Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.168 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 19:33:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 19:33:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από kios100
[Σήμερα στις 19:19]

από gkcarbons
[Σήμερα στις 19:11]

από Markhelis
[Σήμερα στις 17:20]

από MKS
[Σήμερα στις 17:14]

από Markhelis
[Σήμερα στις 16:50]

από dominicm
[Σήμερα στις 15:55]

από snoopy
[Σήμερα στις 14:04]

από eolos30
[Σήμερα στις 12:50]

από snoopy
[Σήμερα στις 11:32]

[Χθες στις 18:31]

από dominicm
[Χθες στις 16:03]

από Georgos
[Χθες στις 15:19]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284168
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 57
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 40
Συνολικά: 57
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: U KAN DO 60 - Γιατί 2 σέρβο στο elevator; « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: U KAN DO 60 - Γιατί 2 σέρβο στο elevator;  (Αναγνώστηκε 7146 φορές)
   
hellitop
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 782


achten!!!!!!!!!!!!!!!


Προφίλ
« στις: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 12:27:08 »

παιδιά θα μπορούσε να μου πει κάποιος τι χρησιμεύουν 2 ELEVATOR στην ουρα σε ακροβατικό αεροπλάνο ευχαριστώ
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 5 Ιούλ 2013, 01:14:50 από Yankos » Καταγράφηκε
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 12:32:15 »

Καλημέρα και καλωσόρισες

Καταρχήν προσπάθησε να γράφεις ελληνικά, όταν γράφεις το μήνυμα υπάρχει επιλογή για μετάφραση
των greeklish.
Το elevator με δύο ξεχωριστά πηδάλια δουλεύει με δύο σέρβο, ένα σε κάθε μεριά.
Μπορώ το κάθε σέρβο να το ρυθμίσω διαφορετικά.
Επίσης για extreme ακροβατικά (που δεν έχω κάνει) μπορούν τα δύο πηδάλια να
δουλεύουν ανάποδα και να γίνουν ailevon (αν θυμάμαι καλά).
Δηλαδή κάτι μεταξύ aileron και elevator.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 12:42:44 από Yankos » Καταγράφηκε

hellitop
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 782


achten!!!!!!!!!!!!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 13:31:10 »

Α ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ YANKO
Καταγράφηκε
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 13:48:57 »

Hellitop καλώς ήρθες.

" ξεκοκάλισε " το βιβλίο του jkon
Θα σου λύσει σχεδόν ολες τις απορίες
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
Themis96
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 81


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 23 Ιούλ 2012, 10:23:34 »

Επίσης πολλά δελταπτέρυγα αεροπλάνα και τύπου μαχητικών έχουν αυτό το σύστημα στην ουρά με 2 σέρβο και λειτουργει όπως ανέφεραν τα παιδιά από πάνω και για elevator και για ailron. Χρειάζεται να κάνεςι μίξη από την τηλεκατεύθυνση αλλά άμα δεν διαθέτει η τηλεκατεύθυνση σου τέτοια λειτουργία υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρονικό εξάρτημα που τοποθετείς μεταξύ των 2 σέρβο και του δέκτη που κάνει την ίδια δουλειά.   
Καταγράφηκε
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 23 Ιούλ 2012, 20:24:40 »

Επίσης πολλά δελταπτέρυγα αεροπλάνα και τύπου μαχητικών έχουν αυτό το σύστημα στην ουρά με 2 σέρβο και λειτουργει όπως ανέφεραν τα παιδιά από πάνω και για elevator και για ailron. Χρειάζεται να κάνεςι μίξη από την τηλεκατεύθυνση αλλά άμα δεν διαθέτει η τηλεκατεύθυνση σου τέτοια λειτουργία υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρονικό εξάρτημα που τοποθετείς μεταξύ των 2 σέρβο και του δέκτη που κάνει την ίδια δουλειά.   

Το U Can Do ειναι ακροβατικο/pattern. Σιγουρα δεν ειναι δελτα ουτε τζετ.  Η ερωτηση δεν αφορα την μιξη πηδαλιων κλισης (aileron) με πηδαλια υψους (elevator).
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.749


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 23 Ιούλ 2012, 21:03:54 »

Δεν ξερω το σκεπτικο του κατασκευαστη ωστε σε μερικα μοντελα οπως το u-can-do να υπαρχουν 2 servo στο elevator .... Το μεγεθος του μοντελου δεν ειναι τοσο μεγαλο ωστε να χρειαζονται 2 servo... Εγω το θεωρω καθαρα περιττο βαρος.... Τωρα το να κανεις το elevator να δουλευει  και σαν aileron .. Δηλαδη elevon ... Το θεωρω οτι δεν χρειαζεται.... Δεν ξερω καμια 3D φιγουρα οπου να χρειαζεται κατι τετοιο....  Μου φαινεται παραλογο ....   Οποτε το δουλευεις με μιξη τα 2 servo κανονικα elevator... Κι αν εισαι πισωβαρος βγαζεις το ενα Και ενωνεις τα 2 πηδαλια.. Θα γλιτωσεις καθαρα 60 γρ... Αρκετα σημαντικο βαρος !!  Φιλικα, Χρηστος!
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 24 Ιούλ 2012, 09:20:58 »

Νομίζω πως ο λόγος είναι απλός.. Αν ενώσεις τα δύο elevators με μεταλλικό Π, τότε σε περίπτωση extreme ακροβατικών(π.χ. wall) το μέταλλο θα παραμορφώνεται(έστω και λίγο), και θα έχεις μια διαφορά στην κλίση των πηδαλίων.. Αυτό δεν το θέλουμε σε καμία περίπτωση σε ακροβατικά με πολλά g..
Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει(δεν κάνει ακροβατικά με πολλά g), τότε μπορεί να τα ενώσει Thumbs up

ΥΓ.. εμένα μου άρεσαν πάντα τα 2 servo στα elevators.. Αν το 1 servo χαλάσει, προσγειώνεσαι και με το άλλο Wink
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 24 Ιούλ 2012, 15:02:15 από v_tolias » Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.749


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 24 Ιούλ 2012, 09:32:17 »

Βασιλακη ...Οντως σε θεμα ασφαλειας ειναι the best ....Δεν προκειται να μεινεις απο elevator ποτε ... Thumbs up Wink
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
spokeman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 30


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 11:30:53 »

υπαρχει περιπτωση να μην μπορουμε ομως να τα ευθυγραμισσουμε απολυτα τα δυο πηδαλια?''Η να δυσκολευτουμε π.χ να χανει το ενα σερβο λιγο..να το τριμαρουμε ξεχωριστα μετα λιγο το αλλο.κ.τ.λ...?
Καταγράφηκε
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 11:43:18 »

Όταν έχουμε το elevator σε 2 κανάλια, στον αέρα τριμάρονται μαζί τα σέρβο.
Αν μπεις στο μενού όμως, μπορείς να τα τριμάρεις χώρια και να κάνεις για το καθένα ξεχωριστά ότι ρύθμιση θες.

Αν έχεις ένα κανάλι στο elevator με 2 σέρβο και καλώδιο Υ, τότε μπορείς να τα κάνεις να δουλεύουν μαζί ή μηχανικά ή βάζοντας μια
συσκευούλα που λέγεται synchronizer.
Καταγράφηκε

gerolikos
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2014, 17:46:42 »

Μην το σκεφτεσαι τοσο πολυ για το τριμαρισμα στο συγκεκριμενο μοντελο δεν μετρανε αυτα και πολυ 1 πανω 1 κατω δεν χαθηκε και ο κοσμος ασε που τα κινουμενα μερη στα φτερα σου μετα απο καιρο θα κανουν καμπυλη και ομως αυτο θα πεταει μια χαρα.

οσο για τα 2 Σερβο απλα ετσι τους εκατσε θα μπορουσε να εχει ενα με πιο πολλα κιλα σερβο
Καταγράφηκε

πεταξε ελευθερα στους ουρανους
Quad copter Promitheas in my village
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2014, 07:47:16 »

Ο πρώτος λόγος για δύο σέρβο, είναι η αποφυγή στρεύλωσης του elevator, που πιθανόν να συνέβαινε με το ένα σέρβο , μία ντίζα μονόπλευρα.
Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 650



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2014, 08:48:01 »


Ο δεύτερος είναι η δυνατότητα μίξης των δύο elevator να κινούνται σαν ailerons, για rotation στο hover.
Φυσικά απαιτούνται δύο κανάλια.

Να το κάνεις δηλαδή ailevator, σαν του F-16!
Θα έχει μεγαλύτερη επίδραση αυτό στην περιστροφή, από ότι τα ailerons στα φτερά;
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: U KAN DO 60 - Γιατί 2 σέρβο στο elevator; « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.