Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.121 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 04:50:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 04:50:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:14]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

[Χθες στις 20:43]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

[Χθες στις 12:00]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284121
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 45
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 18
Συνολικά: 18
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Kyosho Calmato Sports .40 « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Kyosho Calmato Sports .40  (Αναγνώστηκε 25498 φορές)
   
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« στις: Τρίτη, 17 Οκτ 2006, 22:02:09 »

Μετά από κάμποση δουλίτσα με το Calmato Trainer .40 προχώρησα σε αγορά του Calmato Sports.  Είναι το χαμηλοπτέρυγο ξαδερφάκι του.  Έβαλα την ίδια μηχανή που είχα στο παλιό και διαπίστωσα ότι κατά ένα περίεργο λόγο το trainer ήταν κατά πολύ πιο γρήγορο!!!!  Το sports δεν μου βγήκε και πολύ ζυγισμένο και πετούσε αργά και πολύ στολαριστά με αποτέλεσμα στην προσγείωση πριν το touch down να ρίχνει φτερό.  Έβαλα και λίγο βάρος μπροστά για να ρίχνει μούρη και είδα κάποια βελτίωση, αλλά πάλι είναι αργό και δεν είναι και αρκετά σταθερό.  Επίσης δεν είμαι ευχαριστημένος με τις ακροβατικές του ικανότητες (ή μήπως με τις δικές μου;;Wink

Σας έχω 2-3 ερωτήσεις λοιπόν

Έχω μία .61 μηχανή.  Αν τη βάλω στο calmato:

Θα λύσει προβλήματα ζυγίσματος (λόγο βάρους) και ταχύτητας; 
Θα αντέξει το σκάφος;  Υπάρχει πιθανότητα να πάθει κάποια ζημία;
Πρέπει να αλλάξω βάση για τον κινητήρα;  Υπάρχουν μήπως κάποιες προϋποθέσεις ή άλλες για να κάνω αυτή την αλλαγή;;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!!!


* KYOSHO.jpg (12.79 KB, 400x259 - εμφανίστηκε 2441 φορές.)
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
N/JOI
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 183



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 18 Οκτ 2006, 00:22:55 »

To ότι το εκπαιδευτικό σου είταν πιό γρήγορο από το ακροβατικό είναι λογικό Ο 40άρης είναι "λίγος" γιαυτό το μοντέλο. Το έχω δει να πετά αρκετά ικανοποιητικά με 50άρη και πάνω, άρα η 61 είνα ΟΚ. θα μπορείς να βάλεις μεγαλήτερη προπέλα Θα την δουλέυεις νορμάλ και το μοντέλο θα "πετάει"
Σγουρα η .61 είναι πιό βαριά όμως το αεροπλάνο θέλει σωστό ζύγισμα  ΠΡΟΣΟΧΗ
Το αεροπλάνο είναι ακροβατικό (προχωρημένο) αρα θέλει προσοχή
Φτερό βάζει το ατριμάριστο αεροπλάνο και αυτό που έρχεται στολαριστό  idiot2
Απο κατασκευής το αερπλάνο αυτό (επίπεδη κάτω πτέρηγα) δεν έχει έντονα φαινόμενα στολ όμως μήν το παρακάνεις  police police
ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟΝ .61 
Καταγράφηκε

N/JOI WORKS
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 18 Οκτ 2006, 10:18:50 »

Φτερό βάζει το ατριμάριστο αεροπλάνο και αυτό που έρχεται στολαριστό  idiot2

Συμφωνώ με την παρατήρηση του N/JOI, αναφορικά με το ότι το αεροπλάνο που πετάει αργά, θα στολάρει.

Επειδή όμως αγαπητέ manos/skg είσαι ακόμα στην αρχή, επίτρεψέ μου να σου μεταβιβάσω και εγώ την γνώση μου επάνω στο θέμα που αντιμετωπίζεις.

Το kalmato sport έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με το trainer, ίδια επιφάνεια, ίδιο βάρος, σχεδόν ίδια αεροτομή (αν στο sport είναι ημισυμμετρική με όλη την σημασία, θα έπρεπε να τρέχει περισσότερο)

Η ουσιώδης διαφορά είναι ότι στο trainer η έλξη είναι κάτω από το φτερό και έχει την τάση να ανεβάσει την μύτη, ενώ στο sport είναι επάνω από το φτερό και έχει τάση να κατεβάσει την μύτη, ιδίως αν κατά λάθος έχει πολύ down thrust.

Ο N/JOI είπε ότι το μοντέλο είναι ατριμάριστο. Εγώ διευκρινίζω τι σημαίνει αυτό στο μοντέλο σου.

Αν το kalmato sport που έχεις σου φαίνεται να πετάει αργά με όλη την ισχύ, και αν στην προσγείωση έρχεται και πάλι αργά και στολάρει, σημαίνει ότι είναι μπροσθόβαρο, ή/και η έλξη το σπρώχνει προς τα κάτω, με άποτέλεσμα να δίνεις up elevator για να μην το αφήσεις να βυθίσει.

Ετσι και με ισχύ, και χωρίς αυτή στην ολίσθηση, το μοντέλο είναι αναγκασμένο να πετάει με σηκωμένη τη μύτη, άρα με μεγαλύτερη γωνία προσβολής, άρα με μεγαλύτερη οπισθέλκουσα, και έτσι εξηγείται το γιατί πετάει πιό αργά από ότι θα έπρεπε (όχι απ' ότι θα σου άρεσε).

Το στολάρισμα είναι χαρακτηριστικό και των μπροσθόβαρων μοντέλων που πετάνε αργά. Οχι μόνο των πισώβαρων.

Εν γένει είναι μικρό αεροπλάνο, και ένας μοντέρνος κινητήρας 40-46 είναι υπεραρκετός για να κάνει λούπινγ.

Δεν χρειάζεται μεγαλύτερο και βαρύτερο κινητήρα, που θα σου εμφανίσει περαιτέρω προβλήματα, χώρια ότι κανείς δεν γνωρίζει αν θα αντέξει το σκάφος στην υπερφόρτιση. Το ότι άντεξε το ίδιο μοντέλο ενός φίλου, δεν σημαίνει ότι και το δικό σου είναι φτιαγμένο το ίδιο γερό. Συνήθως τα ετοιματζίδικα μοντέλα πάσχουν από ... λίγη κόλλα.

Ετσι, η δική μου γνώμη είναι να προσπαθήσεις να φέρεις το κέντρο βάρους στο πίσω μέρος του ενδεικνυόμενου εύρους, - όχι πιό πίσω από αυτό - και να επιλέξεις ίσως και μία πιό κατάληλη έλικα, για μεγαλύτερη ταχύτητα.

Μετά να ελέγξεις το down thrust του κινητήρα. Δεν πρέπει να είναι ορατό από το "δικό σου μάτι".

Τέλος ρύθμισε τα δύο ailerons να βρίσκονται ακριβώς στο ίδιο ύψος μεταξύ τους, και αυτό το ύψος να είναι λίγο πιό πάνω από την ευθεία του κάτω επίπεδου της αεροτομής.

Πες μας αν υπάρξει διαφορά.

jkon (θείος Γιάννης)
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 18 Οκτ 2006, 10:40:33 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
fanis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 257



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 18 Οκτ 2006, 14:20:04 »

καλησπερα σας

εχω και τα 2 αεροπλανα calmato 40 k calmato 40 sport  με τα μοτερ  της kyosho 40αρια και ελικα 12 χ 6 kyosho .πετανε και τα δυο μια χαρα χωρις κανενα απολυτος προβλημα οσα εχω δωσει .τα sport πετανε ποιο σταθερα και ποιο γρηγορα το καλο ειναι οτι προσγειωνονται ακομα και με πολυ μικρη ταχυτητα .
μου φαινετε περιεργο το προβλημα σου .
θεωρω οτι ο 60 ειναι υπερβολη ,ακομα ειναι πολυ βαρια για το μοντελο .
απο ελικες δουλευουν καλα οι 12χ6 11χ6,5 11χ6 10,5χ7 αναλογος πως θες να πετας οι 12χ6 το πανε πολυ γρηγορα .
σε ενα calmato sport εχω βαλει ΤΤ46 pro με ελικα 11χ6,5 και παει πολυ καλα κανει σχεδον τα παντα ,ακομα και σε ανοδο κατακορυφη δεν κολαει .
προφανως κατι δεν εχει γινει σωστα πιστευω .
Καταγράφηκε
edge540
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 75


just flyyyyyyyy!!!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 18 Οκτ 2006, 18:33:33 »

Πως γινεται ενα sport μοντελο να συμπεριφερεται πιο ομαλα(ταχυτητα stall κλπ.)απο ενα trainer? idiot2 idiot2 ποσο μαλλον οταν ειναι της ιδιας εταιριας(αν και δεν εχει σχεση) και ποσο μαλλον οταν αυτα τα μοντελα ειναι αδελφακια! !
Καταγράφηκε

stefanos
fanis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 257



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 19 Οκτ 2006, 10:52:08 »

βασικα το calmato sport 40 της kyosho  ειναι ας πουμε ενα εκπαιδευτικο αεροπλανο για να μπεις στο χωρο των χαμιλοπτερυγων (και τα τεστ σε ξενα περιοδικα το λενε αυτο ) εγω τη  διαφορα που εχω δει (και ειναι λογικο ) ειναι οτι ειναι λιγο αποτομο σε μερικες κινησεις σε σχεση με τα ψηλοπτερυγα της ιδιας εταιριας .
αν δεν το πεταξεις δεν μπορεις να καταλαβεις και εγω πιστευα οτι θα ειναι πολυ αποτομο και νευρικο δυσκολο σε προσγειωσεις κ.λ.π αλλα τελικα ακομα και σε  χερια  νεων στο χωρο ειναι μια χαρα .ειναι 3 ατομα εδω που ξεκινησαν απο το sport 40 και οχι μονο δεν τα σπασανε αλλα κανουν προσγειωσεις σε χωματοδρομους πολυ μικρου μηκους και πλατους (βλεπετε δεν εχουμε μοντελοδρομειο εδω στο Ρεθυμνο ακομα).
τωρα εδω που τα λεμε παιζει ρολο και αυτος που πεταει το καθε αεροπλανο ...αλλοι πετανε  και αλλοι νομιζουν οτι πετανε    .
Καταγράφηκε
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 23 Οκτ 2006, 21:12:34 »

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.  Λοιπόν έχουμε και λέμε:

Την Κυριακή έλυσα το πρόβλημά μου.  Το αεροπλάνο ήταν πισόβαρο όπως είπα και στην αρχή του θέματος και σήκωνε μούρη από μόνο του και όχι μόνο δεν έδινα up αλλά έδινα down για να πάρει ταχύτητα και να μη στολάρει.  Όπως είπα και παραπάνω όμως έβαλα βάρος στη μούρη και το πρόβλημα λύθηκε.  Down thrust δεν είχε περισσότερο από όσο ήθελε ο κατασκευαστής γιατί δεν έχει και πολλά περιθώρια λάθους στη συναρμολόγηση και έχει ελεγχθεί και από «ειδήμονες» της λέσχης (απλά τους εμπιστεύομαι). 

Έβαλα λοιπόν μία 11x6 και απλά δοκίμασα να το πετάξω με 10ρι καύσιμο.  Και πράγματι όλα τα παραπάνω προβλήματα λύθηκαν!!!  Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά το ψηλοπτέρυγο το πετούσα με 5ρι και είχα καλές αποδόσεις και ουδέ ποτέ σκέφτηκα να βάλω κάτι δυνατότερο. 

Όντως κατακόρυφες ανόδους κάνει εύκολα και χωρίς προβλήματα και μάλιστα κατάφερα την Κυριακή να κάνω και το πρώτο μου stall turn.  Loops, rolls κλπ έκανε έτσι και αλλιώς σχετικά καλά αλλά το thrust που κέρδισα με την έλικα και το καύσιμο έκανε μεγάλη διαφορά στη συμμετρία των ακροβατικών.  Ευτυχώς που λύθηκε το πρόβλημα γιατί είχα αρχίσει να κουράζομαι λίγο με αυτή την απόδοση και νόμιζα ότι δεν θα υπήρχε λύση στο πρόβλημα αν δεν άλλαζα κινητήρα.  Τελικά δεν θα τον βάλουμε τον 60ρι σε αυτό το μοντέλο...
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
fanis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 257



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 24 Οκτ 2006, 10:32:42 »

τελικα ολα καλα ....καλες πτησεις τωρα ποια  Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 17 Δεκ 2006, 20:01:13 »

Λοιπόν - λοιπόν για να δούμε.  Μετά από 6 μήνες πτήσεων έχουμε και λέμε:

Το rudder του σε 125% και το knife δεν βγαίνει με ασφάλεια (άντε επειδή συνειδητά είμαι και λίγο μπροστόβαρος πες ότι χάνω και λίγο απ’ αυτό αλλά και χωρίς το βάρος δεν είχε και μεγάλη διαφορά – να τονίσω ότι το βάρος το έβαλα επειδή στις προσγειώσεις μου έριχνε φτερό από stall)
Κάνει δεν κάνει 2 περιδινήσεις από τα 35 μέτρα - με άλλα λόγια γυρίζει πολύ αργά, και το αποτέλεσμα του ακροβατικού έχει σχήμα σαν ελατήριο και όχι περιστροφή γύρω από τον άξονά του.  Το ίδιο συμβαίνει και στο roll.
Πολύ γκάζι up, λίγο γκάζι down ...

Το κρίνω αυστηρά λέτε για trainer;;;  Αλλά αν είναι έτσι τότε το sports τι το ήθελαν στο όνομα Wink  Η αλήθεια είναι ότι το αεροπλάνο συγχωρεί πολλά λάθη αλλά από την άλλη σε κουράζει ...

Προτάσεις για επόμενο αεροπλάνο;;  Θέλω ένα αεροπλάνο που όταν του λέω να πάει ευθεία να πάει ευθεία, όταν του λέω να πάει επάνω να πηγαίνει επάνω, όταν του λέω να κάνει roll να κάνει roll κοκ και όχι ένα αεροπλάνο που τα κάνει όλα .... αλλά σχεδόν όπως τα θέλω

Θα ήθελα να κρατήσω τον 40ρη για να μην ανεβάσω πολύ τα κόστη μου σε επόμενη αγορά αλλά θέλω να αρχίσω να εκπαιδεύομαι σε ακροβατικά.  Να φανταστώ ότι πλέον είναι λίγος για κάτι περισσότερο ακροβατικό ή μήπως υπάρχει κανένα πιο γρήγορο και πιο ευέλικτο σκαρί που θα μπορούσε να σηκώσει ο πολύστροφος αυτός 40ρης;;

Μάνος
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 7 Μάι 2007, 01:02:33 »

ενδιαφερομαι για το Calmato sports
το μοντελο γραφει για .40 κινητηρα
Σκεφτομαι για τον OSmax 46 FX θα του κανει ή το παραπνω βαρος απο τον .40 της OSmax θα
δημιουργει προβληματα.

Εχει κανενας πεταξει αυτο τομοντελο να μου πει την γνωμη του για την καταλληλη επιλογη κινητηρα??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.788


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 7 Μάι 2007, 09:36:05 »

Με ASP .46 πετάει πολύ ωραία. Η ASP "μοιάζει πάρα πολύ" με την OS .46 FX. Επίσης, επειδή σε απασχολεί σε άλλο θέμα, δεν χρειάζεται πρόσθετο βάρος για να ζυγίσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 7 Μάι 2007, 09:41:13 από evan » Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 10 Μάι 2007, 11:01:00 »

Ηλία είναι ο καλύτερος συνδιασμός δεν το συζητάω.  Εγώ του έβαλα και 10γρ βάρος με τη 40ρα άρα το δικό σου θα ζυγίζει άψογα.  Μπράβο καλή επιλογή!

Φιλικά Γάμος
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
Κώστας Ζαπαντιώτης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 10 Μάι 2007, 14:51:10 »



Φιλικά Γάμος

manos_skg στο προφίλ σου γράφεις, Οικογενειακή κατάσταση: Λέω ότι είμαι ελεύθερος.
Δές όμως πώς κλείνεις παραπάνω...Φιλικά Γάμος.
Ούτε εσύ γλίτωσες μου φαίνεται Grin
Καταγράφηκε

Δε χορταίνω μόνο με φαγητό ! ! ! !
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 10 Μάι 2007, 15:03:27 »



Φιλικά Γάμος

manos_skg στο προφίλ σου γράφεις, Οικογενειακή κατάσταση: Λέω ότι είμαι ελεύθερος.
Δές όμως πώς κλείνεις παραπάνω...Φιλικά Γάμος.
Ούτε εσύ γλίτωσες μου φαίνεται Grin

χαχαχαχα  Grin ούτε που το πρόσεξα.  Τις περισσότερες φορές γράφω στο word για να με ελέγχει το spellcheck ... έτσι βρε παιδί μου να μην γίνομαι ρεζίλι από τα ορθογραφικά και μάλλον το άλλαξε μόνο του από Μάνος σε Γάμος.   

χαχαχα φοβερό!!  Να 'σαι καλά Κώστα!!

Πάντως λανθάνουσα γλώσσα λέει την αλήθεια .. δεν με βλέπω να τη γλιτώνω ... εκεί θα καταλήξω στο φιλικά γάμος...

Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 19 Μάι 2007, 23:27:57 »

υπαρχει κανενα βιντεο για το μοντελο αυτο να δουμε πως παει??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Kyosho Calmato Sports .40 « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.323 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.