Καλησπέρα στους απανταχού 3ντάκιδες του χώρου............
Μετά από καιρό που το Funtana την έβγαλε στο ράφι επιτέλους το Σ/Κ κατέφερε να ανέβει στους ουρανούς.
Είχα ξεχάσει πως είναι να πετάς σε ένα flat πεδίο,τοσο καιρο στους χωματόδρομους λογικο δεν είναι................
οπότε το απόλαυσα και μετά από 2-3 πτήσεις εθισμού έτοιμοι ξανα.
Μακάρι να μπορούσα να επενδύσω λίγο περισσότερο χρόνο στο χόμπι,αλλά αυτη τη στιγμή προηγούνται άλλα πιο σημαντικά πράγματα οπότε πετάμε για τον χαβαλέ και την παρέα.
Χαιρομαι εκείνους που έχουν και μπορούν να επενδυσουν χρόνο για το κάτι καλύτερο.............
Τελος πάντων στο θέμα μας.........το μοντέλο φαίνεται να τα πάει καλύτερα με τον osmax 120 και με την μετατροπή του σέρβο στο rudder μιας και το έβαλα στην μέση με συρματόσχοινα φέρνωντας ετσι το κέντρο βάρος εκεί που ήθελα χωρίς περιττα βάροι.Ένα θέμα έχω με το τανκ που είναι πολύ μεγάλο και πρέπει να το μικρύνω αλλά βαριέμαι να ξεκολλάω και να ξανακολλάω..χεχεχε
Επειδή τόσες πτήσεις που έχουν γίνει με την φουντανιέρα δεν έχω καταφέρει να τις τραβήξω,εχθές αγκάρεψα την μητέρα μου με κάποια ζόρια και τραβηξε έστω και χωρις να ξέρει να ζουμάρει οπότε το αποτέλεσμα δεν είναι και τόσο καλό,.
Η πτήση έγινε αφού έπεσε το ηλιοβασίλεμα,που είναι πιο ρομαντικη η ατμόσφαιρα
,αλλά χωρίς το κατάλληλο πορτραίτο τουλάχιστον στην κάμερα βλέπεις αρκετά σκοτάδια αλλά όπως λέω τα βίντεο είναι για να βλέπεις να καταλαβαίνεις και να διορθώνεις λάθη και όχι βιτρίνα της πτήσης.........
Αυτό που θέλω να πω στο τέλος είναι οτι με λίγη προσοχή στο σετάρισμα,χωρίς υπερβολές στον εξοπλισμό,μπορείς να κάνεις ένα τόσο παλιο αεροπλάνο να κάνει ακροβατικά καινούργιας κοπής όπως inverted snap to hover κ.α με πολύ καλό αποτέλεσμα.
Εμένα τουλάχιστον αυτό το βίντεο με μουσική υπόκρουση των AC-DC(μιας και λάτρης της ηλεκτρολογίας) μου θυμίζει έστω και λίγο εποχές Κάιλ Γουόισνις με το ίδιο αεροπλάνο που οι περισσότεροι πιστεύω έχετε δει............
Καλό πάσχα και καλές επιτυχίες στα ακροβατικά σας............
Βαλάντης