Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.122 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 08:44:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 08:44:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:14]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

[Χθες στις 20:43]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

[Χθες στις 12:00]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284122
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 45
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 33
Συνολικά: 38
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Smoke... « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Smoke...  (Αναγνώστηκε 17421 φορές)
   
fotis400
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 297



Προφίλ
« στις: Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 14:14:47 »

Λοιπόν αποφάσισα να ασχοληθώ και εγώ με τα συστήματα καπνού (smoke system).
Διάβασα αρκετά  σε διάφορα forum και διάφορα Manual συστημάτων, πιστεύω έχω λύσει τα βασικά προβλήματα, όμως σε αυτό το forum κάπου είδα να γίνεται αναφορά στο ότι ο καπνός λερώνει το αεροπλάνο….

Ισχύει αυτό? Σε τι βαθμό? Δηλαδή απλά θα ψιλολερωθεί το αεροπλάνο (ώστε με ένα σκούπισμα να είμαι ΟΚ) ή γίνεται εντελώς άχρηστο???

Από τι προέρχεται το λέρωμα? Από άκαυτο λάδι ή από κατάλοιπα της καύσης αυτού??? Επηρεάζεται αυτό από το καύσιμο-λάδι? (Είδα κάτι για πετρέλαιο, με άλλο καύσιμο-λάδι???)

Τέλος γιατί δεν χρησιμοποιείτε λάδια όπως αυτά?Huh Δεν κάνουν δουλειά?
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXAN64&P=ML

Γενικότερα λέω να χρησιμοποιήσω το Skywriter της Sullivan, σε ένα αεροπλάνο με άνοιγμα φτερών 1,4m και κινητήρα OS 91FS,  πως σας φαίνεται η ιδέα???

Επίσης τι μεγέθους περίπου πρέπει να είναι το tank του λαδιού? Σε κάποιο άλλο forum διάβασα ότι η κατανάλωση είναι περίπου 30g/min, δεν είναι πολύ λίγο αυτό?

Φώτης
Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 15:07:30 »

Φώτη δες τα δύο παρακάτω links:

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=344.0

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=1053.0

Σίγουρα το μοντέλο δεν κατατρέφεται, απλά σε παιδεύει στο καθάρισμα.  Όσο για το πόσο υγρό καίει το λεπτό, είναι μάλλον ανάλογα την μηχανή, το πόσο πυκνό καπνό θες κ.λ.π.  Το σίγουρο είναι ότι καίει πολύ και μόνο πρακτικά μπορείς να το δεις αυτό.  Φαντάζομαι πάντως ότι το μοντέλο που έχεις τον OS 91FS, το οποίο θα πρέπει να είναι overpowered γιατί και σου κόβει δύναμη ο καπνός και πρέπει η μηχανή να σηκώσει το εξτρά βάρος, δεν θα χωράει και πολύ μεγάλο ντεπόζιτο για το υγρό καπνού, οπότε μάλλον θα πρέπει να βάλεις όσο μεγαλύτερο χωράει.

Όσο για το ειδικό smoke oil δεν ξέρω να υπάρχει κανένας στην Ελλάδα που να φέρνει.  Πιστεύω ότι όσοι δεν χρησιμοποιούν κάτι τέτοιο είναι είτε γιατί δεν μπορούν να το βρουν είτε για να έχουν χαμηλότερο κόστος.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
fotis400
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 297



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 16:18:44 »

Σεραφείμ έχω ήδη διαβάσει τα link που μου έδωσες, αλλά θα ήθελα μερικές απαντήσεις ακόμα από όσους τελικά έχουν δοκιμάσει το σύστημα.

Για πατέντα “δεν παίζει”, αφού τελικά δεν κερδίζω τίποτα, αλλά και μάλλον θα ταλαιπωρηθώ.

Από ισχύ ο κινητήρας μπορεί να σηκώσει και εμένα! (το μοντέλο είναι 70άρι). Δεν ανησυχώ για το βάρος. Επίσης δεν ανησυχώ ούτε για τον χώρο αφού και ένα λίτρο λάδι να θέλω να βάλω, θα το χωρέσω… laugh

Απλά θέλω μια ιδέα για το μέγεθος του tank.




Αυτό το οποίο πραγματικά με “καίει” είναι το καθάρισμα. Σίγουρα το αεροπλάνο δεν καταστρέφεται με την έννοια του να κοπεί κανένα φτερό ή να γίνει έκρηξη(!!!!) idiot2 αλλά μακροπρόθεσμα φοβάμαι μήπως αρχίσει να ποτίζει λάδι, να ξεκολλάει το monokote και τα γνωστά. Και προκειμένου να μην γίνει αυτό, φοβάμαι την ταλαιπωρία του καθαρισμού-αποστείρωσης μετά από κάθε πτήση.

Τελικά τι ευθύνεται για το λέρωμα, το πετρέλαιο, ή η ιδέα γενικότερα? Και σε τι βαθμό (μήπως έχω τρομοκρατηθεί χωρίς λόγο?)

Φώτης
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 00:03:55 »

Hello Fotious rwthseous smokious

Μεγάλο και τρανό το θέμα....

1. Οι περισσότεροι που μιάνε για καπνό κλπ ΤΟ ΕΧΟΥΝ βάλει στα μοντέλα τους! Μικρά και μεγάλα.
2. Ο κάθε ένας μας θα σου λέει και κάτι διαφορετικό μιας και η χρήση έει να κάνει με το μοντέλο, με τον κινητήρα, με το μέγεθος, με την ποσότητα κλπ.

Σε ένα μοντέλο 1.4μ αμφιβάλω εάν μπορείς να χωρέσεις

1.Σύστημα καπνού
2.Τεπόζιτο για καπνό
3.Μπαταρία για αντίλα ( εάν το φτιάξεις μόνος σου)

Αλλά εάν απλός θέλεις να βάλεις έστω και εξωτερικά ή έστς και αν μικρύνεις το κανονικό τεπόζιτο του κινητήρα σου ώστε να μπει για καπνό...  Thumbs up

(Α) Το πόσο θα κάψεις έχει να κάνει με το πόσο θα σπρώξεις μέσα στην εξάτμηση ώστε

α. Να μην αλλάζει η απόδοσή της δραματικά
β. Να μην σου τελειώνει σε δευτερόλεπτα
γ. Να μην πρέπει να ξεπλύνεις τον δέκτη μετά από το λάδι/πετρέλαιο που θα μπει μέσα στο αεροπλάνο κλπ

(Β) Η μονάδα παραγωγής/αντλια έχει τον ρόλο της

α. Μπορεί να λειτουργεί => ΟΝ-OFF. Συνεπώς η ροή έχει να κάνει με τα fittings poy θα βάλεις αλλά και με την μπαταρία που θα συνδέσεις για να λειτουργεί
β.Μπορεί να λειτουργεί με metering, συνεπώς θα έχεις την δυνατότητα να ρυθμίζεις την απόδοση όπως εσύ θέλεις και σε συγκεκριμένη ροή.


(Γ) Συνήθως σε πατέντα setup υπολόγιζε 3-4 λεπτά το λίτρο. Σε αγοραστό ματζαφλάρι (Slimline, sullivan,TM ) έχεις περίπου 20% παραπάνω χρόνο. Και πάλι αυτό έχει να κάνει με την συνδεσμολογία σου και με το controler που θα βάλεις.

Μπορώ να αρχίσω να στο κάνω ποιο πρακτικό αλλά πιστεύω ότι πήρες μια ιδέα.

Μάνος


ΥΓ. Check your mail

Καταγράφηκε
fotis400
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 297



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 12:16:40 »

Hello kerpinius apantiseous fotious rwtiseous smokious

Η αλήθεια είναι ότι δύο ίδιες απαντήσεις δεν περιμένω....


Στο μοντέλο μου μπορώ να χωρέσω τα πάντα (έχει αρκετό χώρο), αλλά όμως εσύ μιλάς για πολύ μεγάλη κατανάλωση... Αν χρειαστεί να βάλω ένα λίτρο λάδι, μιλάμε για σχεδόν ένα κιλό επιπλέον βάρος!!! Πάει το αεροπλανάκι...  Undecided

Κάποιος σε άλλο forum για κινητήρα παρόμοιο με τον δικό μου έβαλε μόνο 100 γραμμάρια λάδι! Πως το κατάφερε?
Πρόβλημα βάρους επίσης δεν έχω, όσο μιλάμε για λογικά νούμερα. Αν πρόκειται να βάλω τίποτα λίτρα... Το αεροπλάνο είναι και 3D, δεν μπορώ να το περιωρίσω απλά για να βγάζει καπνό....


Για το καθάρισμα και τα "απόβλητα" της εξάτμισης δεν με ενημέρωσε τελικά κανένας...

Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 12:37:34 »

Fotis400,

Νομιζω οτι ο Μανος εχει δικιο, το αεροπλανο ειναι αρκετα μικρο για να παρει smoke. Αν μπορεις πες μου τι αεροπλανο ειναι, τι πτερυγικη επιφανεια εχει και ποιο ειναι το βαρος του. Απλως θελω  να υπολογισω ποσο επιπλεον βαρος μπορει να παρει αν μπορει φυσικα, σε μοντελα τετοιου μεγεθους συνηθως δεν εχεις μεγαλα περιθωρια. Πες μας επισις τι ειδους πτηση προτιθεσαι να κανεις. Το target wing loading αλλαζει σε καθε περιπτωση γι'αυτο ρωταω.

Τα λεμε,

Νικος
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 13:26:04 από Νικόλας » Καταγράφηκε
mike@$
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 118


Κάποτε θα το πάρω αυτό το αεροπλάνο!


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 14:28:43 »

Πόσο μεγαλο πρεπει να ειναι το αεροπλάνο για να μπορεις να βαλεις χωρίσ προβλημα smoke system???
Καταγράφηκε

Never give up!
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 14:37:07 »

mike@$

Eάν εξαιρέσεις το σημαντικό κομμάτι του loading λόγω βάρους τότε θα έλεγα ότι το ιδανικό μοντέλο για καπνό είναι αυτό που φοράει gas κινητήρα.Αυτόματα δηλώνει ότι το μέγεθός του είναι τετοιο ώστε να επιτρέπει στον τελικό χρήστη να προσθέσει αρκετό υγρό καπνού (500cc + ) για τα ακροβατικά του.Επίσης τα κυβικά των gas κινητήρων επιτέπουν την εισαγωγη καπνού στις εξατμήσεις χωρίς αυτο να επιδρά σημαντικά στην απόδοσή του.

ΔΕΝ σημαίνει όμως ότι δεν πειραματιζόμαστε και ότι δεν μπορούμε να βάλουμε καπνό και σε άλλα μοντέλα. ΌΛΑ γίνονται απλά εξαρτάται από το ποια μέτρα και σταθμά βάζεις...Στο τέλος της ημέρας και για μερικά δευτερόλεπτα να έχεις καπνό κάνει την διαφορά από το να μην έχεις καθόλου!
 
Μάνος
Καταγράφηκε
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 14:46:11 »

Nαι Μάνο, στο τέλος της ημέρας εκτός απο την διαφορά, ακούς και τον θαυμασμό απο τους φίλους
αερομοντελιστές με το γνωστό επιφώνημα ( ΔΩΣΕ-ΔΩΣΕ)  Cheesy  laugh
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 14:51:48 »

Πωπωπω!!

Τι μου θύμισες... beer
Καταγράφηκε
fotis400
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 297



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 14:56:34 »

Παιδιά έχω τσεκάρει τους χώρους και σίγουρα (!) χωράει το σύστημα, και πάρα πολλά γραμμάρια λαδιού... Το πρόβλημα είναι το βάρος, όχι ο χώρος. Πρόκειται για ένα Edge 540 της robbe. Ο κινητήτας OS 91FS. Πτερυγική επιφάνεια 45 τε.πα., βάρος περίπου 3 κιλά (ίσως και λιγότερο), δηλ πάνω στο νούμερο που λέει η εταιρία. Πιστεύω ότι όλο το σύστημα δεν θα πρέπει να ζυγίζει πάνω από 200-250γρ.

Το αεροπλάνο προωρίζεται για εντελώς 3D πτήση και θέλω να του κόψω το ελάχιστο από τις επιδώσεις, αλλά και να μην έχω τραγικές διαφορές στα τμήματα της πτήσης (σε μερικά δευτερόλεπτα να ελαφρήνει κατα μισό κιλό!)

Σύμφωνα με όσα έχω δεί υπολογίζω περίπου 100 γραμμάρια λαδιού για 2 περίπου λεπτά δηλ. περίπου 1 γραμμάριο το δευτερόλεπτο. Αυτό είναι πολύ, λίγο, ελάχιστο, οκ, τι??

Φώτης
Καταγράφηκε
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 15:03:52 »

Φωτάκο..

Πρίν κάνεις οτιδήποτε, δοκίμασε στατικά το μοτέρ με το κύκλωμα.
Πειραματίσου με την κατανάλωση και την απόδοση του καπνού(να βγάζει παχή καπνό).

Κάτι ακόμα, μπορείς να δοκιμάσεις αντί για πετρέλαιο με λάδι, υγρό φρένων dot4  Thumbs up
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 15:42:57 »

xaxaxa!!! θα μας πάνε μέσα με το DOt-4 ρε!!Είναι chemical!

Άσε που θα πρέπει να φοράει Quarantine ρούχα ο Φώτης!

1gr/sec είναι λίγο. Παρα ταύτα όπως είπε και ο DIm πρέπει να πειραματιστείς!

1. Κουβα
2. Αντλία
3. Πετρέλαιο με magic mix (καστρινάκης/κερπινής)
4. χρονόμετρο
5. Flow meter? ουάου! (δεν χρειάζεται)
6. Το manual του Synergy  Cheesy  xexe..

Μετά αλλάζεις το τσομπάκι ψεκασμού στην εξάτμιση και βλέπεις σε ποσο χρόνο αδειάζει ο κουβας.Μεγαλώνοντας τις τρύπες αδειάζει γρηγορότερα κλπ..

Μανος
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 12 Ιούν 2013, 00:23:04 από Yankos » Καταγράφηκε
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 17:57:34 »

Μα ρε Μάνο, ότι και να βάλουμε είναι chemical!!

Ότι και να βάλεις έχει χημικά, τα καύσιμα, μεθανόλη με νίτρα, συνθετικά λάδια.
Απλά για να κάνουμε την κ..λα μας δέν υπολογίζουμε τίποτα.

Τώρα θα μου πείτε πως σε σχέση με τα πραγματικά αεροσκάφη που παράγουν τόνους
βρωμιάς!!! έεεε.


Τελικά δέν είμαστε και τόσο οικολόγοι όσο θα έπρεπε.. knuppel2
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 18:31:54 »

xaxaxaxa!!

Re trele! Ennow oti einai Οξύ! Τα υγρά φρένων είναι διαβρωτικό και πολύ επικίνδυνο! Από την άλλη βγάζουν τον καλύτερο καπνό! (DO NOT TRY THIS AT HOME)

Manos
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Smoke... « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.191 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.