Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:38:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:38:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 99
    Συνολικά: 101
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ GYRO  (Αναγνώστηκε 6146 φορές)
    xmixail
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17



    « στις: Τετάρτη, 1 Νοέ 2006, 18:51:16 »

    ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΕΧΩ ΕΝΑ SCEADU EVO-50 ΜΕ hyper osmax50 ΚΑΙ ΧΡΕΙΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΝΑ ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΟ
    SL-310 ΜΕ SERVO ULTRA SPEED HS-925 HITEC.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:ΟΣΟ ΤΟ ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟ
    NORMAL MODE ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ Η ΟΥΡΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΡΑΤΕΙ.ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑΞΩ ΣΕ HEADING LOCK  ΤΟΤΕ Η ΟΥΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΡΕΜΟΠΑΙΖΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ.ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΠΑΙΖΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ GAIN  ΑΛΛΑ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΑΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΟΣΟ GAIN ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ,ΟΠΟΤΕ ΞΑΝΑΓΥΡΝΩ ΣΕ ΑΠΛΟ MODE  ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΕΧΩ ΕΛΕΓΞΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΩ ΤΗΝ ΤΑΝΥΣΗ ΤΟΥ ΙΜΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΠΟ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ.ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ (ΠΡΙΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΕΞΩ ΓΙΑ ΕΝΑ GY-401)ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΑ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ
    Καταγράφηκε

    Εκπληξη Εκπληξη ΕκπληξηΑΥΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ,ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ!!!! Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 251



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 1 Νοέ 2006, 20:19:01 »

    Είναι πολύ δύσκολο να σου δοθεί απάντηση μέσω forum μιας και μπορεί οι αιτίες να είναι πολλές και όχι απαραίτητα από το γυροσκόπιο.
    Προσπάθησε να βρεις βοήθεια στο χώρο που πετάς.

    Είσαι σίγουρος για το ποιο είναι το Heading hold και ποιο το normal? Όπως τα περιγράφεις μοιάζει ανάποδα.

    Ευάγγελος
    Καταγράφηκε

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    xmixail
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 1 Νοέ 2006, 20:39:47 »

    ΝΑΙ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ,ΠΟΥ ΔΗΛ ΕΙΝΑΙ LOCK ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΟΡΜΑΛ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ
    ΠΑΡΑΔΟΞΟ,ΟΤΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΥΦΟΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΑΠΛΟ MODE
    Καταγράφηκε

    Εκπληξη Εκπληξη ΕκπληξηΑΥΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ,ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ!!!! Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
    VAG
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 158



    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 16:12:05 »

    Αυτό είναι κάτι που συνέβει τώρα ή απο την πρώτη μέρα που το πήρες και το έστησες?
    Καταγράφηκε

    Θα σταματήσει επιτέλους να φυσάει???
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 2 Νοέ 2006, 23:03:46 »

    xmixail


    To sl-310 είναι κάπως δύστροπο (εώς πολύ!) στο σετάρισμά του. Κάνε το σεταπ από την αρχή γιατί από την περιγραφή σου ΔΕΝ εχεισ κάνει το calibration/setup του σέρβο στο H lock.

    Συνεπώς

    1. Κλείσιμο του γυροσκοπίου
    2. άνοιγμα και μέσα στα πρώτα 2-5 δευτερόλεπτα => Flick τον διακόπτη που έχεις ορίσει για την ευαισθησία 2-3 φορές ώστε να μπεις στο boot
    3. Τσεκ ότι το πορτοκαλί λαμπάκι είναι αναμμένο η όχι ώστε να μην αλλάξεις σε ανάποδα την κίνηση της ουράς.Όπως είναι τώρα έτσι κοίτα να το αφήσεις.Εάν κουνήσεις το στικ της ουράς τότε διαλέγεις ανοιχτό-κλειστό κλπ...

    4. Αυτό το βήμα είναι η ρύθμιση των atv/epa. Εάν τα έχεις κάνει τότε αγνόησε το αλλά εάν ΔΕΝ τα έχεισ κάνει το γυροσκόπιο σε νορμαλ mode θα δουλέυει αλλά σε heading lock θα κλειδώνει στην μία μεριά και θα ξεψυχάει με υποδιόρθωση. (Bug thw CSM)

    5. Όρισε το μέγιστο της απόκλισης του σέρβο στα άκρα με το μάτι. Κάνεις το στίκ δεξιά και το κρατάς μέχρι μηχανικά να μην έχεις bind. Repeat kai gia thn allh meria

    6. Βγες από το μπουτ και ξανακάνε restart

    7.Βγάλε εκτός το ρεβο

    8.Το σέρβο σου δεν θα έχει διαφορά μιας και το 310 δεν συνεργάζεται με high speed servo.

    9.DEN doyleyei?  => Steilto pisw ston προμηθευτή σου ή στείλε ένα μηνυμα στην  CSM

    10. To phres kainoyrio?

    Manos

    Καταγράφηκε
    xmixail
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 19:34:11 »

    Φιλοι μου εχω κανει το σεταπ κανονικα οπως οριζει ο κατασκευαστης.Πρεπει να σας πω επισης πως δουλευε αψογα
    με πομπο grupnier.Τα προβληματα αρχισασν μολις εβαλα τη Futaba FF7,στην οποια ειμαι απολοιτα σιγουρος πως εχω κανει σωστο στησιμο μιας και ειχα κανει και τις απαραιτητες επικοινωνιες με την CSM.
    Καταγράφηκε

    Εκπληξη Εκπληξη ΕκπληξηΑΥΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ,ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ!!!! Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 20:18:01 »

    Φιλοι μου εχω κανει το σεταπ κανονικα οπως οριζει ο κατασκευαστης.Πρεπει να σας πω επισης πως δουλευε αψογα
    με πομπο grupnier.Τα προβληματα αρχισασν μολις εβαλα τη Futaba FF7,στην οποια ειμαι απολοιτα σιγουρος πως εχω κανει σωστο στησιμο μιας και ειχα κανει και τις απαραιτητες επικοινωνιες με την CSM.

    Κακό.. Σφραγισμένα χείλη...σιγοουρέψου ότι το έχεις σε κανάλι  ON-OFF και όχι se knob εάν ναι....στείλτο από εκεί που ήρθε μιας και πρώτη φορά παρατηρώ κάτι τέτοιο..
    Καταγράφηκε
    xmixail
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17



    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 22:30:05 »

    Πριν το πεταξω θα του δωσω μια ακομη ευκαιρια αυτο το σαββατοκυριακο.Θα υπηρχε περιπτωση να μπερδευεται
    απο τα φορτια που παραγονται απο την τριβη του ιμαντα?(μιας και το evo εχει την βαση ακριβως απο πανω) ή επειδη
    πεταω με ppm μηπως ακουει τιποτα τριξιματα?(θορυβο)
    Καταγράφηκε

    Εκπληξη Εκπληξη ΕκπληξηΑΥΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ,ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ!!!! Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 00:37:54 »

    Χλωμό. Είναι δύκολο να έχεις RF από τον ιμάντα....

    Μακάρι βέβαια μπας και γλυτώσεις την ταλαιπωρία του στείλε- φτιάξε κλπ
    Καταγράφηκε
    GREEKROTORS
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 271



    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 08:20:19 »

    Καλημέρα σε όλους τους ελικοπτεράδες που εχουν όρεξη να μάθουν.
    Κατ'αρχάς ναι υπάρχει περίπτωση να έχει RF αλλά μονο όταν περάσεις τις 2000 στροφές στο στροφείο.
    Όταν οι πρώτες εταιρίες έβγαλαν στην αγορά ελικόπτερα με ιμάντα  τόνιζαν με κόκκινα και κεφαλαία γράμματα να μην ξεπεράστούν οι 2000 στροφές.  Τώρα πια κανείς δεν το αναφέρει στις οδηγίες μιας και σχεδόν οι περισσότερες κάνουν χρήση του ιμάντα διότι είναι πιο εύκολο να κατασκευαστεί .  Ακόμα και ο άξονας δημιουργεί RF αλλά σε λιγότερο ποσοστό.
     Φίίλε  xmix...  Δεν γνωρίζω αν το Gyro έχει την δυνατότητα να συνδεθεί  με κομπιούτερ για να το κάνεις τροποποίηση όπως για παράδειγμα το 560 που είχα παλιά σε ελικόπτερό μου , αλλά είναι η μόνη λύση. Με την προυπόθεση ομως ότι έχεις τριμάρει αρχικά το ελικόπτερό σου μηχανικά στην νορμαλ πτήση.

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΑΣ
    Καταγράφηκε

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΑΣ
    MyHelis.com - The RC models store
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 10:07:29 »

    Γιάννη μιλάνε για RF ?

    Γιατί εκεί τώρα μπαίνω σε σκέψεις μιας και αεροπλάνα που κοστίζουν 20-40 χιλιάδες ευρώ και τα πετάω στην εταιρεία κάνουμε χρήση μείωσης με ιμάντα για τις στροφές οι οποίες πάνε μέχρι 8500 χιλιάδες..Έχουν μεταβλητό βήμα και μειωτήρα άρα είναι σαν ένα ελικόπτερο μόνο που η διαφορά είναι ότι το στροφείο κοιτάε μπροστά και όχι επάνω..αν ήταν έτσι θα έπρεπε να έπεφταν σαν τα κουνούπια.Χμμμ...αγχώθηκα τώρα... idiot2

    Εκτός και αν έχει να κάνει με θόρυβο από κραδασμό υψηλής συχνότητας που μου ακούγεται ποιο πιθανό σε σχέση με RF..

    Ante Xmixail pew mas an tou edwses thn eukairia...  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    GREEKROTORS
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 271



    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 14:51:40 »

    Θα είμαι πιο λεπτομερής για να καταλαβαινόμαστε αλλά όχι λεπτορέστατος  γιατί θα φάμε την μέρα μας σε ένα μύνημα .
    Μάνο
    Οι Ιμάντες οι δικοί σου όμως δεν είναι μέσα σε μπούμα. Επίσης δεν είναι τόσο μεγάλοι όσο των ελικοπτέρων μας.  Στην δικιά μας περίπτωση τώρα, αν ο ιμάντας δεν είναι καλά τεντωμένος,  με την φυγόκεντρο δύναμη ανοίγει και ακουμπά στα τυχόματα της μπούμας.  Έτσι παράγεται  ο Στατικός Ηλεκτρισμός .  Όσο πιο μικρός είναι ο ιμάντας τόσο λιγότερο πρόβλημα θα έχουμε.
    Γι'αυτό και στα μεγάλα 60-90 ελικόπτερα βάζουν άξονα αντί για ιμάντα και ο λόγος ότι στο κέντρο της μπούμας δεν υπάρχει τρόπος στήριξης όπως υπάρχει για τον άξονα. Μεγάλος ιμάντας ανοίγει και πιο εύκολα.  Παράδειγμα τα Ράπτορ.  Στα 30-50 έχουν ιμάντα.   Στα 60-90 έχουν άξονα. 
    Στα 60-90 με ιμάντα αν δεν ξεπεραστούν οι στροφές δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΑΣ
    Καταγράφηκε

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΑΣ
    MyHelis.com - The RC models store
    J.B.
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 15


    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 17:28:40 »

    Φιλε xmixail γραψε ακριβως τον τυπο του πομπου σου
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 19:38:34 »

    Προσωπικά ως χρήστης επαναπρογραμματιζόμενου ΙCG 540 gyro της CSM έμεινα πολύ δυσαριστημένος με την συμπερηφορά του ακόμη και μετά από πειραματισμούς μέσω σχετικού sofware.
    Γενικά όλα τα γυροσκόπια είναι δύστροπα σε δέκτη PPM. H χρήση PCM 1024 μάλλον κρίνεται επιβηβλημένη. Το 310 L υποστηρίζει super servo mode ? Εάν ναι βάλτο εφόσον το σέρβο είναι και το προβλεπόμενο. Εάν όχι η επιλογή στο normal mode servo.
    Τελικά τι έκανα με το συγκεκριμένο gyro? Το αντ/σα με JR5000T και ησύχασα.

    Φιλικά, Νίκος
    Καταγράφηκε
    xmixail
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17



    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 22:50:35 »

    Η τηλεκατευθηνση ειναι μια  Futaba T7CP (FF7) με δεκτη PPM.Το γυρο δεν υποστηριζ4ει ψηφιακα σερβο
    και χρησιμοποιω ενα hitec HS-925.
    Καταγράφηκε

    Εκπληξη Εκπληξη ΕκπληξηΑΥΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ,ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ!!!! Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
    J.B.
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 15


    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 5 Νοέ 2006, 09:29:10 »

    Βεβαιώσου ότι στο menu revo η επιλογή που έχεις είναι INH.Επίσης το trim του rudder να είναι πάντα στη μέση.
    Καταγράφηκε
    xmixail
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17



    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 5 Νοέ 2006, 14:27:13 »

    Λοιπον παιδια το Gyro τελικα δουλεψε,και τωρα θα σας εξηγησω το γιατι δεν δουλευε στο heading lock mode,οπως το αντιλαμβανομαι.
    Απο οτι φαινετε λοιπον το stick του rudder στον πομπο δεν ηταν στο πραματικο κεντρο,οποτε παροτι το trim ηταν στη μεση,
    ουσιστικα δεν πετυχαινα το πραγματικο 0%,με συνεπεια το gyro να δεχετε συνεχως μια εντολη μετακινησης προς τη μια πλευρα.Πιθανολογω πως το ποντασιομετρο στο εσωτερικο  του πομπου
    δεν ηταν ακριβως κεντραρισμενο.Το προβλημα επιλυθηκε απλα τριμαροντας προς τη μερια που χρειαζοταν
    την διορθωση,ετσι ωστε το gyro να δεχεται 0% στο κεντρο στου stick
    .Περιεργο ε??
    Καταγράφηκε

    Εκπληξη Εκπληξη ΕκπληξηΑΥΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ,ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ!!!! Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 5 Νοέ 2006, 15:25:08 »

    Μήπως στις ψηφιακές ρυθμίσεις της τ/κ έχεις δώσει τριμ στο rudder;
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    xmixail
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17



    « Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 5 Νοέ 2006, 15:27:42 »

    οχι ειναι ολα μηδενισμενα,trims,subtrims,revo και οποιδηποτε αλλο mix.
    Καταγράφηκε

    Εκπληξη Εκπληξη ΕκπληξηΑΥΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ,ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ!!!! Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ GYRO
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.