|
Uncle's Dad
|
|
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 1 Νοέ 2006, 20:19:01 » |
|
Είναι πολύ δύσκολο να σου δοθεί απάντηση μέσω forum μιας και μπορεί οι αιτίες να είναι πολλές και όχι απαραίτητα από το γυροσκόπιο. Προσπάθησε να βρεις βοήθεια στο χώρο που πετάς.
Είσαι σίγουρος για το ποιο είναι το Heading hold και ποιο το normal? Όπως τα περιγράφεις μοιάζει ανάποδα.
Ευάγγελος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
|
|
|
|
VAG
|
|
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 16:12:05 » |
|
Αυτό είναι κάτι που συνέβει τώρα ή απο την πρώτη μέρα που το πήρες και το έστησες?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Θα σταματήσει επιτέλους να φυσάει???
|
|
|
kerpinis
|
|
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 23:03:46 » |
|
xmixail
To sl-310 είναι κάπως δύστροπο (εώς πολύ!) στο σετάρισμά του. Κάνε το σεταπ από την αρχή γιατί από την περιγραφή σου ΔΕΝ εχεισ κάνει το calibration/setup του σέρβο στο H lock.
Συνεπώς
1. Κλείσιμο του γυροσκοπίου 2. άνοιγμα και μέσα στα πρώτα 2-5 δευτερόλεπτα => Flick τον διακόπτη που έχεις ορίσει για την ευαισθησία 2-3 φορές ώστε να μπεις στο boot 3. Τσεκ ότι το πορτοκαλί λαμπάκι είναι αναμμένο η όχι ώστε να μην αλλάξεις σε ανάποδα την κίνηση της ουράς.Όπως είναι τώρα έτσι κοίτα να το αφήσεις.Εάν κουνήσεις το στικ της ουράς τότε διαλέγεις ανοιχτό-κλειστό κλπ...
4. Αυτό το βήμα είναι η ρύθμιση των atv/epa. Εάν τα έχεις κάνει τότε αγνόησε το αλλά εάν ΔΕΝ τα έχεισ κάνει το γυροσκόπιο σε νορμαλ mode θα δουλέυει αλλά σε heading lock θα κλειδώνει στην μία μεριά και θα ξεψυχάει με υποδιόρθωση. (Bug thw CSM)
5. Όρισε το μέγιστο της απόκλισης του σέρβο στα άκρα με το μάτι. Κάνεις το στίκ δεξιά και το κρατάς μέχρι μηχανικά να μην έχεις bind. Repeat kai gia thn allh meria
6. Βγες από το μπουτ και ξανακάνε restart
7.Βγάλε εκτός το ρεβο
8.Το σέρβο σου δεν θα έχει διαφορά μιας και το 310 δεν συνεργάζεται με high speed servo.
9.DEN doyleyei? => Steilto pisw ston προμηθευτή σου ή στείλε ένα μηνυμα στην CSM
10. To phres kainoyrio?
Manos
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
kerpinis
|
|
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 20:18:01 » |
|
Φιλοι μου εχω κανει το σεταπ κανονικα οπως οριζει ο κατασκευαστης.Πρεπει να σας πω επισης πως δουλευε αψογα με πομπο grupnier.Τα προβληματα αρχισασν μολις εβαλα τη Futaba FF7,στην οποια ειμαι απολοιτα σιγουρος πως εχω κανει σωστο στησιμο μιας και ειχα κανει και τις απαραιτητες επικοινωνιες με την CSM.
Κακό.. ...σιγοουρέψου ότι το έχεις σε κανάλι ON-OFF και όχι se knob εάν ναι....στείλτο από εκεί που ήρθε μιας και πρώτη φορά παρατηρώ κάτι τέτοιο..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
kerpinis
|
|
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 00:37:54 » |
|
Χλωμό. Είναι δύκολο να έχεις RF από τον ιμάντα....
Μακάρι βέβαια μπας και γλυτώσεις την ταλαιπωρία του στείλε- φτιάξε κλπ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
GREEKROTORS
|
|
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 08:20:19 » |
|
Καλημέρα σε όλους τους ελικοπτεράδες που εχουν όρεξη να μάθουν. Κατ'αρχάς ναι υπάρχει περίπτωση να έχει RF αλλά μονο όταν περάσεις τις 2000 στροφές στο στροφείο. Όταν οι πρώτες εταιρίες έβγαλαν στην αγορά ελικόπτερα με ιμάντα τόνιζαν με κόκκινα και κεφαλαία γράμματα να μην ξεπεράστούν οι 2000 στροφές. Τώρα πια κανείς δεν το αναφέρει στις οδηγίες μιας και σχεδόν οι περισσότερες κάνουν χρήση του ιμάντα διότι είναι πιο εύκολο να κατασκευαστεί . Ακόμα και ο άξονας δημιουργεί RF αλλά σε λιγότερο ποσοστό. Φίίλε xmix... Δεν γνωρίζω αν το Gyro έχει την δυνατότητα να συνδεθεί με κομπιούτερ για να το κάνεις τροποποίηση όπως για παράδειγμα το 560 που είχα παλιά σε ελικόπτερό μου , αλλά είναι η μόνη λύση. Με την προυπόθεση ομως ότι έχεις τριμάρει αρχικά το ελικόπτερό σου μηχανικά στην νορμαλ πτήση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΑΣ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kerpinis
|
|
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 10:07:29 » |
|
Γιάννη μιλάνε για RF ? Γιατί εκεί τώρα μπαίνω σε σκέψεις μιας και αεροπλάνα που κοστίζουν 20-40 χιλιάδες ευρώ και τα πετάω στην εταιρεία κάνουμε χρήση μείωσης με ιμάντα για τις στροφές οι οποίες πάνε μέχρι 8500 χιλιάδες..Έχουν μεταβλητό βήμα και μειωτήρα άρα είναι σαν ένα ελικόπτερο μόνο που η διαφορά είναι ότι το στροφείο κοιτάε μπροστά και όχι επάνω..αν ήταν έτσι θα έπρεπε να έπεφταν σαν τα κουνούπια.Χμμμ...αγχώθηκα τώρα... Εκτός και αν έχει να κάνει με θόρυβο από κραδασμό υψηλής συχνότητας που μου ακούγεται ποιο πιθανό σε σχέση με RF.. Ante Xmixail pew mas an tou edwses thn eukairia...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
GREEKROTORS
|
|
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 14:51:40 » |
|
Θα είμαι πιο λεπτομερής για να καταλαβαινόμαστε αλλά όχι λεπτορέστατος γιατί θα φάμε την μέρα μας σε ένα μύνημα . Μάνο Οι Ιμάντες οι δικοί σου όμως δεν είναι μέσα σε μπούμα. Επίσης δεν είναι τόσο μεγάλοι όσο των ελικοπτέρων μας. Στην δικιά μας περίπτωση τώρα, αν ο ιμάντας δεν είναι καλά τεντωμένος, με την φυγόκεντρο δύναμη ανοίγει και ακουμπά στα τυχόματα της μπούμας. Έτσι παράγεται ο Στατικός Ηλεκτρισμός . Όσο πιο μικρός είναι ο ιμάντας τόσο λιγότερο πρόβλημα θα έχουμε. Γι'αυτό και στα μεγάλα 60-90 ελικόπτερα βάζουν άξονα αντί για ιμάντα και ο λόγος ότι στο κέντρο της μπούμας δεν υπάρχει τρόπος στήριξης όπως υπάρχει για τον άξονα. Μεγάλος ιμάντας ανοίγει και πιο εύκολα. Παράδειγμα τα Ράπτορ. Στα 30-50 έχουν ιμάντα. Στα 60-90 έχουν άξονα. Στα 60-90 με ιμάντα αν δεν ξεπεραστούν οι στροφές δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΑΣ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
J.B.
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 15
|
|
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 17:28:40 » |
|
Φιλε xmixail γραψε ακριβως τον τυπο του πομπου σου
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 19:38:34 » |
|
Προσωπικά ως χρήστης επαναπρογραμματιζόμενου ΙCG 540 gyro της CSM έμεινα πολύ δυσαριστημένος με την συμπερηφορά του ακόμη και μετά από πειραματισμούς μέσω σχετικού sofware. Γενικά όλα τα γυροσκόπια είναι δύστροπα σε δέκτη PPM. H χρήση PCM 1024 μάλλον κρίνεται επιβηβλημένη. Το 310 L υποστηρίζει super servo mode ? Εάν ναι βάλτο εφόσον το σέρβο είναι και το προβλεπόμενο. Εάν όχι η επιλογή στο normal mode servo. Τελικά τι έκανα με το συγκεκριμένο gyro? Το αντ/σα με JR5000T και ησύχασα.
Φιλικά, Νίκος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
J.B.
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 15
|
|
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 5 Νοέ 2006, 09:29:10 » |
|
Βεβαιώσου ότι στο menu revo η επιλογή που έχεις είναι INH.Επίσης το trim του rudder να είναι πάντα στη μέση.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
sfyris
|
|
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 5 Νοέ 2006, 15:25:08 » |
|
Μήπως στις ψηφιακές ρυθμίσεις της τ/κ έχεις δώσει τριμ στο rudder;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
|
|
|
|
|