καθαρό F3A αλλά θέλω για επόμενο βήμα κάτι πιο 3D.Προτάσεις για παρόμοια μοντέλα δεκτές...
Καταγράφηκε

Δε χορταίνω μόνο με φαγητό ! ! ! !
George Vasilikas
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 00:55:19 »

Κωστα καλησπερα,

ΟΛΑ αυτα τα μοντελα ειναι της Κινεζικης CM-Pro.
http://www.cmpairplane.com/

To GILES 50 θα πεταει μια χαρα με τη διχρονη MVVS 49 και αν θες να "σεταρεις" ενα μοντελο γυρω απο τον κινητηρα που ηδη διαθετεις τοτε ειναι ΟΚ.

Το ΚΑΤΑΝΑ 50 θελει YS 63 η Saito 72-82.

Tο αλλο Giles (νομιζω δεν παραγεται πλεον) θελει τετραχρονη 120.
Καταγράφηκε
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 00:57:52 »

Φίλε Κώστα σε βλέπω για το δεύτερο(katana). Είσαι πολύ κοντά με τους κινητήρες που θέλει. Το πρώτο Giles θέλει 2χρονη 0.61. Με την 0.49 το πετάς κατά την γνώμη μου αλλά ίσως χρειαστείς την παραπάνω δύναμη σε κάποια ακροβατικά.

Το τελευταίο Giles θέλει 4χρονη 1.20!!! Ο κινητήρας σου είναι πολύ μικρός...
Αυτα όλα με απλή μετάφραση της JAMARA. Αν κάποιος έχει πετάξει τα συγκεκριμένα, ίσως σε βοηθήσει περισσότερο

Γιώργος
Καταγράφηκε
George Vasilikas
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 01:16:05 »

Τanfoglio το ΚATANA 50 δεν πεταει σε καμια περιπτωση με διχρονη μηχανη στα.49 ειναι "3D" μοντελο και θελει δυνατη τετραχρονη, δηλαδη YS 63 η Saito 82. Με διχρονη 49 δεν ειναι καν για βολτα...........Το Giles 50 επειδη ειναι απλα ακροβατικο θα ειναι ΟΚ με .49. Αυτα και οποιος καταλαβαινει καταλαβαινει....
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 01:25:22 »

Χμμμ.και εγώ θέλω καινούριο μοντέλο!  buck2

Με τον κινητήρα σου κανένα από τα 2 δεν θα σου δώσει πάνω από το 60-70% των δυνατοτήτων του.Βέβαια έχει να κάνει με τι προτεραιότητες οριοθετείς το είδος πτήσης που θέλεις να κάνεις.
Ο Γεωργιους Βασιλικιους πεταξιους έθεσε ορθά τα concerns σχετικά μετ ο απαιτούμενο power/weight ratio που χρειάζεσαι για 3D φάκελο πτησης. μπορείς όμως να ξεκινήσεις με το καλύτερο από τα 2 μοντέλα και μετά εάν διαπιστώσεις ότι δεν σου κάνει η απόδοση στο σύνολο να καταλήξεις σε άλλη μία "επένδυση" μοτερ. idiot2

Το G-202 με άφησε από φτερό σε "Blender" 2 φορές. Η Φλαιρ τα έφερνε και ο Patrick (Director) ήταν φίλος μου και έτσι το 2ρο το πήρα δςρεάν. και στις 2 περιπτώσεις οι κινήσεις μου ήταν μεγαλύτερες από τις προτεινόμενς (αλλιώς δεν πετούσε σωστά σε μανούβρες με χαμηλή ταχύτητα) και ας πούμε ότι σε συνδιασμό με 5κιλα σέρβο ΔΕΝ άντεξε...

Το κατάνα πτητικά ΔΕΝ το έχω πετάξει παρά μόνο σε 3μετρο το οποίο ήταν άριστο.

Γενικές οδηγίες και σχόλια προσωπικά και μόνο!


Μάνος
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 01:33:33 »

Όσο για το μεγάλο Giles....No comments

Engine => OS108
Sevos => JR 5kila

3 x Snap me 30-40% gazi kai ειδού!


Manos


* giles_Jamara_Flair.jpg (115.07 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 378 φορές.)
Καταγράφηκε
kmandila
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 178



Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 07:15:49 »

 Grin Μάνο το Jamara από ότι βλέπουμε έγινε Τζάμι πιστεύω το Katana που μας λές πιό πάνω να μήν γίνει και αυτό Κατάντια.!  Θα ήθελα πραγματικά να σε έβλεπα από κοντά να πετάς για να καταλάβαινα σε τι δοκιμασίες τα βάζεις τα κακόμοιρα. Cheesy Δεν πειράζει εσύ νάσαι καλά και εμείς σου συμπαραστεκόμεθα (ηθικά)  άλλωστε τόσα χρόνια μαθημένος είσαι. Πάντως πργματικά πιστεύω ότι οι πιο έμπειροι πιλότοι έχουν πιο πολλές πιθανότητες να σπάσουν κάνοντας extreme πτήσεις παρά κάποιος καινούργιος σχετικά που θα πετάξει συντηρητικά χωρίς πολλά Αεροπλανικά κόλπα. Thumbs up
Καταγράφηκε

Κ.Μανδηλαράς  www.amach.gr   www.aeromodelismos.gr
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 08:38:04 »

Αγαπητά ανήψια, ακούστε και τον θείο.

Το πρώτο μοντέλο που αγόρασα από αυτή την εταιρεία, ήταν μοτοανεμόπτερο ARF, και έφαγε γδύσιμο επί τόπου, για να διορθώσω το κακοφτιαγμένο χείλος εκφυγής, και τότε τρόμαξα από την ποιότητα της κατασκευής. Τα πλευρίδια ήταν φαγωμένα λες και είχαν περάσει ποντίκια. Οι εφαρμογές ανύπαρκτες.

Το δεύτερο είναι ένα μηχανοκίνητο ARF με φτερό 2,40 και βάρος 8-9 κιλά.
Επειδή θα το χρησιμοποιήσουμε σαν ρυμουλκό ανεμοπτέρων, θα βάλω βενζίνα ZG62, ενώ μόνο του πετάει καλά με 30 κ.ε.
Οι οδηγίες λένε αν πρόκειται να μπεί μεγαλύτερος κινητήρας να ενισχυθεί το firewall με πανί και ρητίνη.
Ανοιξα τον πάτο της ατράκτου στο μπροστινό μέρος, και διαπίστωσα και πάλι ότι η κόλλα είναι είδος εν ανεπαρκεία. Επιανα με το χέρι κομμάτια και τα τράβαγα και ξεκολλούσαν (σχήμα λόγου αφού δεν είχαν κολληθεί).
Η στήριξη των κεντρικών σκελών πολύ ασθενική, ο κεντρικός σωλήνας σύνδεσης των φτερών μισό χιλιοστό μικρότερης διαμέτρου (για πέταμα δηλαδή), το cowl φθηνοδουλειά,
Οπως είχε έρθει στο κουτί ARF, τα πηδάλια ήταν αρθρωμένα με σελλοτέϊπ, και το επενδυτικό υλικό (άγνωστης μάρκας και χειρίστης ποιότητας) σκιζότανε εύκολα, και ξεκόλλαγε, λες και στεκότανε στη θέση του μόνο με στατικό ηλεκτρισμό.

Σε άλλα δύο ακροβατικά που γνωρίζω, φεύγουν τα διακοσμητικά χρώματα από την επικάλυψη στην πτήση, ακριβώς όπως περιέγραψα. Μήπως το ένα από αυτά ήταν στον αγώνα F3A στη Θεσσαλονίκη; (ο ιδιοκτήτης του θα καταλάβει ποιό εννοώ).

Ο αντίλογος είναι απλός : Παίρνεις ότι πληρώσεις.

jkon (θείος Γιάννης)
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 09:55:16 »

Αγαπητέ θείε,
τρόμαξα με αυτά που λες και είδα και την φωτό από Μάνο και έγινα χάλια.
Έχω παραγγείλει ένα EXTRA 330L από την συγκεκριμένη εταιρεία με άνοιγμα φτερού 1.96 μ. Βέβαια η άτρακτος είναι από fiberglass, αλλά τώρα αρχίζω και αναρωτιέμαι. Θα αντέξει ένα βίαιο snap?
Το Blender ούτως ή άλλως δεν μπορεί να γίνει χωρίς κινδύνους με το κάθε αεροπλάνο...
Πάντως jkon σίγουρα θα το ελέγξω πολύ προσεκτικά...
Και ο Θεός βοηθός!

Γιώργος
Καταγράφηκε
Periklis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 355



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 17:53:03 »

Απο αυτα που διαβαζω ν'αρχισω να αμφιβαλω και για την αγορα του φορτιστη X-PEAK3 plus (τιμη 110ευρω) της ιδιας εταιριας καθως και για οποιοδηποτε αλλο προιον της Jamara?? Huh Huh
Καταγράφηκε

Calmato, Caruzel, Extra 330, Chipmunk αυτά είναι τα σπασμένα μου...
Κώστας Ζαπαντιώτης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 19:02:33 »

Ευχαριστώ πολύ όλους σας που μου ανοίξατε τα μάτια ...kerpinis θυμάμαι πού είχα αναφέρει για το σπάσιμο αυτό.
Από ότι βλέπω το Funtana .40 της Hangar-9 και το Venus .40 της Great Planes είναι πια οι επιλογές μου.
Θα πηγαίνουν αυτά με την .49 μου ή πάω και για άλλη μηχανή? worry
Καταγράφηκε

Δε χορταίνω μόνο με φαγητό ! ! ! !
gregman
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 256



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 19:20:30 »

για να βαζουμε τα πραγματα στη θεση τους  η Jamara κατα βαση ειναι μεταπρατης στο συνολο σχεδον των προιοντων της  και τα περισσοτερα μοντελα της ειναι της κινεζικης CMP που επισης τροφοδοτει την Flair ,Perkins etc αλλα και πωλουνται και καθαρα σαν  CMPro .
Το θεμα ειναι οτι τα μοντελα τησ συγεκριμενης κινεζικης εταιρειας εχουν και ποικιλια ποιοτητας κατασκευης.
θεμα τυχης ειναι τι θα σου βγει.
αλλα βεβαια οτι πληρωνει κανεις  παιρνει.  πολυ καλο και πολυ φθηνο ειναι κατι που δεν υπαρχει  στην πραξη.

στα ηλεκτρονικα της επισης  φασον κινεζικα ειναι τα πιο πολλα που τα ιδια μπορει να τα βρει κανεις με αλλο χρωμα και επωνυμια ,αλλα εδω ειναι λιγο καλιτερα τα πραγματα καθως τα περισσοτερα ηλεκτρονικα που υπαρχουν στην αγορα (με εξαιρεση τις βασικες παλιες φιρμες και τους εξειδικευμενους κατασκευαστες εκτος κινας ) ειναι κινεζικης πλεον κατασκευης.

Καταγράφηκε

Γρηγόρης Μανουσακάκης
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 21:36:16 »

Πάντως μόλις παραλάβω το συγκεκριμένο extra, θα ενημερώσω για την ποιότητα...

Ας ελπίσουμε να μην είναι τόσο άσχημα τα πράγματα. Άλλως θα κάνω ότι και ο jkon...Ανακατασκευή!!!

Γιώργος
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 21:55:56 »

Ευχαριστώ πολύ όλους σας που μου ανοίξατε τα μάτια ...kerpinis θυμάμαι πού είχα αναφέρει για το σπάσιμο αυτό.
Από ότι βλέπω το Funtana .40 της Hangar-9 και το Venus .40 της Great Planes είναι πια οι επιλογές μου.
Θα πηγαίνουν αυτά με την .49 μου ή πάω και για άλλη μηχανή? worry

PM
Καταγράφηκε
Hristos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 538



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 22:28:54 »

Εχω παρει αυτο της jamara,,δεν το εχω αρχισει ακομη.Απο μια επισκοπηση που εχω κανει υπαρχουν ψεγαδια ως το πιο σοβαρο το οποιο ειναι η στραβη κατασκευη στην ατρακτο της υποδοχης του αλουμινενιου σωληνα  που συνδεει δεξι και αριστερο ημιφτερο του οριζοντιου σταθερου με αποτελεσμα στραβο stabilizer Παντως χρειαζονται αρκετες παρεμβασεις για ενα αξιοπιστο αποτελεσμα,πραγμα αδικαιολογητο για ενα ARF


* DSC00243.JPG (97.29 KB, 371x279 - εμφανίστηκε 290 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 22:30:49 από takis f » Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 22:51:14 »

Νομίζω ότι ο γρηγόρης σας έχει καλύψει!

takis f

Πάρε πληροφορίες από τους άριστους κατασκευαστές που μιλάνε μέσα από αυτό το φόρουμ ώστε να κάνεις διορθωτικές ενέργειες στο συγκεκριμένο αεροπλάνο. Συμπληρωματικά ΔΕΝ θα ήταν κακό να στείλεις και ένα μηνυμα σον πωλητή που στο πούλησε (ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΥΤΟΣ με την κατασκευαστικη του ατελεια) αλλά στα πλαίσια του εμπορίου είναι απαραίτητο να έχει ευχαριστημένους πελάτες!


Μάνος
Καταγράφηκε
Hristos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 538



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 9 Νοέ 2006, 09:33:10 »

για να βαζουμε τα πραγματα στη θεση τους  η Jamara κατα βαση ειναι μεταπρατης στο συνολο σχεδον των προιοντων της  και τα περισσοτερα μοντελα της ειναι της κινεζικης CMP που επισης τροφοδοτει την Flair ,Perkins etc αλλα και πωλουνται και καθαρα σαν  CMPro .
Το θεμα ειναι οτι τα μοντελα τησ συγεκριμενης κινεζικης εταιρειας εχουν και ποικιλια ποιοτητας κατασκευης.
θεμα τυχης ειναι τι θα σου βγει.
αλλα βεβαια οτι πληρωνει κανεις  παιρνει.  πολυ καλο και πολυ φθηνο ειναι κατι που δεν υπαρχει  στην πραξη.

στα ηλεκτρονικα της επισης  φασον κινεζικα ειναι τα πιο πολλα που τα ιδια μπορει να τα βρει κανεις με αλλο χρωμα και επωνυμια ,αλλα εδω ειναι λιγο καλιτερα τα πραγματα καθως τα περισσοτερα ηλεκτρονικα που υπαρχουν στην αγορα (με εξαιρεση τις βασικες παλιες φιρμες και τους εξειδικευμενους κατασκευαστες εκτος κινας ) ειναι κινεζικης πλεον κατασκευης.


Ειναι οπως τα λες Γρηγορη,οντως υπαρχει ποικιλια ποιοτητας κατασκευης και αρκει να εχεις τυχη.Πριν ενα χρονο πηρα ενα cessna 182 απο την  ιδια εταιρεια και εμεινα καταπληκτος απο την ποιοτητα κατασκευης.
Καταγράφηκε
santos
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 469


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 9 Νοέ 2006, 10:54:03 »

Τα εργοστάσια κατασκευής μοντέλων και μάλιστα Κινέζικα, έχουν σάν πρωταρχικό στόχο το φθηνό κόστος παραγωγής. Αυτό είναι που θα δελεάσει το αγορατή να το πάρει.
Το τί ακριβώς θα αγοράσει κανείς έχει σχεση με τα πόσα χρήματα θα διαθέσει και τί ποιότητα αναζητά. Εν προκειμένω, η κακή ποιότητα του "JAMARA" στην οπία πολλοί αναφέρεσθε, πιθανόν να έχει σχέση με τις προδιαγραφές που έδωσε στην "CMP" γαι την κατασκευή των μοντέλων της.
Θέλω να πώ οτι οι Κινέζοι μας φτιάχνουν ο,τι τους ζητήσουμε και νομίζω οτι σίγουρα υπάρχουν στην Ελληνική αγορά "CMP" προιόντα που είναι πολύ καλά. Αρκεί να τα αναζητήσει κανείς.
Η δική μου εμπειρία, για τα "CMP" απέχει πολύ απο τα σχόλια που παραθέτετε μερικοί.
Ζητήτε και δωθήσεται. Και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή!!! Wink
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 00:00:11 »

καλησπερα μια που λεμε για jamara h cmp θα ηθελα να ρωτησω αν εχει πεταξει κανεις το KATANA 140 (1.80) ξερω οτι ειναι απο τα φθινοτερα κιτ αυτη την στιγμη και ειναι και 3d κατα τον κατασκευαστη
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
faidon
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 21



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 00:42:14 »

Φθηνο και καλο δεν νομιζω. Sad
Καταγράφηκε

ΚΑΡΓΑ AEΛARA ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΚΑΛΠΑΖΕΙ
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 20:18:48 »

εχω και φωτο για να βοηθησω ωστε να με βοηθησετε Φαιδων δεσ και πες ...γιατι να μην ειναι και καλο πε γαμωτο εγω τοσο baget εχω τι να κανουμε τωρα.... Undecided Undecided Undecided


* L48899b.jpg (18.95 KB, 567x316 - εμφανίστηκε 299 φορές.)

* L48899d.jpg (17.51 KB, 425x292 - εμφανίστηκε 324 φορές.)
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 20:21:42 »

και


* L48899a.jpg (27.17 KB, 275x174 - εμφανίστηκε 297 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 20:29:58 από andreas » Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 21:14:22 »

Hello Andreas.

πόσα φράγκα κάνει ρε συ?  idiot2

Εάν είναι πολύ φτηνό για τα μέτρα του τότε το ρίσκο είναι δικό σου..Πτητικά δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα αλλά ποιοτικά πολύ πιθανό να φεύγουν κάποια από τα μονοκοτ κλπ κλπ...επίσης δεν γνωρίζω τελικά βάρη και δεν έχω σχόλια από κανένα στην Ελλάδα..Στο RCU κοίτα μπας και βρεις τίποτα..

Εγώ εμπορευομαι Funtana ανάλογο αλλά όπως είπες είναι και θέμα budjet. (Sebastiano Silvestri Funtana 140. www.sebart.it κοίτα το βίντεο!  Cheesy).

Απλά σε περιπτώσεις που υπάρχουν ζωντανές αποδείξεις από τελικούς χρήστες κοίτα να ζυγίζεις τα πράγματα προς συμφέρον σου.
Πρώτα πτητικό και μετά ποιοτικό.

Μάνος
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 21:30:47 »

Για να μην παρεξηγηθώ και διότι έχει συμβεί και στο παρελθόν...

Τι χαρακτηρίζουμε καλό ή κακό σε ένα αεροπλάνο διαφέρει από άτομο σε άτομο. Ο κάθενας από εμάς έχει άλλα κριτίρα και άλλες προτιμήσεις που είναι εύλογο να διαφέρουν!

Ta jamara είναι άριστα μοντέλα για κάποιον που μόνο Jamara έχει αγοράσει και δεν έχει μέτρο σύγκρισης και επίπλέον δεν έχει απαιτήσεις που θέλουν ποιότητα πτητική για απόδοση συγκεκριμένων ακροβατικών

Όπως και άλλες μάρκες είναι ανάλογα ίδιες με άλλα μειονεκτήματα & πλεονεκτήματα.

Τα παραπάνω είναι πάντα προσωπική μου άποψη! για να μην ξεχνιομαστε!  Tongue

Μάνος

Ωχ! Φωνάζει η γυναίκα...ώρα για έξοδο.. worry
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 27 Νοέ 2006, 23:06:05 »

αυτα μου κανεις και με ξεσηκωνεις με το video......oso για το κατανα ειναι πολυ φθηνο για τα μετρα του ........αυτο που εκτημω σε σενα ειναι οτι λες την γνωμη σου σαν μοντελιστης και οχι σαν εμπορος  Thumbs up
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 28 Νοέ 2006, 10:47:45 »

Κάντε λίγο υπομονή...
Έχω πάρει το EXTRA 330L της JAMARA (CMPro, China). Ws: 1,96 m. Κινητήρας: έχω βάλει 45cc βενζίνης. Το έχω στο στάδιο της κατασκευής. Τελείως επιγραμματικά θα αναφέρω ότι ενισχύω κάποια σημεία, έχω αλλάξει hardware αρκετό και γενικά θέλει βελτίωση...

Βέβαια οι βελτιώσεις κοστίζουν! Θα βγει παραπάνω από την αρχική τιμή αλλά το τελικό αποτέλεσμα θα είναι καλό σε σχέση με το budget. Λίγο υπομονή, θα ακολουθήσουν και φωτογραφίες με σχόλια...

Τις περισσότερες φορές ότι πληρώσεις παίρνεις αλλά όταν το κόστος είναι διπλάσιο το σκέφτεσαι... Wink Αρκεί να μπορείς να αλλάξεις, μετατρέψεις κάποια πράγματα στο μοντέλλο

Ίσως και το απόγευμα ανεβάσω κάποιες φωτογραφίες (αν προκάμω... buck2)

Γιώργος
Καταγράφηκε
skopos-Komotini
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.269


ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 28 Νοέ 2006, 17:20:03 »

Ολα τα αεροπλάνα κάπου κατα την Κινα Κορεα Βιετναμ κατασκευαζονται απο οτι εχω καταλαβει γιατι και το DANSER που ειχα πάρει ηταν της Γερμανικής GRAUPNER αλλα ηταν made in Korea    laugh
Καταγράφηκε

faidon
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 21



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 28 Νοέ 2006, 18:45:09 »

Aτρεα ολα ωραια ειναι αλλα απο θεμα κατσκευησ τι γινεται? και ποσο μαλον για ακροβατικα μοντελα που χρειαζεται να εχει καλη δουλεια για λογουσ αντοχησ(π.χ.το GILES του Μανου) προσωπικη μου γνωμη οτι δινεισ περνεισ.
Καταγράφηκε

ΚΑΡΓΑ AEΛARA ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΚΑΛΠΑΖΕΙ
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 28 Νοέ 2006, 20:42:23 »

σχετικα με το κατανα εχω βρει forum απο το 2002 -σημερα και απο καποια σημεια που διαβασα η ουσια ειναι οτι ναι ειναι φθηνο δεν ειναι οτι καλυτερο για 3d kai θελει ενυσχηση η πτερυγα αν εχεις σκοπο να το σκισεις ....ομως σε σχεση με την τιμη του  ειναι αφταστο.....οσο για το ultimate des στο rcuniverse εχει review.... καλο ειναι αλλα οχι 3d 
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Jamara models « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.18 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.