Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.188 μηνύματα σε 11.304 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:24:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:24:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από 3DJunk
[Σήμερα στις 17:21]

από orck
[Σήμερα στις 16:42]

[Σήμερα στις 15:16]

από duncan
[Σήμερα στις 14:12]

από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284188
Σύνολο θεμάτων: 11304
Online σήμερα: 54
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 39
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!! « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!  (Αναγνώστηκε 16031 φορές)
   
italos555
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 21



Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Κυριακή, 8 Μάι 2016, 12:10:33 »

καλημέρα έχω ένα θέμα με ένα τρέχ 600 nitro .
η ουρα πηγαίνει πάνω κάτω σε χαμηλές λογικές στροφές .. όταν ανεβάζω στροφές σχεδόν σταματάει να πηγαίνει η ουρα πάνω κάτω αλλα ο κραδασμός μεταφέρεται στο σώμα του ελικοπτερου και γενικός τρέμει ... εσείς τι λέτε ? κεντρικός άξονας ?  το έβγαλα το μέτρησα απάνω σε γυαλί αλλα αν είναι στραβωμένος είναι περίπου ένα χιλιοστό και αν. 
Καταγράφηκε

Agios Nikolaos Aeromodelling Club
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #46 στις: Κυριακή, 8 Μάι 2016, 12:31:06 »

Άρα είναι στραβωμένος..

Βρήκες ένα πρόβλημα..  Thumbs up

Οπότε άρχισε από αυτό και άλλαξέ τον..

Στη συνέχεια,

Τσέκαρε και τον οριζόντιο άξονα.. (feathering)..

Ζύγισε τα blades σου και τσέκαρε για tracking..

Τσέκαρε τα trust bearings και τα dumpers στο στροφείο.

Στο τέλος ρίξε και μια ματιά στις στροφές που πετάς.. Αν είναι λίγες θα έχεις το toilet bowl effect που μπορεί να το βλέπεις σαν τρέμουλο σε όλο το ελικόπτερο..

Αν βρίκες τον κεντρικό άξονα ελαφρώς στραβό, μάλλον είσαι μετά από πτώση ή χτύπημα..

Μην αφήνεις τίποτα στην τύχη.

Καλή συνέχεια.

 Thumbs up
Καταγράφηκε

itf68
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 514



Προφίλ
« Απάντηση #47 στις: Κυριακή, 8 Μάι 2016, 13:42:45 »

Ανεβάζεις στροφές γιατί προφανώς είναι λίγες και πιθανόν αφού στο κάνει και όταν ανεβάζεις σε λιγότερο βαθμό θέλει να πει οτι ισως θέλει και αλλες. Αλλάζεις και τον κεντρικό άξονα που σου είναι λίγο στραβός ζυγίζεις έλικες, ελέγχεις φλάιμπαρ αν έχει και είναι συμμετρικό και είσαι εντάξει. Μην ξεχνάμε οτι υπάρχει και ένα σημείο που "συντονίζει" το ελικόπτερο και στο βγάζει σαν γενικό κραδασμό που όταν περάσει αυτό το σημείο όλα φεύγουν.
Καταγράφηκε

Τάσος  希腊
T-Rex 250SE
T-rex 450 pro
Genius 500
Vibe 500E FBL
T-Rex 550E DFC V3
T-Rex 600EFL PRO
Vibe 50NEX FBL
Logo 550SX
2 Χ Logo 600SE
Kasama Dune 600
2 Χ Kasama Srimok 90
Kasama Srimok 90E FAIFA
Logo 800 xtreme
και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
datamedic
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 114

Knowledge is power and information is strength


Προφίλ
« Απάντηση #48 στις: Κυριακή, 8 Μάι 2016, 20:32:51 »

Πρόσφατα είχα θέμα με κραδασμούς μετά απο πτώση
στην περίπτωση μου άλλαξα
1)αξονα ήταν στραβός αλλά δεν φαινόταν ούτε πάνω σε γυαλί
2)κεφαλη fbl δεν φαινόταν με το μάτι ούτε με μέτρηση , μιλάμε για χιλιοστά που κάνουν την διαφορά στην άκρη του έλικα
3) κεντρικό γρανάζι μαζί με το holder του , είχαν αρπάξει και τα δύο , μόνο όταν τα άλλαξα είδα πόσο πολύ κραδασμο προκαλούσαν
4)autorotation γραναζι αυτό το άλλαξα για σιγουριά αφου το είχα καινούργιο ούτε σι άλλος

αν έχει διαγνωστικό κραδασμών η μονάδα fbl σου βοηθάει πολύ γιατί σου λέει σε ποιον άξονα έχεις τους κραδασμούς και ανιχνεύεις πολύ ποιο έυκολα το πρόβλημα
πχ αν τους έχεις στον οριζόντιο άξονα προς το ελικόπτερο είναι συνήθως μπροστά το πρόβλημα ενώ αν τους έχεις κάθετα προς το μήκος του ελικοπτέρου προέρχονται συνήθως
απο την ουρά η του γρανάζι κίνησης της ουρας και πάει λέγοντας

επίσης όπως είπαν και οι ποιο πάνω ανέβασε στροφές , κάθε ελικόπτερο ανάλογα με το μέγεθος και τον τύπο του έχει κάποιο συγκεκριμένο αριθμό στροφών που αποδίδει καλύτερα και πιο ομαλά
Καταγράφηκε

Velocity Outrage Nitro 50
T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
T-Rex 550
Dji Phantom Vision
Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
Hobbyking Breeze FPV
italos555
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 21



Προφίλ
« Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 9 Μάι 2016, 18:08:54 »

σας ευχάριστο όλους θερμά για την πολύτιμη βοήθεια σας. το heli δεν είναι fbl οποτε δεν έχω μονάδα fbl να μπορώ να βλέπω διαγνωστικό. αύριο περιμένω το mainshaft θα το αλλάξω και βλέπουμε... ωστόσο βρήκα 2 mm διαφορα την απόσταση του flybar αριστερά δεξιά και το διόρθωσα. το ελικόπτερο δυστυχώς το πήρα μεταχειρισμένο και από ότι μου έχει πει ο πρώτος ιδιοκτητης δεν έχει πέσει ποτε. ας ελπίζουμε να φταίει για όλα ο κεντρικός άξονας να την έχει αρπάξει λίγο. θα σας πω τις επόμενες μέρες πως πήγε το test.
Καταγράφηκε

Agios Nikolaos Aeromodelling Club
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.158


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #50 στις: Δευτέρα, 9 Μάι 2016, 18:41:03 »

Αγαπητέ φίλε Ιταλέ..

Όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένα πράγματα ( ειδικά αν πρόκειται για ηλεκτρονικά ή για ολόκληρα μοντέλα και δη ελικόπτερα) είναι καλύτερα να μην σετάρουμε και να πετάμε αμέσως για ‘δοκιμή’..

Ξέρουμε πολύ καλά ότι οι ερωτήσεις του τύπου «έχει πτώσεις» ή «γιατί το πουλάς» πιο πολύ γίνονται για ψυχολογικούς λόγους και σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να είσαι σίγουρος.
Πριν καν γίνει η όποια δοκιμαστική πτήση καλό είναι να κάνουμε ένα γενικό τσεκάρισμα στο ελικόπτερο για να αποκλείσουμε όσο περισσότερο γίνεται να γίνει στραβή..

Λύσιμο – τσεκάρισμα – δέσιμο!

Αν υπάρχει πρόβλημα, αυτό να βρεθεί στο έδαφος.. και να μην είναι η αιτία πτώσης..

Αυτό δε σημαίνει απόλυτα ότι ο πωλητής - αερομοντελιστής είναι απατεώνας, αλλά το αποτέλεσμα στο τέλος θα είναι το ίδιο.. Απογοήτευση, εκνευρισμός & παρεξηγήσεις..

Μη ξεχνάς ότι κάθε αερομοντελιστής έχει τα δικά του standards σύμφωνα με τα οποία θεωρεί πότε ένα μοντέλο είναι ΟΚ για πτήση ή όχι..

Μπορεί για κάποιον το ελικόπτερο να έχει 2ΜΜ διαφορά στο μήκος του flybar ή 15 γραμμάρια διαφορά βάρους στα blades αλλά να πετάει σα κουδουνίστρα  και να είναι ικανοποιημένος.. Όπως μπορεί και κάποιος άλλος να είναι δυστυχισμένος διότι υπάρχει λίγη σκόνη στα grips ή μια γρατζουνιά σε ένα ball-link..

Το μεταχειρισμένο είναι μεταχειρισμένο και ο καθένας μας παίρνει το ρίσκο της αγοράς του.

Προσωπικά έχω κάνει αρκετές συναλλαγές από εδώ χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα αλλά κατά κανόνα, και ανεξαρτήτως των απαντήσεων που λαμβάνω σε τετριμμένες ερωτήσεις μέσω pm ή τηλεφώνου, θεωρώ ότι όλα έχουν πτώσεις και χρίζουν περεταίρω ελέγχου..

Είτε έχει να κάνει απλά για μια βίδα που έχει σπάσει η locktite είτε για ένα ελικόπτερο με κεντρικό άξονα που θυμίζει σίγμα τελικό.. Το τίμημα της καλύτερης τιμής ενός μεταχειρισμένου πρέπει να πληρωθεί με extra δουλειά στον πάγκο.

Αν το πάρεις ΚΙΤ στο κουτί θα το πληρώσεις καινούριο και θα το δέσεις εσύ..
Αν το πάρεις έτοιμο και μεταχειρισμένο, θα το πληρώσεις λιγότερο αλλά θα δουλέψεις περισσότερο πάνω σε αυτό για να το φέρεις στα δικά σου μέτρα και σταθμά.

Καλή συνέχεια.

 Thumbs up
Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 2 3 [4]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!! « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.269 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.