Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:33:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:33:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 61
    Συνολικά: 62
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: κοπη πλεξιγκλας  (Αναγνώστηκε 19199 φορές)
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « στις: Δευτέρα, 6 Νοέ 2006, 18:28:51 »

    Καλησπερα,
    Με αφορμη το θεμα "κοπη foam με θερμο νημα" θα ηθελα να ρωτηση αν η ιδια τεχνικη εφαρμόζεται και για κοπη πλεξιγκλας. Αν οχι μπορει κανεις να μου δωσεει ιδεες για το θεμα αυτο?

    Ευχαριστω! Thumbs up
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 6 Νοέ 2006, 18:48:17 »

    Καλησπέρα.
    Το πλέξι γκλας κόβεται είται σαν γυαλί με τον είδιο τρόπο είται με πριονοκορδέλα με πολύ μικρά "δόντια"

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 7 Νοέ 2006, 12:55:55 »

    Γεια.
    Ότι λέει ο dapan. Κοπή με επιταπέζια σέγα. Ψιλόδοντι λάμα σιδηροπρίονου. Λίγο "ανάβει" το πλέξιγκλας κατά την κοπή αλλά μείζον θέμα. Λίγο γυαλοχαρτάρισμα και όλα εντάξει.

    Φιλικά, Νίκος
    Καταγράφηκε
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 7 Νοέ 2006, 20:01:55 »

    Παιδια ευχαριστω! Thumbs up Thumbs up
    Αν και δεν εχω πολυ ψιλη λαμα για τη σεγα θα δοκιμασω με αυτο που υπαρχει διαθεσιμο.
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 07:44:47 »

    Καλημέρα,

    Δεν μας έχεις πει τι εφαρμογή θέλεις για το plexiglass. Γενικά πάντως σου λέω ότι όπως το αγοράζεις σε φύλλα συνήθως έχει ένα προστατευτικό χαρτί από την μία πλευρά. Μην το αφαιρείς πριν το κόψιμο και αυτό να έχεις από την πάνω μεριά όταν το βάλεις στην κορδέλλα. Οι μοντελιστικές σέγες (παλμικές) δεν κάνουν καλό κόψιμο αν το plexi glasss είναι παχύ.

    Επίσης προσοχή αν θέλεις να ανοίξεις τρύπα. Το τρυπάνι πρέπει να είναι σχετικά καινούργιο και να βάλεις ξύλο πάνω και κάτω από το plexy glass και να χρησιμοποιήσεις και βάση ώστε το τρύπημα να είναι κάθετο. Ελάχιστο κούνημα και θα σου χαράξει. Οσο πιο χοντρό τόσο πιο ευαίσθητο είναι.

    Κόλλα για να ενώσεις δύο plexy glass μαζί είναι το χλωροφόρμιο. ΠΡΟΣΟΧΗ στις αναθυμιάσεις.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 17:34:38 »

    Καλησπερα,
    Δεν ειναι για μοντελιστικη χρηση αλλα.... Σαν προσοψη ηθελα να το βαλω σ'ενα τοιχο και οι διαστασεις ηθελαν μερικε αλλαγες. Τελικα το πετυχα με μια απλη σεγα με σχετικα ψιλο λαμακι. Ως γνωστον οι μοντελιστες φτιαχνουν τα παντα. Ετσι δεν ειναι? Ποοολύ άνεση
    Αυτο με το χλωροφορμιο δεν το ηξερα...Επικινδυνα πραγματα αυτα!! Εκπληξη Εκπληξη
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 18:39:54 »

    Καλησπέρα
    Θα ήθελα ακόμη να συμπληρώσω πως για να γίνει σωστά η τρύπα στο plexiglass θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε δεξιόστροφα το τρυπάνι μας.

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 19:47:34 »

    Τι εννοείς Παντελή;

    Δεν κατάλαβα.

    jkon (θείος Γιάννης)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 21:15:55 »

    Και γω dapan, δε σε πιανω  Huh Huh
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 21:17:07 »

    Γράψτε λάθος την φορά του δραπάνου
    Όταν τρυπάμε με το δραπανο συνήθως από τι ξέρω ο δράπανος "γυρνάει" δεξιόστροφα  .
    Για να τρυπήσουμε σωστά και χωρίς απώλειες, (σπασίματα, ραγίσματα),το plexiglass θα πρέπει εφόσον ο δράπανος μας παρέχει αυτή την δυνατότητα να γυρίζει (ανάποδα)αριστερόστροφα .
    Αυτή είναι συμβουλή που μου έδωσε φίλος "τζαμας" όταν κάποτε (πριν 2,5 χρόνια αν θυμάμε καλά) αγόρασα plexiglass για το πίνακα ανακοινώσεων του συλλόγου.
    Επίσης θα πρέπει το τρύπημα να γίνεται με όσο το δυνατόν λιγότερες στροφές, και φυσικά να ξεκινάμε πάντα από μικρή τρύπα μεγαλώνοντας τη σιγά σιγά στα χιλιοστά που την θέλουμε.
    Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοήτος.


    dapan


    danavaras pantelis
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Μάνος Κουμιώτης
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 21:49:10 »

    Καλησπέρα,

    η δική μου εμπειρία από το τρύπημα Plexiglas είναι τελείως διαφορετική από αυτή που προτίνει ο κος Νταναβάρας. Η συμβουλή που μου δόθηκε όταν αντικατέστησα τα παράθυρα του σκάφους μου (http://www.sailingboatefaki.gr/Side%20Windows.htm και επίσης εδώ http://www.sailingboatefaki.gr/What's%20New.htm ) ήταν γρήγορες στροφές στο τρυπάνι αλλά χωρίς την εφαρμογή βάρους. Γρήγορες στροφές για να μην υπερθερμανθεί και θαμπώσει το Plexiglas και χωρίς άσκηση βάρους στο δράπανο για να μην σπάσει το Plexiglas. Ίσως τελικά η κάθε διαφορετική ποικιλία Plexiglas να έχει και τα δικά της κόλπα... Κατά τα άλλα ως υλικό δουλεύεται περίπου όπως και το ξύλο, δηλαδή κόβεται με σέγα και λειένεται με τριβίο. Νομίζω η καλύτερη λύση θα ήταν η δοκιμή σε ένα μικρό δείγμα πριν την εργασία, αυτό τουλάχιστον εμένα με έχει "σώσει" αρκετές φορές από ταλαιπωρίες και έξοδα.

    Μάνος
    Καταγράφηκε

    Τα επείγοντα, έχουν διακπεραιωθεί.
    Αυτή τη στιγμή γίνονται τα ακατόρθωτα.
    Για τα θαύματα ζητάμε προθεσμία 24 ωρών.
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 8 Νοέ 2006, 23:18:42 »

    Νομίζω η καλύτερη λύση θα ήταν η δοκιμή σε ένα μικρό δείγμα πριν την εργασία, αυτό τουλάχιστον εμένα με έχει "σώσει" αρκετές φορές από ταλαιπωρίες και έξοδα.


    Εδώ είμαι σύμφωνος αλλά στο θέμα του τρυπίματος... Τουλάχιστον εγώ τρύπισα με δράπανο μπαταρίας οπότε οι στροφες ήταν περιορισμένες και φορα οπως αυτή του ρολοιού. Δεν είχε κανένα προβλιμα. Τωρα μου βαλατε ιδέες για τη φορά και τις στροφές. Θα το δοκιμάσω...
    Καταγράφηκε
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 9 Νοέ 2006, 08:53:30 »

    Φίλε dapan κάτι δεν λες καλά. α) τα τρυπάνια ανάποδα δεν κόβουν! β)τα ψιλά τρυπάνια δουλεύονται πάντα σε πολλές στροφές ενώ τα ποιο χοντρά σε χαμηλότερες.

    Το υλικό αυτό, όπως και το carbon θέλουν πολλές στροφές γιατί οι λίγες παρασέρνουν τις ίνες και η διάνοιξη είναι ατελής.
    Συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Κουμιώτη

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: κοπη πλεξιγκλας
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.