Θα ηθελα να αναφερω,εντελως πληροφοριακα και για οσους πειραματιστουν με αντιστοιχου μεγεθους αεροπλανα κι επειδη αρκετοι με ρωτανε συνεχεια,πως ο κινητηρας της OSmax που χρησιμοποιω και εναι ο 120AX διχρονος ταιριαζει καλα στο αεροπλανο ωστοσο περισσοτερο για sport-pattern πτηση και οχι για 3D οποτε η τετραχρονη κατανταει μονοδρομος.Ο λογος ειναι η γραμμικοτητα που χρειαζεται στο γκαζι κατα τον χειρισμο που δεν σου δινει το απαραιτητο response ουτως ωστε να καταφερει κανεις να εχει τα απαραιτητα σκασιματα στον χρονο που τα χρειαζεται,ακομα και μετα απο απειρους πειραματισμους και δοκιμες στην μετατοπιση της μικρης βαλβιδας για την ρυθμιση του throttle curve εκ μερους μου....Ωστοσο οι Ιαπωνες δεν χαριζουν σε αξιοπιστια και η μηχανη με ΑPC 16Χ6 δινει 9.500+ στροφες,τρομακτικο νουμερο για αλλες μηχανες αντιστοιχου μεγεθους μιας και κατα τα λεγομενα του κατασκευαστη και με αυτα τα δεδομενα πλησιαζουμε τους 3 ιππους....Αυτο ωστοσο ειναι και αφορμη για ενισχυσεις μιας και τωρα που μιλαμε τελειωσα το μονταρισμα του aileron με καινουργια hinge,μιας και τα δυο μου κοπηκαν και το υπολοιπα ηθελαν αντικατασταση προφανως απο το ποτισμα του καυσιμου,και ενισχυση του ξυλου στις υποδοχες και στα δυο φτερα χωρις δευτερη κουβεντα.....Τo πολυ rolling harrier κανει και κακο τελικα
ενα triple fast roll με υπερβολικο αερα αρκουσε για να το αποδειξει.....
Πρόγραμμα....
1ο μερος αερας απο αριστερα,2ο απο δεξια
Φιλικά
Βαλάντης